Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm.. és akkor az mz kormányra hogy applikálom rá a súlyt ha bent marad a vége?
A másik súly az sokkal könnyebb meg annak ilyen gumi van a csavaron, nemtudom az tágul vagy azt mi fogja beszorítani?
Hova kell a menetrögzítő?
Ja és visszatételnél menetrögzítő! mert akárhogy meghúzod el fogod hagyni! én tudom!
csak a súly jön le csavarostul a többi bent marad sajnos mert azt rohadt nehéz vagy egyáltalán nem lehet kiszedni!
Nem emlekszem pontosan,de sztem csak lazitas es jonni fog kifele. Tobbiek megmondjak. Viszont az ETZ kormanyhoz kell majd furni ket lyukat a kapcsolok felfogatasahoz, vedd le a mereteket az eredeti kormanyrol, es furd meg mielott felszereled.
A gyári kormányvégsúlyt hogy kell kiszerelni? Ki kell teljesen csavarozni vagy meglazitani és kicibálni vagy mi a technika? Most kaptam valami tescos 1500ft os alu súlyt azt próbálnám bele mert jól néz ki vagy nem érdemes ilyenekkel szórakozni?
Meg MZ kormányt szeretném felrakni ahoz meg mindenféleképp ki kell venni a súlyt.
szia!
Az e-mail címemre légy szíves küld el a számodat és ha Erdélyben leszünk akkor felhívlak és akkor összefuthatunk.
Nekem orange-os kártyám van!
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
én remélhetőleg ott leszek a motoros fesztigyálon :D...
Féktisztító a felnire alkohol a ragacsra vagy benzin

Legközelebb üresben a moci és te magad forgasd a kereket és legalább fél óra míg rászikkad a cucc...
Láncspray-el befújtam a láncot úgy hogy állt a moci középsztenderen és alapjáraton 1ben forgott a hátsó kerék. A probléma az hogy a szép felni tiszta dzsuva lett és azóta még a por is ráragadt. Mivel lehet lemosni hogy szép legyen?

Ja és kölcsönadtam a mocit és a haver féltette a fényezést és a térdvédő patentjára rakott egy kis sebtapaszt. Na annak a ragacsa összekente a tankot. Arra mit ajánlotok? Nem akarok nekimenni valami durvasággal hogy levigye a fényezést :)

Előre is köszi.
Most sajnos kis anyagi okok miatt kell megválnom a szeretett mocimtól, de remélhetőleg nemsokára újra nyeregbe szállhatok(évek kérdése).
Lesz egy utolsó nagy útja a mocimnak és nekem is ha valakit érdekel egy ERDÉLYI TÚRA az jelezzen nekem e-mailban az indulás az 2010.08.03-ra vankitűzve.
Az érdeklődéstől függően részt leget venni a Zeteváraljai motoros találkozón is.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3485&session_id=
Motorostársak!

http://www.pilisisolymok.hu/

Pilisi Sólymok Motoros Klub
X. "LIGHT"-os Motoros Találkozó

Részletek a honlapon!

Érdemes jönni! Én már csak tudom
Attól tartok az már nekem nem fog beférni a programok közé, most se vagyok otthon. Éppen a látványosságok után kutatok a gyöngyösi Városi Könyvtárban
Az az első 3 kép! Nagyon jók lehettek a programok!
sajnos nem tudok én időt mondani...ha valahol kerül egy kis munka abban a pillanatban megyek(ünk) (épitkezés). de eddig sajnos nem nagyon valószínű...

El is felejtettem feltenni pár képet a Gyergyói motoros találkáról, volt ott röhögés...
Meddig vagy otthon?
igen biza...ismerek gyönyörű helyeket ami nagyon tetszene... gyertek minél hamarabb mig itthon vagyok...
Jaj!
Nagyobbra cseréled, vagy mi miatt adod el tökéletes útitársad?
Oil Motul 5100 10w40 4l 9040Ft (én vittem)
Gyári olajszűrő 3000Ft
Irídium gyertya 2x~2500Ft (én vittem)
munkadíj: 4*5000Ft (szelepellenőrzés, mocimosás, kuplungállítás, apróságok)
--------------------------
összesen: 37000Ft

Drága! 48000km-ig nem is viszem a mocimat szervizbe!
Sziasztok!
Ha valakit érdekel sajnos eladóvá vált a CB500-asom.

Üdv.: Sly
7 nap korul, oda-visszaut majdnem 2000 km es legjobb lenne 2-2 nap ra, ott pedig rovidebb kirandulos napok max. par szaz km-el. Ivacson ismer jo helyeket, ezeket felkeresnem.
Örülök hogy jó lett, nekem is az van benne bár sok változást nem tapasztaltam mert a régivel nem használtam jogsi híján :)

Ha szabad érdeklődni mennyi volt a szelephézag ellenőrzés? illetve a komplett nagyszerviz?
Na! Most lett belerakva a mocimba az általad megvett irídium gyertya! Jelentem jobb, mint a gyári! Finomabban jár a vas, és készségesebben veszi az utasításaimat is! Ezt lehet az irídium javára írni, de lehet a gyáriban lévő 25213km elhasználtságára is! Mindegy, a lényeg, hogy 48000km-ig ez lesz benne, és egyenlőre finomabb járású, kezelhetőbb gépem van!

Még valami! Meg volt a 24000es szerviz, és ellenőrizték a szelepeimet! Vagyis a mocimét! A moci újszerű állapotban van! Sehol semmi bekopás, vagy berágódás! Pedig elég sokszor megküldtem a gépet a pirosba, és rendesen használtam ringen is! Szóva örülök! Úgy néz ki, hogy még alattam is ki fog bírni 100000km-t!

A rezgés amit meg érzékeltem, és amitől meg féltem, az nem a blokkból jött, hanem a láncomból! Ugyanis én sosem pucolom a mocim láncát, csak kenem! És ezt most elkezdte sérelmezni a DID525! 2 óra munka, meg 1 teljes flakon lánctisztító spray ráfújása után szinte teljesen megszűnt a tükör, és lábtartó rezegtetési jelenségem! Valószínűleg a teljes megszűnéshez láncszett csere kell, mert a láncom még a gyári!

Szóval nagy a boldogságom idehaza , csak az a baj, hogy nem maradt pénzem tankolni! Remélem kibírja a tank köv. hó elejéig!
Eddigi tapasztalataim szerint egy túra szervezésekor ahogy nő a napok száma, úgy csökken a jelentkezők létszáma is. Szivesebben jönnek a cimborák ha rövidebbek a túrák, persze Romániát nem igazán lehet egy nap alatt letudni, viszont olcsó szállásban tudok segíteni itt a keleti határszélhez közel, mint ahogy Csasziéknak is. Milyen nagyságú túrában gondolkozol?