Hmm.. és akkor az mz kormányra hogy applikálom rá a súlyt ha bent marad a vége?
A másik súly az sokkal könnyebb meg annak ilyen gumi van a csavaron, nemtudom az tágul vagy azt mi fogja beszorítani?
Hova kell a menetrögzítő?
Nem emlekszem pontosan,de sztem csak lazitas es jonni fog kifele. Tobbiek megmondjak. Viszont az ETZ kormanyhoz kell majd furni ket lyukat a kapcsolok felfogatasahoz, vedd le a mereteket az eredeti kormanyrol, es furd meg mielott felszereled.
A gyári kormányvégsúlyt hogy kell kiszerelni? Ki kell teljesen csavarozni vagy meglazitani és kicibálni vagy mi a technika? Most kaptam valami tescos 1500ft os alu súlyt azt próbálnám bele mert jól néz ki vagy nem érdemes ilyenekkel szórakozni?
Meg MZ kormányt szeretném felrakni ahoz meg mindenféleképp ki kell venni a súlyt.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Láncspray-el befújtam a láncot úgy hogy állt a moci középsztenderen és alapjáraton 1ben forgott a hátsó kerék. A probléma az hogy a szép felni tiszta dzsuva lett és azóta még a por is ráragadt. Mivel lehet lemosni hogy szép legyen?
Ja és kölcsönadtam a mocit és a haver féltette a fényezést és a térdvédő patentjára rakott egy kis sebtapaszt. Na annak a ragacsa összekente a tankot. Arra mit ajánlotok? Nem akarok nekimenni valami durvasággal hogy levigye a fényezést :)
Most sajnos kis anyagi okok miatt kell megválnom a szeretett mocimtól, de remélhetőleg nemsokára újra nyeregbe szállhatok(évek kérdése).
Lesz egy utolsó nagy útja a mocimnak és nekem is ha valakit érdekel egy ERDÉLYI TÚRA az jelezzen nekem e-mailban az indulás az 2010.08.03-ra vankitűzve.
Az érdeklődéstől függően részt leget venni a Zeteváraljai motoros találkozón is.
http://www.motorozz.hu/main.pl?menupage=tour&t_id=3485&session_id=
7 nap korul, oda-visszaut majdnem 2000 km es legjobb lenne 2-2 nap ra, ott pedig rovidebb kirandulos napok max. par szaz km-el. Ivacson ismer jo helyeket, ezeket felkeresnem.
Na! Most lett belerakva a mocimba az általad megvett irídium gyertya! Jelentem jobb, mint a gyári! Finomabban jár a vas, és készségesebben veszi az utasításaimat is! Ezt lehet az irídium javára írni, de lehet a gyáriban lévő 25213km elhasználtságára is! Mindegy, a lényeg, hogy 48000km-ig ez lesz benne, és egyenlőre finomabb járású, kezelhetőbb gépem van!
Még valami! Meg volt a 24000es szerviz, és ellenőrizték a szelepeimet! Vagyis a mocimét! A moci újszerű állapotban van! Sehol semmi bekopás, vagy berágódás! Pedig elég sokszor megküldtem a gépet a pirosba, és rendesen használtam ringen is! Szóva örülök! Úgy néz ki, hogy még alattam is ki fog bírni 100000km-t!
A rezgés amit meg érzékeltem, és amitől meg féltem, az nem a blokkból jött, hanem a láncomból! Ugyanis én sosem pucolom a mocim láncát, csak kenem! És ezt most elkezdte sérelmezni a DID525! 2 óra munka, meg 1 teljes flakon lánctisztító spray ráfújása után szinte teljesen megszűnt a tükör, és lábtartó rezegtetési jelenségem! Valószínűleg a teljes megszűnéshez láncszett csere kell, mert a láncom még a gyári!
Szóval nagy a boldogságom idehaza , csak az a baj, hogy nem maradt pénzem tankolni! Remélem kibírja a tank köv. hó elejéig!
Eddigi tapasztalataim szerint egy túra szervezésekor ahogy nő a napok száma, úgy csökken a jelentkezők létszáma is. Szivesebben jönnek a cimborák ha rövidebbek a túrák, persze Romániát nem igazán lehet egy nap alatt letudni, viszont olcsó szállásban tudok segíteni itt a keleti határszélhez közel, mint ahogy Csasziéknak is. Milyen nagyságú túrában gondolkozol?
A másik súly az sokkal könnyebb meg annak ilyen gumi van a csavaron, nemtudom az tágul vagy azt mi fogja beszorítani?
Hova kell a menetrögzítő?