Szia!
A konkrétumok:
- Kedden reggel (2010.08.03) lenne az indulás Kecskemét irányába Püspökladányig és Kolozsvár felé tartva egészen Székelyudvarhely mellé nagyszüleimmel bezárólag.
- Eddig 2 motor és 4 személy vesz részt a túrán
- kb. 1 hét időtartam lesz sok kirándulással látnivalókkal
- ha minden tervezett helyre ellátogatunk ez 2500 - 3000 km oda-vissza
- a programok megbeszélés folytán fognak konkréttá válni és az időjárás fügvényében
- szállás részben sátor ha hosszabb túrára nyugiban megyünk
- utazási tempó nagy részben a KRESZ-ben megfelelteknek max+ 30 Km/h
Ha érdekel a dolog kérlek jelezz , ha nem akkor is említsd meg kérlek.
Gondold át nem nagy csapat csak kis családi-baráti hangulat!
Mondom, nem kell
Amugy sokat gondolkodtam, de 3-4-en Litvaniaban kene lennem, Vilniusban. Munka, de gondolkodtam rajta, hogy elhalasztom, megbeszelem a megrendelokkel (Litvan allami TV )
Mikor lenne ez pontosan? Reszleteket sehol nem talaltam. Utvonal, resztvevok, utazasi tempo?
A KRESZ szerint, Közuti Jármüvekkel Kapcsolatos Fogalmak
b) Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt. A mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, a segédmotoros kerékpár és a villamos azonban nem minősül gépjárműnek.
Szia!
Én is úgy olvasom ,hogy gépjárműre, teherautókra kell. Motorokról sehol szó sincs.
Te nem gondolkodtál azon, hogy elgyere Erdélybe a jövő héten?
Bepótolhatod az elmaradt kirándulásod!
GONDOLD MEG!
Szombaton 90%, hogy el kell mennem romhányba, ("b" megálló) és úgy gondoltam, hogy 1 kicsit akkor bejárnám a környéket! ez a túratervem!
indulás olyan 9-10 magasságában lenne, és azt a 220km-t szépen, kellemes tempóban tenném meg!
a tényleges indulás sajnos csak péntek este dől el!
van valakinek kedve esetleg csatlakozni?
Romló egyenesfutást eredményezhet, utassal, dobozokkal előforduló kormányszitálást is hivatott valamelyest kompenzálni. Rakd vissza a gyárit mert nem csak esztétikai jelentősége van a kormányvégsúlynak.
Szia.
Lehet kormány alá rakni magasítót is de én épp most próbálom az MZ kormányt. Ma raktam rá, igaz még lesz 1 kör mert hiába, akármilyen pontosan mértük a furatokat 1-2 cm-el mindkét oldalon kijjebb lett igy feszülnek nagyon a bowdenek, de kb 20km távlatában annyi érződik hogy egyenesen ülök a motoron. Remélem hosszú távon beválik. Bár nekem nem a csuklóm hanem a hátam fáj rajta mert 196 vagyok :S.
Juteszembe most valami alu kormányvégsúlyt raktam rá de kb fele/harmada a súlyaa gyárinak, ez mit eredményezhet? Vagy inkább rakjam rá a gyárit vissza?
Sziasztok CB 500-ok! Már régen írtam amikor megszereztem a vasat, mostanáig meg csak mentem (mentünk) vele: kitünő szerkezet kényelmes, keveset eszik 4.5 az átlag (kétszemélyes használat 15/40-es lánckerék) mndíg elvisz A-ból B.be és vissza meg tovább meg össze vissza szóval nagyon jó! Nemrég cseréltem le a gumikat mert az eredeti gyári 26000km. és 13 év már elette Heidenaura: egyenlőre nem rossz, igaz vizes úton még nem volt szerencsém, és csak annyit hozzá, talán az íveken egy kicsit nyúlósabb. Annyi a kérdésem, mert hosszabb túrák alkalmával a csuklóim elzsibadnak: készült-e vagy készítenek -e ehez a típushoz magasabb kormányt? És még valami: vezérmű lánc és feszítő mikor esedékes a cseréje ill. v. a javítása? Nyugi még nincs gond nics zaj úgy jár mint egy doxa csak nem tudom a Km. intervallumot. És még egy kérdés: a Kecskeméti rep. napra is a mocival megyünk az asszonnyal, és hát tudtok-e ott kifejezetten motorosoknak parkolót?
Előre is köszi a válaszokat, széles utat mindenkinek!
Sziasztok!
Az Erdélyi túrával kapcsolatban lenne kérdésem és főképp Ivacson aki jártasabb ebben:
motorra is ugyanúgy kell útdíjat fizetni?
ez nagyon fontos lenne, hogy ne is verjenek át mert ezek az időszakos matricák árai eléggé eltérőek (nem mindegy hol veszem meg)
a válaszokat köszönöm szépen!
Nos! Erre csak azt tudom mondani hogy a gyári kipuff kiherélése értelmetlen! Teljes mértékben! (én is néha szégyellem a pofám a hangja miatt)
Martin dobot kapsz 45-50 körül spórolj rá és meglesz a gyári dobod meg 1 E szabványos Martin dobod furulyával!
Soha nem lesz olyan halk a gyári dob a hozzá készített furulyával mint az eredeti állapotában.
Ha még is a furkálás mellet herélés mellett döntesz, Akkor igen jobb ha a furuja végét lezárod és megfurkálod jobban tompít!
De ezt aki neked kiheréli úgy hogy az normális legyen el fogja mondani. nekem 1 sima fémperem van 1 bicikli nyeregcsővel összehegesztve. az a tompító. nem sokat ér vizsgán tettem be eddig egyedül meg esetleg ha hajnalban megyek el. nem annyira hangos de nem is olyan mint a gyári.
1 szóval a mai vizsgaszigorok basztatások mellett inkább 1 TÜV vizsgás Martin dob mint a szétberhelt gyári!
Aha, értem már, remélem a héten lesz időm és sikerül is felszerelni az új kormányt aztán kiderül milyen lesz a könnyebb súlyokkal.
Viszont szeretnék még tőled segítséget kérni kipufogó témában, mint lokális kupuff gurutól :)
Szóval megfüleltem l1nux kolléga kibelezett dobját (furulya kivéve) és nagyon megtetszett a hangja, szeretném ezt énis véghezvinni csak szeretnék hozzá csináltatni hangtompítót, láttam amit felraktál képeket egy régebbi hozzászólásodban ami megvolt furkálva de az gsx1400 é volt ha jól olvastam. CB re is meg kell ugyanúgy furkálni sima egyenes cső nem jó? Illetve ha kijön a gyári furulya azt lemásolni nem lehet vagy az nem ilyen egyszerű felépítésű? Neked mivel csak a dobod vége van megfurkálva milyen tompítód van? Nagy különbség lehet ha fúrok rá pár lyukat vagy kiveszem a komplett furulyát?
Köszi előre is...
szia!
Áttetsző fóliára nem tudnám nagyon megoldani,de maga az ezüst felírat 2db kb 700ft lenne postával együtt....annyi hogy nem lenne alatta átlátszó fólia,hanem egyből a fejidomra ragasztod...
a gumi szorítja be a súlyt akkor mint a suzukiknál!
a menetrögzítő a gyári kormányba kell ha visszateszed a gyári súlyt!
érdemes nagyjából akkora súlyt venni az mz kormányba is mint a gyári..
nekem fele akkora van és érezni kanyarban hogy könnyebb ugyan is ezek a súlyok is nagyjából azt a célt szolgálják ami a keréken van/ kormányszitálást akadályozza meg vagy csökkenti!
A konkrétumok:
- Kedden reggel (2010.08.03) lenne az indulás Kecskemét irányába Püspökladányig és Kolozsvár felé tartva egészen Székelyudvarhely mellé nagyszüleimmel bezárólag.
- Eddig 2 motor és 4 személy vesz részt a túrán
- kb. 1 hét időtartam lesz sok kirándulással látnivalókkal
- ha minden tervezett helyre ellátogatunk ez 2500 - 3000 km oda-vissza
- a programok megbeszélés folytán fognak konkréttá válni és az időjárás fügvényében
- szállás részben sátor ha hosszabb túrára nyugiban megyünk
- utazási tempó nagy részben a KRESZ-ben megfelelteknek max+ 30 Km/h
Ha érdekel a dolog kérlek jelezz , ha nem akkor is említsd meg kérlek.
Gondold át nem nagy csapat csak kis családi-baráti hangulat!
Minden jót!