Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
A konkrétumok:
- Kedden reggel (2010.08.03) lenne az indulás Kecskemét irányába Püspökladányig és Kolozsvár felé tartva egészen Székelyudvarhely mellé nagyszüleimmel bezárólag.
- Eddig 2 motor és 4 személy vesz részt a túrán
- kb. 1 hét időtartam lesz sok kirándulással látnivalókkal
- ha minden tervezett helyre ellátogatunk ez 2500 - 3000 km oda-vissza
- a programok megbeszélés folytán fognak konkréttá válni és az időjárás fügvényében
- szállás részben sátor ha hosszabb túrára nyugiban megyünk
- utazási tempó nagy részben a KRESZ-ben megfelelteknek max+ 30 Km/h
Ha érdekel a dolog kérlek jelezz , ha nem akkor is említsd meg kérlek.

Gondold át nem nagy csapat csak kis családi-baráti hangulat!

Minden jót!
Mondom, nem kell
Amugy sokat gondolkodtam, de 3-4-en Litvaniaban kene lennem, Vilniusban. Munka, de gondolkodtam rajta, hogy elhalasztom, megbeszelem a megrendelokkel (Litvan allami TV )
Mikor lenne ez pontosan? Reszleteket sehol nem talaltam. Utvonal, resztvevok, utazasi tempo?
CB 500 szervice manual

http://www.mediafire.com/?nymj...

innen letölthető
Sziasztok !

A KRESZ szerint, Közuti Jármüvekkel Kapcsolatos Fogalmak

b) Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt. A mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, a segédmotoros kerékpár és a villamos azonban nem minősül gépjárműnek.

Tehát a motorkerékpár gépjármű.

ÜdvPA.
http://cbf-egyesulet.hu/e107_p...

Nem tudom miért nem jó a link, de ezen a másik fórumon jó, így ha valakit érdekel a gurulás, akkor itt megnézheti!
Szia!
Én is úgy olvasom ,hogy gépjárműre, teherautókra kell. Motorokról sehol szó sincs.
Te nem gondolkodtál azon, hogy elgyere Erdélybe a jövő héten?
Bepótolhatod az elmaradt kirándulásod!
GONDOLD MEG!
Szombaton 90%, hogy el kell mennem romhányba, ("b" megálló) és úgy gondoltam, hogy 1 kicsit akkor bejárnám a környéket! ez a túratervem!
indulás olyan 9-10 magasságában lenne, és azt a 220km-t szépen, kellemes tempóban tenném meg!

a tényleges indulás sajnos csak péntek este dől el!
van valakinek kedve esetleg csatlakozni?

http://maps.google.com/maps?f=...
igen-igen potosan!
sziasztok!

keresnék Honda CBF 500-asra bukócsövet.
elsősorban használt, de nem sérült érdekelne.

előre is köszönöm az esetleges tippeket.
Majusban amikor keszultem Ivacson es Zoliba is azt mondta, valamint aztan olvastam is, hogy motorra nem kell semmi matrica Romaniaban.
Szia

Köszönöm. :-)
Szia!

Jó régi már az a hsz, nem is él az akkori link, látom...
Itt viszont megtalálod, amit keresel:
http://hondatech.info/download...

Jó szerelést!

Attila
Szia Attila,

Látom van CB500 manual-od megtudnád velem is osztani?

köszi
Katt az előzmény gombra.

Végigcsináltam az MZ-kormányos átalakítást én is és leírtam a tapasztalatokat. Nehezebb dolgom volt mert nekem "csutka" kormányról kellett áttérnem.
Romló egyenesfutást eredményezhet, utassal, dobozokkal előforduló kormányszitálást is hivatott valamelyest kompenzálni. Rakd vissza a gyárit mert nem csak esztétikai jelentősége van a kormányvégsúlynak.
Szia.
Lehet kormány alá rakni magasítót is de én épp most próbálom az MZ kormányt. Ma raktam rá, igaz még lesz 1 kör mert hiába, akármilyen pontosan mértük a furatokat 1-2 cm-el mindkét oldalon kijjebb lett igy feszülnek nagyon a bowdenek, de kb 20km távlatában annyi érződik hogy egyenesen ülök a motoron. Remélem hosszú távon beválik. Bár nekem nem a csuklóm hanem a hátam fáj rajta mert 196 vagyok :S.

Juteszembe most valami alu kormányvégsúlyt raktam rá de kb fele/harmada a súlyaa gyárinak, ez mit eredményezhet? Vagy inkább rakjam rá a gyárit vissza?
Sziasztok CB 500-ok! Már régen írtam amikor megszereztem a vasat, mostanáig meg csak mentem (mentünk) vele: kitünő szerkezet kényelmes, keveset eszik 4.5 az átlag (kétszemélyes használat 15/40-es lánckerék) mndíg elvisz A-ból B.be és vissza meg tovább meg össze vissza szóval nagyon jó! Nemrég cseréltem le a gumikat mert az eredeti gyári 26000km. és 13 év már elette Heidenaura: egyenlőre nem rossz, igaz vizes úton még nem volt szerencsém, és csak annyit hozzá, talán az íveken egy kicsit nyúlósabb. Annyi a kérdésem, mert hosszabb túrák alkalmával a csuklóim elzsibadnak: készült-e vagy készítenek -e ehez a típushoz magasabb kormányt? És még valami: vezérmű lánc és feszítő mikor esedékes a cseréje ill. v. a javítása? Nyugi még nincs gond nics zaj úgy jár mint egy doxa csak nem tudom a Km. intervallumot. És még egy kérdés: a Kecskeméti rep. napra is a mocival megyünk az asszonnyal, és hát tudtok-e ott kifejezetten motorosoknak parkolót?
Előre is köszi a válaszokat, széles utat mindenkinek!
Szia!
Akkor gyakorlatilag csak a betűk volnának a ragasztandók, mint egyben felirat?
A körvonaluk mentén választódnak le?
Sziasztok!
Az Erdélyi túrával kapcsolatban lenne kérdésem és főképp Ivacson aki jártasabb ebben:
motorra is ugyanúgy kell útdíjat fizetni?
ez nagyon fontos lenne, hogy ne is verjenek át mert ezek az időszakos matricák árai eléggé eltérőek (nem mindegy hol veszem meg)
a válaszokat köszönöm szépen!
Nos! Erre csak azt tudom mondani hogy a gyári kipuff kiherélése értelmetlen! Teljes mértékben! (én is néha szégyellem a pofám a hangja miatt)
Martin dobot kapsz 45-50 körül spórolj rá és meglesz a gyári dobod meg 1 E szabványos Martin dobod furulyával!
Soha nem lesz olyan halk a gyári dob a hozzá készített furulyával mint az eredeti állapotában.

Ha még is a furkálás mellet herélés mellett döntesz, Akkor igen jobb ha a furuja végét lezárod és megfurkálod jobban tompít!
De ezt aki neked kiheréli úgy hogy az normális legyen el fogja mondani. nekem 1 sima fémperem van 1 bicikli nyeregcsővel összehegesztve. az a tompító. nem sokat ér vizsgán tettem be eddig egyedül meg esetleg ha hajnalban megyek el. nem annyira hangos de nem is olyan mint a gyári.

1 szóval a mai vizsgaszigorok basztatások mellett inkább 1 TÜV vizsgás Martin dob mint a szétberhelt gyári!
Aha, értem már, remélem a héten lesz időm és sikerül is felszerelni az új kormányt aztán kiderül milyen lesz a könnyebb súlyokkal.

Viszont szeretnék még tőled segítséget kérni kipufogó témában, mint lokális kupuff gurutól :)
Szóval megfüleltem l1nux kolléga kibelezett dobját (furulya kivéve) és nagyon megtetszett a hangja, szeretném ezt énis véghezvinni csak szeretnék hozzá csináltatni hangtompítót, láttam amit felraktál képeket egy régebbi hozzászólásodban ami megvolt furkálva de az gsx1400 é volt ha jól olvastam. CB re is meg kell ugyanúgy furkálni sima egyenes cső nem jó? Illetve ha kijön a gyári furulya azt lemásolni nem lehet vagy az nem ilyen egyszerű felépítésű? Neked mivel csak a dobod vége van megfurkálva milyen tompítód van? Nagy különbség lehet ha fúrok rá pár lyukat vagy kiveszem a komplett furulyát?
Köszi előre is...
szia!
Áttetsző fóliára nem tudnám nagyon megoldani,de maga az ezüst felírat 2db kb 700ft lenne postával együtt....annyi hogy nem lenne alatta átlátszó fólia,hanem egyből a fejidomra ragasztod...
a gumi szorítja be a súlyt akkor mint a suzukiknál!
a menetrögzítő a gyári kormányba kell ha visszateszed a gyári súlyt!
érdemes nagyjából akkora súlyt venni az mz kormányba is mint a gyári..
nekem fele akkora van és érezni kanyarban hogy könnyebb ugyan is ezek a súlyok is nagyjából azt a célt szolgálják ami a keréken van/ kormányszitálást akadályozza meg vagy csökkenti!
Szia!

Két db matrica: áttetsző fólián ezüst színű, 3,5 cm magas KÖME felirattal és ahogy arányosan kiadja, olyan hosszú legyen...
Ez mit kóstálna?

(Fekete fejidomra ragasztanám..)