Az enyémben is elvan barmolva az egyik. Már úgy vettem, h megpróbálták vmivel vissza ragasztani a házba, de inkább csak kitölti a "hézagot", uh azt finoman kell meghúznom plusz raktam alátétet mert nem feküdt a fedél emiatt rendesen. Vmivel ki le kéne szűkíteni a "furatot" és utána vissza nyomni az anyákat szerintem, mert nem hiszem h meglehetne ragasztani.
Levegőszűrő házában a fedelet rögzítő csavarok anyái a műanyagba vannak belerögzítve. ( ostoba módon...)
Természetesen elforogtak mindhárman.
Aki már találkozott e jelenséggel, hogyan orvosolta?
Hát nézegetem Zoliba motorját, de nem jutok dűlőre. Nem hiszem, hogy magyar gyártmány lenne, mert emlékezetem szerint kényszerhűtéses motort mi nem gyártottunk.
Nálam szabad a gazda mert már nagyon kiváncsi vagyok.
igen,igazad van.Biztos ,hogy magyar? esetleg jawa?vagy valami épített.1 haveromnak volt gyári(!) pancsi csoperje..))hófehérbe! valami állom volt!
Nekem is a motul vált be , igaz nekem kissebb van (sajnos)
Ha beírod a "keresés ebben a topikban" azokat a kulcsszavakat mint pl. olajcsere, fékolaj, vagy ami éppen eszedbe jut nagyon sok okosságot olvashatsz, nagyon sokszor kibeszéltük ezeket a témákat. Amit nem találsz abban segítünk szivesen jó olvasást
Nem vennék rá mérget de a Danuviát az 50-es évek közepétől kezdte gyártani a Danuvia szerszámgyár és az már nem lemezvillás volt.
Nekem a dupla leömlő nagyon zavaró azért nem tudom hova tenni
Én a motorolajról tudok nyilatkozni... Motul 5100 4T 10W40 eset használok... 4 Literes kiszerelés kell... olyan 10 és 12 ezer forint között van...
Nekem ez nagyon bejött. http://www.motul.hu/index.php?...
néhány segítő tanácsra lenne szükségem.
ha minden jól alakul, akkor 1 hét múltán egy Honda CBF 500-as boldog tulajdonosaként már az olajcserén is gondolkodhatok.
ezzel kapcsolatosan lennének kérdéseim az optimális olajtípusra vonatkozóan: milyen típusú motor- és fékolajat vegyek?
valamint bármiféle hasznos, elsőmotoros odafigyelni való tippre vevő lennék, amit érdemes szem előtt tartani.
köszi bárkinek is.
Így első ránézésre a lemezvillás Csepel ugrott be , de aztán erősen elbizonytalanodtam a két leömlő miatt. A fadugó a tanknyilásban komoly sufnis multú tulajdonosra enged következtetni és szerintem a lámpa sem eredeti. 40-es éveket idéz a motor.
Etanol
Bratyó felesbe betolta az automata Zafirába 1.8 injektor.
asszem 1.2-2 lityóval nőtt a fogyasztás (automata) de a inditással és a többi dologgal se volt baja ugyan is ezt még tudja kompenzálni a fedélzeti agy
Szerintem nálad is fog fogyasztás növekedés jelentkezni de majd meglátod!
Egyre több kút van és egyre többen tankolnak etanolt!
Lehet ezt is agyonverik adóval 1 idő után....
Az átalakítóval kapcsolatban tudom én is, hogy mire való és anélkül nem érdemes kísérletezni, nem is akarok az 50%-os aránytól eltérni, sőt ha úgy vélem nem éri meg le is állok a szeszeléssel nehogy függőség alakuljon ki a kicsi Puntónál Persze nem azért mert attól félek, hogy nem venném észre a hibás motorműködést, attól még hogy falusi gyerök vagyok nem tegnap ültem át a szekér bakról a volán mögé. Viszont abban igazad lehet, hogy ki tudja hova emelik majd az E85 árát és akkor aztán tényleg értelmét veszti a dolog.
A Honda nagyon jó hibrideket csinál bár az első Insightal mellényultak kicsit de a következő széria már telitalálat, a Civic hibrid meg alig kerül többe mint a sima és az még ráadásul jól is néz ki, ez persze sovány vigasz az itthoni fizetésekhez.
Az enyémben is elvan barmolva az egyik. Már úgy vettem, h megpróbálták vmivel vissza ragasztani a házba, de inkább csak kitölti a "hézagot", uh azt finoman kell meghúznom plusz raktam alátétet mert nem feküdt a fedél emiatt rendesen. Vmivel ki le kéne szűkíteni a "furatot" és utána vissza nyomni az anyákat szerintem, mert nem hiszem h meglehetne ragasztani.