Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Az enyémben is elvan barmolva az egyik. Már úgy vettem, h megpróbálták vmivel vissza ragasztani a házba, de inkább csak kitölti a "hézagot", uh azt finoman kell meghúznom plusz raktam alátétet mert nem feküdt a fedél emiatt rendesen. Vmivel ki le kéne szűkíteni a "furatot" és utána vissza nyomni az anyákat szerintem, mert nem hiszem h meglehetne ragasztani.
Segítséget kérek!

Levegőszűrő házában a fedelet rögzítő csavarok anyái a műanyagba vannak belerögzítve. ( ostoba módon...)
Természetesen elforogtak mindhárman.
Aki már találkozott e jelenséggel, hogyan orvosolta?
Hali!
Van egy normál állapotú Honda Forsiethom papirak nélkül nagyon jo motor anyagi okok miatt megválnék töle 120,000Ft ért oda adom tel:06203759802
Üdv!
Ismét én! :)
Ha valakit érdekel, találtam gyári Brembo fékbetéteket!
http://adamoto.hu/spl/383572/2...
Sziasztok!

Tudom, már ez egy régi hozzászólás, de fel tudná nekem rakni valaki újra ezt a cikket? :)
Hálás lennék! :) Köszi!
Sziasztok!

Leakcióztam a cbf 500-am 2008 12.havi ABS 25 KW garancia stb..
csak 1.049000 Ft sürgős lenne..

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_500_abs_25k
w_garancia-3923397
Sziasztok !

Hát nézegetem Zoliba motorját, de nem jutok dűlőre. Nem hiszem, hogy magyar gyártmány lenne, mert emlékezetem szerint kényszerhűtéses motort mi nem gyártottunk.

Nálam szabad a gazda mert már nagyon kiváncsi vagyok.

ÜdvPA.
Sziasztok!
Hátsó doboztartót hol tudok normálisat beszerezni,nem csillagászati áron?
Köszi.
Széles utat mindenkinek!
Köszi! Mindig igyekszem! Örülök, hogy látszik!

Kár, hogy Földesen a fiad nem jött oda hozzánk! Köszi még1x a szállást!
Nem birok rájönni miféle szerzet ez a motor

Nekem is Motul van a gépben 10W-50-es, nagyon szereti a Suzu is
Ment a "tetszik"! Egyre jobbak a videóid
Alföldi vidim első fele!

igen,igazad van.Biztos ,hogy magyar? esetleg jawa?vagy valami épített.1 haveromnak volt gyári(!) pancsi csoperje..))hófehérbe! valami állom volt!
Nekem is a motul vált be , igaz nekem kissebb van (sajnos)
ó, hogy erre nem gondoltam?

hiába, a rutinos fórumozás tapasztalati tényezők!
Ha beírod a "keresés ebben a topikban" azokat a kulcsszavakat mint pl. olajcsere, fékolaj, vagy ami éppen eszedbe jut nagyon sok okosságot olvashatsz, nagyon sokszor kibeszéltük ezeket a témákat. Amit nem találsz abban segítünk szivesen jó olvasást
remek! köszönöm!

biztosan lesznek még menetközben nyűgjeim, és jövök gyűrni a csapat segítőidegrendszerét.
Nem vennék rá mérget de a Danuviát az 50-es évek közepétől kezdte gyártani a Danuvia szerszámgyár és az már nem lemezvillás volt.
Nekem a dupla leömlő nagyon zavaró azért nem tudom hova tenni
Szia!

Én a motorolajról tudok nyilatkozni... Motul 5100 4T 10W40 eset használok... 4 Literes kiszerelés kell... olyan 10 és 12 ezer forint között van...
Nekem ez nagyon bejött.
http://www.motul.hu/index.php?...
sziasztok!

néhány segítő tanácsra lenne szükségem.
ha minden jól alakul, akkor 1 hét múltán egy Honda CBF 500-as boldog tulajdonosaként már az olajcserén is gondolkodhatok.

ezzel kapcsolatosan lennének kérdéseim az optimális olajtípusra vonatkozóan: milyen típusú motor- és fékolajat vegyek?

valamint bármiféle hasznos, elsőmotoros odafigyelni való tippre vevő lennék, amit érdemes szem előtt tartani.
köszi bárkinek is.
Nekem is ez jött be ,de szerintem inkább danuvia..
Így első ránézésre a lemezvillás Csepel ugrott be , de aztán erősen elbizonytalanodtam a két leömlő miatt. A fadugó a tanknyilásban komoly sufnis multú tulajdonosra enged következtetni és szerintem a lámpa sem eredeti. 40-es éveket idéz a motor.
Ezt nézzétek!
Az egyik lányom fényképezte le a szamosújvári múzeumban.
Talán lesz valaki, aki be is tudja azonosítani.
Etanol
Bratyó felesbe betolta az automata Zafirába 1.8 injektor.
asszem 1.2-2 lityóval nőtt a fogyasztás (automata) de a inditással és a többi dologgal se volt baja ugyan is ezt még tudja kompenzálni a fedélzeti agy
Szerintem nálad is fog fogyasztás növekedés jelentkezni de majd meglátod!
Egyre több kút van és egyre többen tankolnak etanolt!
Lehet ezt is agyonverik adóval 1 idő után....
Az átalakítóval kapcsolatban tudom én is, hogy mire való és anélkül nem érdemes kísérletezni, nem is akarok az 50%-os aránytól eltérni, sőt ha úgy vélem nem éri meg le is állok a szeszeléssel nehogy függőség alakuljon ki a kicsi Puntónál Persze nem azért mert attól félek, hogy nem venném észre a hibás motorműködést, attól még hogy falusi gyerök vagyok nem tegnap ültem át a szekér bakról a volán mögé. Viszont abban igazad lehet, hogy ki tudja hova emelik majd az E85 árát és akkor aztán tényleg értelmét veszti a dolog.
A Honda nagyon jó hibrideket csinál bár az első Insightal mellényultak kicsit de a következő széria már telitalálat, a Civic hibrid meg alig kerül többe mint a sima és az még ráadásul jól is néz ki, ez persze sovány vigasz az itthoni fizetésekhez.
Egyebkent szerintem a hibrid sem megoldas, csak atmenet. Az igazi az atomenergiaval (lehetoleg fuzios :)) termelt elektromos arammal hajtott jarmu.