Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó állapotú Givi Monolok tartó CB 500-ra érdekel valakit?
Nekem is kene. Foleg hatul, de elore is raferne.
Ferodo-t lattam 7000 korul, mi a velemenyetek?
Lucas-t szidta Zoli99, goldfren-t (vagy mi az a cseh) Csaszi szidta, nekem meg nem tudom milyen van most fenn... de jo.
Sziasztok!

Majd a közeljövőben első - hátsó fékbetéteket akarok cserélni. Tudtok nekem valami konkrét márkát ajánlani? Esetleg egy jó webáruházat?
Köszi!
Roli
Tegnap valami iszonyat jót motoroztunk. Én nem szeretem az autópályát mert az uncsi. Sokkal jobbak a kanyargós utak. Jót tett a sportdob, mert előre húzódnak az autósok. Tegnap kipróbálhattam. egy FZ6-t. A haverral cseréltünk 10kmre. Imádom a mocimat de az egy igazi műszer. Egy álom. Mivel idomos pikk pakk 160ra ugrott a mutató úgy hogy meg se éreztem. Azért a cb500on 160 már eléggé érezhető :) A következő motorom ugyanúgy túra lesz de mindenképp idomos.
Tudom mert Zoli hívott, de akkor hétvégén a kisebbik fiam ballagott, vasárnap meg elutaztam az ország másik felére (Szigetvár) tanfolyamra. Arról nem is beszélve, hogy a Csaszi féle Alföld túra is akkor volt így arról is lemaradtam.

Ha szavamon fognál előtte szólj, 2-3 óra alatt megvan ha csak a két deknit kell csinálni, szinte azonnal szárad és hadrafogható. Aztán meg motorozunk egyet a munka örömére. Van egy két szép hely errefelé is.
Ja hidegen is, melegen is állandóan és mindig ennyire.. mikor elhoztam nem zögött 250km mulva elkezdte és most 1000után ilyen :S nemtudom milehet érdemes lenne szerelővel megnézetni?
Vigyazz, mert lekanyarodok egyszer Foldesre es szavadon foglak!
Mikor multkor Szegeden voltunk Zoli99 pedzegette a Foldes temat, de vegul gyozott Szerbia. De ami kesik, nem mulik!
Köszönöm én is, majd kipróbálom bár eddig még nem voltak olyan gondok amik a nem megfelelő aládolgozásból adódtak.
Kicsit közelebb laknál segítenék neked a festésben is
Hat igen, a garazs nagyon kene. Na majd ha lesz ra alkalmam, akkor allok neki. Igazad van a tomitesekre nem is gondoltam, megprobalom inkabb a helyen, rontani talan nem sokat tudok rajta.

LB helyett szintetikus higito, kb. ugyanannyi (talan 10-20%-al dragabb) mint a LB es jobb szokott lenni pont a zsiroldo kepessege, probald meg egyszer,hatha bevalik, nekem makacs festekeknel jobban bejott, kb. 500-700Ft/l. Nem vesztesz sokat egy probaval.

koszonom a tanacsokat, lehet, hogy telen otthon majd megprobalom a festest.
Hallottad volna Pitykapatykáét , akkor a tiednek is örülnél ami még szerintem nem olyan veszélyes. Mondjuk azt a motort valaki nagyon összebarmolta mint utóbb kiderült mikor normális szerelőhöz vitte. Sajnos azóta sem jelentkezett, hogy mennyibe került a helyreállítás
hidegen is melegen is zörög?
nekem csak hidegen(de nem ennyire)
Na itt a videó a fura kuplunghangomról, remélem hallható a lényeg és a hozzáértőbb füleknek többet mond... remélem nincs nagy gáz a kicsikével.

kuplungzörej
Szivesen megnézném élőben is
Régóta használom az LB-t, szerszámokat letörölni vagy akár a kezemet. Festés előtt ha zsírtalanítok nem kell attól félnem, hogy vagy a gittet vagy az előző alapozó réteget felszedi mert nem agresszív, viszont elbánik zsírral olajjal és elillan foltmentesen. Ha tudsz jobbat mint az LB és literje nem több mint 400 Ft akkor légyszives öszd meg velem
A dekniket le is szedheted de nem árt akkor tömítést is venni mert nem biztos, hogy vissza tudod rakni a régivel. Ha viszont türelmes vagy és precíz a helyén is sikerülni fog, viszont akkor kell egy garázs.
Sőt, én a garázst is fellocsolom és rovarirtózok előtte.
Hát megvan a feelingje, az biztos. Most fogom átiratni, műszakiztatni, etc. Aztán még az is lehet összefutunk valamelyik túrán... :)
Lakkbenzin? Azt ugy tudom ritkan szoktak zsirtalanitasra, inkabb szintetikust szoktak (lakkbenzin+adalekok). Bar vegulis a LB is alkalmas valamilyen szintu zsirtalanitasra, az is igaz.
Mi a velemenyed arrol, hogy a helyen fujjam le a ket oldalso reszt, vagy szedjem le? Leszedni macerasabb, es ahhoz valami garazsba kene vonulnom. Mondjuk festeni sem isteni itt kinn az utcan a porban...
A zsírtalanításra nagyon figyelj! (LB hígító tökéletes)
Nem tünik nagyon durvának, a lényeg hogy a 600-as vizes papírral addig csiszold amíg az ujaddal nem érzed az egyenetlenséget, majd 600-as vizes papírral is menj rá még és mehet a festék.
1 ív 600-as papír 150Ft, a 400-as szintén, a festék Kb 800 Ft (egy doboz bőven elég a két oldalra) ösz visz 1100 max 1200Ft, meg sok türelem de megéri.
Sajnos most nem talaltam jobb kepet, de valami itt is latszik. Elol a folt, meg a kuplunghaznal is latszik. Somaras.
Szoval akkor 400-600 vizzel csiszolas, es utana mehet a Verywell? Mennyi kell belole? Szerintem a ket oldaldeknit (masik fele is hasonlo, nem ennyire ronda) csinalom meg eloszor, lehet, hogy olajleeresztes utan le is szedem, bar lehet, hogy itt takarassal is meg tudom oldani.
Most néztem az adatlapodat! Istenem az a "Pereggyes" micsoda hangja volt amikor gyorsult és közben fütyült...áhh!
Ráraktuk a Jawa csepptankot és mekkora királyok voltunk
A legszebb kétütemű motorhang, de ezt már mondtam máskor is
Végülis mit veszíthetek... :D
Köszi!
Laca Apriliájának hengerfeje is Very Well-el lett fújva, de az vízhűtéses, a Suzu hengerfején is bírja, az meg lég-olaj hűtéses.
Próbáld ki , próba cseresznye
Nekem a négy leömlőre bőven elég volt, akkor neked a kettőre bőven sok. Kétszer fújtam de rövid időn belül, hamar szárad de teljesen csak hő hatására keményedik ki. Csiszolót először durvát használj majd végül itt is vízpapírral a festés előtt. A dobra én nem ezt fújnám mert nem lesz akkora hő, hogy megedze. Nekem sportdob volt a CB-n így azt csak polírozni kellett
Jóvan na! Volt rendes is, de kétszeri használat után szétment
Előzőleg sötételő volt a gyerekszobán még mikor kicsik voltak a fiúk. Ezzel még a CB-1 is volt takargatva, por ellen van csak mert garázsban áll a csühös.
ColorWorks-öt bármelyik Tescoban kapsz, Very Well-t pedig árul a Praktiker.
Laci: kétütemű hengerfejre tudsz valami hőálló ezüst festéket, ami nem ég le?