Szobbal, koszi a gurulast, jo volt, most ertem haza, meglett vegul a 250km
Ja, nekem is volt benne etanol ma, bar most ratankoltam a benzint mikor indultunk. Egyebkent a kezdeti nehezsegek (szerintem volt viz biztosan) egyre jobb lett. GYakorlatilag az alapjaratom ment lejjebb, illetve hidegen nehezebben indul el. Az azt jelentette nalam, hogy az elso tank utan a kovetkezonel hidegen nem mondjuk 3 masodperc, hanem 5 masodpercet tekertem mire beroffent.
Az etanolos masodik tankkal is egyebkent 3.7-3.8 koruli fogyasztasom volt, szoval nem is ment fel drasztikusan. Ennek ellenere a karburatort allitani kene a tokeletes uzemhez, szoval marad egyelore a benya nalam is, az autoban az injektorral viszont tokeletes, az beszabalyozza az alapjaratot szepen, semmit nem veszek eszre, csak hogy jobban megy a kocsi es picivel tobbet eszik.
elnézést a kifejezésért, nálunk fele a magyarság nagyon sok román kifejezést használ, s még azt se mindig helyesen(de megértjük egymást ) poligon szó alatt azt értettem ami egy nagy lebetonozott parkolóhoz hasonló... a tanulók is szoktak itt motorozni tanulni. de itt egy kép amikor vártuk az emberkéket...
Szeretnem megkerdezni, hogy Csaszi fele turara innen jon-e valaki? En lehet hogy szombat este csatlakoznek a szegedi programom utan es utanatokmennek Foldesre, ha minden osszejon.
Sziasztok...ma volt rendezve Gyergyóban egy motoros jótékonysági nap... Fogyatékos emberkék akik nagyon szeretnének motorra ülni s kicsit belekóstolni az érzésbe azokat el lehetett vinni egy-két körre egy kis poligonon. Eléggé sokan voltunk, nagyon jó érzés volt örömet adni az emberkéknek...Nagyon élvezték.
Nekem ami meglepő volt hogy én voltam a harmadik CB-s emberke.
Üdv nektek cimborák és nagyon vigyázzatok magatokra...
Én is úgy hiszem, hogy a vezérlésen nem változtattak a Hondáék! Szerintem a ludas egyértelműen a karburátorsorban keresendő! Szerintem egész egyszerűen szűkebb torkú karburátorsort kaptatok! Ha találsz 1 Hornet karburátorsort, és azt egészségesen be tudod építeni, akkor megkaptad a hornetedet! CSAK! Ne felejtsük el a hűtőt, mert a hornetten nagyobb! Szóval visszaerősíteni a butított RR blokkot eléggé nehéz, és sok macera! Szerintem Te is maradj meg annál, amit a haverod is elkövetett!
Áhh te nagyszerű vagy Szóval azt mondod a "kojtolás" is kiküszöbölhető, csak jó beállítástól függ?
Jaj elnézést tény hogy cbf600ról van szó. Elképzelésem az lenne, hogy sikeresen ki lehessen hozni, a hornet teljesítményét a cbf600ból, mert nem hiszem el hogy más vezérmű tengelyt adtak volna a cbf600 blokkjába. Maximum más beállításokat.
EZ úgy vezetném le mint egy power commanderes beállítás. Ugye ott is lehet alacsony fordulaton nyomatékos, vagy közepesen vagy magas fordulatra hangolt motort beállítáani "gombnyomásra". És mit állítunk befecskendezést, meg max. gyújtást.
Mindenesetre majd ha lesz cash beszélek AGO-ékkal, hogy csinálják meg nekem ezt a beavatkozást. Ha nekem is bejön ez a 93 lóerő, akkor még jöhet rá egy rendszer is, mert egy a 4-2-1 osztás nem éppen nyerő, inkább 4-1 osztás nyerő.
Most nézem! CBF600 vagy!
Boccs! Akkor hihetőbb a 93Le! 78Le-ről indultok!
Szóval nyugodtan, csak 1 jó kis CO mérős pad kell, ahol beállítják a tuning cuccokat, mert az nem gyári, hogy fix, hanem állítható! És akkor tutkon elég a keverék már közepes fordulaton is!
93Le az azért sok! Vagy Neki nem CB500a van!
A dyno az 58Le-ből max 64et tud produkálni! Ennyit ígér hivatalosan a dyno! (10%-ot) Egyébként ez hátsó keréken, váltó - lánchajtás vesztesége miatt ez természetesen kevesebb!
Ha sportlégszűrő betétet használsz, és a gyári értéknél 1el szegényebbre állítod a főfúvókatűt, akkor nagyon-nagyot tol a drága már 3100-3200tól is! És gázkarrántásra sincs semmi füstpamacska!
CBF hibája, hogy alacsonyabb a benzinszintem, így mivel alul eléggé szegény a keverékem ezért nem hagyhattam középen is szegényítve a keveréket, mert hidegen indulásnál 1x-2x kihagyott a drágaságom! Most gázrántásra ad 1 kis füstöcskét! Ja, + a légszűrőbetétből is visszakerült a gyári! Most szépen jár, jól megy csak nyomatékra nincs az a brutalitása! Fent eltűnik ez a különbség, és ott továbbra is szépen húz! Épp szombaton mentünk vele alulról 180al Vikimmel hátsó dobozzal egyenes háttal, és még gyorsult, csak rám lett koppintva, hogy lassítsak!
Ha szerzek CB500 "benzinszint beállító csonkokat", meg végleges sportdobot = streetlegal dobot, akkor én is tervezek majd 1 CO mérős teljesítménypadot! Addig variálnánk a tűvel, és főfúvókákkal, míg nem lesz ideális minden fordulaton, gázállásnál a CO-m! És akkor a legerősebb a gép!
Hát törjön le a karom ha mégegyszer etanolt tankolok a mociba
Hidegen szinte lehetetlen használni melegen elmegy de hidegen ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!A fogyasztás biztos ,hogy sokkal több és így nem hogy spórolok vele, hanem még szívok is
Csaszi! Írtad a másik fórumon, hogy beletoltál dynojetet a motorodba! Közepes fordulatnál is képes elégetni az összes benzint, ha odakened neki?
Én is akarok tenni az enyémbe, de én padi méréssel együtt akarom kipróbálni, mert az egyik ismerősömnek 93lóerőt mértek keréken. Ja és csak sportdob és dynojet fúvókaszett van benne
Akkor ha az alapkérdésnél maradunk (és nem keverjük bele az autókat) a motorjaink mégis inkább a benzint szeretik . Vannak még kisebb kutak amik (akár 30 Ft-al is) olcsóbban mérik a benzint, azokat kell felkutatni.
Ezt már csak halkan jegyzem meg : A spuri a rosszabb minőségű benzinből is csodaszert csinál
(3-éves tapasztalat)
A CB 5%-al evett többet, már ha ez az etanolnak tudható be és nem a városi közlekedésnek :) Általában 4.2 szokott lenni, most 4.4-et jött ki tankoláskor 100km-re.
A kocsiba azóta nem is tankoltam, ritkán használjuk hála a jó égnek Két hét után most indítottam be, hogy egy kicsit átforgassam a főtengelyt... Ha lesz fogyasztás adat megírom majd!
Mikor? En szombaton voltam otthon Varpalotan + Balatonalmadi haveromnal, szoktam jarni arra.
Kome is a kozelben van, akivel egy eve beszelunk es sosem talalkozunk :)
mármint a kocsiba. A mociba nem rakok többet, a "sorkettes bizonytalan alsó tartományban" téma nem túl jó...most kár, hogy nincs injektor, mondom én nagy karbi párti :D
Ja, nekem is volt benne etanol ma, bar most ratankoltam a benzint mikor indultunk. Egyebkent a kezdeti nehezsegek (szerintem volt viz biztosan) egyre jobb lett. GYakorlatilag az alapjaratom ment lejjebb, illetve hidegen nehezebben indul el. Az azt jelentette nalam, hogy az elso tank utan a kovetkezonel hidegen nem mondjuk 3 masodperc, hanem 5 masodpercet tekertem mire beroffent.
Az etanolos masodik tankkal is egyebkent 3.7-3.8 koruli fogyasztasom volt, szoval nem is ment fel drasztikusan. Ennek ellenere a karburatort allitani kene a tokeletes uzemhez, szoval marad egyelore a benya nalam is, az autoban az injektorral viszont tokeletes, az beszabalyozza az alapjaratot szepen, semmit nem veszek eszre, csak hogy jobban megy a kocsi es picivel tobbet eszik.