hát igen...30%-al olcsóbb mint a benya, és 20%-al fogyaszt többet...Hmmm
Most, hogy belegondolok nem akkora buli. Ráadásul nem lehet bárhol etanolt tankolni. Marad a régi megoldás, az Auchan kút preferálása szerintem, és néha ha E85 kút közelében vagyok, nyomok bele.
Szépnapot!
Nagy örömmel kürtölöm világgá, sikeres forgalmi vizsgát tettem a mai nap :)
Remélem gyors lesz a papirmunka és lehet jópár közös gurulásom a nagyrabecsült fórumozós motorozós kollégákkal.
Remélem kihasználjátok a jó időt!
Na ma elmentem gurultam egy kicsit.Bükk felé megcsinálták még tavaly az utat nagyon jó lett aztán azon mentem jó kanyargos kevés forgalom,szép tály.Gondoltam kinyomom az etanolt minnél hamarabb,lett belőle majdnem 200km gyönyörű idő.By
Sporolasra nem igazan jo, mert kb. 15-20%-al olcsobb ha 50-50 kevered, viszont a fogyasztas is fel szokott menni 15-20%-ot. Ezt mar irtam, ne tevesszen meg, hogy mennyivel kevesebbet fizettel, kevesebbet is tudsz vele menni.
Nekem eloszor csinalt hasonlokat mint neked, aztan jobb lett. Valoszinuleg kiszedett olyan koszokat ami nem tetszett neki. Hidegen indulas nekem annyi volt, hogy mondjuk benzinnel 3 masodperc alatt beindul, keverekkel meg mondjuk 5 masodperc. Alapjarat nekem is lejjebb ment. Viszont valoban nem melegedett annyira a gep sem.
Nekem a fogyasztas a szokasosnak mondhato 3.5-3.8 -rol felment 4.5 kornyekere.
Az autom injektoros, ott semmit eszre sem veszek 50-50-nel (magasabb etanol mennyiseggel nem probaltam), ott 7.5 helyett 8-8.5 kornyekere ment a fogyasztasom, bar a mostani tankot foleg varosban pofogtem el, majd a kovetkezo lesz egy normal vegyes fogyasztas.
Ha csak es kizarolag a sporolas a lenyeg, ahogy irtam mar, szerintem ne valaszd az etanolt. Ha erdekel a kornyezet szennyezes, az alternativa, akkor erdemes egyebkent. A legrosszabb, hogy az arakat ugy alakitjak, hogy ne nagyon erje meg.
Hol volt a száradó lakkozott felület? Mert én is jártam így egyszer mikor nagyon párás volt a levegő, azóta csak olyan helyiségben hagyom száradni ahova nem kell bemennem és az ajtót zárva tartom. Mostanában hirtelen lehülés sem volt és gondolom nem a szabadban fényezted vagy hagytad száradni. Esetleg a sok eső miatti párás levegő lehet .
Ha ilyen történik legközelebb nem kell újra fényezni, mert az újabb lakkréteg víztisztává varázsolja az opálos régit, feltéve ha nem összeférhetetlenség van a festék és a lakk között és csak a pára a ludas.
Jaa etanol többet nem teszek a mociba húúúú de rossz hidegen szinte használhatatlan ,jó tudom nem hidegen használom mert bemelegszig de áááá tööbet nem sajnálom szegénykét .
Sziasztok!
Hát laci már másodszor estem neki ,mert az elsőn jó lett a festés aztán lelakkoztam tönkrebaszott mindent! Ugye pisztollyal szórtam a feleségem hozott autó festéket,jól terül, szépen fényes,csak mondom adok neki egy kis lakkot kipróbáltam egy viszonylag nem feltünő darabon mondom jó összefér, nekiestem aztán reggelre kifehéredett foltokba
.Na mondom mindeggy megpróbálom még egyszer tegnap fújtam le újból elég jó lett lakkot most nem adtam neki csak sztem nem fog igy tartós lenni.Holnap megyek be megnézek másfajta lakkot pisztollyal fújhatót,mert sajna olyan nincs a feleségeméknek.Werywell volt a lakk amit próbáltam.Az aládolgozás már szinte rutinból megy,de ha nem jön össze a véső felület lehet elmegyek haverhoz és mondom neki ,hogy fejezze be.Az a baj ,hogy nekem csak 1.5-ös pisztolyom van ugye nekünk ilyen kell az autófestékhez meg 1.3 kellene mert sztem sokat nyom fel a felületre ha állítom a kisebb szórást akkor meg már szinte kicsit köpköd,ugyhogy sztem majd télen megcsináltatom vele.Mondjuk nem gondoltam volna hogy ez is összejön viszonylag szép felülettel vannak ugyan benne szemét darabok sajna,de nem olyan vészes.
Szia Ubi!
Az én tankom 18l-es, ha felesbe tankolnám és számoláskor figyelembe venném a többletfogyastást is kb. literenkét megtakarítanék 80-85 Ft-ot (ahol most bezint tankolok 331Ft/lit.) mivel feles tankolás 700-750 Ft-ot spórolnék egy teli tankon.
Alacsony fordulaton jelentkező gondokról számolnak be a tesztelők akárcsak te is a 600-as gépeddel, akkor ez nálam a 750-esnél jobban előjönne mert még kisebb fordulaton dolgozik. Köszönöm a tapasztalatokat. Marad az alapfelállás.
Mi újság a motorral? Festés kész lett? Képeket kérek a GSX-F fórumot is figyelem
Hát nem tom, hogy legközelebb magam csinálom e! Bele kéne feccölni 1 kis időt, hogy pontosítsam a kigondolást, meg 1 kis pénzt is, hogy megvalósítsam, de erre legközelebb késő ősszel-télen lesz rá lehetőségem ahogy most a dolgaim állását nézem! Egyszerre lakás felújítok, meg meghívókat viszem szét a rokonoknak, meg az esküvőt is szervezzük... Huhh!
Na a lényeg, hogy én ilyen kütyüt eddig nem láttam! 4 oszlopos higanyos vérnyomásmérőnek nézett ki legelső ránézésre, tipikus sárga színű multiméter dobozba szerelve! Mint kiderült ledsor van a 4 hosszúkás ablak mögött, és ez mutatja a nyomásértékeket! Szinte egyáltalán nem leng, hanem csak ég az éppen aktuális led a soron, hogy hol áll a nyomás, így a srác pikk-pakk szimmetrikusra tekerte a 2 két csíkot! Előtte felemelte az alapjáratomat 2100-2200 fordulatra, aztán szinkron, és vissza az alapjáratra! Szinkronizálás közben esett az alapjáratom, valszeg ezért emelte meg, de ezt nem kérdeztem meg tőle! Szóval ezt nem tom.
Szevasztok!
Na kipróbáltam én is a gsx-f be az etanolt 1/2-be!Hát nem tom szerintem ez így átalakítás nélkül kis fordulaton meg van halva,alapjárat szinte meg szünt létezni Sztem nem fogok rászokni,bár 244 ft/L nem rossz ár .Így egy teletanknál talán 1000-1500ft lehet spórolni ,az a baj ,hogy szinte nagy fordulaton nem is szoktam járni,mármint elindulás elég szarocska fura a hangja . Hát egyenlőre ennyi. By
jövőhéten veszek én is gumikat. bridgestone bt45-öt akarok, pilot active lenne az igazi, de most csak ez fér bele a keretbe. ennél olcsóbbat mondjuk heidenaut nem merem bevállalni.
bt45-el mennyire lehet sporttosan közlekedni? lapon is stabil marad ?
Bridgestone BT45R, szerintem nem rossz gumi de egy kicsit hoszabb élettartam nem ártana tényleg. Mondjuk az utóbbi időben sokat jártam Budapestre és azt hiszem a sok 140-150-el megtett hosszú egyenes ette meg a közepét.
Miféle gumit használtál, hogy 16000 után ennyire lekopott? Én Michelin Pilot Activot koptatok, 13000-et szaladtam vele, de ehhez képest az enyém nagyon jól néz ki.
Én ezt még Gyergyóban vettem a bbmoto-nál, louis termék, bárhonnan lehet rendelni ahol louis termékeket forgalmaznak.
@zoliba : igen, már eléggé megérett a cserére, pedig csak 16 ezer km van benne. Ezért nem is sajnálom annyira. Ha vadonat új gumival történik ez meg, akkor azért elég mérges lettem volna.
Semmi gond! 1 kicsit beparáztam abban a minutumban mikor beszívta a blokk azt a csöpnyi vizet, de aztán rájöttem, hogy a víz csak töredéke volt a mellette beszívott levegőmennyiségnek! Ezért nem is okozhatott semmi gondot!
Most pöpecül jár a masinka! Tegnap tankoltam a masinára, úgy hogy most jön a fogyi mérés!
Mikor a karbiszinkron miatt rájuk csörögtem rá akartak dumálni 1 karbitisztításra is! Nem rossz ötlet, de mivel nekem tök polír tiszta a karbim belülről ezért kihagyattam velük! Így mondtak aztán 4000Ft-ot a telefonban a dologra! Aztán mikor odamentem fél óra alatt a srác végzett, és a kasszás kisasszony azt mondta, hogy 2000! Ez tetszik! Nem odacsalogattak, hogy 1000, és aztán kiderül, hogy ez is kell, meg az is kell, és akkor meg 10000!
Jaja az a fiatal, vékony srác lehetett! Nagyon jó szakember, jó humorú, sok tanácsot ad ha érdeklődik az ember.
Sajnálom, hogy a gumicsöves hóka-móka már nem vállt be, de ezek szerint valóban nagy volt a baj! Átlag mocinál szerencsére nem állítódik el ennyire a szinkron. Persze a tied is a dyno jet miatt mászott el.
Örülök, hgoy megcsinálták! Várjuk a teszt/és fogyasztás eredményeket!
Szevasz, én Maros megyei vagyok (Erdőszentgyörgy város ) de Kolozsváron élek egy ideje. Pompa nincs nálam, de a gumijavító kitben vannak CO2 patronok amikkel fel lehet fújni ideiglenesen a kereket.
Most, hogy belegondolok nem akkora buli. Ráadásul nem lehet bárhol etanolt tankolni. Marad a régi megoldás, az Auchan kút preferálása szerintem, és néha ha E85 kút közelében vagyok, nyomok bele.