Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Almodni lehet, nem?
CB125S-em volt, 130km/h ora volt a vege, de 110 korul meg siman ment. 11000-ig forgott a kis egyhengeres, kb. 11-12LE korul.
89kg szaraz tomeg.
Uraim! Megjött a gumi külföldről! Úgyhogy most má fűvel fával
Már csak fel kéne tetettni de mindenki tele van
Az élet máá csak ilyen

üdv: szobbal!

u.i.: Kedden voltam Tótiába! a túloldalról integetett a szerv én visszaintettem neki és tovább mentem. nem jöttek utánam gondolom az integetés csak 1 köszönés volt vagy csak a motor hangját akarta hallani de én nyugodt maradtam :) és csak integettem ostobán Remélem gondom nem lesz belőle szeretek arra motorozgatni.
Ja és azzal lehet huncutkodni úgy kb 70km/h-ig
100kg alatti , akkor sajnos az ETZ 125 se fér bele ebbe a limitbe a 120kg-jával.
Javaslom a jóöreg Simson típusú motorkerékpárt az ha jól emlékszem 75Kg és rendszámoztatható, de csak a szuperfelszerelt S 51 B típus ami hátsólábtartóval, indexel és rendszámtábla tartóval is el van látva
Persze, errol beszelek. Hosszu tavon nem az igazi sehogyan sem. Most uldogeltem KTM 950 Adventure-on. Marha jo, marha kenyelmes, megy mint a vonat, es meg nem is nagyon nehez, "csak" 200 kilo folott van egy picit. De azert nekem mar eppen eleg, hogy nem lehet ugy terelgetni, alig tudtam a labtartorol felemelni, stb. Persze, szuper, tankhajo, es meg is lehet szokni, hat hajra. Nekem 100 kilo alatti motor kell, azzal lehet huncutkodni!
be van veve a backup lehetosegek koze
Szia Csaszi! Hány motoros vesz részt a túrán? Annak ellenére, hogy a környéket jól ismerem, gondolkodom rajta, hogy én is csatlakozom. Uticélok?
Ez igaz mindent meglehetett csinálni vele csak furcsa volt, hogy kanyarban visszatartani kellett és nem rátartani, de nem is érezte meg az úthibákat annyira. Ja és megy mint a golyó észre sem vettem a sebességet rajta elindulsz és 200 felett vagy és olyan mint a CB500on a 130-140!
Nekem nagyon is kellene, megszoknám, hozzá erősödnék a termetéhez

Üdv.: Sly
Gyere az alföldi túrámra! Addigra már jobb idő lesz! Remélem fúl esőmentes is!
Probalok optimista lenni, de hat jovo hetre nagyon vacakot irnak Erdelybe. Most meg nalunk is viszonylag meleg van, de tegnap ota viharok, meg most hol esik hol kisut egy kicsit. Es egyre huvosebb van, tegnap visszaszereltem a belest is a kabatomba. Fene egye meg, hogy pont most kell elromlani! Borzaszto bosszus vagyok, annyit szervezkedtem, javitgattam a motort, szereztem cuccokat amik kellhetnek, es nagyon-nagyon varom mar az egeszet. Hatha meg van esely hogy veletlenul jobb ido lesz.
13 fokban szakado esoben, ugy hogy estere meg 2-3-4 fokokat igernek - nincs ertelme elindulni motorral
Amugy Basq Zolibácsival beszéltem a tegnap s épp gurult mocival Debrecen fele! De irigyeltem!
Basq nem tudom mit mondjak...a tegnap este volt valami kicsike eső de most úgy süt a nap hogy alig lehet birni kolozsváron! Itt ott néhol lehet felhőt látni csak! Gyergyóban is úgy szintén!

A tegnap megérkezett a Feszszabályzó is csak sajna az egyetem miatt nem tudok hazaugrani a mocimhoz! De jövőhéten biztosan kész lesz!

Azt mondom hogy optimista kell lenni Jövő hétig még sok cián lefolyik a Tiszán! Az időjárás előrejelzés max két háromnapra működik rendesen jó idő lesz!
Zoli99, azt nem is mondta senki, hogy nehez motorral nem lehet megcsinalni valamit. Csak szar. Minek kinlodni, ha nem kotelezo?
Mentem en mar IZS-el is, 350kg korul. Mindent tud, meg kenyelmes is, de hat nehez mint egy tank, kell a fenenek.
Ivacson, Zoliba!

Szakad az eso itthon. Az idojaras jovo het csutortokre amikor erkeznek Csikszeredara, havat iger estere! Kezdek felni, hogy az egesz utbol nem lesz semmi.
hmm viszont a VFR-nek van a leggyönyörűbb hangja! :D
A CB500-at nehéz kenterbe verni, ügyes, könnyű kis moci jó fogyasztással. Azért több tízezres európai csatangolásra (utassál) már TDM900-al mennék, egyszerűen kényelmesebb...

A "nehéz" moci is csak megszokás kérdése, azzal is meg lehet mindent csinálni, nem győzöm hangsúlyozni: VFR JAPAN

Én a Honda Safety képzés után szégyeltem el magam :D addig azt hittem tudok motorozni...
Ejha... Beszélgessél el az előző tulajjal szerintem, ez nem szép dolog bárki is adta el neked

Ne tessék megijedni, telefonálgatni a bontókba, lesz ott alkatrész! ;) Németeknél is van:
kuplung

link
Sziasztok!
Ma voltam Dunaújvárosban kipróbálni egy HONDA VFR800-at vágyaim motorját, nem csalódtam benne mentem 50km-ert vele városban és azon kívül is.Nagyon jól megy , de érződik a súlya azért rendesen.
Ezek után elmentem egy CB600F 2010-es mocival, nagyon nem tetszett meg városban kezes de nem tetszik, nem is azért mentem el vele hanem összehasonlítás és a lehetőség miatt.
A CB500-ra visszaülve éreztem hogy milyen szuper ez a moci nem nehéz és megy úgy ahogy kell.
Összegezve hazafelé 62km-en keresztül szakadt a nyakunkba az eső így a párommal remek kis zuhanyt vetünk néhol a lábtartóig ált a víz az úton.
Minden jót nektek és ne verjen el az eső mert nehezen szárad ki kordúra és megkeményedik a bőrkesztyű
ahoj

Na igen Laci de amikor megvettem semmi baja nem volt kb 1000km-ig,
aztán kijött ez a hiba :-(
Úgy néz ki találtam egyet 40k-ért kompletten.Holnap megyek megnézni.Ha jó elhozom és jövőhét végére lesz mocim is :-)
Pityesz
Sziasztok!Csotanyag75 hát ja sajna festésre szorul a kicsike,de annyival azért olcsobban is vettem talán,remélem a motor-részének nem lessz baja! A festés meg ,majd lessz valahogy lehet nekiesek aztán megpróbálom(felületkezelni szoktam faanyagot vagy 1000m2)remélem megtudom csinálni ha nem akkor még mindíg ott van a szomszéd laci aki fényező csak ritkán van itthon.Mjad lesz valahogy!
Emlékszem rád és a videóra is amit felraktál, akkor én mondtam neked valami a blokkban nagyon nincs rendben, nem hitted (hittétek) el.
Bontva blokkalkatrészt nehéz lesz szerezni, szerintem törődj bele, hogy új kell.
Sajnos használt motornál van esély belefutni ilyen kókány dolgokba, bár szerintem a hangja árulkodott.
Sziasztok

A mocim két hete szerelőnél, elvonási tünetek jelentkeznek már.
A segítségeteket kérném persze ha tudtok!
CB 500-as mocim van és a kuplungkosár meg lett gányolva.
Mivel a csillapító rugók zörögtek a büdös parasztja elkezdte odahegeszteni meg csiszolni.Csak ez idővel elég hamar lekopott és most berezonál a mocim 5000-6000 fordulatnál kezdni jobban.
Újonnan egy ilyen nagyon drága le sem merem írni :-)
Szóval ha valaki tud, lát, hall ilyenről az küldjön egy üzit :-)
Jelenleg szét van szedve.A kuplungkosár a képen.
Még esküszöm jutalmat is adok aki rátalál egy normális darabra.
Előre is köszi bárki bármit is elér az ügyben
Pityesz


Látom jól meg volt fektetve szegény. Eléggé pozdorjában van az oldalidom és az első sárhányó. Újra is van festve ?
Sziasztok!
Hát ugy sikerült ,mint Lacinak nekem is suzuki lett a honda után!Remélem azért még elmehetek veletek túrázni,mert a tavalyi amit Atesz csinált a Dedinka tónhoz nagyon tetszett! Igaz kicsit eltüntem bocsi érte Lacinak ezúton is köszönök mindent sokat segítet,gondolok itt a videóira is meg a gsx-f750 fórum hozzászólásaira is.Byy Ubi
Bikicsunáj minendkinek!
Kis HELP kéne urak!CBX 550F-be megtudná nekem mondani valaki milyen elsó teló olajat tegyek,illetve elszakadt a hideginditó bowden és nem találok sehol,valamint hol tudnék a telóhoz szimerringeket venni!Köszi a segitségeteket előre is!
SZervusz,

kösz az infot, azt hiszem rászánom én is magam az első progresszív rugókra, már régóta nézegetem. A hátsó csillapítókkal pedig az a helyzet, hogy amit bontóból veszel még ha talál is nagy eséllyel túl van a szervíz határon és fáradt állapotban nem hiszem, hogy jobban teljesítene a standard rugóstagoknál. Újan ami még megfizethető az a Hagon által gyártott hátsó rugóstag Hagon viszont ez a legalsó kategória a kínálatukból és nem találtam semmilyen értékelést róluk, hogy mennyire válnak be. A közel 200 eurót pedig nem szeretném látatlanba kidobni ha pl semmilyen javulást nem eredményez.