az lenne a kérdésem, hogy valaki tud-e jó módszert a hátsó felfüggesztés feljavítására? Maximális előfeszítésen is túl lágy szerintem és erősebb kanyarodásnál könnyen bepattog. Esetleg alternatív hátsó rugóstagok amikre cserélni lehetne ? Első progresszív rugókkal van-e valakinek tapasztalata ? Előre is kösz.
Sziasztok! Nem túl rég van nálam a cb és amikor vettem akkor cseréltek benne olajat.Most viszont elérkeztem arra a pontra hogy én szeretném lecserélni.Milyen olajat javasoltok? És mennyi kell bele?
Tiszteletem Zolibá!
Spurit az otthoni Agip kútnál szoktam venni, debreceni kutaknál is láttam már de konkrétan nem emlékszem melyikben, autósboltokban hamarabb találsz. Ha akarod én segítek neked, hogy ne töltsd az idődet a kereséssel. Megveszem és átadom neked ha Debrecenben jársz, 15:30-ig dolgozok és akkor tudunk találkozni. Nem találtam elérhetőséget az adalapodon, de ha Írsz a cblaci@citromail.hu-ra megbeszéljük a részleteket. Először a kicsit (125ml) javaslom kipróbálásra kb.800-850Ft és 60liter benzinhez elég, ha beválik jöhet a nagyobb (500ml) és gazdaságosabb kiszerelés.
Üdv,
Laci
Na, Balatonra sietes kozben nekem is osszejott mar 180 koruli tempo, de nem jellemzo ram. 100-120, neha ket szemely, de most mar foleg egyedul mert a mami a kis gyermekkel van mindig.
Az elso gumim elobb lesz csereerett, lehet, hogy egy Contit bevalasztok, aztan majd idovel hatra is.
Hát nem szoktam én se túlzásba vinni a sebességet. Mondjuk ha rám jön, meg sietős a Balaton akkor viszont igen:p. 2személlyel is 100-120as tempónál szerintem nagyon jól fogja az utat. De ha csak lassan járkálsz akkor lehet, h elég egy ennél is olcsóbb. Mondjuk van amikor 70el megyek ha fáradt vagyok és nincs forgalom, főleg este a vadveszélyes helyeken, nyilván ilyenkor hirtelen fékezéskor, meg esőben derül ki, h mi tis tud. Hát nem használom ki a végsőkig a motort sem a gumit, szerintem ideális választás ésszerű körülmények között történő motorozáshoz. Van amúgy a continak egy másik típusú gumija is ebben a méretben, úgy kb5e rel lenne olcsóbb a 2 együtt, ha jól emlékeszem. Az azt hiszem 170es sebesség tartományig jó, az avenue 200ig. Úgy voltam vele, h azon a pénzen már nem múlik mert ha van hely akkor azért...., ne essen szét:P Annyi negatívum, h ósdi a mintája, de az csak először furcsa.
Laci!
Az elmúlt időben többször is voltam Debrecenben (nem motorral, hanem egyik tanártársammal és autóval), és kerestem az általad ajánlott Spurit, igaz csak benzinkútaknál, és nem találtam sehol.
Megírnád, hogy te hol szerezted be, illetve, ha újból megfordulok Debrecenben, mert lehet, hogy ezen a héten is megyek, ott hol kereshetném.
Es milyen a te vezetesi stilusod amihez jol passzol? En is COntival szemezgetek. Nekem a stilusom: normal kisnyugdijas, mondhatni megfontolt, dontogetesben meg kb. 1 cm rinyacsik, szoval mondhatjuk, nem nagyon dulongelek. Neha ha forgalom nincsen meghuzom a bajszat a gepnek, csak, hogy ne unatkozzon
"Off!"
2 nap alatt a konyhát kiganajoztam, eltávolítottam, a felső szekrénysort, a gáztűzhelyt, a konyhapultokat vizesblokkal együtt, az alsó szekrények nagy részét, levertem az összes csempét, megpucoltam a falat, és 95%an felcsempéztem az újat! Elfogyott a csemperagasztó! Hál istennek!
Jelentem a kezemet a ragasztó teljesen szétmarta, úgy hogy ha befejeztem az írást akkor vastagon bekenem a kezem valami testápolóval, majd leülök a TV elé, és relaxálok 1et!
Holnap munka után befejezem a csempézést, és meglátom mennyi időm lesz még aznap, lehet ki is fugázom! Az is lesz vagy 2-3 óra!
Csináltam pár képet, de nincs erőm feltölteni most! Na jó éjt mindenkinek!
Benzinszűrő a tankban van. Egész egyszerűen a 2 benzin kivezető cső fölött van a szűrő! Szóval tank levesz, benya leenged, ha minden igaz csak 2 csavar kicsavar, és máris ki lehet húzni a tankból a szerkezetet!
Én tavaly augusztusban vettem Continental Avenue-t előre hátra. Féltem is rendesen, h nem volt jó vétel, de nyugodt szívvel kijelenthetem, h király. A 2 gumi volt 38e, kb 10-15e-t spóroltam a Pirellihez vgy Michelinhez képest . Előtte Pirelli Sport Demon volt fent, azt 2 évet használtam már azzal vettem a mocit, uh azok voltak már közel 5 éves gumik, így nem teljesen korrekt az összehasonlítás. De azoknál 1,5szer jobb, legalábbis az én vezetési stílusomhoz. (Pirellivel mentem 10et ezzel meg 4e körül eddig.)
Nekem Ford Escortom van igy meg kellett tanulnom kuplung nelkul (szeriahiba, gondos nemet tervezes eredmenye egy gyenge muanyag fogasiv a kuplungpedalnal, nekem 4-szer tort el!) menni. Elindulas autonal egyszeru, 2-es, inditozas hajra. Valtas kicsit macerasabb, ki kell talalnod, hogy adott temponal mennyi lenne a kapcsolni kivant fokozatban a motor fordulatszam, kicsit gazt adni, es az adott fordulatszam kornyeken ahogy esik vissza a fordulat, betolni. GYakorlatilag kattanas nelkul tudom csinalni. Kivenni meg: kis gazfroccs, kilokod. Ez utobbi mar annyira megy, hogy sokszor piros lampa fele gurulva mar nem kuplungolok, csak kis gaz, es megpoccintem a valtot.
Na, szoval akkor majd kiszerelem, gondolom 1 perc, ki kell akasztani, es kibujik (remelem).
Meg egy kerdes, nem tudjatok hol rejtegetik (ha van) a benzinszurot? Egyszeru hozzaferni (benzincsap felett van?)
Sose neztem meg
Nekem elszakadt, így egyértelmű volt, hogy kiszerelve viszem el hozzájuk, csak akkor még nem itt laktam a XIIIban, így az volt a kérdés, hogy hogyan! Aznap tanultam meg kuplung nélkül váltani fel is, és le is!
Az elindulás volt az érdekes, mert lábbal indítottam el a gépet, mint 1 rollert, és aztán úgy pöccentettem le 1-be! Onnét már gáz, és váltó játszás volt a következő fokozatok! Visszaváltások is érdekesek voltak, mert gázzal kellet megtalálnom a tehermentesített állapotot, és akkor váltani visszafelé, meg addig kellett megtalálnom az ürest, míg gurult a masina! Megoldottam!
Szepen nez ki a gep, remelem semmi gondja nem lesz es sok jo kilometert szolgal. Egyebkent meg mindegy is, hogy mennyit futott (enyem 2002-es es atleptuk az 55000-et), a karbantartas a fontos.
Nekem elől Wirth prog. rugó van, ez volt a legjobb döntés eddig
link
Elképesztő a különbség, nem is csoda, vagy 15 cm-el "több a rugó" ebben, nem kell hozzá a gyári távtartó cső. Nem is olcsó sajna :(
Hátulra a helyedben vadásznék gázos csillapítókat valami bontóból. A gyári valóban vacak a CB500-on, nekem utassal elég határhelyzetben van...
Zoli