Jelentem megujult a mocim! Uj kormanycsapagy, ugy forog a kormany, hogy magatol megy a kanyarokban, kicsit idegesit is
Na meg elso teleszkop szimering + uj olaj, mintha kicsereltek volna, mondjuk tenyleg kicsereltek
Zoli99, most a bringam olyan "fura" lett mint amikor a tiedere atultem!
Annyira nem közeli ismerősöm, mostanság ritkán találkozunk, viszont rendes korrekt megbízható ember. Osztályfőnököm volt lassan már 25 éve és képzeld Lacának is innen az ismerettség
Majd készítek útitervet ha kevesebb lesz a melóm, számításba véve az útépítéseket és az időbeosztást a lehető legtöbb látnivalóval!
Majd írok mailt
Jah amúgy le lehet tölteni a netről a CB500-as manual-ját. Abban benne van, hogy hogy lehet kimérni hogy a fesszabályzó jó-e. Meg kell mérni a kapcsai közti ellenállást és ha nem egyezik meg a táblázatban levővel akkor rossz. Én kimértem, nekem már rossz volt.
Előbb beszéltem a csávóval. Az mondta, hogy még nem jött és az sem biztos hogy jön a héten. De ha jön szól. Én most olyan 50-50%-t adok neki hogy lesz a héten. Nem hiszem hogy rendelni kell, szerintem ez jön tömegesen. Itt a link ahol el lehet érni: http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Az e-amil cím pedig itt van: aprilia.rx.sm@gmail.com
Azóta én már a hobbyelektronika oldalon megtaláltam a kapcsolási rajzát a feszültségszabályozónak. Még az is lehet hogy megépítem.
Amit még meg akartam kérdezni hogy ott nyiregyházán ezt a feszültségszabályzót előre meg kell rendelni? Mert kellene nekem egy csak nem tudom hogy mikor tudnak utánna menni. De elintézném azt is csak tudjam hogy legyen a raktáron. Tudnál nekem segiteni?
Rricsi meg van a probléma...nekem is egy ls ugyan ez...egyszer egy utkereszteződésben semmi oknál fogva csak megált...lejtő volt előttem szerencsére s ujra indult de már az aksimba egy fikarcnyi áram nem volt. Ezek szerint egy és ugyan azzal a prolémával állunk szembe...csak nekem van egy nagyobb problémám... hogy én romániában lakom. S nem tudom hogy honnan tudnám beszerezni ezt a kis kütyüt. Leirnád nekem a pontos nevét ha persze van ilyen... És a pontos cimet ahol be tudtad szerezni... Apum holnap megy pestre s hátha valahogy meg tudná venni...
Előre is kösz... Nem tudom mi lenne ha ez a fórum ne lenne!
Nekem is hasonló volt először a problémám. Fel tudtam tölteni az aksit, de magát nem töltötte vissza. Már hetente lemerült. Mivel rámértem az aksira multiméterrel működés közben és 13 V főlé ment miközben ráhúztam a gáz, ezért kizártam hogy a fesszabályzó a gond, tehát vettem egy új aksit.
Egy hete volt meg az új aksi mikor megállt a motor semmi előjel nélkül. Rájöttünk hogy a fesszabályzó lehet a gond két óra szerelés után. Valószínű a fesszabályzó le is merítette az aksit, mert az csutkára le volt merítve.
Pont az előbb voltam bontóban, 10-ért attak volna egyet, de kiprobáltam és nem működött. Nyíregyháza mellett árulnak utángyártottat, ami állítólag jobb is mint az eredeti mert van rajta hűtőborda. 12k-ba fog kerülni. A héten érkezik állítólag, remélem jó lesz.
Szavasztok!
A hétvégén fékkart cseréltem, légtelenítettem az előírás szerint, de mintha vmi más lenne, mint előtte. Megnéztem és a fékkar vége, ami azt a "dugattyút" (nem tudom mi a neve) benyomja, na az nem ér közvetlenül hozzá a "dugattyúhoz". Megnéztem más motoron, ott hozzáér és nem kell utat megtennie addig, amíg elkezd hatni a fék. Összehasonlítottam a cserealkatrészt a régivel, látszólag ugyanaz, a biker-worldben vettem. Nem tudom, hogy ez most új probléma-e, vagy a cb-n egyébként is így áll a kar (mivel nem állítható). Hogy kell ennek rendesen állnia? Nincs semmi problémám?
Kérdésem az lenne hogy ez a probléma miben nyilvánult meg? Hogyan vetted észre?
Nekem tönkre ment az aksim elméletileg...azért mondom hogy elméletileg mert ha feltöltöm akkor még két hét után is berugja a mocit, még ha megyek a mocival megálitom és ujra inditom akkor is berugja de ha felgyujtom a lámpákat akkor biza elmegy minden. Utánna kell szoptatni . Ez engem arra a következtetésre visz hogy az aksinak semmi baja nincs hanem valahol zárlat van! Amikor felgyujtom a lámpákat abban a pillanatba elsziv minden áramot. Csinált olyat is hogy a bordon lealudt a forulatmérő ledjei de a sebességmérőnek égtek. Egyszer egyszer kicsikét elhalványul a fényszóróm ereje is. És mehetek 100 km et is ugy sem tölt vissza semmit. Nagyon el vagyok szomorodva . Mindenképpen én rövidzárlatra gyanakszom. Valahol valami valahogy lopja az áramot.
Két hét mulva lesz rá alkalmam hogy elvigyem egy hozzáértőhöz. Addig gondolom én is megkérdezlek titeket...
Máshol még ennyi szerencsém se volt, valamiért csak nekünk vált be ez a köpeny .
Próbálj ki mást (főleg ha nem tudsz várni) biztos van hasonló jó gumesz
Bocsi eltűntem 1 kicsit másfelé kacsingatok hehe
Laci te vagy az utolsó reményem a héten! Ahol vetted a gumidat (vagy a környéken), meg tudod nekem érdeklődni hogy Michelin Pilot Active 140/70-17 létezik náluk raktáron? ugyanis elfogyott teljesen a gumi a motorról és nem kapok sehol és őő hát az a legolcsóbb jármű manapság
Segítséget köszi!
egyenlőre túrák kiiktatva mert még a telószimeringek se jöttek meg
üdv: szobbal!
u.i.: nem fogok eltűnni! Remélem Hacsak nem visznek el az UFO-k
4-5000-ért max bontott, kétséges állapotút kapsz. Ha bevállalod, hogy valahol megint otthagy a motorod a puszta közepén, ám kockáztass 5-6 ezret...
Én is megtaláltam neten a 12ezrest, a hűtőbordásat, az jól hangzik! Ha még tutira akarsz menni felszerelés előtt tegyél a fesszabályozó és a váz közé hővezető szilikonpasztát (PC boltban kapható pár száz forint) így még jobb hővezető kontaktust alakíthtasz ki köztük!
Nézz szét itt a spormotoron az alkatrészek rovatban is, hátha van olcsóbban hasonló utángyártott...
Köszi a választ, így legalább már egyértelmű hogy ez a megoldás. A rajz azért kellett volna, mert olyan helyen dolgozok ahol ezt akár összes is tudom rakni, de az alkatrészek specifikálása nélkül ez nem megy.
A haverom még arról próbál meggyőzni, hogy keressünk egy másikat, ami olcsóbb de kompatibilis lehet. találhat az ember a neten 4000-5000 Ft-ért hasonló megoldásokat.
Neked nem az egyenirányító diódahíd kell a mocidba, hanem attól a kapcsolási rajzon jobbra lefelé található három csatlakozós "Voltage Regulator" azaz fesszabályzó.
Sajnos ez Honda betegség :( Nekem is ajánlották (CBJózsi) hogy tegyek valami masszív hűtőbordát az enyémre, mielőtt tönkremegy.
Elég sok utángyártott kapható, ezek szerint megatláltál egy ilyen lehetőséget!m Gyárit nem is érdemes visszatenni, megint csak elszállna, rosszul tervezték meg a hőleadását...
Kedves Laci!
Köszönöm az együttérzést. Tegnap az asszony is csak sóhajtozott, hogy de szép idő van... Én meg a TV előtt vígasztalódtam egy kicsit mások száguldozását nézve. Tulajdonképpen a mellékelt képen látható 15-18-as számokkal megjeleölt darabokra van szükségem. E-mailen érdeklődtem magyarországi márkaszervízeknél, s akik válaszoltak csak teljes egészében adják a fékpumpát (10700 ft). Azt mondtam, legyen, mert a fék a legfontosabb, meg aztán megnyugtató, hogy teljesen új és megbízható lesz. De azért még érdeklődtem itthon is. Egy kolozsvári motoros üzlet és javító viszont Némethonból meg tudta rendelni a jelzett alkatrészsort, de időbe telik, míg megérkezik.
Na meg elso teleszkop szimering + uj olaj, mintha kicsereltek volna, mondjuk tenyleg kicsereltek
Zoli99, most a bringam olyan "fura" lett mint amikor a tiedere atultem!
Majd készítek útitervet ha kevesebb lesz a melóm, számításba véve az útépítéseket és az időbeosztást a lehető legtöbb látnivalóval!
Majd írok mailt
( Szegénynek rendesen összejöttek a dolgok! )
Na heló mégegyszer kösz!
http://www.megaupload.com/?d=Q...
A neten még kecskeméten találtam 25k-ért kompatibilisat.
http://www.natix.mainpage.hu/w...
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
Az e-amil cím pedig itt van: aprilia.rx.sm@gmail.com
Azóta én már a hobbyelektronika oldalon megtaláltam a kapcsolási rajzát a feszültségszabályozónak. Még az is lehet hogy megépítem.
Előre is kösz... Nem tudom mi lenne ha ez a fórum ne lenne!
Nekem is hasonló volt először a problémám. Fel tudtam tölteni az aksit, de magát nem töltötte vissza. Már hetente lemerült. Mivel rámértem az aksira multiméterrel működés közben és 13 V főlé ment miközben ráhúztam a gáz, ezért kizártam hogy a fesszabályzó a gond, tehát vettem egy új aksit.
Egy hete volt meg az új aksi mikor megállt a motor semmi előjel nélkül. Rájöttünk hogy a fesszabályzó lehet a gond két óra szerelés után. Valószínű a fesszabályzó le is merítette az aksit, mert az csutkára le volt merítve.
Pont az előbb voltam bontóban, 10-ért attak volna egyet, de kiprobáltam és nem működött. Nyíregyháza mellett árulnak utángyártottat, ami állítólag jobb is mint az eredeti mert van rajta hűtőborda. 12k-ba fog kerülni. A héten érkezik állítólag, remélem jó lesz.
A hétvégén fékkart cseréltem, légtelenítettem az előírás szerint, de mintha vmi más lenne, mint előtte. Megnéztem és a fékkar vége, ami azt a "dugattyút" (nem tudom mi a neve) benyomja, na az nem ér közvetlenül hozzá a "dugattyúhoz". Megnéztem más motoron, ott hozzáér és nem kell utat megtennie addig, amíg elkezd hatni a fék. Összehasonlítottam a cserealkatrészt a régivel, látszólag ugyanaz, a biker-worldben vettem. Nem tudom, hogy ez most új probléma-e, vagy a cb-n egyébként is így áll a kar (mivel nem állítható). Hogy kell ennek rendesen állnia? Nincs semmi problémám?
Kérdésem az lenne hogy ez a probléma miben nyilvánult meg? Hogyan vetted észre?
Nekem tönkre ment az aksim elméletileg...azért mondom hogy elméletileg mert ha feltöltöm akkor még két hét után is berugja a mocit, még ha megyek a mocival megálitom és ujra inditom akkor is berugja de ha felgyujtom a lámpákat akkor biza elmegy minden. Utánna kell szoptatni . Ez engem arra a következtetésre visz hogy az aksinak semmi baja nincs hanem valahol zárlat van! Amikor felgyujtom a lámpákat abban a pillanatba elsziv minden áramot. Csinált olyat is hogy a bordon lealudt a forulatmérő ledjei de a sebességmérőnek égtek. Egyszer egyszer kicsikét elhalványul a fényszóróm ereje is. És mehetek 100 km et is ugy sem tölt vissza semmit. Nagyon el vagyok szomorodva . Mindenképpen én rövidzárlatra gyanakszom. Valahol valami valahogy lopja az áramot.
Két hét mulva lesz rá alkalmam hogy elvigyem egy hozzáértőhöz. Addig gondolom én is megkérdezlek titeket...
Próbálj ki mást (főleg ha nem tudsz várni) biztos van hasonló jó gumesz
Nézd meg ezt:link
Ha nem felel meg holnap körbe telefonálom a többi lehetőséget is, bár ez most akciós.
Bocsi eltűntem 1 kicsit másfelé kacsingatok hehe
Laci te vagy az utolsó reményem a héten! Ahol vetted a gumidat (vagy a környéken), meg tudod nekem érdeklődni hogy Michelin Pilot Active 140/70-17 létezik náluk raktáron? ugyanis elfogyott teljesen a gumi a motorról és nem kapok sehol és őő hát az a legolcsóbb jármű manapság
Segítséget köszi!
egyenlőre túrák kiiktatva mert még a telószimeringek se jöttek meg
üdv: szobbal!
u.i.: nem fogok eltűnni! Remélem Hacsak nem visznek el az UFO-k
Én is megtaláltam neten a 12ezrest, a hűtőbordásat, az jól hangzik! Ha még tutira akarsz menni felszerelés előtt tegyél a fesszabályozó és a váz közé hővezető szilikonpasztát (PC boltban kapható pár száz forint) így még jobb hővezető kontaktust alakíthtasz ki köztük!
Nézz szét itt a spormotoron az alkatrészek rovatban is, hátha van olcsóbban hasonló utángyártott...
Köszi a választ, így legalább már egyértelmű hogy ez a megoldás. A rajz azért kellett volna, mert olyan helyen dolgozok ahol ezt akár összes is tudom rakni, de az alkatrészek specifikálása nélkül ez nem megy.
A haverom még arról próbál meggyőzni, hogy keressünk egy másikat, ami olcsóbb de kompatibilis lehet. találhat az ember a neten 4000-5000 Ft-ért hasonló megoldásokat.
Ricsi
Neked nem az egyenirányító diódahíd kell a mocidba, hanem attól a kapcsolási rajzon jobbra lefelé található három csatlakozós "Voltage Regulator" azaz fesszabályzó.
Sajnos ez Honda betegség :( Nekem is ajánlották (CBJózsi) hogy tegyek valami masszív hűtőbordát az enyémre, mielőtt tönkremegy.
Elég sok utángyártott kapható, ezek szerint megatláltál egy ilyen lehetőséget!m Gyárit nem is érdemes visszatenni, megint csak elszállna, rosszul tervezték meg a hőleadását...
Üdv,
Zoli
Köszönöm az együttérzést. Tegnap az asszony is csak sóhajtozott, hogy de szép idő van... Én meg a TV előtt vígasztalódtam egy kicsit mások száguldozását nézve. Tulajdonképpen a mellékelt képen látható 15-18-as számokkal megjeleölt darabokra van szükségem. E-mailen érdeklődtem magyarországi márkaszervízeknél, s akik válaszoltak csak teljes egészében adják a fékpumpát (10700 ft). Azt mondtam, legyen, mert a fék a legfontosabb, meg aztán megnyugtató, hogy teljesen új és megbízható lesz. De azért még érdeklődtem itthon is. Egy kolozsvári motoros üzlet és javító viszont Némethonból meg tudta rendelni a jelzett alkatrészsort, de időbe telik, míg megérkezik.
Nagyon, nagyon várom már ezt a túrát, hogy ezeket mind láthassam, és veled kezet foghassak! Már nincs 1 hónap!