Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Sc!
Nekem van 1 KRAUSER doboztartó rendszerem 2db 50l-es dobozzzal. cB500-ra való.
Nem annyira X-aktás dolog ez , hallottam már olyat, hogy a rozsdás tankba kavicsot raknak és azt rázogatva meg valami oldószer segítségével lejön a rozsda. Az egy dolog, hogy a betöltőnyílás olyan kialakítású amiből nehezen jön ki a kavics
Viszont a rozsdásodás ezután is probléma lesz, van rá valami passziváló szer, keress utána és kezeld le a tankot belül.
Sajnos nem láttam. 2 hete teljesen elfogyott a benya és azóta kezdett szarakodni. A kövek nem tudom hogy kerültek bele. Annyit tudok hogy 9 hónapig állt a moci mielőtt elhoztam. Valszeg akkor rozsdásodott be. Elvileg mostmár minden rendben. Ma vagy holnap hozom el.
Veseköve volt szegénynek ?:) Valóban durva mennyi mocsok volt benne..és rendbehjött mostmár?
Te magad nem láttad, hogy tiszta rozsda a tankod ?
Nem nagyon akart menni a moci. Nagyon szaggatott. Húzatni nem lehetett. Tehát szar volt. Elvittem szerelőhöz. Tegnap hív majd ma írt is és ezt találta a tankban, karbiban, benzincsapban, benzinszűrőben:

Levegos is lehet a feked, ha hirtelen megpuhult. Ha 2 evnel nem idosebb a fekolaj, es szep (nem egett meg, nem fekete) akkor teljes nyugalommal tolts utana masik DOT4-est. A marka sem szamit sokat, ha nem ugyanaz ami benne volt es az utantoltott. Ha lehet, akkor legyen persze ugyanaz, de ha nem ismered mi volt benne, szinte barmit hozzatehetsz (tobb gyarto ra is irja, hogy masik DOT4-essel korlatlanul keverheto). Lehetseges, hogy egy legtelenites meg utantoltes megoldja.
Persze vizsgald meg a beteteket, es ha tudod, a munkahengereket is. Meg a csoveket.
Zoli99 egyebkent jol mondja, vizesedik az olaj, hamarabb forr, es intenziv hasznalatnal romlik a hatasfok, ezert erdemes par evente cserelni.
A puhulás nem feltétlenül fékfolyadék probléma (javítsanak ki az okosabbak...) Én úgy tudom azért kell lecserélni a fékfolyadékot 2 évente, mert nedvességet szív magába, ezért megváltozik a forráspontja, ezért egy komoly lejtmenetben felforrhat a fékfolyadékod és elmegy a fékhatás...

A "felpuhult fék" lehet, hogy betét probléma, vagy pszichés :D megszoktad a fékhatást. Ha többre vágysz tegyél rá fém-fékcsövet www.goodridge.hu elképesztő lesz a különbség meglátod! ;)
pont aktuális a téma, nekem is le kéne cserélem a fékolajat. bepuhult a fékem az utóbbi 1 hónapban.
viszont holnap megkapja a gép a friss új láncszettet, már épp itt az ideje
használ itt még vki 140/70es hátsót? ha igen akkor az tszeretném kérdezni, hogy hány barra szokta fújni ?
Igen, emlékszem, nagyon jól leírtad. Mivel még nem cseréltem ilyet soha, előtte megint átolvasom, amit írtál. :)
Ja, igen, a mennyiseg eszembe sem jutott, de valoban, amennyi belemegy, latod a jelzeseket, es buborekmentesen. Par hete leirtam itt a listan is a reszleteket, vigyazz, hogy ne menjen gumira, festekre, mashova, es vigyazz nagyon a fekolajtartaly megnyitasakor, por, piszok ne menjen bele, es ovatosan a tomitessel.
Aztan szepen kidolgozod a levegot par pumpalassal, feltoltod, legtelenites es kesz
Köszi srácok!
Darkmind, a beletöltendő mennyiségre gondolt, nem az árára! Egyébként annyi kell bele amennyit felvesz!

Legyen tele, buborékmentes a rendszer, és a féktartály meg a jelzésig!

A 2dl-es kiszerelés bőven elég. Az sztm 3 fékolajcserére is elég! Vagy 2 első-hátsóra...
1700Ft-ert vettem valamelyik nagyaruhazban, nemtom mar hol.
Amugy Glykosan gyartmanyt is tudsz kapni akar 700Ft korul is, sztem az sem rossz, de olyan nagy penzekbe eleve nem kerul, hogy sokat lehessen sporolni rajta.
És mennyi?
DOT 4-es. En Castrol szintetikust tettem most bele.
sziasztok

Székelyföldön nagyon nagyon rosz idő van! két hete mást se csinál csak esik az eső. Amikor othon tudtam lenni akkor pont rosz idő volt!
Nincs is nagyon kilátás jobbra egyelőre!

Zoli meg szeretném köszönni mégegyszer a segitséged kicsikét késve de annál nagyobb örömmel megérkezett magyarországról a lánc és a fogaskerék! Már csak várom a pillanatot hogy mehessek haza és cseréljem! Sokat spóroltam neked köszönhetően!

Minden jót cimborák!
Kicsit jók az utak... és a kamera sem rossz.

http://youtu.be/iQVfUAAo4So onboard[/L]
Hi!
Vki meg tudja mondani, hogy mennyi fékfolyadék kell a gépbe? Nincs nálam a Haynes... Köszi
A jó magyar utak miatt zörög, nem a két henger , sokat kinlódok én is "zörgéselhárítással" pedig sornégyes. Hol a műszerfal, hol a kipuf.bilincs, de volt, hogy a kuplungkar csapját kellett hézagolni. A kis 400-nál még jobban előjött mert magasabb fordulaton élt, én meg utálom ha valami zörög rajta ezért ígyekszem megtalálni az okát és orvosolni .
Én már ~22000km-t tettem bele, de még mindig csak ismerkedek a masinával! Nagyon jó gép, csak most már kezd kiütni rajta a 2hengeres mivolta! Elkezdtek a tükreim rezonálni!

Jó motorolaj kell a vasba, 6000km-t cserélni, és nem használni erős gázt 4000 alatt! Meghálálja!
Én sem unatkoztam idehaza!
ÜDv itt! Látom szépen lassan "szaporodunk" mi is :) Biztos sok örömöd leled majd a vasban, én nagyon meg vagyok vele elégedve (mind az 50-60km tapasztalatom alapján:) )de, remélhetőleg 1,5 hónap ás én is vezethetem hivatalossan is :)
Jóvolna összejönne a CB-s tali is.
Sziasztok!
Üdvözlök mindenkit! Új vagyok a fórumon és új vagyok a CB 500 tulajdonosok táborában is.Már jóideje szemeztem ezzel a tipussal,és néhány nap tapasztalat alapján azt hiszem jó választás volt Kezdek nagyon megbarátkozni a kis géppel,és remélem sok közös (jó)élményünk lesz vele,és akár veletek is. :)
Mi kihasználtuk és szuper volt!
link