Fékmunkahenger! Nálam is jelentkezett a probléma! annyi történ hogy szétszedtem és a gyűrűket mindent megtakarítottam! aztán összerak és ha jól emlékszem a gyűrű fordítva volt beletéve.. pontosan nem emlékszem de aprófára szét lett kapva a fék!
Szép estét!
Hát még most se hiszem el! Most értem haza és ránéztem az órára! 362 kilométert mentem 1 tankkal és még nincs tartalékon!
Mivan itt kérem?
Majd számolok fogyasztást erre mert ez baromira piszkálja a buksimat ilyen még nem volt... Pedig kentem neki a száját.
Ma úgy jártam, hogy miután elindultam az asszonnyal vásárolni és néhányszor használtam az első féket, elég keményen megszorult. Szerencsére még csak alig távolodtunk el lakásunktól. De ott maradtam egy lámpa előtt a nagy forgalomban, és csak egy jószívű markos legény segítségével tudtam feltolni nagy nehezen a járdára. Ott aztán valahogy megoldottam a betéteket egy csavarhúzó segítségével, és nagy szomorúan és szégyenkezve hazatértem.
Már bejelentettem magam a szerelőnél, de mondjátok má: mi az oka ennek? A fék teljesen tiszta, új olaj van benne. Mit gyanítotok vagy tudtok?
Ezt nem hiszem el: én meg most költöztem a Mosoly utcába, egy köpésre Tőled! :D
Kár hogy nincs még fent pesten a motorom... (Bár nem Honda, de a következő tuti az lesz!)
Hát ja! A CBF-nek sajnos alapból nagyobb az étvágya, mint a CBnek, és ezért abban is reménykedtem miközben megpróbáltam visszaállítani a mocit az "eredeti" állapotába a Dynpoval, hogy fogyasztáscsökkenésem is lesz tőle! Hát a fogyasztásom nem sokat változott, úgy tűnik max. 1-2decivel lett csak kevesebb, de a moci mindenesetre eléggé harapós lett! Még csak 1 tankot jártam el a jól belőtt dynoval, szóval még csak tesztelgetem a kis drágaságom!
Talival kapcsolatban meg csak annyit tudok mondani, hogy nyugodtan uccu neki mikor - hol? Én most XIII. kerületi vagyok. Lőjünk be 1 jó helyet, és mondjuk azt egymásnak, hogy "hello"!
En szelidebben megyek, 4l alatt van szinte mindig. A regi hosszu 16/36-os attetellel 3.2-3.4 korul voltam, mar nem emlekszem pontosan de 3500 vagy meg alatta volt a 90-100-as tempo. Aztan elkoptak a lanckerekek es felment a gyari, de majd ujra valami hosszabbat rakok, ha idoszeru legyen.
Nem tudjatok, 17-es elso lanckerek nem fer fel? 16-os tudom, hogy felmegy.
Nekem pont kicsit a turaenduro hianyzik, kenyelem es adott esetben foldutakra is ramereszkednek.
Csaszi, egyszer fussunk mar ossze, ha te is itt Budapesten vagy, szornyu, hogy ket ev alatt meg Szobballal es veled sem talalkoztam! Es a CBF is erdekel, foleg az ules, meg a hatso rugostag, hogy mennyit jelent a CB-hez kepest! Na meg a dyno
Bevallom nem vagyok enduro, túra-enduro párti! Nekem a naked jön be motorozhatóság szempontjából 100%-an, külalakra egyformán tetszik az idomos, és a csupasz vasak is, de a szélvédelem miatt az idomos gép felé húz az eszem! Nakedeken nem szimpi az odabiggyesztett plexi. Szóval S, vagy R lesz az tuti, de még meg kell álmodnom, hogy melyik is! Aztán lehet szembe jön majd 1 jó vétel, és akkor olyan lesz amilyen van! Mindegy! Úgy is imádni fogom! Ahogy ezt a CBF500at is imádom! Ma miután elállt az eső felpörgettem a fordulatszámot 1x-2x egy kicsit! Olyan simán van 120on a vas, hogy igazándiből nem is értem miért jut időnként az eszembe a valahai lecserélése! Mért van az, hogy az ember sosem elégedett azzal ami van?
Pedig épp most produkált 17.1liter benzinnel 343km-t. Nincs 5 liter a fogyi! 200km főút, 40km sztráda 130-140el, és a többi fővárosos szaladgálás! Szerintem nagyon jó így dynoval a gyomrában!
Igen ültem, és az F800S-el mentem is 1 pár métert. Bár arról nincs képem!
Levegőbe nem szoktam beszélni! Megnézem 1000%, hogy mire cserélem le a mocim 2017ben! De addig még van idő...
Csaszi, ultel mar a F800R-en? En kiprobaltam, nekem 185cm-hez iszonyat kenyelmetlen volt, es az a marha sok muanyag is kicsit kiabrandito volt. Szerintem probald ki, es akkor marad a CB500
Nem is értem, hogy ha valaki megveszi TŐLEDazt a tökéletes állapotban lévő szépséget, az 1 év múlva miért adja el? 60LE = 190 a vége! Hova-minek nagyobb gép? Nem értem!
Na jóó! én is vágyom 1 BMW F800 (R vagy S) -re, de nem azért hogy 200al gurigázzak! Hanem a géles üléskényelem, meg a híres 3.5literes fogyija, és a dupla nyomatéka miatt!
Magamnak csináltam természetesen. Megkerestem egy régebbi hozzászólást arra a kérdésre ami hasonló volt mint a tied, bemásolom és akkor az majd segít neked:
"Mielőtt festetlen volt a cső óvatosan lefektettem mindkét oldalt és ennek megfelelően a legkritikusabb helyre került a bukócső. Persze ha nagyot taknyolna az ember biztos nem védene ez se, de a blokktörést szerintem megúsznám.
Ami lényeg, anyagköltség: 1db fekete zománc spray 650 Ft, 4db 1/2"-os patent ív 410 Ft, alapozó festék volt itthon, cső volt itthon, kb 10szál 1,5-ös elektróda volt itthon, ez mindösszesen 1060 Ft
Ennyit megért szerintem.
Szerintem jóval szélesebb a mi blokkunk mint a tietek ezért sérül a blokk alsó széle inkább. Ahhoz hogy a teljes oldal csússzon le kell törni a lábtartóknak és be kell épülni a tankba a kormánynak, de akkor már régen rossz
Szóval előzetes gondos tervezés előzte meg a projektet."
Eddig a hozzászólás a korábbi hozzászólás. Ebből láthatod 1/2"-os csőből készült a védő, a hosszabb íveket gázhegesztővel formáztam a rövid 90°-os meg patent ívből készült úgy, hogy össze hegesztettem mert meleghajlítással nem lett volna egyforma szabályos, csőhajlítóm meg nincs sajnos.
Neked könnyebb a helyzeted mint nekem volt, mert Balázsnak gyári van ami a bölcsőhöz csatlakozik és azt egyszerűen lemásolod. Majd ő ad neked méreteket, nekem is segített már számtalanszor.
Valaki akadékoskodott, hogy nem sokat véd a bukócső erre készített Albert egy képet úgy, hogy leszedte a fotómat a fórumról, majd meghúzta az érintő vonalakat azt szemléltetve ezzel, hogy mit véd ha netalán elborul a motor.
Azt hiszem meggyőző:
Hát még most se hiszem el! Most értem haza és ránéztem az órára! 362 kilométert mentem 1 tankkal és még nincs tartalékon!
Mivan itt kérem?
Majd számolok fogyasztást erre mert ez baromira piszkálja a buksimat ilyen még nem volt... Pedig kentem neki a száját.
üdv: szobbal
Már bejelentettem magam a szerelőnél, de mondjátok má: mi az oka ennek? A fék teljesen tiszta, új olaj van benne. Mit gyanítotok vagy tudtok?
Kár hogy nincs még fent pesten a motorom... (Bár nem Honda, de a következő tuti az lesz!)
Ma este jó?
Hmmm
Itt a telcsiszámom: 06 20 328-3783
A motor meg az NHH mellett parkol
Talival kapcsolatban meg csak annyit tudok mondani, hogy nyugodtan uccu neki mikor - hol? Én most XIII. kerületi vagyok. Lőjünk be 1 jó helyet, és mondjuk azt egymásnak, hogy "hello"!
Nem tudjatok, 17-es elso lanckerek nem fer fel? 16-os tudom, hogy felmegy.
Nekem pont kicsit a turaenduro hianyzik, kenyelem es adott esetben foldutakra is ramereszkednek.
Csaszi, egyszer fussunk mar ossze, ha te is itt Budapesten vagy, szornyu, hogy ket ev alatt meg Szobballal es veled sem talalkoztam! Es a CBF is erdekel, foleg az ules, meg a hatso rugostag, hogy mennyit jelent a CB-hez kepest! Na meg a dyno
Pedig épp most produkált 17.1liter benzinnel 343km-t. Nincs 5 liter a fogyi! 200km főút, 40km sztráda 130-140el, és a többi fővárosos szaladgálás! Szerintem nagyon jó így dynoval a gyomrában!
Nekem jobban bejonnek (kenyelemre).
Levegőbe nem szoktam beszélni! Megnézem 1000%, hogy mire cserélem le a mocim 2017ben! De addig még van idő...
Csinalok egy ot darabot hirtelen sztem.
fele
Szobbal, lecci kuldj nekem mintat!
Na jóó! én is vágyom 1 BMW F800 (R vagy S) -re, de nem azért hogy 200al gurigázzak! Hanem a géles üléskényelem, meg a híres 3.5literes fogyija, és a dupla nyomatéka miatt!
CBLaci! Olvastam, Írtam!
"Mielőtt festetlen volt a cső óvatosan lefektettem mindkét oldalt és ennek megfelelően a legkritikusabb helyre került a bukócső. Persze ha nagyot taknyolna az ember biztos nem védene ez se, de a blokktörést szerintem megúsznám.
Ami lényeg, anyagköltség: 1db fekete zománc spray 650 Ft, 4db 1/2"-os patent ív 410 Ft, alapozó festék volt itthon, cső volt itthon, kb 10szál 1,5-ös elektróda volt itthon, ez mindösszesen 1060 Ft
Ennyit megért szerintem.
Szerintem jóval szélesebb a mi blokkunk mint a tietek ezért sérül a blokk alsó széle inkább. Ahhoz hogy a teljes oldal csússzon le kell törni a lábtartóknak és be kell épülni a tankba a kormánynak, de akkor már régen rossz
Szóval előzetes gondos tervezés előzte meg a projektet."
Eddig a hozzászólás a korábbi hozzászólás. Ebből láthatod 1/2"-os csőből készült a védő, a hosszabb íveket gázhegesztővel formáztam a rövid 90°-os meg patent ívből készült úgy, hogy össze hegesztettem mert meleghajlítással nem lett volna egyforma szabályos, csőhajlítóm meg nincs sajnos.
Neked könnyebb a helyzeted mint nekem volt, mert Balázsnak gyári van ami a bölcsőhöz csatlakozik és azt egyszerűen lemásolod. Majd ő ad neked méreteket, nekem is segített már számtalanszor.
Valaki akadékoskodott, hogy nem sokat véd a bukócső erre készített Albert egy képet úgy, hogy leszedte a fotómat a fórumról, majd meghúzta az érintő vonalakat azt szemléltetve ezzel, hogy mit véd ha netalán elborul a motor.
Azt hiszem meggyőző: