Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Végre jó idő volt,bele is pörgettem 200 km-et a dögbe.
Remélem mindenki kihasználta a mai napot rendesen.


Csaszi, meg tevedtem is, 86(!) kg a CB125S feltoltve!
CB125S WIKIPEDIA
Hat javits a pincen! Nekem garazsbol loptak el a CB125-omet, IFA-val kiteptek tokostul az egesz ajtot, kiramoltak. Aztan szetb*tak a motort, a darabjait (vaz, elvagott villanydrotok, blokk kiszedve, minden szetvagva) a kozeli erdoben talaltak meg, nagyon fajt a szivem amikor meglattam.
Csaszinak is kuldom, a ket kedvenc regi motorom (a CB125 a kepen nem az enyem, de teljesen ugyanez volt, szinre, mindenre. Egyhenger!). A Suzuki GS450S-t is szerettem vezetni, stabil gep volt, kicsit szerenyebb teljesitmenyekkel mint a CB500, de 160-ig ez is elment szo nelkul. Fogyasztas kb. 3.5-4l volt a kezeim kozott, de foleg ket szemellyel mentem. Amig meg nem makkant a fotengelycsapagy, mely, mint kiderult, mar eleve ossze volt kokanyolva. Vegulis nem tul konnyes szemekkel (mert mar nagyon bosszantott, vagy ket evig keresgeltem normalis megoldast, osszeraktam vegul, erre bedoglott a gyujtas elektronika) megszabadultam tole, es szembejott CBJozsi CB500-a elado allapotban. Vele tobbszor talalkoztam (en a GS-el) es ismertem a motor eloeletet, ugyhogy a so foltok, a sok kilometer, meg a csunya horzsolasok (nem eses, hasznalat) ellenere megvettem, es egyelore jol szolgal.
Naná!
Most éppen a pincét kell biztonságossá tennem, mert húsvétkor feltörték, de utána mindenképp fel fogom hozni! :D
(Kár hogy nincs még rajta műszaki, de ami késik...)
Nem, dehogyis, szerintem csak esocseppek voltak azok. Sima fekete, mint a tobbi, sot azoknal is kopottabb nehol
Szia!
Ezen a mocin gyöngyház metál festés van?
Mert az első képen olyan jól csillog!
Ebben igazad van, 2.5-en hasznalom egy szemellyel de meg maszkal igy is, mennyire fujjam?
Rakerult a kormanyvegsuly, semmi valtozas razas ugyileg, de hat meg hatravan a kormanycsapagy ami mar igen vacak.
én rájöttem a titokra! sokkal keményebbre kell fújni a pilot-ot és akkor qrvajó! nem mászkál úgy mintha defekted lenne.
Nem tudom sajnos, nem emlekszem, Jozsi hasznalta. Mikor en atvettem Mitas volt rajta, egyebkent teljesen franko volt! Nem melegedett gyorsan, de aztan nem volt olyan taknyolos mint a Michelin Pilot Active ami most van, es arban verhetetlen. Palyazashoz persze alkalmatlan.
Te jó ég
Milyen gumi volt hátul hogy ilyen peremes?
Nem veletlen! Kemeny 380Ft-os beruhazassal en is megvettem, ha megjon a kormanycsapagy, akkor szetszedes es rakerul! Volt mar az en gepemen, igy nezett ki anno, ETZ gumiharmonikaval, Katana csutkakormannyal, meg CBJozsi tulajdonaban.
Jaja, kakucs kilove (engem a CB500-al sem erdekel), aszfaltot nem akarok nyalni, ozikebol finom a porkolt!
Izlesek es pofonok, nekem valaki adna egy CBR1000-est azon gondolkodnek, hogy mire csereljem el. Valoszinuleg valami tura, vagy endurora
Nézd az első villájukat! Ők is rátettek 1 MZ villaharmonikát, amire vágysz Basq!
Hát ez a motor nekem nem gyere be, már 1000 elnézést! Ezzel hogy lehet Kakucson fordulni? Áááá! Ezen ballonos a gumi!

Ez más játékot tud, mint amire én vágyok! Ezzel őzeket lehet kergetni az erdőben, nem kanyarban kézzel simogatni a ragadós aszfaltot!
Na, ez a kemeny nem a vasszog!
http://www.atwi80m.blogspot.co...
Ket srac, ket CB500, 80 honap alatt a Fold korul.
Az sajnos igaz, de olyan jó érzés szaladni vele! Úgy felpörög a kis drágaságom!
De ha igy hajtod, akkor 54 ezernel nem biztos hogy ugyanilyen lesz!
Errol beszeltem: G650 Xcountry, es meg nekem tetszik is.
53LE 60Nm egyhenger 147kg szaraztomeg!
Nekem egyszer tutira kell egy ilyen bicikli, kar hogy turazasra kisse alkalmatlan. Bar ki tudja...
Jó kis talim volt Basq-val! 2.5 órát dumcsiztunk. Levegőt sem vettünk annyit dumáltunk! Jól megvizslattuk egymás gépét, és a legfontosabb, hogy kiderült, szuperül jár a blokkom!

Meg is beszéltük, hogy ezt meg fogjuk ismételni nemsoká!
En is latatlanban fekmunkahenger. Lehet, hogy berohadt, nem mozog. Kiszed, megindit, atmozgat, jatszik amig siman VEGIG bemegy es kijon.
Lehet, hogy abban kevesebb mint 20% a viz
Csaszi, koszi a beszelgetest es a rovid gurulast, hat igen, beragadtam az autok mogott, de latod, nekem eszembe sem jutott hogy bemenjek kozepre, nyugodt ficko vagyok
Legkozelebb tigerrel harmasban (es meg tobben is ha van kedvetek) uljunk le egy beszelgetes/sorozes/bambizasra!
Gőzöm sincs bammeg! de tényleg és ez még a szlovák lónyál!
Lehet pont azé?
De ugye elhozod az MZ-t es cserelunk egy kicsit? Pont most beszeltuk CSaszi-val, hogy igen, az MZ meg az ETZ az motor volt a javabol.
Basszus Szobbal!
Mit csinálsz Te azzal a motorral?
Az lassan 4liter alatti fogyi! Mindjárt sírni fogok!
Hogy lehet ilyen kevés?