Remélem neked sem tart sokáig a kényszerpihenő Zolibá
gondolom karmantyú csere és mehet tovább a gép.
Itt is nagyon meleg van, sőt leégett a nyakam robikapálás közben
Most irígységgel gondolok rátok. Remélem pazarul gurultok. Ugyanis miután kitakarítottam alul a féket, ez mégsem segített. Aztán szétszedtem fent a pumpát. Itt van gond (tavaly észleltem ott egy kis fékolaj-szívárgást), és egyelőre várakozó állásban vagyok, míg megkapom a megrendelt cserealkarészeket.
Gyönyörű Kolozsváron az idő!
Nem egészen "csak Karcag" mert a Csárda már a 33-as út, ami az útépítés miatt nagyon rosszul közelíthető meg Karcag felől Nagyhegyesen át, csak próbáltam km-ben gazdálkodni kicsit, hogy több időtök legyen, de azt a szakaszt inkább elkerüljük.
Az Ördög árka meg már Debrecen, csak a Panoráma útat, Fancsikai tavakat, Vekeri-tó, Tájház stb... nem akartam újra fotózni, mert azt már mutattam.
A pókemberről meg annyit , hogy nem magam voltam
Húúú! Ezt köszönöm! Fel is fogom dobni a fiúknak! Ha jól látom ez "csak" Karcag ugye?
Szerda óta az ágyat nyomom! Vírusos hasmars, meg hányás, 38 fölötti lázzal! Ala így lehet gyorsan első nap alatt 4kg-ot fogyni! Tegnap már rendben voltam, csak a fáradtság ami miatt az ágyat nyomom még!
Pont ezt akartam én is ajánlani! Addig míg benya van benne, nem rozsdul tovább, de ahol már nincs ott csámcsog tovább! Szóval mindig legyen teli a tank! Ne úgy álljon a garázsban mint most az enyém lassan 1 hete, "tartalékon"!
Mindenképp tenni kell majd valamit (totalbikeos cikk) csak most már használni is szeretném :) Szerelő azt mondta hogy a szezonban nem lesz gáz de utána mindenképp csináljuk meg.
Elhoztam a szervizből a mocit. Kurva jó lett. Mondta a szerelő hogy mindent megtettek a tankkal amit tudtak. De már mutatta hogy a benzinszűrő még mindig fog meg rozsdaport. Cserélgessem mig ki nem tisztul teljesen.
Köszi Atesz a rajzot. Ahogy látom itt a négy diódával jelzi az egyenirányítot.
Megkeresett egy srác 12k-ért tud hütőbordával, úgyhogy ez lesz a megoldás. Köszi még egyszer.
Pénteken hazafelé megállt alattam a moci egy hetes vadiúj aksival, ami teljesen lemerült.
2 óra utcán való szerelés után jöttünkrá, hogy mi lehet a baj, és sikerült beindítani miután kocsiról feltöltöttük az aksit.
Sziasztok!
Úgy néz ki tönkrement a feszültségszabályozó a motoromban. Boltban 50k, ami elég sok. Lehet valahol olcsóbban beszerezni, esetleg volt valakinek hasonló problémája? Tud valaki áramköri felépítési rajzot adni, hogy esetleg megcsináltassam?
Az addig renben van, de ha már kijött belőle egy lapát rozsda (ami valaha a tank belső felülete volt) eléggé kráteres lehet itt ott belül. Nem akarok gonoszkodni, félre ne értsd, segíteni szeretnék ezért kerestem is neked valamit Totalbike
Ha nem lépsz időben előbb utóbb az üzembiztonság rovására megy a rozsdás tank, mivel Hondád van ami tulajdonképpen sosem áll meg , érdemes ezzel a dologgal foglalkozni.
Gondoltam erre én is, de a szerelő srác azt mondta hogy nem lesz ezután gond. Eléggé kitakarította. Amúgy minden tank rozsdás belül még azoknak is aki azt hiszi hogy nem.
A még butábbak (mint én ) se láncot se kavicsot nem használnak hanem belenéznek a tankba, ha rozsdás elálnak a vásárlási szándéktól. Előbb utóbb visszajön a rozsda és csak "mókuskerék" az állandó pocoválás, arról nem is beszélve, hogy defekt lesz a vége.
Téli tároláskor ezért is kell teletankal leállítani a motort, mert ha egyszer belekap a rozsda... szar ügy.
Régen az ETZ meg Jawa más volt, csak akkor rozsdásodott ha kiszáradt és sokáig úgy állt, viszont ott később jött vissza a rozsda mert a 2T olaj jelen volt a benzinben.
Ja, az elozot elneztem, csak most lattam a kepet, hogy MAR benne volt a kavics. Azt hittem azzal akartok pucolni.
Mekkorak ezek a kavicsok? Mennyi idos a motor? Nekem nem tunik annyira horrornak, hogy par apro kavics, meg kis kosz, de nem latszik a keprol a meretarany.
Oooo... A problemat elharitando (kavics nem jon ki) a butabbak mint en LANC-ot hasznalnak a feladatra, azt egyszerubb elkapni.
Oldoszernek benzint, nem szokott artani a tartalynak.
30 eve rohadt JAWA tankot pl. pucoltam igy fenyesre.
gondolom karmantyú csere és mehet tovább a gép.
Itt is nagyon meleg van, sőt leégett a nyakam robikapálás közben