Laci, ez is hazilag keszult? Irnal rola par tanacsot, mibol van, mik voltak a szivasok? Koszi.
En nem is penz miatt, csak kivancsisagbol nekilatnek, ha mar van ido es gep. Aztan kifejlesztem a tuti bukocsovet, ha nagy leszek
A CB-1 blokkja nem volt bölcsőben mint a CB 500, így a főtartóihoz kellett rögzíteni a védőt. Jó sokat kinlódtam vele anno, nem csak hajtogattam, hanem még vettem "paszdarabokat" is és hegesztettem, a rövid ívek miatt. A tiedről azt néztem le, hogy nagyjából hol kell védenie a blokkot, hogy egy esetleges elcsúszás során ne törjön be az oldala.
3/4-essel egyező hidraulika cső! Ugyan is annak nagyobb a falvastagsága és ezáltal erősebb a cső oldalfala!
Mintát találsz visszaolvasva Laci barátom is az alapján hajtotta a CB1-re a csövet. De ha nincsenek méretek mert már arra nem emlékszik az tudatom. Akkor hétvégén mérek csak írj rám, mert elfelejtem!
De én mint említettem vásároltam 17500 volt asszem de már tuti drágább! nem tudom hogy az anyagár mennyibe kerül + hegesztés CO-val. Kikalkulálod hogy éri meg jobban
Nos nekem van már kész ötletem és egy mintám is csak nekem csőhajlítóm nincs sajnos és én is ilyen szerkezet után vadászok!
- Szerintem sokunknak más az ízlésvilága és szépségérzete ezért vannak különböző bukócsövek!
-Én nekem nagyon tetszik a nikkelezett(krómozott) cső , de nem csinálnám meg mert ha megkarcolódik , sérül akkor nehezebb javítani mint a feketére fújt, jól alapozott csövet!
- mindenféleképpen olyat csinálok ami 3 ponton rögzített
- sehol sem akadozik a lábnak és a szervizes alapdolgoknak
Lenne egy kerdesem:
Ugy nez ki haverom vegre szerzett csohajlito gepet, hidraulikust.
1/2 vagy 3/4 vagy 1 collos csoveket tudunk hajlitani.
Unalmas pillanataimban csinalnek egy bukocsovet a motorra. Mit ajanlotok? Mibol legyen? Mekkora csobol? Mivel kezeljem utana? Kromozzam, ha szepen osszejon? Vagy eleg festeni? Esetleg valami mereteket tudnatok gyarirol, vagy akinek van valamilyen, vagy rajzot? Felfogatas hova lenne jo?
Szoval megszaporodtak bennem a kerdesek. Ha bevalik, akkor olcson csinalok mindenkinek
Mult heten a keszletben (porvedos) 13e-ert arult szimering+porvedo nem volt nekik meg, csorogj rajuk.
En megvettem az Athenat, de meg egy kormanycsapagyra is varok
Aztan nekem is teleszkop+kormanycsapagy javitas
Hali Gabben!
Biztos a CB-vel jobban járnánk és azért alakult így :P
Hétvégén remélhetőleg meg is nézünk egyet, és minden rendben lesz vele. 8) Nekem még a forgalmi vizsga van hátra. (jövőhét) Május 7-ig meg kell lennie a vasnak mert ezt fogadtuk meg cimborával, hogy Jászboldogházára már nagy vassal megyek, tavaly 80as DT-vel mentem le és kb 4 óra hossza volt, Kerepestől XD a karbiban kopott volt a csapszeg és megakadtak az úszok azt hiszem, 10 percenként leállt... Ott néztük meg egy helyi DT-sel. Jászboldogházi motorosra valaki?
Üdv!
En nem is penz miatt, csak kivancsisagbol nekilatnek, ha mar van ido es gep. Aztan kifejlesztem a tuti bukocsovet, ha nagy leszek
Igen az, már Köme is jelezte. Fura érzés volt újra látni, pedig itthon van róla vagy ezer kép. Még mindig nagyon szép
Ez nem a te régi Hondád? Az apróhirdetések között találtam és ismerősnek tűnt.
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Mintát találsz visszaolvasva Laci barátom is az alapján hajtotta a CB1-re a csövet. De ha nincsenek méretek mert már arra nem emlékszik az tudatom. Akkor hétvégén mérek csak írj rám, mert elfelejtem!
De én mint említettem vásároltam 17500 volt asszem de már tuti drágább! nem tudom hogy az anyagár mennyibe kerül + hegesztés CO-val. Kikalkulálod hogy éri meg jobban
üdv: szobbal
- Szerintem sokunknak más az ízlésvilága és szépségérzete ezért vannak különböző bukócsövek!
-Én nekem nagyon tetszik a nikkelezett(krómozott) cső , de nem csinálnám meg mert ha megkarcolódik , sérül akkor nehezebb javítani mint a feketére fújt, jól alapozott csövet!
- mindenféleképpen olyat csinálok ami 3 ponton rögzített
- sehol sem akadozik a lábnak és a szervizes alapdolgoknak
Röviden ennyi az alap az én elképzelésemben.
Üdv.: Sly
Elküldenéd a leveled erre a címre is?: csaszi4@chello.hu
Köszi!
Ugy nez ki haverom vegre szerzett csohajlito gepet, hidraulikust.
1/2 vagy 3/4 vagy 1 collos csoveket tudunk hajlitani.
Unalmas pillanataimban csinalnek egy bukocsovet a motorra. Mit ajanlotok? Mibol legyen? Mekkora csobol? Mivel kezeljem utana? Kromozzam, ha szepen osszejon? Vagy eleg festeni? Esetleg valami mereteket tudnatok gyarirol, vagy akinek van valamilyen, vagy rajzot? Felfogatas hova lenne jo?
Szoval megszaporodtak bennem a kerdesek. Ha bevalik, akkor olcson csinalok mindenkinek
Ja, basti vagyok, csak vegre visszakaptam az igazi becenevemet.
En megvettem az Athenat, de meg egy kormanycsapagyra is varok
Aztan nekem is teleszkop+kormanycsapagy javitas
nem tudom én hangoskodtam tavaly is csak 1x volt fejcsóválás.
Ment az emil
Előtte bemelegítek a magyar 82-esen, aztán mehetünk!
Nem tudjátok, hogy a Szlovákok megesznek kint sportdobbal reggelire? Végre a dobhoz hangoltam a karbit, nem cseszném el 1 gyári dob felrakásával!
Erről lenne szó
577
És kb 500 kilcsit mentem én Solymárról úgy hogy reggel Tárnokra átmentem.
ja és az onboard :)
577 onboard
http://cbf-egyesulet.hu/e107_p...
Eléggé erős túra lesz, de nagy is ez az Alföld, meg sok a látnivaló is!
És az útszakasz, alap hogy meg kell nézni nektek is
Biztos a CB-vel jobban járnánk és azért alakult így :P
Hétvégén remélhetőleg meg is nézünk egyet, és minden rendben lesz vele. 8) Nekem még a forgalmi vizsga van hátra. (jövőhét) Május 7-ig meg kell lennie a vasnak mert ezt fogadtuk meg cimborával, hogy Jászboldogházára már nagy vassal megyek, tavaly 80as DT-vel mentem le és kb 4 óra hossza volt, Kerepestől XD a karbiban kopott volt a csapszeg és megakadtak az úszok azt hiszem, 10 percenként leállt... Ott néztük meg egy helyi DT-sel. Jászboldogházi motorosra valaki?
Üdv!
itt tessék keresgélni! ;)
Olaj
Üdv,
Zoli
Kérdés hogy elég olajat cserélnem és a porvédő gumit vagy a szimeringeket is cseréljem?