Zoli99, azert volt a nagy smiley, igy is koszonom az eddigi segitseget!
Nekem a 3-4 ora is jo, akkor meg nincs olyan nagy forgalom sem, vegul elkereghetunk 5-6-ig is, hogy zoli is elerjen minket. En csak ovatosan tekerek, mert szivarog az olaj a telobol
OldPiet kuldj esetleg egy telefonszamot a bastest kukac freemailre nekem, Zoli meg en tudjuk mar egymaset. Most nezem, hogy YZF1000R? Nem egy sulycsoport a CB500-al...
Csikszeredan tudok, inkabb Kolozsvaron jol jonne segitseg, vagy tipp, hogy hol keressek. Ha mar Gyergyoig elmegyek, akkor onnan mar nagyon kozel Csikszereda, sztem ugy nem erdemes elosztani az utat.
Segiteni tudok csak az a kérdés hogy hol és miben? Mert szállás ügyben csikszeredában ritkán jártam nincsenek annyira ismerőseim de ott is utánna tudok nézni! Udvarhelyen inkább tudnék, gyergyó környékén, és Parajd, esetleg szováta, de csikba nem vagyok jártas nagyon.
A lényeg hogy előre szólj nyugodtan s ami töllem telik megteszek mindent!
Az a gond az otthoni szervízzel (nálunk), hogy anno nekem két hétig állt a bringa, mert nem jött ki a csavar a telóból :(
Ráadásul több hétre előre be vagyok táblázva most hétvégéken (Császi a megmondhatója:)
Ha nincs "komplikáció" akkor viszonylag gyorsan, mondjuk 2 óra alatt ki tudod cserélni a szimmeringet.
A kormánycsapágy már húzósabb... anno arra nekem a Kékholdnál 12ezret mondtak munkadíjjra, inkább otthon lecseréltük, de valóban elég nagy szívás...
Holnap sajnos nem jó! Mamimhoz megyek át! Már megígértem neki, és nem akarom lemondani, mert ilyenkor a Nagyim csinál vagy 2féle sütit, és annak elpusztítását nem akarom másra hagyni!
Egyébként 16:30ig dolgozom a nyóckerben, így kb. 5 felé tudok csak a Szentendrei úton lenni.
Péntek 17:00, ha nem érkezik meg addig a hétvégi eső?
Ebben igazad van mert csúsztak a motorral mielőtt vettem de nem volt vele gond és amikor szétszedtem akkor sem láttam semmit (szemmel).
Kíváncsi vagyok mit tudok vele kezdeni mert másikat nem igazán akarok venni!
A fenebe, most irtak Kekholdtol, hogy 3 het mulva tudjak vallalni a motoromat szimering + kormanycsapagy (utobbi nem veszes allapotu, de ha mar egyszer nekiallnak) szerelesre.
Mennyire bonyolult a szimeringcsere (mondjuk itt a Vaci ut sarkan meg a motor letisztitasa is bonyolult nekem)? VAgy jarjak vele addig ilyen szivargosan? Majd elfogy az olaj?
Valaki nem tud esetleg tippet hogy hova menjek ahol gyorsan es rendesen megcsinaljak? Esetleg otthoni segitseget, hmmm, Zoli99 (bocs! )
Volt már nekem is pár folyásom (mármint a motoron ) de hogy elérje a féknyerget arra nem volt precedens, legalábbis nem vártam meg hanem csere!
Vagy az van amit Zoli mond ez könnyen ellenőrizhető, vagy rozsdapöttyes a telószár, csak alig létszanak a kis kráterek.
Vagy szám alapján vettél bele szimeringet ami egyébként nem oda való. Ha mégis kicserélnéd vegyél belevalót.
en kicsit felek az egynapos verziotol motoron, budapest-csikszereda. autoval mentem, persze nezelodtem kicsit itt-ott, de ejjel erkeztem, hajnalban indultam. kb. szovatatol mar golyozott a szemem. Hazafele szinten. Mindez autoban, akkor motorral meg durvabb. Plane ha elkap egy eso. Mondjuk mennek majd haverjaim autoval, ok egyy nap alatt, de en lehet, hogy eloremennek kolozsvarra, es akkor ket laza nap. Szallaslehetosegeket ismersz, ivancson, tudsz esetleg segiteni tippekkel?
koszi
vizsgáltasd meg valahol a villaszárat, könnyen lehet, hogy buktak a motorral, és kihúzták egyenesre. Vagy karcos, vájat stb. van benne és a mellett szivárog az olaj!
legvégső esetben bontóból biztos kapsz, ha nem is CB500-ét de hasonlót.
Én is tavaly cseréltem a szimeringeket mert a jobb első szivárgott és most megint szivárog ugyan az , a másik tökéletes.
A legnagyobb probléma az , hogy melegebb időben ráfolyik az első féknyeregre már én sem tudom mit csináljak vele!
(egyértelmű a csere, de nem biztos hogy jó lesz azután)
Ja még annyit a témához, hogy korábban olvastam a szimering számának megadása sem elegendő, mert vannak forgás és nyomás iránti igénybevételű szimeringek, amik speciálisan vannak kialakítva az üzemi körülményekhez.
Az egyik legtöbb igénybevételt elviselő szimering, még akkor is ha nincs hő, viszont állandóan váltakozó nyomás nehezedik rá és amikor egy-egy kátyú még be is figyel... szóval kell oda a jó, nem véletlen bírják a gyáriak is akár 10-évig is. Ha mindenáron ezen akartok spórolni és tuti jó a porvédő, akkor szimering és csapágyboltban nézzetek szét és vegyetek jó minőségű "kétajkú"
szimeringet, biztosan lesz abban a méretben ami a CB 500-hoz kell.
Nekem a 3-4 ora is jo, akkor meg nincs olyan nagy forgalom sem, vegul elkereghetunk 5-6-ig is, hogy zoli is elerjen minket. En csak ovatosan tekerek, mert szivarog az olaj a telobol
OldPiet kuldj esetleg egy telefonszamot a bastest kukac freemailre nekem, Zoli meg en tudjuk mar egymaset. Most nezem, hogy YZF1000R? Nem egy sulycsoport a CB500-al...