Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nohát közeli képek!

Hmmm akkor tényleg találkoztam 1 CB500-al tegnap! csak már kiesett hogy hol. De a doboz is rémlik!
Ezzel az a gond, hogy a lakk is akril bázisu, így nem szar csak kaka... Marad a csiszolás, csak meggyorsítjuk a folyamatot 200-as vízpapírral , inkább kétszer alapozom és a második alapozást 600-as vízpapírral dolgozom meg, aztán fújom majd a színt és majd ha az is tuti jöhet a lakk.
Tudom Zoli , csak hát milyen az ember... szeretne mindenütt ott lenni, főleg ha ilyen képeket mutatnak neki .
Ohh, ez szívás! Nem megoldás, ha kap a két alapozó között 1 védőlakkot pld. az idom? Az elválasztaná a 2 réteget egymástól!
De a lényeg, hogy jó munkához idő kell! És nálad meg a tökéleteshez... Ismerem a hozzáállásod!

A hétvégi esőzések alatt lehet csiszolni 1000el!
Lacikám ne aggódj, fogsz te még csoportmocis képen vigyorogni! Nagyobb hegyek (dombok) között mint a Pilis!
Csiszolni kéne a faridomot a műanyagig, mert oldja az alapozó az előző alapozót . Lacának nem igazán van hozzá kedve és nekem se túl sok amikor hazaérek a melóból. Hétvégén nekilátunk újra, a tank viszont nagyon ütős lett!
De jó lenne ha én is ott vigyorognék a képen!
Kár, hogy ilyen messze vagyok tőletek , tavaly mikor megnéztük a Tigert és környékét a napiszámláló közel 600km-t mutatott mikor hazaértünk, de minden percét élveztem.

Annak viszont örülök, hogy ti jól éreztétek magatokat.
CBLaci! Mikorra lesz kész a CB-1 replika? Már kivi vagyok a végeredményre nagyon! Kérünk előtte - utána képet is!
Húúú! Irigykedem, de akkor én még melóztam mikor ezek a képek készültek! Legközelebb induljatok később!
Tegnapi gurulás képek! ;)

Zoli
Kösz!
Szia!
Én úgy emlékszem, hogy akarburátor és a blokk között a felömlőnél van egy szűkítő gyűrű, ami nem engedi többet szívni a moccot.
De gondolom feltűnne, ha feleakkora teljesítménye lenne a paripának... :D
Sziasztok emlitette valaki hogy kivette a folytást a mociból! Hol található az? kiváncsiságból meg akarom nézni hogy nekem vane olyan mert a könyvecskében csak 20 kwt ir!

Szép napot cimborák!
jó kis motoros játszóteret mutattatok :D Lehet, hogy meló után levezetésnek néha kinézek majd ide... ;)
Szia Balázs!
Nagyon jót motoztunk, jó idő volt!

A BMW-nek elrettentő ára van... bár újonnan úgysem vennék, pár évesen már talán elérhetőbb. A TDM esetén ne tessék elfelejteni, hogy kategóriájában a legkönnyebb moci! Varadero XL1000 pl. 225 kg üresen... Ehhez képes egy gazella a TDM.

Próbáld ki egy Yamaha tesztnapon, megéri! ;) Én tologattam is direkt a helyszínen anno, nem volt nehéz! Ha meg már rápattansz meg sem érzed a súlyát.
Hali Balázs ,Zoli!
Örülök, hogy tekereghettünk egy kicsit, meg jót dumáltunk.
Jó az az ut, kár hogy nem hosszabb, de legalább közel van, legalább is nekem.
En is keszitettem fotot, de meg akkor Zoli nem jott meg. Tigrisnel varja Zolit Piet es Basq
Igen! Mar a furdetesen is tul vagyunk
Piet, Zoli, orulok, hogy talalkoztunk! Minel hamarabb meg egy tekerest! ha beszerzem az alkatreszeket akkor egy-ket napot pihen a vas, aztan hajra

Zoli: F650 GS (egyhengeres) 50LE es 60Nm 4800-as fordulaton.
szarazon 175kg.
UJ F650 800-as blokkal itt
ez a 800-as mar 71 paripa, 75Nm 4500-nal (hmm, lehetne alacsonyabban is :)) 171 kg uresen.
ez meg a G650 Xcountry
nekem ez nagyon tetszik, de hosszu turakra lehet, hogy nem idealis. Regi egyhengeres 650-es Rotax blokk, es 160kg!
53LE/60Nm(5250-nel)
TDM900-ra osszevissza, de 192 es 201 kg korul irnak szarazon. Nem keves am az.
Sziasztok!

Piet, Balázs remélem ti is gond nélkül hazaértetek, jót tekertünk itt a Pilisben! ;) Fotókat mobilról holnap teszek fel.

Üdv,
Zoli
Azért az első 50km-en csak óvatosan! Legyen ideje összekopni, összeszokni a betétnek a tárcsával!
Ki is probáltam komolyabban! Jól működik !
Nekem van 1 gyári rezgéselnyelő lemezem a betét, és a féknyereg között! Mikor frissen be akartam tenni az után gyártott betétem nem fért oda a lemez, így 300km-t a lemez nélkül kellett megtennem! Háát! Jókat nyikorogtam fékezés közben. Szörnyű! Alig vártam, hogy megkopjon! Miután már betehettem, mert befért, szinte azonnal megszűnt a nyikorgás, és azóta is hangtalanul járok-lassulok!
Segitsetek!

Kellene: teleszkopszimering, kormanycsapagy, villaolaj a szerelesekhez.
A szimeringre megprobalom a Motrixot. Kormanycsapagyra milyet keressek es honnan? Villaolajbol mennyi kell a ket elso villaba es milyet erdemes, honnan?

koszi
basq
Okuljatok ti is kollégák, ha titeket is idegesít a modern betétek "robogós" gagyi csikorgása:
Motordoki
Hmm! Ebben lehet valami! Legközelebb erre odafigyelek. Úgy is lassan betétcsere közeleg nálam! Nektek is 10-12000km alatt kopnak el az első betétek?
A hátsóm is lassan cserés abban meg 20000 van...
Most vagy sokat fékezek, vagy sokat, és erőset fékezek!