Ezzel az a gond, hogy a lakk is akril bázisu, így nem szar csak kaka... Marad a csiszolás, csak meggyorsítjuk a folyamatot 200-as vízpapírral , inkább kétszer alapozom és a második alapozást 600-as vízpapírral dolgozom meg, aztán fújom majd a színt és majd ha az is tuti jöhet a lakk.
Ohh, ez szívás! Nem megoldás, ha kap a két alapozó között 1 védőlakkot pld. az idom? Az elválasztaná a 2 réteget egymástól!
De a lényeg, hogy jó munkához idő kell! És nálad meg a tökéleteshez... Ismerem a hozzáállásod!
Csiszolni kéne a faridomot a műanyagig, mert oldja az alapozó az előző alapozót . Lacának nem igazán van hozzá kedve és nekem se túl sok amikor hazaérek a melóból. Hétvégén nekilátunk újra, a tank viszont nagyon ütős lett!
De jó lenne ha én is ott vigyorognék a képen!
Kár, hogy ilyen messze vagyok tőletek , tavaly mikor megnéztük a Tigert és környékét a napiszámláló közel 600km-t mutatott mikor hazaértünk, de minden percét élveztem.
Annak viszont örülök, hogy ti jól éreztétek magatokat.
Szia!
Én úgy emlékszem, hogy akarburátor és a blokk között a felömlőnél van egy szűkítő gyűrű, ami nem engedi többet szívni a moccot.
De gondolom feltűnne, ha feleakkora teljesítménye lenne a paripának... :D
Sziasztok emlitette valaki hogy kivette a folytást a mociból! Hol található az? kiváncsiságból meg akarom nézni hogy nekem vane olyan mert a könyvecskében csak 20 kwt ir!
A BMW-nek elrettentő ára van... bár újonnan úgysem vennék, pár évesen már talán elérhetőbb. A TDM esetén ne tessék elfelejteni, hogy kategóriájában a legkönnyebb moci! Varadero XL1000 pl. 225 kg üresen... Ehhez képes egy gazella a TDM.
Próbáld ki egy Yamaha tesztnapon, megéri! ;) Én tologattam is direkt a helyszínen anno, nem volt nehéz! Ha meg már rápattansz meg sem érzed a súlyát.
Hali Balázs ,Zoli!
Örülök, hogy tekereghettünk egy kicsit, meg jót dumáltunk.
Jó az az ut, kár hogy nem hosszabb, de legalább közel van, legalább is nekem.
Igen! Mar a furdetesen is tul vagyunk
Piet, Zoli, orulok, hogy talalkoztunk! Minel hamarabb meg egy tekerest! ha beszerzem az alkatreszeket akkor egy-ket napot pihen a vas, aztan hajra
Zoli: F650 GS (egyhengeres) 50LE es 60Nm 4800-as fordulaton.
szarazon 175kg. UJ F650 800-as blokkal itt
ez a 800-as mar 71 paripa, 75Nm 4500-nal (hmm, lehetne alacsonyabban is :)) 171 kg uresen. ez meg a G650 Xcountry
nekem ez nagyon tetszik, de hosszu turakra lehet, hogy nem idealis. Regi egyhengeres 650-es Rotax blokk, es 160kg!
53LE/60Nm(5250-nel)
TDM900-ra osszevissza, de 192 es 201 kg korul irnak szarazon. Nem keves am az.
Nekem van 1 gyári rezgéselnyelő lemezem a betét, és a féknyereg között! Mikor frissen be akartam tenni az után gyártott betétem nem fért oda a lemez, így 300km-t a lemez nélkül kellett megtennem! Háát! Jókat nyikorogtam fékezés közben. Szörnyű! Alig vártam, hogy megkopjon! Miután már betehettem, mert befért, szinte azonnal megszűnt a nyikorgás, és azóta is hangtalanul járok-lassulok!
Kellene: teleszkopszimering, kormanycsapagy, villaolaj a szerelesekhez.
A szimeringre megprobalom a Motrixot. Kormanycsapagyra milyet keressek es honnan? Villaolajbol mennyi kell a ket elso villaba es milyet erdemes, honnan?
Hmm! Ebben lehet valami! Legközelebb erre odafigyelek. Úgy is lassan betétcsere közeleg nálam! Nektek is 10-12000km alatt kopnak el az első betétek?
A hátsóm is lassan cserés abban meg 20000 van...
Most vagy sokat fékezek, vagy sokat, és erőset fékezek!
Hmmm akkor tényleg találkoztam 1 CB500-al tegnap! csak már kiesett hogy hol. De a doboz is rémlik!