Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ügyesek vagytok!
a hengert érdemes oldalról is jól körbesuvickolni tisztító srapy-vel, mert az ott felgyülemlett kosz bemegy a tömítéshez-gumihoz amikor jobban benyomja az ember új betét felrakásakor. Az okosak szerint ez a rákfenéje a tárcsafékekenek...
hja, mindent jol csinaltal
Na! Grat! Hát igen szokott a dugattyú ilyet művelni, hogy berohad! De amint hallom jól megoldottátok! Akkor ezzel fényévekkel jobb lett most a féked! Gart még1x!
Igen, igazad van, de hol legyen akkor a konkret talalkozopont? Szerintem a tigrist utba lehetne ejteni, az egy jo kiindulopont lehetne, nagyon kozel van a Pilisjaszfalui ut is. De persze barmi mas is lehet.
Köszönöm cimborák! Kész lett!

Mostanra sikeredett meg! Segitségül hivtam egyik cimbim akinek spéci légtelenitő szerkentyüje volt. Vákummot hozott létre és akkor engedtük és szippantotta . A bubinak eséje se volt felfele indulni.

Ami a nagy gondot okozta az az hogy be volt rozsdázva az egyik nyereg? nem tudom hogy nyeregnek hivjáke. Az egyik ami gumiágyban fekszik a másik ami fikszen van csak be és kifele enged! na az megizzasztott! Rongyba becsavarni, satuban szorit majd feszit és spray majd keztuk elüről és ez 2 órán keresztul izzasztott de lassan csak meg engedte magát és szét szedtük! Azt hittem hogy nem enged meg s akkor biza az uj fékpofák nem mentek volna be.

De kész és mindenki örül

Köszönök mindent mégegyszer!
Tudtommal az Üvegtigrishez Piliscsabánál kell balra kanyarodni a 10-es utról. Ez - mármint Pilisjászfalu- pedig eggyel tovább van.
Írtam mailt.
Jo rovid am az a kanyargos, nem tudom jartal-e ott. Uvegtigrisnel talalkozo pl? Az ott van.
Szerintem a legjobb lenne OTT találkozni Pilisjászfalu és Tinnye között a kanyargóson. Aki tud legyen ott 1/2 4-kor, aki késöbb azzal ott találkozunk. Utánna még lehet menni másfelé Dobogókö stb.
Telóm az adatlaponmon.
Egyébként szerintem nem a Szentenbdrein kéne kimenni hanem a Bécsiuton az pont odavezet.
Moci: ahogy én néztem azért nem 200-al kell ott menni, gondolom inkább 60-80-al akkor meg a kisebb motor is elég. Max gyorsulásban van külömbség. Ráadásul én egy öreg "kezdő" vagyok és féltem öreg csontjaimat
Már megint rá kell döbbennem, hogy sokkal közelebb áll a CBF a CB 500hoz, mint ahogy hiszem azt mindig! Amikor a dynojetet beépítettem kihagytam a hozzá adott szívómembrán rugókat, mert sokkal gyengébb volt mint az eredeti! De mivel a moci sok benzint kap, és a többi lehetőséget már kizártam, ezért most 20perce beletettem a karbiba a kitt rugóit is! Hát igaz csak a mélygarázsban próbáltam még csak ki az eredményt de a félelmem, miszerint ki-ki fog hagyni erősebb gázadásnál a moci, alaptalannak bizonyult, ugyanis tök szépen ugrik a gép. Sőőőőt! Húú baszki! Megyek 1-esben alapjáraton gyalog sebességgel a mélygarázsban, és mikor ráhúzok 1 kövéret a moci azonnal üvölt egyett, és kipörgeti a hátsó kerekét ezen a műgyantás padlón! Hát ezt eddig csak 3000ford felett tudta csak megcsinálni! Hiába! A gyengébb rugók miatt hamarabb, és jobban nyit a karbi! Este dolgom van, így megyek majd mocival 1 karikát! Nagyon kivi leszek, hogy most hogy megy majd a masina! Még a végén fúl úgy kell beállítani a CBF karbiját, mint ahogy a CB-ét kellene! Hehe! Pedig nagyobb a légszűrőház, nagyobb a légszűrő, más a benzinszint beállító úszóm, és a "műanyag légzáró tolattyúm" is! Mégis...
Kösz a bizalmat, de basti meg Csaszi elmondta előttem a tutit, nem igazán tudok mit hozzáfűzni. Még annyit, hogy fogadd meg Zoli intelmeit is az otthoni szervízzel kapcsolatban.
Én magam gyártottam fémfékcsövet, és cseréltem is, hát mit ne mondjak elég nehéz volt a rendszert feltölteni. Vagy 1 órát pöcsöltem mire sikerült az olajat eljuttatnom a féknyeregig, és aztán jött még csak ezek után a légbuborékok eltávolítása.

Ha csak csere akkor az sima ügy! A tartályból ki kell pumpálni a fékkarral a fékfolyadékot, és mikor még épp van a tartály alján, akkor rátölteni a frisset, és azt is kijáratni. Aztán megint feltölteni a tartályt, és kijáratni azt is. Ezt addig kell ismételni, míg alul már csak világos olaj jön csak a légtelenítőn.

De vigyázat! Az olaj erősen mar! Ha bármire fröccsen rengeteg vízzel lehet hatástalanítani a fékolaj maró hatását, szóval teli öntözőkanna a közelben legyen ám! De víz sose jusson a tartályba különben annyi az olajodnak! Azért, hogy a féknyergen lévő légtelenítőn ne szaladjon fel a levegő ezért célszerű 1 szilikoncsövet a végére húzni, és akkor látni fogod, ha esetleg 1 kóbor buborék felfele megindul. Ha nincs cső, nekem sem volt, akkor csak nagyon kicsit szabad megnyitni a csavart. (Vagy mindig kinyitod, és elzárod mikor pumpálsz.) Harmadszor a pumpálásnál is csak óvatosan, lassan a benyomással is, és a fékkar felengedésével is, mert különben szökőkutat játszik a tartály, és tuti kiköp 1 kis olajat, nekem a lámpa konzolomra pld. Azonnal bele is mart a festésembe az oil!

Sok sikert! Nem ördöngösség, csak nagy odafigyelés kell hozzá, és nem kell kapkodni!
Helló sziasztok!

Repsol Olaj olcsón!

Repsol Moto 4T Racing 10w50 1990Ft/L
Repsol Moto Horquillas 10w20 550Ft/L Villa olaj
Repsol Moto Horquillas 15w30 530Ft/LVilla olaj

Tel: 0670-403-56-50
azért óvatosan a fékkel tesó! Lehet, hogy egy szerelőre érdemes bízni ha nem csináltál még hasonlót, inkább a motor se menjen de a fék tökéletes legyen egy motoron! (mondta nekem egyszer egy szaki)

Másrészt vigyázz a fékfolyadékkal, mert elég agresszív maró hatású, bőrre - szembe (motor gumi/műanyag alkatrészeire) ne fröccsenjen!
Szia!
Akkor küld el a számodat a sly-master@freemail.hu-ra és valahol összefuthatnánk (nem vagyok annyira jártas szegeden)!
én a Bajai útra megyek, Kiskundorozsmánál térek el a körforgónál.
Neked melyik időpont lenne jó délután?
A kepen megtalalod, vagy mar meg is talaltad.
Ha vizenyos, akkor mindenkeppen csereld. Nem tul draga egy minosegi fekfolyadek. A vizes fekfolyadek felforr intenziv hasznalat eseten, romlik a fekhatas, ne is probald ki.
Nezd at a fekcsoveket is mindenhol, nem porozus-e barhol is, nincs semmi eresztes.
na ez jo lesz kösz szépen...igy már sikerül!
Kösz basti! még egy hüje kérdés hogy melyik az a leeresztő szelep?Hol találom?

Előre is köszönöm! Egyszer megvizsgálom hogy megtaláloke mindent s aztan neki fogok! Ugy néz ki hogy suha nem volt cserélve, szinte vizenyős semmi likidre nem hasonlit ! és fékpofákat is akarok cserélni!

Szép napot!
Itt a Haynes is. Meg azt is irja, hogy amikor az olajtartalyt felnyitod - (ja, azt nem is mondtam :)), ovatosan leszedni a tetejet! - akkor is pumpalj elotte, abban is ki tud bugyogni egy keves. Az olajtartaly fedelere es a tomitesere tessek nagyon vigyazni!
ja, es meg a legteleniteshez. Ahogy itt is van, kis cso logjon bele az uvegbe amibe pumpalsz, es abban is meruljon el a vege az olajban, hogy visszafele se tudjon levegot venni.
Amikor kinyomtal egy adag levegot, szoritsd meg a leereszto csavart, nezd meg fenn hogy jol allsz-e olajjal, es elorol mehet, lazitas, masik veg olajban, bugyogtatas. Addig kell jatszani amig van bugyogas.
Aztan persze mindent alaposan ellenorizni, hogy semmi szivargas sehol!
ivacson, koszi, alkalom adtan megkeresem Zoliba-t.
Fekfolyadek csere:
1. Valamivel fedd le a motor egyeb reszeit, hogy ne csoppenhessen ra fekfolyadek, foleg a festekre.
2. Motor vizszintesen (kozeptamaszon)
3. DOT4 fekfolyadekot hasznalj
4. Nyisd meg a fekolaj leeresztojet (ala valami edenyt, en kis csovel is szoktam elvezetni, hogy ne mindent koszoljak) es pumpalj a fekkel (ha csak utantoltes/legtelenites, akkor kinyitod a tartalyt, figyelsz, hogy ott mindig legyen benne, lenn meg addig nyomogatod, mig bugyog, amikor mar csak olaj folyik tisztan, akkor elzarod a szelepet, felul toltesz jelzesig es kesz).
5. Ha teljes csere, akkor ugyanez, csak pumpald ki vegig az olajat (nem csak amig levegos olaj jon, hanem amig egyaltalan olaj jon).

A legfontosabb, hogy felul mindig olaj menjen be, sosem levego, alul meg addig varni amig mar CSAK olaj jon, semmi buborekozas, szorcsoges! Par hosszabb fekbehuzas es kiengedes (tartsd egy kicsit, ja, es konnyu lesz most elegge, ne ijedj meg :)) eleg szokott lenni.

Ha tudod mikor volt cserelve (es nem tul regi, vagyis kevesebb mint 2-3 eves), es szep szinu meg az olaj (meg vizmentes), akkor eleg az utantoltes.
Ez engem is érdekel, mert szerintem az én paripámnál sem volt még cserélve.... legalábbis az előző tulaj nem bántotta...
Laci hozzád fordulok... ha ki kell cserélnem a fék likidet mert keveset jelez s ugy gondolom hogy a moci pályafutása során még nem volt kicserélve akkor mihez kezdjek? segítenél egy kicsikét? arra lennék kiváncsi konkrétan hogy mikor le van engedve akkor feltöltés után hogyan lehet légteleniteni?

Előre is kösz!
kolozsváron rengeteg a lehetőség de én ajánlom hogy Zolibá-csit kérdezd meg mert ő biztosan tud segiteni! Márka társ ő is. Megtalálod a fórumon!
valaki nekem tud segiteni hogy a fék likidet ha kicserélem akkor hogyan kell légteleniteni a rendszert?
Időm mint a tenger csak a jogositványom hibádzik igy gurulni nem tudok még sajnos :( maximum kocsival :)