Nem vagy egyedül ezzel. Én is 250km-re vagyok jelenleg a mocimtól! Szóval lemostam a kocsit, és vettem 1 nagy levegőt, és nekiestem a 3 éves kocsi kasznijának. Ugyanis 1 hülye kavics pont eltalálta a motorháztető élét, és emiatt egy 1/4 körömnyi helyen lepattant a festék, és már rozsdásodásnak is indult a lemez. Na azt javítottam ma ki! Tök egyszerű volt a művelet, de annál nagyobb volt a tétje! Szóval 400al megcsiszoltam, lerozsdamaróztam, letisztítottam a felületet, rozsdaálló alapozóval adtam neki, és aztán lefestettem 1 vízfestékes ecset segítségével. Szerencsére szépen terült a gyári festék. Sikerült szereznem 1 köpetnyit, színre így tökéletes, így most szár csak száradnia kell a műnek. Elég jól sikerült, de azért fénytörésben látni a beavatkozást. Majd 2 hét múlva kap 1 kis polírozást, azzal remélem eltűnik ez a kicsi szintkülönbség.
Mocinak meg hétfőn esek neki. A dyno még nem tökéletes, kicsit sok naftát kap a paripa, így megint állítok egyet a karbin! Kipróbálom a dyno-hoz adott ultra puha szívómembrán rugókat!
Ja! 2 hete lejjebb állítottam a villán! Határozottan érezni a különbséget. Bár a gép továbbra is motorféknél elengedett kormánynál elkezdi a beszitálást, de érezni, hogy közvetlenebb lett a kormányzás, jobban fordul, meg könnyebb is a irányváltoztatás, de 1 kicsit idegesebb is a gép nagy sebességnél a hosszanti útvályúkra! Pedig csak 5mm-t ültettem! Azt hiszem így hagyom! Olyan dögös így, kiálló villaszárral!
Na nem pofázok többet, inkább írjatok Ti, hogy merre járkáltatok a gépsárkányokkal!
Most ertem haza Velencei to es kornyeke, Csakvar es egyebek. 200km. sajnos utkozben egy megallonal eszrevettem, hogy bal elso teleszkopbol jon az olaj. Mit szoktak csinalni? Szimmering csere, olajcsere es kesz? Gondolom akkor mar illene mind a kettonel cserelni. HAtul tokszaraz minden. Mindig van valami. Hat most a kormanycsapagy csere melle lesz meg egy telo szimmering is. Van tapasztalatotok arakrol/szervizkoltsegrol?
Holnapi napon gurulunk egyet az ismerősökkel Óbánya és környéke körül, akit érdekel azt szívesen látom a kis kiránduláson.
Kérlek jelezz valahogyan ha szeretnél csatlakozni és a részleteket megbeszéljük.
A guruláson gyalogos nézelődés is lesz!
Mentősök tapasztalták, hogy közlekedési baleseteknél a legtöbb
sérültnek van mobiltelefonja. Olyan sérülteknél, akikkel nem lehet
kommunikálni, a segítségükre sietők nem tudják, hogy a telefon hosszú
címlistájából kit értesítsenek.
Mentőápolók és mentőorvosok azt javasolták, hogy a szükség esetén
értesítendő személy adatait mindenki ugyanazon megjelölés alatt adja meg.
A nemzetközileg elismert megjelölés:
ICE (= In Case of Emergency ="vész esetén")
Ezalatt a név alatt annak a személynek a telefonszámát kell megadni, akit
vészhelyzetben / szükség esetén a rendőrségnek, mentőknek,tűzoltóknak fel
kell hívni.
Ha több ilyen személyt szeretne megadni, a következőképp lehetséges: ICE1,
ICE2, ICE3 stb.
Könnyű megcsinálni, nem kerül semmibe és vész esetén nagy segítség lehet!
Küldd el minél több barátodnak, ismerősödnek, hogy minél szélesebb körben
elterjedhessen ez a hír!
OKé zsoké.Mi dél fele kint leszünk a börzén csörögj rám ha odaérsz.
Akkor menjünk úgy hogy tankolás, utánna: gyula- elek- battonya mezőkovácsháza- orosháza
na ?
P.
Hát, ma nem gondoltam Erdély-t, Orosháza felé lenne dolgom, esetleg össze lehetne kötni egy kis motorozással,meg irány tovább. A hegyekbe, de. érdemes indulni.
-- De előtte, tankolni kiugorhatunk... /Útlevél nem kell csak személyi+forint/
Benne vagyok a mocizásban.
Romániában nem akarunk menni ? csak úgy a hegyekig.
Már nagyon unom a síkságot.van útlevelem :-)))PL
13 óra fele elindulnánk még 18-kor is tök világos van még.
P.
Na szeva ,látom az ablakból hogy készülődnek :-))
Megnézem az időmérőt és 11 után kimegyek faterral mert ő is
szereti a motorokat.Te mikor mész ki ?
P.
Kiegyenlitot jol csinaltad, atmosast jol csinaltad, de nem feltetlen kellett volna a csoveket megbontanod, van viz leereszto csavar!
Remelem szepen vissza tudod tenni a csoveket es nem fog ereszteni, figyelj ra.
Kösz mindkettőtöknek, már elkezdtem és én most a csöveket vettem le a vízpumpánál.
Egy kis gondom akadt mégpedig az , hogy a kiegyenlítőtartályból nem folyt ki ezért ott is levettem a csövet
Most tettem bele tisztító adalékot és azzal járattam, várom , hogy kihűljön és akkor folytatom.
Mi osszel csinaltuk az enyemen Zoli99 segitsegevel. Nem volt semmi szivas vele. Leeresztes utan felul toltogettuk vissza (tankot le kell venni). Elore megkevertem aluminium motorokba valo fagyallobol (kb. 2000-ert vettem, valami jofajtat) + desztillalt vizbol. Asszem -15 vagy -19 kornyekere kevertem. tolts a kiegyenlitobe is hogy ne szivjon levegot kozben, aztan jarasd meg a motort is, ugy fogyni fog kicsit ha mindenhova elviszi a pumpa, utantoltes es kesz.
Valaki tudna nekem tippet, trükköt mondani a hűtővíz cserére mert nem cseréltem még és nem tudom, hogy van-e a CB500-nál valami buktató. Nagyon fontos lenne!
Szervizbe nem viszem az biztos mert magam csinálom.
Na én nem bírtam ki, tegnap beleraktam:)
Hát sok változást hirtelen nem tapasztaltam pöcc-röff indul továbbra is, a motul olaj valóban jónak tűnik igy első blikkre.
De most már biztosan jobb a szikra, eredményesebb az égés és takarékosabb a motor:)
Mocinak meg hétfőn esek neki. A dyno még nem tökéletes, kicsit sok naftát kap a paripa, így megint állítok egyet a karbin! Kipróbálom a dyno-hoz adott ultra puha szívómembrán rugókat!
Ja! 2 hete lejjebb állítottam a villán! Határozottan érezni a különbséget. Bár a gép továbbra is motorféknél elengedett kormánynál elkezdi a beszitálást, de érezni, hogy közvetlenebb lett a kormányzás, jobban fordul, meg könnyebb is a irányváltoztatás, de 1 kicsit idegesebb is a gép nagy sebességnél a hosszanti útvályúkra! Pedig csak 5mm-t ültettem! Azt hiszem így hagyom! Olyan dögös így, kiálló villaszárral!
Na nem pofázok többet, inkább írjatok Ti, hogy merre járkáltatok a gépsárkányokkal!