Nem! Pöströl indulok (itt élek Nagyfalun!), és úgy megyek először délnek, aztán keletnek, aztán északnak, majd 2. nap végén meg nyugatnak vissza a kiindulási pontig!
Sziasztok! Szeretnék a mocimra csomagtartót a túradoboz miatt. Tudnátok segíteni hogy hol lehet kapni jó áron? Vagy esetleg csináltatni vagy valami,,,, előre is kösz. üdv.
Én telhetetlen vagyok sajnos bevallom, a fél országot be akarom járni 2 nap alatt ráadásul úgy, hogy mindent lássak is! Ez persze lehetetlenség, és ha egyáltalán nem lehet kivitelezni akkor át kell szerveznem, ütemeznem a dolgot mondjuk 1/4 országrészre! Debrecen belvárosába sem mennék pont az időhiány miatt így első körben, de ha ez a "Nagyerdő", és "Vekerire" kijjebb van, akkor simán meggyőzhető vagyok! Ez a túraterv úgy is még vagy 2 hét utánajárással fog igazán kialakulni jóra!
Izé! Nem tudtam, hogy merre laksz, szóval véletlen ment arra az útvonalam, de örülök, hogy most már tudom, szóval képben vagyok!
A szállás szimpi, úgyhogy "megnyugodtam", és írok is mindjárt e-mailt Neked a részletek miatt!
Addig is, az első napról itt 1 újabb térkép! Ezen már jól szerepelnek, hogy ténylegesen hol gondoltam a megállásokat, nézelődéseket.
forgalmiban gumiméret? én nem tudok ilyenről. azonkívül szerintem kutyát nem érdekli(én még nem hallotam, hogy vkit emiatt csesztettek volna), meg úgyis 140 a max ami belefér
Debrecentől eléggé elzárkóztál pedig nem a belvárosra gondoltam én sem hanem a "Nagyerdőre" vagy (és) a "Vekerire", de megértettem, hogy ez nem olyan túra lesz . Debrecentől 35km-re lakok és van a falunknak egy nagyon szép szabadidőközpontja teniszpályával strandfürdővel és ahhoz tartoznak faházak amiket lehet bérelni. Ismerem a vezetőt és tudok kérdezni árat illetve, hogy a foglalás hogyan történik. Felelőtlenül nem ígérnék semmit, akik túráztak már velem tudják, hogy komolyan veszem ezeket a dolgokat és én sem indulok el úgy, hogy majd lesz valahogy. Ennyit tudok neked segíteni, gondoltam nem véletlen keresztezi a túraútvonal azt a falut is ahol lakok és ezért is ajánlottam fel, hogy elkísérlek egy darabon, még akkor is ha én inkább a tartalmasabb (sétával egybekötött) kirándulásokat szeretem.
Ha van kérdésed és komoly az elképzelés térjünk át E-mail-re, én pedig megtudakolom a szálláslehetőséget.
Ja, nekem is fontos tényező a motortárolás, láttam már ott motorosokat és közvetlen a faház előtt állították le a gépeket, de egyébként is elkerített területen van, úgyhogy nyugi link
köszi KASS az infót
Még arra lettem volna kíváncsi,hogy Magyarországon menyire elnézőek azzal ha valaki nem a forgalmiba lévő gumiméretet használja
Ma voltam műszakin ennyire sima műszakim még soha nem volt az alváz és motor számon és a gumikon kívül semmit nem néztek,de a gumikra nem mondtak semmit
Kellemes motorozást mindenkinek!
Lánc cserénél a fogaskerekek cseréje nem javaslat, hanem kötelező! Ugyanis a megnyúlt lánc szétkoptatta a a fogaskerekeket, és mikor új láncot teszel rá akkor a kivállasodott fogaskerék mivel csak az első fogon fog rendesen feszülni a lánc vagy kitörnek a fogak egyesével, vagy simán a lánc a fogaskerekekhez kopik!
Kb: 20000Ft a lán, és 7000 a 2 kerék! Ne hagyd ki a cseréjüket!
Figyu, ki tudja már, hogy mennyit mentek vele előtte? Nekem is egyszer csak fogta magát és megnyúlt, utána állíthattam ahogy akartam, mindig utánanyúlt pár száz km-ként.
Ha láncot gyerélsz a fogaskereket is megéri, hogy együtt kopjanak be. Egy drága DID láncnál már nem érdemes kispórolni...
Persze ha nagyon jó állapotúak a fogaskerekeid akkor más tészta... De javasolt együtt cserélni őket.
Örülök, hogy sikerült a sráctól szerezni, érdemes a legolcsóbb forrásokat felkutatni, így is drága az alkatrész!
Nagyon sokat sprayztem a láncot és nem is sajnáltam a jo minőséget tölle Castrolt adtam neki elejinte de aztan áttértem a kerámiára. Lehet hogy akkor eddig a spray-k tartották életben.
Amugy megkérdeztem a sráctól a láncot és még postakölcséggel együtt is megéri... Kösz szépen
a gumigyűrű hiánya miatt elméletileg csak zajosabb lesz... 'O' gyűrűs láncod van, ahol az O alakú gumigyűrűk a kenőzsírt hivatottak benntartani a csapszegeknél. Ezért nincs kombájn hanja a láncnak menetközben :)
Persze ha nem kap belső kenést egy idő után lehet szétszakad, én nem kísérleteznék :) link link
Ezzel a kis bigyusszal tudod majd a kereket előre hátra huzatni...persze ha meg van lazítva a keréktengely...
Az én mocimon irja a hátsó villán hogy 3,5 centi kell legyen a láncjáték. De nem tudom hogy mikor megy át pirosba? Ha nagyon csapkod és hiányzik a láncon pár gumitömités de még nincs pirosban akkor ideje lenne cserélni vagy még keveset gurulhatok?
Szervusz Zozi88. A láncfeszitő a hátsó villának a végén található. Egy csavart látsz amin van két anya, mondjuk attól függ lehet hogy egy van de az spéci, meg lehet oldani kettővel is(egy biztositékként kell hogy a rázkódástól ne engedjen vissza). majd oldalról látsz mind két felülről beosztásokat. Ezek meg kell feleljenek egymásnak mert ha nem akkor gond van érdekesen fog viselkedni a hátulja és egyik fele a guminak szépen fog kopni.
A képet egy régi képről vágtam ki mert nem vagyok othon és nem tudok jobb képet felrakni de szerintem ez meg fog felelni... a lényeg látszik
Én ha minden igaz holnap ejtem meg a cseréjüket... kíváncsi leszek.