Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A láncfeszítőt merre találom vagy hogy néz ki ?:) Megnézném énis, hogy áll a láncom, csak az én amatőr szemeimmel nem tudom mit keressek láncfeszítő címszóval.
"Tiszafüred tőlem 80km-re van így a szállásban ott nem igazán tudok közbenjárni."

Lehet Debrecen felé is szervezni az utat! Jó árú szállás kéne ahol a mocikat is félelem nélkül tudjuk tárolni! Ez a lényeg! Másnap is legyenek meg a vasak! Errefelé tudod azt a jó szállást? 2, max 5 motorról volna szó!
jah :) nem tudtam, hogy van végállás jelző is.
A láncot akkor kell cserélni, amikor már erősen belementél a piros jelzőbe a láncfeszítő melletti jelzésnél.
Ezek szerint ez a túra erősen csak a motorozásról szólna és idő szűke miatt nem is fér bele egy-két gyalogtúra sem. Sajnos akkor Szarvas is és Nagykörű is kilőve , néztem a tervet napi több mint 400km nem sok sétát enged meg. Az a gond, hogy errefelé az utak nem túl izgalmasak, kevés a kanyar és a természetvédelmi részek nem igazán nyitottak a járművek előtt. Tiszafüred tőlem 80km-re van így a szállásban ott nem igazán tudok közbenjárni. Ha lesz konkrét elképzelésed majd még értekezünk és ha nem leszek ügyeletes csatlakozok a menethez.
Üdv
Hát meggyőztetek, lehet átnézek Ceglédre valahogyan és kifaggatom a srácokat mit ajánlanak nekem!
Egy kezdő kérdés, de tudnom kell, annyit beszéltetek róla!
Mikor kell lánckereket és láncot cserélni? A lánc nyúlik tudom de utána lehet feszíteni. Meddig lehet feszítgetni?
leveles: nekem 140/70 lasertech van most fent
ha túrázgatni kell arra biztos jó, mivel elvileg túragumi, ugyh élettartam biztos jó, de azoníkvül szerintem nem sok mindenre való. kanyarvadászatra biztos nem. (bár lehet nekem csak azért csúszik,mert túl ballanos. esélyes hogy gyári méretben jobb lenne)
hello, ha van vkinek eladó cbf 500 asa 25 kw os papirokkal, az irjon mert érdekel. köszöm előre is. :)
Az útvonal egyenlőre csak hasra ütéses, így tuti változni fog, de mindenféleképp 2 napos lesz a túra, és ebbe kell belesűríteni minél többet! Nem baj, ha utána 2 hétig nem akarok motorra szállni sem mert annyira sokat mentem a vassal!
Szóval eléggé nehéz a dolog! Az ötleteket mindenféleképp kérek, hogy tervezhessek! Eger, és a Bükk 99%, hogy kimarad, mert már eléggé sokszor voltam arra, így inkább lehet ennél észak-keletibb tájakra utaznék inkább! Talán Zempléni tájvédelmi körzet, vagy Hollóháza is! Debrecen is kérdéses, mert már 2x voltam abban a városban! Igaz 1x csak a Da Vinci kiállítás miatt mentünk el oda a Kedvesemmel...
Most már tuti, hogy Május 22-23 lesz a túrám! A szálláslehetőséget örömmel veszem, mert semmi ismeretségem arrafelé! Tiszafüred - Mezőkövesd tájékán lenne jó a szállás. És gyere csak nyugodtan CBLaci! Jól esne 1 kis kíséret, főleg idegen vezetéssel!
Üdv,mindenkinek
Látom lassan beindul a motoros szezon
Lenne egy kérdésem,ha valaki tudna információt adni arról,hogy milyen méretű gumikat lehet a cb 500-ra feltenni ?
Például a 130/90/17 H68 Metzeler Lasertech menyire szabályos e? Széles utat mindenkinek
Juhé! Köszi 200.x-ra is!

Közben megnéztem a gyertyákat, és ez, amit rendeltél (az olcsóbbik,) ez az újabbik fajtájú gyertya! Ezt írja a CBF500as kézikönyv, hogy ez való bele.
Nézegettem az útvonalat és láttam, hogy egy-két helyet kihagytál amit érdemes lenne megnézned. A B-C szakaszból kimaradt Szarvas (Arborétum) ami mellett nem kéne csak úgy elmenni. Hortobágy szerencsére benne van a tervben. A Tiszánál nem kéne kihagynod Nagykörűt (Magyarország cseresznyéskertje) főleg azért is mert ha még szerencséd lesz láthatod a cseresznyefák virágtengerét bár ahhoz talán kicsit előbb kellene indulni. A C-D szakaszon sajnos Eger és a Bükk is kimaradt, pedig megérdemelne az is egy tiszteletkört, legalább olyan szép mint Aggtelek amit bejelöltél.
Már korábban is leírtam, amiben tudok segítek nektek csak tudjam jóval előtte, a május kissé zűrös, de ha hétvégén jössz egy napot szabaddá teszek és ezt a részt itt megmutatom pl. Debrecen Vekeri-tó, sőt ha úgy alakulna talán még el is kísérnélek egy darabon. Szállás lenne itt tőlünk nem messze ahol vannak olcsó faházak. Két nap viszont nagyon karcsú egy ilyen túrához, mert vagy rohanás lenne az egész, vagy felét se látnád annak ami lényeges lenne.
Na mi a helyzet? Én most tettem be a mocit, a garázsba.
nekem is esedékes a láncszett csere
szerintetek megérné az elsőt 14-re cserélni ?
úú bcsabán is lesz a hondásoknál teszt.
Na majd megyek egyet az új VFR-el ha engedik.Lehet csorogni fog a nyálam :-)))
P.
Hali én is pont ezt tettem fel:
1 x első lánckerék, alapméretes (15fog) JTF 297.15
1 x hátsó lánckerék, alapméretes (40 fog) JTR 1332.40
1 x DID lánc 525/108

Nem lehet probléma, ez a gyári méret...
Köszönöm a segitséget!

Sly-master kb mennyit tudsz spanolni?
Szegeden is szuper motoros idő van! Csak maradjon is mostmár így!
Megvan megis a szorolap, lefenykepeztem.
Iden is lesz, talan mar el is kezdodott Honda tesztkaravan, kaptam rola valami papirt, de nem talalom most. Nezz utana, videki kereskedoknel is lesz motor probalasi lehetoseg!
Azért írtam kétszer, mert először Zoli99-nek küldtem, nem neked. Végül is megyek a sztgép mellől, az útra, majd ott "észhez térek" nálunk tök király idő van! Üdv!
Atesz "Fáradtnak tűnsz, mintha nem a régi volnál...." :)
Már másodjára írtad be, de köszi meglátom mennyire lesz affinitásom tankelszedéshez, megjött mindenféle olaj szűrő gyertya, csak be kell applikálni mindent kíváncsi vagyok mi változik:)
Vedd le a tankot nyugodtan, jobb oldalon három, a bal oldalon (a csapnál) kettő cső. Én is majréztam, de a gyertyacserénél csak levettem. Semmi az egész!
jaj bocsesz!