na jó de Szolnok környékén is vannak szalonok... Dabason pl. nagyon jó Yamaha szalon van, segítőkészek, rendesek. És szoktat tesztnapot tartani, tavaly is 2 napos volt.
Figyu, nem kötelező megvenni a motort attól, hgoy nyögeted őket, azért vannak, hgoy tanácsot adjanak, felvilágosítsanak, segítsenek! Attól lehet, hgoy 10 éve múlva zsebből veszel náluk új mocit, megéri nekik is befektetni a jövőbe ha egy csöpp eszük van. Érted vannak ott, bár nagyrészük agyához ez még nem jutott el sajnos...
Vedd le a tankot nyugodtan, jobb oldalon három, a bal oldalon (a csapnál) kettő cső. Én is majréztam, de a gyertyacserénél csak levettem. Semmi az egész!
Köszönöm a válaszokat, ez valami olajos trutyi, a tank leszedés szerintem nekem elsőre bonyolult lesz,most megpróbálom szépen megtisztogatni aztán megfigyelni hol kezd el olajos lenni.
Szia!
Nekem most D.I.D.525v(8)-as lánc van fent, (én azt vettem észre mintha egy szemmel több lenne mert nem sokat tudok rajta spanolni)
Lánckerék:
első: JTF 297.15 (15 fogas)
hátsó: JTF 1332.40(40 fogas)
A legbölcsebb az lenne, ha pár szalonban benéznél, nyugodtan fel lehet pattanni a mocikra, kipróbálhatod milyen az üléspozíció.
A Honda, Yamaha, Suzuki minden évben tart tesztvezetést, ahol ki is próbálhatod a vasakat! Nagy részük ingyenes és több szalon is szokott tarartani.
Mondjuk 5-10 km alatt nem fogod kiismerni a vasat, de több mint a semmi. Melegen ajánlom a Yamaha TDM900-at is, nagyon kényelmes, nagyon kezes túraendúró: a motoros evulúció királya (sokak szeirnt) :)
Segítséget kérnék... A láncommal van gond, vissza olvastam nagyjából a láncal kapcsolatos beszélgetéseket. Megegyezik sokkéval a tapaisztalatom. Nagyon csapkod nem egy forma a megnyúlás, sőt azt vettem észre hogy az egyik felénél mintha két helyen lenne megnyulva . Ha meglazitom a láncot és forgatom a kereket látszik hogy kis idő alatt lejebb majd még lejjebb ereszkedik. Ez persze egy nagy katanásnak halatszik, s menet közben ha behúzom a kuplungot akkor nagyon csúnyán csinál. Mintha szegeznének .Ja és két helyen hiányzik a kis gumi tömités. Pedig én aztán nem sajnáltam a Lánc sprayt. Mikor megláttam a vér meghült bennem!
A kérdésem most az lenne hogy milyen tipusu láncot ajánlanátok.
Fogaskerékkel együt persze...
Hornet ulespozicioja (nem a magassag, a pozicio) miatt hosszabb turakra NEKEM alkalmatlan (bar tetszik a motor). CBF600 nekem tokugyanaz mint CBF500, jozan paraszti esszel a fogyasztas/tartossag miatt az 500-asra hajlanek. Meg arban is baratibb szokott lenni. Teljesitmenyben persze kevesebb, de ha nem autopalyan akarod megkerulni a vilagot, akkor sztem tokeletes az 500-as teljesitmenye. 110-es tempot ki lehet birni, meg plexi nelkul is.
Hát én még hosszabb távra nem mentem vele de 196/90 -emmel biztos hogy a kényelem magas fokát fogja nyújtani :)
Érzem hogy alacsony, de a költségvetésbe csak a kis cb fért bele ami tetszik is, maximum sűrűbben állok majd meg pihenni :)meg a hasonló árban levő 500as bagázs sem magasabb...
Haver járt így. Sokáig keresett és a megoldás most nem más mint a trabi lámpa. Kurva jól lát vele és nem mondod meg csak közelről. Persze a tudat hogy nem eredeti zavaró de jobb mint vaklálni.
Kaptam egy kavicsot az első lámpámba és frankón megrepedt.
Hol lehet ilyet kapni ?Nézegettem neten, nagyon használtan nem lehet kapni.. :-( Amúgy nem érdekelne, mert alig látszik csak augusztusba műszaki és lehet nem engedik át...
Ötleteket ill. ha valaki tud ilyen bontott vagy alternatív megoldást
szívesen várom az ötleteket.
Köszi
P.
Hat en is 185/70, ismerem az erzest, mikor nem lehet nadragot vasarolni, mert vagy leesik rolam, vagy rovid
Szerintem pl. Transalpot megnezheted, ha esetleg az a stilus is bejon. Vagy magasitott ules. Tegnap mentem 100km-t a CB-mmel, majdnem vegig a magasabb ulesen gondolkodtam, hogyan lehetne megcsinalni, mert fajt a gerincem, derekam.
Hornetnek egyebkent regen 795 aztan 800mm volt.
A CB500-nak 775mm
CBF500-nak 770mm (mindegyiket lehet allitani, vagy opciokent volt allitos ules anno?)
1 kis segítség kéne fiúk! Szeretnék májusban egy 2napos túrát csinálni az ország keleti részébe, és igazság szerint nem igazán tudom, hogy mit lenne érdemes megnéznem az Alföldön! Szeged, Tiszató, Hortobágyi nemzeti park, 9lyukú híd... Ezekre gondoltam, aztán észak felé venném az irányt, és a határmentén hazamenni! Mi az amit feltétlenül látnom kell?
Térképileg ez a béta verzió. Dél felé indulnék(nánk), aztán keletnek, északnak, és így tovább...
A CBF600 naked-en a 192cm-el, és 82kg-al 110ig tök normál a menetszél! Aztán még talán 120ig elviselhető, de a 130 már nyakfeszítős, és csak szenvedés így menni! Ha a kormányt lecseréled valami alacsonyabb kivitelre akkor olyan 130ig lehet elviselni a szelet! Sajnos ilyen a menetszél! Alacsonyabb emberek erősen előnyben vannak ebben a helyzetben! Mi igazi vitorlák vagyunk!
Bár a szelepfedél kartercsöve nincs messze, de az nem tudna erre könnyezni! Az fúl középen van, és egyenesen hátra vezették ki! Szóval az önindító, meg a váltóház teteje lenne olajos! Jó volna kideríteni, hogy ez milyen anyag! Hűtővíz, benzin, motorolaj?
Nem sokat enged elárulni a kép, de lenne egy tippem, hasonlót tapasztaltam én is a napokban. Le kellene szedni a tankot, hogy rálássál a szelepfedélre teljesen. Karter cső vagy olajcső nem fut az olajfolyás környezetében?
Tudom nekem más típusú a gépem, de segítség lehet ha mutatok képet. Nekem a karter cső tövénél könnyezett, de leszedtem a kis deknit is ami a szelepfedélen van, mert nem volt egyértelmű és újra tömítettem azt is. A rugós csőbilincset is kicseréltem awab-ra, ma volt alkalmam kipróbálni hosszabb úton és szerencsére megoldódott a probléma. A szelepfedél leszorító tőcsavarnál nem gondolnám, hogy feljött az olaj ezért tippelek valami olajcső lazulásra fölötte, bár most nincs előttem a CB 500 motorblokkjának felépítése. Szedd le a tankot és többet látsz.
Érdekes, nekem fogalmam sincs, hogy honnan kerülhetett oda a jobb oldali hengerfejre
Nézz körül talán az elsőfékből de akkor a gumiborítás nem engedné odacsöpögni vagy a gyertyapipád is olajos lenne. Vagy lyukas a tankod de akkor meg benzines lenne még az oldala is. Esetleg nincs meghúzva a gyertyád de akkor azt már rég észrevetted volna.
Valaki másnak ötlete?
Figyu, nem kötelező megvenni a motort attól, hgoy nyögeted őket, azért vannak, hgoy tanácsot adjanak, felvilágosítsanak, segítsenek! Attól lehet, hgoy 10 éve múlva zsebből veszel náluk új mocit, megéri nekik is befektetni a jövőbe ha egy csöpp eszük van. Érted vannak ott, bár nagyrészük agyához ez még nem jutott el sajnos...
Hajrá, ne kíméld a kereskedőket!
Csaszi úton vannak feléd a gyertyák!
A cikkszámokat beírod a keresőbe egyből rátalálsz.
www.robogotuning.hu
www.prox.hu
Na rájöttél, az olajfolt okára?
Nekem most D.I.D.525v(8)-as lánc van fent, (én azt vettem észre mintha egy szemmel több lenne mert nem sokat tudok rajta spanolni)
Lánckerék:
első: JTF 297.15 (15 fogas)
hátsó: JTF 1332.40(40 fogas)
Én ezeket használom!
Üdv.: Sly
A legbölcsebb az lenne, ha pár szalonban benéznél, nyugodtan fel lehet pattanni a mocikra, kipróbálhatod milyen az üléspozíció.
A Honda, Yamaha, Suzuki minden évben tart tesztvezetést, ahol ki is próbálhatod a vasakat! Nagy részük ingyenes és több szalon is szokott tarartani.
Mondjuk 5-10 km alatt nem fogod kiismerni a vasat, de több mint a semmi. Melegen ajánlom a Yamaha TDM900-at is, nagyon kényelmes, nagyon kezes túraendúró: a motoros evulúció királya (sokak szeirnt) :)
Zoli
Segítséget kérnék... A láncommal van gond, vissza olvastam nagyjából a láncal kapcsolatos beszélgetéseket. Megegyezik sokkéval a tapaisztalatom. Nagyon csapkod nem egy forma a megnyúlás, sőt azt vettem észre hogy az egyik felénél mintha két helyen lenne megnyulva . Ha meglazitom a láncot és forgatom a kereket látszik hogy kis idő alatt lejebb majd még lejjebb ereszkedik. Ez persze egy nagy katanásnak halatszik, s menet közben ha behúzom a kuplungot akkor nagyon csúnyán csinál. Mintha szegeznének .Ja és két helyen hiányzik a kis gumi tömités. Pedig én aztán nem sajnáltam a Lánc sprayt. Mikor megláttam a vér meghült bennem!
A kérdésem most az lenne hogy milyen tipusu láncot ajánlanátok.
Fogaskerékkel együt persze...
Előre is köszi! száraz meleg aszfaltot
köszi
Mezőberénynél, az Adamotó-nál, nekem ajánlott Ádám után gyártottat 10rugóért, tavaly!
Érzem hogy alacsony, de a költségvetésbe csak a kis cb fért bele ami tetszik is, maximum sűrűbben állok majd meg pihenni :)meg a hasonló árban levő 500as bagázs sem magasabb...
Kaptam egy kavicsot az első lámpámba és frankón megrepedt.
Hol lehet ilyet kapni ?Nézegettem neten, nagyon használtan nem lehet kapni.. :-( Amúgy nem érdekelne, mert alig látszik csak augusztusba műszaki és lehet nem engedik át...
Ötleteket ill. ha valaki tud ilyen bontott vagy alternatív megoldást
szívesen várom az ötleteket.
Köszi
P.
Szerintem pl. Transalpot megnezheted, ha esetleg az a stilus is bejon. Vagy magasitott ules. Tegnap mentem 100km-t a CB-mmel, majdnem vegig a magasabb ulesen gondolkodtam, hogyan lehetne megcsinalni, mert fajt a gerincem, derekam.
Hornetnek egyebkent regen 795 aztan 800mm volt.
A CB500-nak 775mm
CBF500-nak 770mm (mindegyiket lehet allitani, vagy opciokent volt allitos ules anno?)
Térképileg ez a béta verzió. Dél felé indulnék(nánk), aztán keletnek, északnak, és így tovább...
Tudom nekem más típusú a gépem, de segítség lehet ha mutatok képet. Nekem a karter cső tövénél könnyezett, de leszedtem a kis deknit is ami a szelepfedélen van, mert nem volt egyértelmű és újra tömítettem azt is. A rugós csőbilincset is kicseréltem awab-ra, ma volt alkalmam kipróbálni hosszabb úton és szerencsére megoldódott a probléma. A szelepfedél leszorító tőcsavarnál nem gondolnám, hogy feljött az olaj ezért tippelek valami olajcső lazulásra fölötte, bár most nincs előttem a CB 500 motorblokkjának felépítése. Szedd le a tankot és többet látsz.
Nézz körül talán az elsőfékből de akkor a gumiborítás nem engedné odacsöpögni vagy a gyertyapipád is olajos lenne. Vagy lyukas a tankod de akkor meg benzines lenne még az oldala is. Esetleg nincs meghúzva a gyertyád de akkor azt már rég észrevetted volna.
Valaki másnak ötlete?