Sziasztok, remélem kihasználjátok ezt a jóféle motorozós időt
Leszedtem az oldalsó elemeket megnézni hogy hogyan fogok majd a gyertyához hozzáférni és ez a szörnyű látvány fogadott..
De csak az egyik oldalon ilyen olajos, mi lehet ez? Remélem nem valami nagy kaliberű probléma :S
Valami tömítés?
Hát én az enyémről tudok nyilakozni, szerinte mvégülis nagy különbség nincs.
egyáltalán nem elviselhetetlen 110-120ig kényelmes hosszabb távon is, utána kicsit össze kell kuporodni és lehet menni
Azért fordított villa a jobb, mert így hosszabban van benne a szár a "hüvelyben" ezáltal stabilabb, kisebb az oldal irányú mozgás, ezért így pontosabb a kormányzás! És ha jól tudom újabb generációs csillapítási rendszer ebben a villában. Szóval még ezért is.
Én 82 vagyok, szóval ez is hasonló!
Sztm méretre pont ez a 2 gép jó neked, így én nem javaslom, hogy más modellt nézz! Képet nem tudok mutatni, de első ránézésre nem veszed észre az ülésállítást, mert ügyesen oldották meg a dolgot a Hondáék! Igen A Hornetnek alapból magasabb az ülése, de nem tudom a számokat! Ha jól emlékszem a CBF-é 770, 790, 810mm a 3 pozíció! A CB600 meg tuti 790mm.
Én azt mondanám, hogy a CBF egy hű társ mindenre, a CB meg 1 örömmotor! Mindkét gép tökéletes, szóval bármelyiket választod jól jársz!
De bárcsak ilyen szépen tudnék én is fényezni! Majd 1x! Mindenesetre a héten megtaláltam a fényezési technikád, amit ide írtál le egyszer! Persze 3 héttel később mint ahogy befejeztem a fényezésem, és már rajta van a gépen az idom! Nem baj. Majd télen úgy is szétszedem, mert kialakítom akkor majd rajta a csomagtartót, és akkor lesz időm 1 kicsit javítani a fényezésen. Kipróbálom majd a lakkot, meg polírozást is!
lehet magas vagyok de csak 78kg :)
Én úgy értelmeztem, a hornetnek alapból magasabban van az ülése mert nem állítható.
Mondjuk a CBF-ről tudna valaki feltenni képeket milyen az ha magasabbra és alacsonyabbra van állítva, el nem tudom képzelni.
Amúgy milyen motor lenne akkor jó a kosaras alkatomhoz? Nem akarok erősebbet, ez is sok, és nem akarom, hogy máshogy nézzen ki!
Hát a CBF500ból kihagyták ezt az ülésemelőt, így az az alsó pozícióban van fixen! Hááát! 192vagyok, és eléggé chopperes a gép nekem! Ha már nincs más hátra akkor lehet kap majd 1 plusz szivacsot a nyereg! Akkor majd legalább kevésbé kell majd a lábam is hajlítanom! A CB600 alapból magasabb az ülés, de a CBF600on meg 3 pozícióban lehet állítani!
Hát a +20Le az azért költség! Ha húzod neki akkor +fogyi, meg erősebb, drágább lánc kell a mocira, drágább a kötelező bizt is, szóval évi + 50000Fttal számolhatsz szerintem! De hát nem is áll meg 210-nél a vas!
Hornetből nekem a 2005ős 600as verzió jön be! A fordított villa, ezáltal jobb vezethetőség, a jobb ülés, és a jobb műszeregység nagyon tutko! De hát ez már 1 "kicsit" drágább! A 900as Hornetből meg 2004től az igazi! Akkor kapott igazán masszív első villát a gép! 2005től meg jött az arany féknyereg!
Pont ha 195cm vagy akkor nagyon fog szamitani az ulespozicio. Bar nem tudom, hogy legfelso allasban a CBF500 magasabb-e mint a CB500. En 185cm vagyok, a CB500 alacsony nekem (marmint az ulespozicio).
Mondjuk a Hornet-en meg rosszabb sztem.
Ekkora magassagnal probald ki mindenkeppen, igazabol valami joval nagyobb motor lenne neked kenyelmes a kosaras alkatoddal.
Köszönöm a választ, nem tudtam, hogy a kettőnek ugyanaz a váza! Én 195cm vagyok, így elvileg nem jelent problémát hogy állítható e az ülés. Nem tudom az a +20lóerő mennyi költséget von mondjuk maga után évente mint fenntartási költség.
Használtauto.hu-n néztem, az árakat és ott láttam, hogy a cbf-et drágábban mérik!
Csaszi mester!
Csinálod nekem a melót ugyanis a faridom projekted ragadós, legalábbis a fiamnak bejött nagyon, így aztán ma nekiláttunk nagy örömmel. Kis csiszolás meg szórógitt aztán lehet festeni.
A szinválasztás is biztosan emlékeztet egy-két régebbi tagot
Aprilia AF-1 50ccm avagy Honda CB-1 (cblaci) replika
Legalább ha ránézek emlékeztetni fog a kis méregzsákra
nekem is 140/70 van hátul, metzeler lasertech, csúszkál eléggé. esélytelen a lábtartókarcolás.
mondjuk lehet meg kéne várni még meleg lesz az aszfalt, de ha úgyis csúzkálni fog, akkor csere bt45-re
A CB az sportnaked, amolyan utcai streetfighter, a CBF meg túranaked! Mivel a vázuk 1, és ugyan az, ezért futómű geometriája a 2 mocinak szinte ugyan az! De a CB sportosabbra van hangolva, a CBF meg túrásra. A fékek ugyan azok, szóval nincs probléma a CBFel, pláne, hogy a CBF-ből van ABS-es verzió is! Mivel a CBF túragép ezért az ülése magasságban állítható, a CB-e nem! Ja! A CBF-nek alacsonyabban van a lábtartója vagy 2cm-el, így igazán sportos kanyarokban le-le tud érni. De ezáltal kényelmesebb hosszabb távon a CBF! A CBF-hez rendelhető, túradobozszett, hátra, oldalra, meg miegymás ami segíti a pakolást-túrázást. És mivel a CBF-nek fojtottabb a motorja ezért tartósabb is! Kb. Ennyi! A CB azért szebb, mert a Hornet vonalat képviseli ami a motorozás örömére lett kitalálva, nem úgy mint a CBF ami meg a mindennapos segítőtársnak lett tervezve! Csak azért drágább, mert fiatalabb, és összességében "tartósabb"! Persze a CBF-et is szét lehet forgatni! És a CB is el tudd futni akár ugyan annyi km-t, ha vigyáznak rá!
Első ránézésre talán szebb a Hornet, de a CBF többcélúbb.
Kérdés mire kell, túrázgatni egyértelmű, hogy CBF, de vagánykodni és ha kell még néhány paci akkor megint csak Hornet.
Nekem a CBF kéne, de én ha ránézek egy motorra azt sasolom, hogy lehet rá csomagtartókonzolt szerelni . Meg én nem is vagyok tapasztalt motoros
Egy tapasztalt motoros megmondaná nekem, hogy cbf és a cb 600 (pl2003as model) között mi a különbség? Azt tudom hogy pár lóerő meg a kipufogó helyzete de ezen kívül...? Neten látott fotók alapján nem igazán tudom felmérni, hogy nagyobb e, magasabban van e az ülés, ugyanúgy állítható e minden a cb-n mint a cbf-en. Én első "A" kategóriás motornak szeretném venni de mintha a cb szebb lenne, csak nem tudom miért. A cbf-ről sok jót olvastam de nem igazán tetszik az ára, 100-200e-el drágább mint egy hornett.
Hát drága michelin az tuti!
a gyári méret nem véletlen van kitalálva! Mondom én aki 140/70 tett hátra 130/80 helyett.
Jó a BT45 de pl a GS500-asok lecserélik, És contit használnak az Avanue-t! De állítólag az új BT45 már 2 komponenssel rendelkezik. Olvass utána a honlapon.
Conti a legolcsób és jól tapadnak.
Elsőre is világos volt a kérdés
Nagyon jó a Bridgestone is és a Michelin is, azok közül bármelyik jó választás.
Nekem a CB 1-en elől Heidenau K 63-as volt és nagyon szerettem mert jól tapadt, talán az szólt ellene, hogy hamar kopott (18-20ezret bírt ki) bár én intenzív elsőfékes vagyok és lehet azért.link
én 300-310 körül szoktam tartalékra rakni. tartalékkal még 40 kmt elmegyek kb.
szerintetek bridgestone bt45 megéri az árát ? michelin pilot active volt fent az nagyon bejött, de elég drága. heidenaut olcsó, de nem merem kipróbálni.
/70 vagy /80 lenne jobb választás ?
én 300-310 körül szoktam tartalékra rakni. tartalékkal még 40 kmt elmegyek kb.
szerintetek bridgestone bt45 megéri az árát ? michelin pilot active volt fent az nagyon bejött, de elég drága. heidenaut olcsó, de nem merem kipróbálni.
/70 vagy /80 lenne jobb választás ?
Én direkt jártam ki a benzint egyszer a CBF-emből! Innét tudom, hogy 50kmt simán elmegy még a gépem tartalékon, mert 68km-t tettem meg akkor a géppel! + 1.5km-t tolva!
Leszedtem az oldalsó elemeket megnézni hogy hogyan fogok majd a gyertyához hozzáférni és ez a szörnyű látvány fogadott..
De csak az egyik oldalon ilyen olajos, mi lehet ez? Remélem nem valami nagy kaliberű probléma :S
Valami tömítés?