Én akkor éppen kocsival megyek Írországba :-) fasza kis út lesz már látom pont akkor indulunk jún. 19-20 :-(((
De csak 1 vagyok a sok közül.Július eleje jobban tetszene nekem..
Én benne vagyok.Ha akkor lesz
P.
Én azt mondom, hogy annak jól áll fent akinek van krómozott bukócsöve is.Mert akkor az olyan egyben van az egész.Én mutattam Atesznak, hogy létezik egy ilyen szaki aki ezzel foglalkozik.
Szerintem is szép és a hangja se rossz "állítólag".
P.
Na jó akkor máshogyan fogalmazok jó lenne egy alapokban 500-as találkozó + régi CB-sek (pl. cblaci) Remélem összehozható lenne és gondolkodunk rajta hogy kinek, mikor, és hol?
Szerintem a július jó lenne!
Sziasztok Szomszédok!
Huuu de rég irtam ide,párnak ismeretlen vagyok,de üdvözlök mindenkit!
Szeretném képeket megmutatni a Motoros Kiállitásról,akit érdekel itt a link -link-
Sziasztok
Meg lettek nekem is az első kilóméterek Erdélyben (Gyergyó környékén) Ha a fülem nem lett volna akkor a mosolytól körbe érte volna a szám a fejemet. Messze nem tudtam menni mert Biztosítást még nem kötöttem...és amúgy is még a Bucsin tetőn még az út mellett jó méteres hó van. De lassan olvadozik .
Érdeklődnék a kedves CB500-asok körében, hogy nem-e akarunk összehozni egy hétvégét amikor a lehető legtöbb ember összetalálkozik és megismerhetjük egymást?
Nekem közel 4 éve van meg a kicsikém és még CB500-as kollégával nem is gurultam!
Én általában Kawasaki ER-5-ös testvérekkel járok, de a márkatársakkal lenne az igazi megismerkedni.
Véleményeket várok az ötletre!
(gondolom az itt lévő törzsgyökeresek mér próbálkoztak hasonlókkal)
Hát hol vizsgáztok ti?
Én 2007 Novemberében (annak is a közepén) tettem le a jogsit! Tény hogy a vizsgabiztos kijelentette hogy elmebetegek vagyunk, de hát ez van!
Sok sikert a vizsgákhoz fiúk!
És találkozzunk 1 közös túra alkalmával!
Szintén ugyanilyen cipőben járok... borzasztó hogy itt áll és nem lovagolhatom meg.... még a híradóban is a fokozott motoros ellenőrzésekről magyaráznak.
Nembaj csak meglesz lassan az a fránya papír is....
Hatalmas buli lesz!:) Elég sokáig húztam a dolgot.... másfél évet jártam egy 125ös pegasoval rendszám nélkül aztán egy rendszámossal is ugyanannyit eddig szerencsém volt....de a Hondával valahogy már nem merek kockáztatni. Most hogy már betöltöttem a 21-et végre csinálhatom a 'NAGY' 'A'-t. Üdv.
Nem emlékszem a könyvre hogy mik vannak képekben de a BREMBO és a Japán fékesnél is ugyan az a tartály van fent?
Mert én úgy tudom hogy amit már a macskaevők raktak össze ott a fékkar is BREMBO és a tartály is ahhoz tartozik.
Bakker pont ilyen van nekem is még színben is stimmelünk !
Én március elején vettem azóta én is hasonló érzéseket érzek a motorom iránt mint te :-)
Vizsga után buli lesz !
P.
Tavaly tavasszal arra lettem figyelmes, hogy fent, az első fék porfogó gumijánál valami rozsdás lé szivárog. Gyorsan utána is néztem a dolognak, és megállapítottam, hogy a pumpánál szivárgott ki egy kis fékfolyadék, ami annyira megette a rúgót, hogy azt darabokban volt. Házilag el is készítettem az eredetit helyettesítő rúgót, ami bevált. De egy kis zsírt is nyomtam a porfogóba, hogy az esetleges további folyás ellen védje a rúgót. Nos tegnap, amikor egy kis túrázás közben megálltam, vettem észre, hogy a zsír felpuhította a porfogót.
Ma megnéztem az utólag beszerzett szerelési könyv rajzát az első fékről, és csodálkozva látom, hogy ott több alkatrészecske van, mint amit én tavaly a porfogóban találtam. Mert a rajzon 17-essel jelzett alátét hiányzott (talán ezt is megette a fékfolyadék?), és bizony a 18-cal számozott fémpálcika is bemart felületű volt.
Ki bontotta ki a motornak ezt a részét? Nálatok is ennyi ott az alkatrész? (Mert annak alapján, amennyit én találtam itt, már arra is gondoltam, hogy az én gépemen valami egyszerűbb megoldást alkalmaztak?!) Az én gépem HONDA CB 500 – PC 32, 1998, ZDCPC32A0WF203580 (olasz gyártás).
Kérlek, szóljatok hozzá. Persze menni fogok hamarság, hogy megrendeljem az ide járó apróságokat.
Előre is sok sikert a vizsgádhoz és "szivacs árkot, gumifákat"!
Ha valami kérdésed van szívesen megbeszéljük a topikban és lehet ,hogy még a problémák is megoldódnak!
Sziasztok CB 500-asok! Nemrég került hozzám egy gyönyörű kék 2002es Cb. Nagyon nehezen tudom megállni hogy ne üljek rá, de még sajnos kicsit várnom kell mert most csinálom a jogsit! Üdv. mindenkinek!
De csak 1 vagyok a sok közül.Július eleje jobban tetszene nekem..
Én benne vagyok.Ha akkor lesz
P.
Nem lenne jobb a június?
Mondjuk június 19.-e szombat... Akkor már iskolának vége, a vizsgáknak is... Hmmm! Lányok, fiúk? Ti nem akartok 1 ilyen talit?
Szerintem is szép és a hangja se rossz "állítólag".
P.
Szerintem a július jó lenne!
Üdv.: Sly
Szóval lehetne 1 CB500as tali!
Huuu de rég irtam ide,párnak ismeretlen vagyok,de üdvözlök mindenkit!
Szeretném képeket megmutatni a Motoros Kiállitásról,akit érdekel itt a link -link-
Jó utat,és Balesetmentes Túrákat.
Meg lettek nekem is az első kilóméterek Erdélyben (Gyergyó környékén) Ha a fülem nem lett volna akkor a mosolytól körbe érte volna a szám a fejemet. Messze nem tudtam menni mert Biztosítást még nem kötöttem...és amúgy is még a Bucsin tetőn még az út mellett jó méteres hó van. De lassan olvadozik .
Száraz meleg aszfaltot
Szerintem, kérdezzük meg a fórumot, mit szólnak, a csőhöz?
Nekem közel 4 éve van meg a kicsikém és még CB500-as kollégával nem is gurultam!
Én általában Kawasaki ER-5-ös testvérekkel járok, de a márkatársakkal lenne az igazi megismerkedni.
Véleményeket várok az ötletre!
(gondolom az itt lévő törzsgyökeresek mér próbálkoztak hasonlókkal)
Üdv.: Sly
Én 2007 Novemberében (annak is a közepén) tettem le a jogsit! Tény hogy a vizsgabiztos kijelentette hogy elmebetegek vagyunk, de hát ez van!
Sok sikert a vizsgákhoz fiúk!
És találkozzunk 1 közös túra alkalmával!
Nembaj csak meglesz lassan az a fránya papír is....
Mert én úgy tudom hogy amit már a macskaevők raktak össze ott a fékkar is BREMBO és a tartály is ahhoz tartozik.
Én március elején vettem azóta én is hasonló érzéseket érzek a motorom iránt mint te :-)
Vizsga után buli lesz !
P.
Ma megnéztem az utólag beszerzett szerelési könyv rajzát az első fékről, és csodálkozva látom, hogy ott több alkatrészecske van, mint amit én tavaly a porfogóban találtam. Mert a rajzon 17-essel jelzett alátét hiányzott (talán ezt is megette a fékfolyadék?), és bizony a 18-cal számozott fémpálcika is bemart felületű volt.
Ki bontotta ki a motornak ezt a részét? Nálatok is ennyi ott az alkatrész? (Mert annak alapján, amennyit én találtam itt, már arra is gondoltam, hogy az én gépemen valami egyszerűbb megoldást alkalmaztak?!) Az én gépem HONDA CB 500 – PC 32, 1998, ZDCPC32A0WF203580 (olasz gyártás).
Kérlek, szóljatok hozzá. Persze menni fogok hamarság, hogy megrendeljem az ide járó apróságokat.
Előre is sok sikert a vizsgádhoz és "szivacs árkot, gumifákat"!
Ha valami kérdésed van szívesen megbeszéljük a topikban és lehet ,hogy még a problémák is megoldódnak!
üdv.: Sly
Atesz látta megnézte és nagyon nem talált rajta semmit.
P.