Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégén iszonyat jot turáztunk. Kb 130 km-t mentünk de látszik hogy szezon eleje volt. Nagyon sokat bénáztam. Ezért sem volt egy eszeveszett tempó :)
Megtettem!
Úgy látszik leszedte a vidit, mert már nincs fenn!
Csaszi! Majd less rá a leveleidre, írtam emailt gyertyával kapcsolatban!
Szia Csaszi4!

Engem érdekelne a kanyarvétel rejtelmei, technikája és ha tényleg leírnád a saját tapasztalatodat vagy gyakorlási módokat akkor annak örülnék nagyon
Köszönöm!

Üdv.: Sly
Hali!

Hol a videó? Most jutottam gép elé, írtál is de nem találom... Szívesen megnézném, segítenék ha tudok.

Üdv,
Zoli
Hát ez kissé bonyolult
Majd megkérdem mik vannak
Mert a kollégám haverja és az ő területén van a budaörsi redbaron. De majd elmagyarázom
Császi, azért ne rohanj nagy sebbel-lobbal a motorosboltokba, olajat az olajboltból!
link

Ezt az olajat is nagyon ajánlom a mocidba, félszinti Valvoline. Más fajtát is találsz, ez a bolt a legocsóbb! Érdemes komákkal összefogni akkor a postaköltséget szét lehet dobni. Mi is úgy vettük anno.
Balázs, hol szoktál gummát vanni? Én Óbudán dolgozom, nem messze tőled. Ha van jó forrásod akkor érdekelne Első gumma csereérett lesz hamarosan...
Oxi!
Ez gyors volt Atesz :-) Mint a mai túra.
Most néztem meg a többi képet is, jók lettek nagyon.
Atesz megvizsgálta a mocimat "szemmel" de azt mondta
nagy gond nem lehet, pedig ő halotta is élőben kb 1 m-ről.
De valószínű elviszem egy moci szerelőhöz aki hallásra javít, hogy megnyugodjon a lelkem.
P.
Sziasztok!

Az új haverral "pitykapatyka"-val!
Pontosan az üresváltás ismerős!
most van 9000-nél az olaj ha jól emlékszem és most mondom azt hogy már csere érett! Már egészen sötétbarna! Én szerintem ráállok a 8000-es szervizre. Nekem nagyon bejött ez a Motul! Hamar melegszik és megtartja a viszkozitását!
Én pénteken voltam arra a haverommal! Jó kis beláthatatlan 90fokok vannak arra! Majd berosáltam 1x-2x! Friss, új, és ropogós az az aszfaltcsík! Nagyon jóóóó!
Érdekes ez a Honda olaj kérdés!
Az első 1000km-en tökéletes volt a Honda G4es a masinába!
Aztán a 6000ig is tuti volt!
A 12000nél már úgy éreztem, hogy nem ez való bele! 5-6 között üres, meg 1 kicsit darabos váltó! Így váltottam Castrolra, mert az volt a Karasnánál, de olyan alapvető dolgokat hagytak kis a szerviznél amiket írt a könyv, hogy oda többet nem megyek! (Karbi szinkron, szívókamra szűrője pucolás, stb.)
Úgyhogy a Takoberhez mentem a 18000el, és ők is elmondták nekem, hogy ebbe a gépbe nem az igazi a Honda G4es olaja! Egyébként nagyon rendesek voltak, és készségesek! De nekik nem volt Castroljuk, hanem ez a ..... (nem emlékszem sajnos a nevére, de még életemben nem hallottam! Valami német olaj...) és ezt ajánlották, mert ez van a hordóban! És 1000kmig tök jó is volt, de most olyan vacak érzésem támadt. Mint ha az olaj elfáradt volna! Most 20000van a gépben, de valószínű kiürítem a bankkártyám, és hétfőn megveszem az általatok oly nagy becsben tartott Motult a Nagyvasnál! Nem szeretnék 1 blokkfelújításba beleszaladni!
Nálam is volt ficánkolás amíg volt ki ficánkoljon!
De támadt 1 ötletem! Tépőzár!
én is átsuhantam ma Zsámbékon de a romtemplomot elkerültem!
De ajánlok 1 útszakaszt hullámos kanyargós és hullámkanyaros! marhajó!
Nem kell elmenni a tinnyei útra (üvegtíger felé!) hanem tovamész egyenesen és nem Úny felé balra hanem jobbra tartasz az kivisz a tízesre Pilisjászfalu elé! Arra jöttem haza most nekem nagyon tetszett
Természetesen Szobal uram!

Gurultam én is az asszonnyal! A közeli Zsámbék volt az úti cél, és megnéztük jól azt a romtemplomot! 110km-t tettünk a vasba, és azt én is qurvára élveztem, a hátsó izgága ellensúly ellenére!
Jól mondod! Sokat számít az olaj sűrűsége minősége!
Nem hinném hogy Takibácsiéknál gagyi olajat használnak. Pl. Fatert lebeszélte alapból a Honda olajról de hogy mit tett neki a motorba ne kérdezd
1-et tudok! a szerelő Kop György ő Drapálnak volt szerelője.
De ahogy érzed Mondjuk én ezentúl nem válok meg a Motultól! az tény! Ég és föld a Hondaolaj és a Motul!
Ismerős érzés, valami ilyesmit éreztem én is ma
Nos meghallgattam a videót.
Szerintem 2 alternatíva van!
1 ami szerintem nagyon gyanús hogy vezérműlánc!
2 lehet hogy szelepek. nem tudom gyanúsabb az első ötletem!
A lényeg Szerelő! minél hamarabb! És ha lábon viszed ne forgasd! Óvatjával tessék menni vele!
Hát ez tényleg eléggé klattyogó hang! Olyan mint ha szét lenne hajtva! Remélem nincs igazam, de sürgősen szerviz! Mondjon róla véleményt 1 szaki!

Egyébként bennem is megfogalmazódott, hogy ami olajat kaptam 2000km-e a Takobernél azt le kéne cserélnem, de sürgősen! Eléggé vacakol azóta a váltóm, és mint ha nekem is lennének olyan rezgéseim amik eddig nem lettek volna! Az olaj a lelke az egésznek, és ha ez az olaj szétcseszi nekem a 2 éves vasam én kiverem valakinek a fogát!
Nos uraim!
Először: is üdvözletem és remélem kihasználta mindenki a jó időt
Másodszor: Itt jelezném hogy az óra átfordult a 40000-es tartományba!
Harmadszor: elpöfögtem 1 tank naftát azaz (350km)
Hogy milyen érzésvolt? Qurvajó!
De az utak már kevésbé.. meg kell szokni és idővel úgy is megcsinálják! Ésszel kell menni a környéken
Megjött az olaj is úgy hallottam úgyhogy jövő héten csere
A gumit is ha minden igaz, holnap tudom meg milyen árban dobják hozzám!
Úgyhogy süt a nap jó volt a hétvége boldogságosság van, ültem a motoromon, mentem is vele
Egyenlőre mi kell még?
Remélem hamarosan találkozunk ismét!

Öröm és bódóttá!

üdv: én
Megnéztem a videódat, nem akarlak ijesztgetni, de jobbnak látom ha szakembernek mutatod meg. Talán "csak" a vezérláncfeszítőd szállt el, de lehet más is, a videó alapján nehéz kitalálni. Ne kisérletezz vele, mutatsd meg egy hozzáértőnek, aki félő, hogy biztosat csak akkor tud mondani majd ha megbontja. Amiről én beszéltem az közel sem ilyen, azt alig lehet hallani, pl. az én nyers járású lég-olaj hűtésű motorblokkomból ki se hallatszana. A tiedben viszont valami változás történt, lehetőleg ne pörgesd és első út a szerelő legyen. Sajnálom ha nem tudtalak megvígasztalni, de nincs jobb ötletem.
majd idővel felrakják....
P.