Na én meg ezt nem csinálnám, mert ha szétmegy a műanyagpersely eltömítheti valamelyik olaj járatot és súlyos motorkárokat okozhat. Akkor inkább morogjon, nem lesz tőle semmi baja.
Szia, hogy gyakorlatilag miben jobb azt nemtudom itt van 1 kis marketing szöveg :
"Iridium IX Spark Plugs are the most technologically advanced high performance plugs available. Featuring a 0.6 mm iridium center electrode tip, they offer superior ignitability without sacrificing durability. Specially designed to meet the needs of serious enthusiasts, Iridium IX Spark Plugs offer outstanding acceleration, high fuel efficiency and long life. "
Elvileg jobb szikra, könnyebb indítás, lágyabb járás, gondolom a gyorsulás és üzemanyag spórolás csak rizsa lehet ja és persze hosszabb élettartam.
Meg ha már olcsóbb mint itthon a normál akkor csak kipróbálom, nálunk ez az iridiumos valahol 6000 környékén van.
Darkmind jól írja, hogy közúton nem éri meg gyakorolni, enegm a Cora parkolóból a 2. alkalomnál már a rendész ki is vágott, így a legjobb valamelyik olcsóbb ringre elmenni! Megéri azt a 2500-4000Ft-ot, hogy biztonságosan gyakorolhass! Én szép lassan jutottam el addig, hogy most már úgy kanyarodok, hogy a lábtartóm folyamatosan a földön van! Ehhez már a túragumi légnyomásán is változtatni kell, és tudni kell 1 két dolgot a kanyarodás fizikájáról is, de hamar el lehet jutni erre a szintre! Csak szépen fokozatosan, kell egyre mélyebbre dönteni a vasat! Ez a lényeg! Érezni fogod amikor már nem tapad a gumi, hanem mászik oldalirányba! Na akkor ne tovább! Nem büntet a gép! Ezt hidd el!
A kiülést sem kell először erőltetni! Én 3x voltam ringen mielőtt elkezdtem volna a kiülést gyakorolni!
Országúton egyébként nem döntöm ennyire! Akkor hidegebb a gumim is, az út is lehet akármikor poros, stb! Nem éri meg fél mp.-el hamarabb bevenni 1 kanyart, egy esetleges esés veszélye miatt!
Ha valami pontosabban érdekel szólj, és akkor részletesebben leírom neked, hogy mit és hogyan!
En is szemezgetek ezzel a tanfolyammal, de persze mindig masra koltok. Milyen dolgokat csinaltatok ott? Gondolom szlalom, meg kulonbozo trukkok a bolyak kozott, de irhatnal rola, ha nem nagy titok.
A parkoloban vagy jo minosegu uton megis mi a tanacs? Ellenkormanyzas (azert azt tudom mi es hasznalom is ) es batorsag?
Tenyleg erdekel, minel tobbet hallok rola annal jobb.
Regen (es neha most is) kivancsisagbol kiprobaltam amit irtak paran tanfolyami feladatokrol (pl. csak bal kezzel atnyulva a gazra vezetni), ezek az ugyessegi dolgok mennek, meg szerintem a rutin miatt mar megszoktam a motort, de nem vagyok egy artista, a batorsag az meg keves.
Hát ha jó forrásból jön, vagyis tuti nem hamisítvány akkor nekem is jó volna 2 db! Szóval igen Zozi88, ha rendelsz, rendelj nyugodtan nekem is! Nemsoká jön a 240000es szervizem, és pont ilyen gyertyát akarok beletenni! Kipróbáljuk!
A videoimban van egy magyarázat erre. Igazhogy XJ -ről, de a szerkezet hasonló. Én leperselyeztem műanyaggal a fedélben a kihúzó csapot, és azóta a zaj elmúlott.
Szia Atesz!
Tisza-tó, Tiszafüred, meg az a környék, délben egy jó halászlé aztán kis kerülővel haza. Nem nagy hajtás lesz, 200 max 250 km-er az egész út.
Berber!
Nem kellett sokat keresni és meg is találtam. 3 nevű felhasználó írta meg a tapasztalatait ezzel kapcsolatban még 2008-ban, de valaki még képet is rakott fel róla csak azt is megkéne keresni.
Értem én mit írtál és logikus is, de ezek szerint csak vann benne valami, csak nyilván nem olyan mértékben, hogy megcsúszást okozzon.
Katt. az előzmény gombra és feljön a 2008 október 13-án írt hozzászólás.
A tel.számomat tudod, ha úgy döntesz, hogy motorozol csörgess meg, 10 és 11 körül Tiszafüred környékén leszünk, aztán egyeztetünk. Az a csapat lesz akikkel az üvegtigrisnél is találkozhattál.
Vissza kéne olvasnom de már régen volt itt szó róla. Valami olyasmiről volt szó, hogy a rugók fáradása miatt a kinyomó szerkezet kezd el morogni. Nyilván nem a lamellák és a szerkezet fog egymáshozhoz képest illesztettlénné válni mert akkor valóban csúszna. Talán még emlékeznek a régiek erre a dologra és arra is, hogy a rogócserékkel ezt orvosolni lehet. Azért is írtam ha nincs a kuplung működésében változás, akár a csúszás, akadás vagy bármi nem kell izgulnia. Elég sokan tapasztalták ezt a kuplung oldali hangot, de gondot még tudtommal senkinek sem okozott. Autóknál akkor van ilyen kiengedett kuplungnál amikor a kinyomócsapágy kezd kikopni, itt viszont a rugók miatt van a hang talán lesz aki emlékszik még erre a témára.
Hello!
Főleg fejben. Magyar közúton nem annyira éri meg gyakorolni, sok a kátyú meg a rossz minőségű út. A pálya az teljesen más tapadás. Menj el egy jó aszfaltú nagy Auchan, Cora stb. parkolóba és gyakorold.
Én amióta elvégeztem a Safety Hungary 1. szintet, azóta sokkal lejjebb döntöm teljes biztonsággal. A technikai is sokat számít, de ha az megvan, akkor már csak fejben kell elengedni magad. Ha van rá pénz, akkor mindenképp javaslom ezt a motoros képzést. Nagyon nagyon jó, még 30 éve motorozók is meglepődtek...
Üdv,
D.
Értem, köszi nekem is most lesz majd olajcsere.
Juteszembe ha valaki esetleg gyertyacsere előtt áll én jövőhéten rendelek magamnak NGK CR8EHIX-9 Iridiumos gyeryát külföldön olcsóbb mint nálunk a sima. 2500ft körüli ár/db ha valakit esetleg még érdekel szóljon.
"Iridium IX Spark Plugs are the most technologically advanced high performance plugs available. Featuring a 0.6 mm iridium center electrode tip, they offer superior ignitability without sacrificing durability. Specially designed to meet the needs of serious enthusiasts, Iridium IX Spark Plugs offer outstanding acceleration, high fuel efficiency and long life. "
Elvileg jobb szikra, könnyebb indítás, lágyabb járás, gondolom a gyorsulás és üzemanyag spórolás csak rizsa lehet ja és persze hosszabb élettartam.
Meg ha már olcsóbb mint itthon a normál akkor csak kipróbálom, nálunk ez az iridiumos valahol 6000 környékén van.
http://cbf-egyesulet.hu/e107_p...
A kiülést sem kell először erőltetni! Én 3x voltam ringen mielőtt elkezdtem volna a kiülést gyakorolni!
Országúton egyébként nem döntöm ennyire! Akkor hidegebb a gumim is, az út is lehet akármikor poros, stb! Nem éri meg fél mp.-el hamarabb bevenni 1 kanyart, egy esetleges esés veszélye miatt!
Ha valami pontosabban érdekel szólj, és akkor részletesebben leírom neked, hogy mit és hogyan!
A parkoloban vagy jo minosegu uton megis mi a tanacs? Ellenkormanyzas (azert azt tudom mi es hasznalom is ) es batorsag?
Tenyleg erdekel, minel tobbet hallok rola annal jobb.
Regen (es neha most is) kivancsisagbol kiprobaltam amit irtak paran tanfolyami feladatokrol (pl. csak bal kezzel atnyulva a gazra vezetni), ezek az ugyessegi dolgok mennek, meg szerintem a rutin miatt mar megszoktam a motort, de nem vagyok egy artista, a batorsag az meg keves.
Most adjam rá a lóvét, vagy elég, ha megérkezik?
Tisza-tó, Tiszafüred, meg az a környék, délben egy jó halászlé aztán kis kerülővel haza. Nem nagy hajtás lesz, 200 max 250 km-er az egész út.
Nem kellett sokat keresni és meg is találtam. 3 nevű felhasználó írta meg a tapasztalatait ezzel kapcsolatban még 2008-ban, de valaki még képet is rakott fel róla csak azt is megkéne keresni.
Értem én mit írtál és logikus is, de ezek szerint csak vann benne valami, csak nyilván nem olyan mértékben, hogy megcsúszást okozzon.
Katt. az előzmény gombra és feljön a 2008 október 13-án írt hozzászólás.
Mi lenne az úti cél?
Főleg fejben. Magyar közúton nem annyira éri meg gyakorolni, sok a kátyú meg a rossz minőségű út. A pálya az teljesen más tapadás. Menj el egy jó aszfaltú nagy Auchan, Cora stb. parkolóba és gyakorold.
Én amióta elvégeztem a Safety Hungary 1. szintet, azóta sokkal lejjebb döntöm teljes biztonsággal. A technikai is sokat számít, de ha az megvan, akkor már csak fejben kell elengedni magad. Ha van rá pénz, akkor mindenképp javaslom ezt a motoros képzést. Nagyon nagyon jó, még 30 éve motorozók is meglepődtek...
Üdv,
D.
Nagyon szép időnk lesz ma....
Jó hétvégét sok sok km-el.
PeeBody
Juteszembe ha valaki esetleg gyertyacsere előtt áll én jövőhéten rendelek magamnak NGK CR8EHIX-9 Iridiumos gyeryát külföldön olcsóbb mint nálunk a sima. 2500ft körüli ár/db ha valakit esetleg még érdekel szóljon.