Ú bakker... Te melyik műsort nézted eddig?
Légyszives olvass vissza pár oldalt, mert olyan szinten ki lett vesézve, hogy már gyanús vagyok hogy én gyártom.
Nekem mindegy hol tankolok mióta Spurit használok, nem istenítem én, félre ne értse senki és nem is fizetnek nekem azért hogy reklámozzam. Nem is érdekel az esetleges teljesítmény növekedés vagy a fogyasztáscsökkenés amit a dobozára írtak. Bontja a vizet és tisztán tartja a karbit.
Nem elég?
Na! Beindult bikázásra. Eleinte nem volt alapjárat de mikor kezdett melegedni láttam hogy brutalisan fustöl. Na akkor szepen felvittem 3000re és szépen kiégett a kipuf. Onnantol erőre kapott. Hirtelen gázadásra ugrott a mutató és nem vánszorgott. Addig melegítettem mig be nem indult a hűtőventi.
Itt egy vidi a spot kipufrol. Telefonos így a hang fosnak tűnik de a motoros haverok szerint brutál lett (ki más bikázna ha nem motoros haver :) Köszönet nekik érte.
Köszi!
Hát igen, ízlések és pofonok.
Nekem pl nem szempont, hogy dobozolható legyen... :)
Még ami nagyon tetszik a formája alapján, az a CB400F, a műanyagidomos korszak előttről:
Én szinte csak Lukoilnál tankoltam eddig, aztán a szezon vége felé átálltam az auchanos kutakra, mert ajánlották, hogy olcsó és jó. Nekem csak jó tapasztalatom van. Október végétől leálltam a motorral garázsban, február közepén indítottam be először, pöccre ment azonnal. Semmi erőlködés.
Itt ki melyik benzinkútra szavaz egyébként? Tudtommal minden kút végülis MOL-t használ, egy helyről jön, csak mások az adalékok benne. Amit én tapasztaltam, hogy az Agip és az OMV tankolás után sokkal kevesebbet tudtam elmenni ugyanannyi benzinnel.
Teház Zoli MOL, Szobbal és én Auchan. Többiek?
Üdv,
D.
Áh értem... Én MOL bezint tankolok, és pöccre indul mindig 3 hónap állás után is. Shell kúton soha nem tankolok. Egy időben írtam a fogyasztást minden tankolás után, Shell kútas tankolás után mindig felment. Hiába olcsóbb nem rizikózok!
Visszacsavarták a jobb oldali hengerbe a csavart a szívócsonk helyére karbiszinkron után? Csak egy ötlet, ez is okozhatja tapasztalatom szerint (fals levegőt kap ilyenkor)
Detto igy megy. Bár nekem a szerelő azt mondta hogy hidegben szivatozzak csak és amint beindult és járt egy picit akkor toljam vissza és sima gázzal tartsam 2000ren mig nem melegszik be.
Gagyi benzin érdekes. Shellnél tankoltam novemberben mikor leraktam a mocit. Dugig toltam. Most voltam szervizben ahol kapott egy sport kiput és egy karbi szinkront. Utána leraktam 1 honapra. És most nem indul. Szervizben hibatlan volt. A szerviz is csak tippelte hogy a durrogás a rossz benzin miatt lehet. Az állás miatt kicsapodott a viz a benyobol.
Ma fogjuk inditani. Feltöltöm az akksit és azért rábikázunk hogy ne szopja le pillanatok alatt.
Ha hidegben elindítom a masinám akkor a szívatótól szépen 2000en indul a fordulatszám, aztán ahogy melegszik úgy esik vissza! Sőt! kipróbáltam, hogy üzem meleg állapotban meg ha ráhúzom fulladozik! Eddigi motorjaimnál azt tapasztaltam, hogy folyamatosan emelkedik melegedés közben a ford. 1 bizonyos szintig, és ott megáll...
Nektek?
Jaj persze! A vákuumcső! Olyan nektek is van! Hogy is felejthettem el! Az a bal oldalán van a gépezetnek a karbi ,és a blokk között! Lehet elég, ha szájjal szívod! De így már nem igazán 1 emberes a menet!
Pitykapatyka PeeBody! Üdv a csapatban! Jöhetnek a fotók!
Császi jól mondja!
Ha gagyi a benzin, akár az egész tankból is leengedheted (mondjuk kannába). Apró bökkenő, hogy ehhez vákkumot kell csinálnod a benzincsap vákuum csövén (a bal oldali hengerre megy, egy kis csonkra a gumicső, ez a vákuumcső). A csap csak akkor enged benzint folyni ha megy a motor, így a fennakadó tűszelep nem okoz galibát (remélem érhető voltam :)
Ha a Császi féle módszer nem működik, akkor bizony szét kell kapni a karbit és megtsztítani (kompresszor előny, de óvatosan csak a fúvókákat a membránt szét ne barmold!)
Ha már úgy is le kell venni a tankot előbb nézd meg a gyertyákat könnyen lehet, hogy már csupa nyál, és szikrát sem ad.
A legrövidebb forgatókönyv szerintem:
1. engedd le a fáradt benyát (karbiból is a csavarokkal)
2. vedd le a tankot, cseréld le a gyertyákat (vagy legalább tisztítsd meg/ égesd ki autogázzal ha nincs másik kettő kéznél).
3. tank vissza, benzincső vissza, röffentés
Ebben igazad van zoli99 és neked is Csaszi4 nem is gondoltam bele ilyen mélyen a dolgokba sajnos pedig jobb lett volna
Annyira örültem, hogy találtam megint olyan kinézetűt és akkorát mint ami rajta van! Nagyon nem szeretném leégetni a fesszabályzót mert nem olcsó. A használata csak este lenne esedékes és este olyan sokat nem motorozunk.
Ezen jól el kell gondolkodnom.
Köszönöm szépem a figyelmeztetést a problémára
Pont ezt írtam le én is a CBF fórumon, hogy a CB1100 bár iszonyú szép, de az a virsli kerék hátul eléggé tré! Azt is furcsállom, hogy a blokkban a kompresszió csak 9.5es! Mi ez? 50es évek?
A CB500ban 11.5 van! Ha nincs kompresszió nincs nyomaték! Mondjuk 1100ccmből így is ki lehet hozni pár forgatónyomatékot, de akkor is! Ettől már sokkal jobb 1 20 éves hasonló kaliberű 750es, mert az jóval olcsóbb, és ráadásul még könnyen pakolható is! Feeling meg ugyan úgy megvan! Ilyen a CBLacié is, és ilyet láttam minap a Hungária körútnál is parkolni csak kawában! Le is fényképeztem telcsivel... Nesztek!
Ahoj köztetek motorosok.Én március elsejével vettem egy kék 2000-es Cb 500-as mocit.Sok sok nézegetés után erre a mocira eset a választásom.Eddig nem sokat mentem vele de ha sütött a nap és 10 fok körül volt az idő kimentem vele.Nekem bejön a vas.nem csalódtam benne.kicsit vitézkedni a városban is jó.100 km-t mentem vele egy huzamban és semmi bajom nem volt.Kivéve hogy a cicanaci és a bőrprotektroros ruhámon lassan lassan átfújt a hideg szél :-) Szóval mikor lesz majd tali vagy valami? Én békés megyei vagyok, de úgy érzem bárhova elmennék vele ha jó idő lesz.A NAP süssön ránk már....
PeeBody
Jobbulást!
Az új 1100-as leömlői és maga a blokk felér egy műremekkel, de őszinte leszek nekem a botsáska hátulja nem jön be. Talán a módosabb középkorú réteg lett vele megcélozva aki megengedheti magának, hogy tart magának otthon egy olyan motort amit egy-két vasárnap délután elővesz és feszít vele egy kicsit. Nem egy többcélú motor és ha már kap egy dobozrendszert el is veszti a varázsát. Játékszernek meg drága. Az 1300-as viszont nem véletlen nyerte meg az Alpenmasterst úgy, hogy még túraendúrókat is magamögött hagyott (bár ez is sokak szerint szerencsétlen párosítás volt) az összesített pontok alapján. Nem fenyeget olyan veszély, hogy mostanában bármelyiket is megvegyem, de kivárom míg megfizethetővé öregszik és akkor nem kérdés mit választok, azzal teljesülne is egy nagyon nagy álom!
Légyszives olvass vissza pár oldalt, mert olyan szinten ki lett vesézve, hogy már gyanús vagyok hogy én gyártom.