Hát a karbicsavarok a karbi alján vannak, de oldalról! Lapos fejű csavarhúzóval lehet kinyitni, leereszteni a benyát! 2 karbi van, így az 1ikhez jobbról, a másikhoz balról férsz hozzá! Közös csövön fog kifolyni a benya a moci alján!
Ha ilyen eldugulásos a hibád, akkor lehet érdemes nyitva hagyni a benzincsapot, és úgy megnyitni a karbileeresztő csavarjait! Pár másodperc múlva zárd el a benzincsapot, hiszen nem akarjuk mind a 18litert a földre pocsékolni, és aztán várd meg, míg kiürülnek a karbik! Aztán elzárod a leeresztőket, benzincsap kinyit, aksi feltölt, és ha ez volt a hiba akkor röfff!
Hát nem akarlak elszomorítani Sly, de ködfényszórót nem szabad használnia senkinek sem. Se motorosnak, se autósnak, se nappal, se éjjel, csak és kizárólag ködben! Ez a törvény!
Nekem mindkét lámpám tompított, hogy a rendőrbácsi ne egyen meg vacsorára!
A másik, hogy valóban nem biztos, hogy ezt az extra terhelést elviseli a rendszered! A két led lámpád együttvéve kb 2, de max 6Wot fogyaszthatott, és mivel csak helyzetjelző, ezért engedélyezett a használata! A ködfényszóró már más tészta! Az olyan mint ha refiznél folyamatosan!
Egyébként a led nem megy tönkre, csak ha túlfeszt kap! Magyarán max kontakt hiba van a jelenlegi lámpádban! Szóval elméletileg javítható!
Adott egy cb 500. 1-2 hete inditottam legutobb. De most nem indul. Szivatót ráhuztam pörgetem, pörgetem de semmi. Annyit csinál hogy puffog meg durrog (akkorát szól hogy rendesen megijedtem ) . Szervizben telón mondták hogy talán vizes a benzin mivel állt ezért kicsapodott és azért szar. Leengedtem a karbiból a benyát. Utána jobban akart indulni de megint lemerült az akksi. Tölthetem fel de nem sok bizalmam van abba hogy töltés után beindul.
Ötlet? Toljam vagy mia picsa... Hétvégén turázni szeretnek par haverral de mintha a moci nem akarná.
Az ilyen kékre festett izzókkal próbálkozott már valaki? Ezt épp eBayen találtam mint cb500 xenon :) kettőezerpárszáz ft a 2db.
Vajon jobban látni vele?
Nem javaslom, hogy 2x55W terhelést tegyél még a mocira... 315W körüli a generátor teljesítménye (pontos speckót nem találtam meg, de erre emlékszem).
A 110W extra teljesítményfelvétel nagyon soknak tűnik, majdnem 10 amper 12 V-on. Ha a generátor nem is nyekken meg a töltőáramköröd esélyes lesz rá.
Ha mindenképp belevágsz tegyél extra hűtést a fesszabályzódra (balra a nyereg alatti műanyag dekli mögött) CPU hűtőborda fölé, vagy alu-lemez a szabályzó alá, hogy jobb legyen a hűtés. Sajnos a Honda fesszabályzók hajlamosak így is kipurcanni nem beszélve a túlterhelésről.
Valamilyen LED-es lámpában én is gondokozok, sokan benézik a motorosokat, főleg szemből, kicsi a keresztmetszetünk
Igen vannak elől pótlámpák a villán.
Amik most vannak rajta azok LED-es lámpák (annó Németországban vettem) és beépítettem egy + kapcsolót, hogy ne mindig világítson,de ezek helyzetjelző lámpák lennének és azért tettem fel , hogy engem jobban észrevegyenek az úton.
Nem vettem észre az aksin semmiféle merülést vagy hasonlót.
DE mivel volt egy kis gondom egy rázósabb út során így nem világít most 4db LED az egyik oldalon a sok közül ezért arra az elhatározásra jutottam, lecserélem őket. Múlt héten hozta meg a futár az újakat amik ugyanígy néznek ki kívülről, de H3-as ködlámpák belülről.
Itt egy kép róla, de ezen a képen nem egészen úgy látszik mit élőben mert az első üvegburkolat az tükrös és mögötte a foncsor a kék mint a képen. Pirít rendesen és kíváncsi vok a felszerelés után mennyivel fogok többet látni vele vagy az aksin mennyit befolyásol a két 55w-os izzó
Én isopropanollal mostam le,ha van még rajta matrica is akkor horgásszdamil,de ha van fényezőradir akkor azt befogni a flexbe vagy akksis fúróba.
Ha ragasztasz rá másikat akkor meg ugy sem látszik ha esetleg picit megsérül.
A tankpadot hogy lehet szépen nyom nélkül leszedni?
Az előző gazdija rosszul ragasztotta rá és feljött a széle, ahol feljött ott meg látom hogy alatta ott az alsó ragasztóréteg a tankon.. valamiért különvált:S
Nemtudom milyen oldószerrel próbálkozzak ami nem hagy nyomot a festésen, szeretném újra cserélni.
Látom tettél a motorodra extra világítást. Ezek mindig világítanak, vagy csak reflektorként működnek? Milyen gyártmány és kb. milyen árban van? Az akkumulátor működését nem befolyásolja gondolom.
Ne felejtsük el a kistestvért sem a CB400-at! Az egyik legjobban sikerült Honda, Japánban veszik is mint a cukrot. Szerintem nagyon szép, csinos motor!
Olyan szép ez a CB1300 színvilága, hogy tavaly végig azon gondolkodtam, hogy most télen átfényezem a CBF-em Ilyen fehér-bordóra! Most tettem le róla! Ezen a gépen jól mutat, de az enyémen lehet nevetség tárgya lenne! Egyébként tudtátok, hogy van hasonló színezésű CBF600as?
Kérdés mire kell ha túrázni szeretsz és kényelmes motorra vágysz akkor a CBF viszi a pálmát. Gyönyörű a VFR 800 az nem kétséges de hosszútávon kínpad. Nekem nagyon bejön az új ezres CBF még ha sandít a fél szeme akkor is, és az elődje is tetszett, 2-3 éve láttam az aranysárgát a Gold Motornál akciósan 2400000Ft ért az is bitang jól nézett ki, majdnem utolérte a CB 1300-at, de csak majdnem, mert attól szebbet még nem alkotott emberi kéz .
Főleg ebben a szinösszeállításban és szigorúan fejidom nélkül:
Nem rossz de ha már nagyobb motor akkor a HONDA VFR800. Ennek az 1000-esnek is a műszerfala nagyon hasonlít az elsőnek említett motoréra.
Én nagyon szeretem a szimmetriát és szobbalnak van igaza a lámpáról!
Ettől függetlenül nagyon szerelmes voltam a CBF1000 -be az arany színübe , de találkoztam a VFR-el
Ha ilyen eldugulásos a hibád, akkor lehet érdemes nyitva hagyni a benzincsapot, és úgy megnyitni a karbileeresztő csavarjait! Pár másodperc múlva zárd el a benzincsapot, hiszen nem akarjuk mind a 18litert a földre pocsékolni, és aztán várd meg, míg kiürülnek a karbik! Aztán elzárod a leeresztőket, benzincsap kinyit, aksi feltölt, és ha ez volt a hiba akkor röfff!
Nekem mindkét lámpám tompított, hogy a rendőrbácsi ne egyen meg vacsorára!
A másik, hogy valóban nem biztos, hogy ezt az extra terhelést elviseli a rendszered! A két led lámpád együttvéve kb 2, de max 6Wot fogyaszthatott, és mivel csak helyzetjelző, ezért engedélyezett a használata! A ködfényszóró már más tészta! Az olyan mint ha refiznél folyamatosan!
Egyébként a led nem megy tönkre, csak ha túlfeszt kap! Magyarán max kontakt hiba van a jelenlegi lámpádban! Szóval elméletileg javítható!
De sajnos másra kell a lóvé mint motorra
Ígyhát marad csak álom
Fehérebb a fénye! és tisztábban látsz!
Ötlet? Toljam vagy mia picsa... Hétvégén turázni szeretnek par haverral de mintha a moci nem akarná.
Vajon jobban látni vele?
Nem javaslom, hogy 2x55W terhelést tegyél még a mocira... 315W körüli a generátor teljesítménye (pontos speckót nem találtam meg, de erre emlékszem).
A 110W extra teljesítményfelvétel nagyon soknak tűnik, majdnem 10 amper 12 V-on. Ha a generátor nem is nyekken meg a töltőáramköröd esélyes lesz rá.
Ha mindenképp belevágsz tegyél extra hűtést a fesszabályzódra (balra a nyereg alatti műanyag dekli mögött) CPU hűtőborda fölé, vagy alu-lemez a szabályzó alá, hogy jobb legyen a hűtés. Sajnos a Honda fesszabályzók hajlamosak így is kipurcanni nem beszélve a túlterhelésről.
Valamilyen LED-es lámpában én is gondokozok, sokan benézik a motorosokat, főleg szemből, kicsi a keresztmetszetünk
Üdv,
D.
Amik most vannak rajta azok LED-es lámpák (annó Németországban vettem) és beépítettem egy + kapcsolót, hogy ne mindig világítson,de ezek helyzetjelző lámpák lennének és azért tettem fel , hogy engem jobban észrevegyenek az úton.
Nem vettem észre az aksin semmiféle merülést vagy hasonlót.
DE mivel volt egy kis gondom egy rázósabb út során így nem világít most 4db LED az egyik oldalon a sok közül ezért arra az elhatározásra jutottam, lecserélem őket. Múlt héten hozta meg a futár az újakat amik ugyanígy néznek ki kívülről, de H3-as ködlámpák belülről.
Itt egy kép róla, de ezen a képen nem egészen úgy látszik mit élőben mert az első üvegburkolat az tükrös és mögötte a foncsor a kék mint a képen. Pirít rendesen és kíváncsi vok a felszerelés után mennyivel fogok többet látni vele vagy az aksin mennyit befolyásol a két 55w-os izzó
Üdv.: sly
Ha ragasztasz rá másikat akkor meg ugy sem látszik ha esetleg picit megsérül.
Az előző gazdija rosszul ragasztotta rá és feljött a széle, ahol feljött ott meg látom hogy alatta ott az alsó ragasztóréteg a tankon.. valamiért különvált:S
Nemtudom milyen oldószerrel próbálkozzak ami nem hagy nyomot a festésen, szeretném újra cserélni.
Thx
link
Ebből is van fehér-piros verzió, jah és VTEC, 6500 RPM alatt csak 8szelep megy, felette 16
http://www.youtube.com/watch?v...
Főleg ebben a szinösszeállításban és szigorúan fejidom nélkül:
Én nagyon szeretem a szimmetriát és szobbalnak van igaza a lámpáról!
Ettől függetlenül nagyon szerelmes voltam a CBF1000 -be az arany színübe , de találkoztam a VFR-el
üdv.: Sly
Olajszűrő : HifloFiltro HF303 (én ezt használom) Kb. 1600Ft
Meiwa H1013
Levegőszűrő: HFA 1501
Szintén beszerezhető a nagyvas oldalán.
Én eddig a Biker-World motoros boltból rendeltem, de tavaly volt egy kis gondom velük mert nem küldték a cuccomat majd 2 hónapig!