Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Höhh... Ma inkább az a trend, hogy minél kisebb legyen a súlya, innen is elvesznek egy kicsit meg onnan is... Aztán ha van egy kis pity-puty úgy törik ketté mint a sósperec. A tavalyi mutatványodat nem biztos, hogy túlélte volna egy új 160-170kg-os motor amiben vas még nyomokban sem található. Nem is értem miért vagytok a súlyával megáldva , ne emelgessétek, inkább motorozzatok vele Azért van
Biztos hogy elírták! :D
De legalább verhetem a mellemet hogy én milyen dögnehéz mocival furikázom! :D
Ha nem motorozhatunk legalább olvassunk! Egyébként itt meg 173Kg szerepel, mint száraz súly!
Az utsó 2 oldal:
Puk65 találta meg a 300000km-es tesztet magyarra lefordítva! Remélem nem haragszik meg érte, ha itt én teszem közzé!

Forrásom:
http://cbf-egyesulet.hu/e107_p..
.

Uhh! Azt szerintem elírták!

Olyan szépen süt a nap! Eddig minden éveben motoroztam márc. 15-én! De most sajnos nem fogok Miért van csak 2 fok?

Akkor az enyém 1 Ólommadár!
A forgalmi szerint 220 Kg és 378-ig terhelhető
Jó mi?
A száraz súlya 175kg. A forgalmiban a menetkész tömeg van, és az 196kg! Persze függ az évjárattól, és a naked/ idomos verziótól is!

Nekem 203Kg szerepel ott! Egyébként 182kg a CBF!
Én is ugy emlékszem hogy 190 valahány kiló az enyém is.... De nagyon gyorsan meg fogod majd szokni...a tavaly nyáron rá ültem egy 1000 cbr -re, alig mentem vele 6 km, na ég s föld a különbség... ahoz már más vezetési stilus kell... De az én véleményem hogy a megszokás kérdése. Megtudtam volna szokni azt is egy idő után .

Jól választottál zozi88. hálás jószágok sok gubanc mentes kilómétert....
Köszi
Nem 193kg a cb?
Menetközben nem találom nehéznek csak belegondoltam hogy rutinon láblerakás nélkül bólyák között cirkálni 3 al :S..
az enyém 196
Nálunk Pesten estig maradt a "jó" idő, és így én tudtam ma majd 40km-t gurulni! Jaj de jól esett!
Grat zozi88 a gépedhez! Jól választottál! Ez 1 tök kezes jószág! És ha hozzászoksz akkor már a súlyát sem fogod észrevenni! Egyébként a maga 175kg-val könnyű masinának számít a CB500!
Sziasztok
Tegnap énis szert tettem életem első váva várt nagymotorjára, természetesen a topik címében szereplőre:)
Márcsak rutin+városi és jöhetnek a km-ek:)
Régóta olvasgatom a fórumot épp most bombáztam meg szobbal-t egy emaillel egy kis segítségkérés miatt.
Szóval most az elején biztos lesznek amatőr kérdéseim de olvasok visszafele is bőszen.
Nem akad köztetek Szeged környéki lovas? Szeretném ha ránézne egy tapasztalt motoros is hogy mit vettem, remélem nem faragtam be vele és hű társam lesz.
Eddig nagyon kezes jószágnak tűnik... csak nehéz:)
Eddig 6000 volt nálam a csere.
Csak mivel tavaly taknyolás volt így nem volt keret új olajra.
És az idén még nem érkezett meg a szerelőhöz a cucc.
De ha nem fekete az olaj akkor még elmegyek vele párszázat.
De többet nem nagyon.
12ezer a csere periodus vagy evente ajanlott. Nem tudom mennyivel vagy a 8ezer felett, de nezd meg, ha nem koromfekete, akkor nyugodtan gurulhatsz meg. Leeresztes elott ugyis az a legjobb ha melegen ereszted le, akkor szepen lefolyik.
No szerváltam dB mérőt a pda-ra
már csak az a kérdés milyen távolságból kell megmérni a motor hangját.
Ha tudjátok írjátok meg
Itt meg jön az eső
Úgyhogy maradok a valagamon...
A CB 500 manuáljában emlékeim szerint 12ezres olajcsre periódus van meghatározva, persze addig azért én sem várnék. De egy kör délután nehogy ne férjen már bele .
Itt a bihari részen most 12 fok van és felszáradtak az utak!
nem engedtem le, de már a 8000 intervallumot réges-rég túlléptem.
De megnézem majd mennyire koszos az olaj.
Nekem is! Úgy terveztem délig tanulok egy kicsit aztán ebéd után csapok egy kanyart, a tetves szél itt is fúj
Az olajcsere előtt belefér még egy kanyar, feltéve ha a régit nem engedted le.
Nagyon mehetnékem van de még mindig nincs olaj hogy kicseréljem meg ez a tetves szél is fúj!
Na igen!
Apu régen METABOND-ozott és ócsóbban szerezte a cuccost. De már nem csinálja. És valóban húzósabb az ára. Asszem az új C-maxba már nem is vegyészkedik. Nincs is itthon már adalék.
Ja ja és a Parasztvakítást a MOL benzinre értettem
Mert ugyanis az én érzékeim azt tapasztalták hogy a itteni magánkútnál tankol 95-ös benyával ketyeg úgy a mocim mint a MOL EVO-val amit 1x kínomban tankoltam a gépbe mert tudom hogy a MOL 95-össel hangos és nem olyan dinamikus a gép.. hogy mért ne kérdezzétek Elkeztem kutakodni ezügyben és 1x olvastam valahol 1 tesztet Rali autóval. És a MOL 95 benyát azt úgy lehúzták és azt tapasztalták amit én.. hogy nem ment úgy a masina tőle. Ezt ugye az komputervezérelt injektor már kiküszöböli valamilyen szinten.
Így maradok a Lábatlani LUKOIL-nál és az itteni DALOS kútnál
Hozzáteszem a madarastesó kútnál tankolt benzin is tűrhető!
De ahogy a benzinárakat nézem idén a szlovák benyát is kipróbálom
A Metabond tényleg tuti adalék, talán az az egy amit a motorolajhoz is mernék adagolni, régen a kis 1,4-es "powerváltós" Mitsubishimet azzal kényeztettem. Csak az már zsebbenyúlósabb és ilyen benzinár mellett nagyban emelné az üzemeltetési költségeket.