Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olajhoz én nem szivesen öntenék semmilyen kegyszert ami esetleg különböző kölcsönhatások következtében a belső gumialkatrészek ridegülését keményedését okozhatja. Állítólag a motorolaj típusának sűrű változtatása is hozhat ilyen eredményt. Ha időben cseréled az olajat nem kell a motor belsőrészét átmosogatni, hiszen vannak az olajban olyan adalékok amelyek biztosítják a motor belső tisztaságát, vagyis lebegésben tartják a kormot és egyébb szennyeződést, amit a szűrő meg felfog. Hűtő tisztító jó lehet, de ha nem koszos tehát az is időben volt cserélve felesleges kiadás. Egyedül csak karbi tisztítót használtam amit jó dolognak tartok, viszont mióta adagolom a spurit azóta arra sincs szükség. A spuri viszont nagyon jó, csodálkozok hogy nincs nagy reklámja nekem nagyon bevált.
Hideg volt. Próbáltam melegíteni egy picit de akkor meg megszólal a füstjelző :) Mikor bemelegszik akkor nagyon telivér a hangja :)
Tényleg szépen szól, csak az alapjáratnál van 1 kis gubanc! Vagy hideg volt a vas, vagy kevés benyát kap így nyitottan alul, esetleg mindkettő, mindenesetre így nem olyan meggyőző! Főleg, hogy le is fulladt! De forgatva szépen szól ott a teremgarázsban a kis ikerhengeresed!
kíváncsi lennék mennyibe kerül a gyári Honda... 10ezer / darab?
Jaja, ertelek, csak mondtam, hogy a Nagyvas utangyartott beszallitos standard Honda indexei nem ugyanazok mint a gyari eredeti. Ha mindet csereled, egyszeru a helyzet: ami tetszik azt vedd meg
Olcson en az IMET mini-t talaltam, felmegy a gepre, ket perc szerelessel, vilagit rendesen, ennyi a gyakorlati tapasztalat
Igen, ennek a végén van egy gombóc (a fekete műanyag felől) ez az eredetin nem ilyen...

Mind a 4 indexet cserélem ha már hozzányúlok. Hátul kiszívta a nap brutálisan és porlad mint a száraz levél (az olasz tulaj tárolta úgy, hogy nagy dózis UV sugárzást kapott a moci segge gondolom...)

Elől meg típusidegen indexek vannak (nagy lapos trampli index, valami régi motorról). Odacsaphatták anno valaminek az elsőket...

Nekem jobban tetszik a Nagyvas féle mint az IMET, meg a Nagyvasé 21W-os. De ízlések és pofonok :)
Van ebay-en használt is (Honda Dominátoré pont ugyan ez) de attól meg félek, szintén használt, ki tudja mennyire van elöregedve...
ezt irtam neked, hogy voltam a nagyvasnal, ezeket neztem en is de nem PONTOSAN olyanok voltak mint az eredeti (nekem csak az egyiket kellett volna cserelnem, gondoltam veszek olyat mint az eredeti, de nem sikerult). Persze ha egyszerre csereled akkor alig fogod eszrevenni a kulonbseget.
Itt is megvan. Ezt még kommentehetitek is :)

http://www.sportmotor.hu/motor...
Ilyen lett Kawaszati által készített sport kipuf. Terhelés alatt valami iszonyat jo hangja van.

CB 500 sport kipufugó
na most átmegy a kép normálisan!
No találtam még jobb forrást: Nagyvas
Náluk is utángyártott index van de olcsóbb mint a bázismotor.
IH-05/06 szeirntem a CB500-ra való. Mi a véleményetek?
=wmi|../kep_dizajn/nagyvas_copyright1.g
if|C|15&sia=nagyvas&hash=3f51355ea89a7d0dd64fae06e294461
2]link

=wmi|../kep_dizajn/nagyvas_copyright1.gif|C|15&s
ia=nagyvas&hash=e3ba51d0dc2dd9aa4ce857eb6fa06a25]link2
Biztos van értelme, ha kifejlesztették! Bár van sok pro és kontra a témában.

Szerintem ártani biztos nem árt ha forgalmaz(hatják)...
Szia Balázs!

Köszi a linket! Nekem az IMET-től ez tetszik baromira:
link

De sajnos ez CBR-es kétcsavaros:((, pedig ez a vagány... A másik, amit mutattál sajnos nem 21W-os, (persze e miatt bumszli az eredeti CB500 index). Azért jobban bízok a 21W fényerejében, lehet mégis a Bázismotor eredeti indexét választom.

Egyenlőre motorozásra alkalmas idő kellene, az a legfontosabb most

Zoli
Zoli, en mikor csereltem (egyik eltorott sajna, levertem) nem talaltam PONT Megfelelot es PONT olyat (nagyon hasonlot sokat a nagyvas-nal neztem a sraccal) amilyen volt.
Vegul vettem "mini univerzalis" indexet, amit fel lehet rakni, majdnem olyan mint a regi csak nem log ki annyira, nem akkora bumeszli, de olcso volt, IMET-nel vettem.

ilyen
Dehogy van!
Szia mindenkinek!
Olvaslak titeket csak nem mindenhez tudok hozzászólni, főleg ami CB-CBF 500 specifikus pl. tükör, index, vagy fojtással kapcsolatos dolgok. Szerencsére olyan szépen összegyültetek és segítetek egymásnak, hogy nem is igen van szükség az én okoskodásomra . Persze ha olyan a kérdés és tudok segíteni akkor majd jelentkezek, illetve jön a tavasz és a túrák is, ha valami belföldi túra lesz kinézőben szólok, főleg ha közelébe leszek valakinek az utam során talán most jobban ráértek mint tavaly
Sziasztok!
Mi a véleményerek a motorbeltér tisztítóról amit az olajhoz kell adni leeresztés előtt , megjáratni és utána leereszteni?Én néztem a PRO-TEC márkát!
és
a WYNN'S hűtőmosó adalékról, ebből is van motorbeltér mosó csak én nem annyira ismerem ezeket.

Az utóbbit már megvettem, az előbbi az már inkább fontosabb mert ott sok mindent ken az olaj.

Nektek mi a véleményetek?

üdv.: Sly
Hali!
Hát ami az én gépemen van az pont jó Nekem szeretem, (tesóm szerint ocsmány ) tény hogy van 1 kis zaj 100-110 környékén de jobb mint a régi mini puig amit rommá törtem De a szélvédelem magasságfüggő. Szerintem. E mögé, én simán bebújok. De ennek elkérik az árát is sajnos! én még olcsón hozzájutottam olyan 12-13e volt asszem de már súrolja a 20 ezret!
Az tény hogy plexi nélkül nagyon faszán néz ki a gép, de tényleg van hátránya, ami nem sok kb annyi amit Csaszi írt 10-20 km/h a különbség. De előnye is Én például 140-ig bírtam ki 1 gyorsulást (hasalás nélkül) aztán otthagyott a 600-as GSXR és a végén mikor találkoztunk elismerése hogy eddig bírtam
A puigban az a jó ha nem kell leveszed 2 másodperc alatt.
CBLaci teljesen eltűnt. Remélem nincs semmi baja!
Feltettem a téli elfoglaltságomról készült képeket!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Bocsi Darkmind!
Ja én annyit követtel el azóta az ügy érdekében, hogy egyenes kormányt tettem fel, ami még nagyjából kényelmes, és mivel így kisebb a vitorla felületem! Ezért tudok most már max. 120al is tartósan menni a sztrádán! Addig 100-110 volt a kényelmes!

De ha szembe szél van!
Mármint azért nem olyan menő, mert magasabb, amiről látjuk Csaszinak is megvan a véleménye..
Persze. Pénztárcafüggő a dolog, sokan a jó ár/érték Puig minit használják, szerintem is jó. Nekem Givi van, ami nem olyan menő, de jobb a szélvédelem. (plusz ez volt rajta)
Én 1x vettem ilyen plexit! Azt vettem észre, hogy sokat csúnyított a moci kinézetén számomra, és ráadásul a funkcióját is csak hiányosan látja el! Ha kicsi plexit veszel akkor az csak designre jó, még mögé bújni sem tudsz! Ha jó plexit veszel akkor csak a mellkasodról veszi le a szelet, de amit levesz azt az arcodra = bukódra tereli, szóval jobban nyom a szél mint előtte! Ha nagyot veszel az akkor is kicsi, mert a bukódig akkor sem ér fel, vagyis így is úgy is telibe ver a menetszél! De ahhoz viszont elég nagy, hogy vitorla gyanánt szélörvényt tud csinálni, amitől nagyon nagy zaj lesz a bukódban nagyobb sebességnél! Ráadásul ez már kifejezetten ronda is az emberi szépérzéknek!

Szóval nincs jó megoldás, így én eldobtam a sajátom!

Ha viszont veszel egy nagyobbacskát akkor az mögé be tudsz feküdni, és akkor minden szépséges, csendes és jó! Csak marha hülyén nézel ki kívülről, és 1 túrázás sem erről szól, hogy feküdj a tankon!

Én nem megyek sztrádán, vagy ha kell akkor lassan 100-120max, de ha sietni kell akkor igen jól megedzem a nyakizmaim!
Hali!

Új vagyok a forumon és lenne egy kérdéesem a CB500al kapcsolatban. Tavaly vettem és eddig imádom. 2 hete hoztam el egy kipufogo tunningrol. Profi szervizben szétszedték az eredeti dobot és sportdob belsőt raktak bele. A hangja... Jézusom. Imádom! Terhelés alatt valami eszméletlen :))) Alig várom a szezont.

Turázni szeretnék járni vele inkább de 100 korul már majd leesek a mocirol. Mi a véleményetek a plexikrol? Érdemes venni rá? Ha igen akkor milyet?

Koszi, Nyiri