Nektek nyugodt éjszakákat, a babának meg mielőbbi gyarapodást (hízást) kívánok!
Gumit isten ments, hogy cserélj 5000km után, hacsak tényleg életveszélyesnek érzed vizes úton, meg kanyarban, mert a kormánycsapkodásról egyértelműen a kormánycsapágy tehet! Esetleg a túl alacsony abroncsnyomás is lehet, de az gondolom nem áll fenn!
Állítólag tényleg visszajön sajnos a rossz idő, ezért én ma is, meg holnap is mocival megyek dolgozni! Kihasználom a jó időt! Reggel késésben voltam így megint nem tudtam a dynot a magas régiókban kipróbálni, (egyenesen bementem a céghez,) de alul már érzem, hogy új motort kaptam! Kisebb gázállással gyorsíthatok nyugodtan, mert így is ugyan annyi nyomatékot produkál a gép mint előtte, és ha 4-5000 környékén odahúzom neki kettesben, akkor durván elkönnyül az eleje! Tyűűű! De kivi leszek, hogy mekkora fordulatig marad meg az ereje a vasnak! Befele jövet kimozdult a hőfokmérő, és ha estére is ilyen idő marad akkor munkából hazafele menet lehet csinálok 1 kerülőt, és a gyorsforgalmin csinálok pár gyorsulást! Persze csakis ÉSSZEL!
Őszintén nem az én motorom, csak csináltam egy lomból. A Michelin Pilot gumikról megvan a véleményem. Nem használok olyat. Bridgeston, a Lézertech, Pirelli, stb. jó gumik. Ez a gép annyira supermotósra sikeredett, hogy egy hatalmas élvezet rajta menni. Fötör rendesen, fickós, nagyhangú, könnyed, kész öröm moci.
Szep a geped! Milyenek a tapasztalatok a Metzeler-el? En is gondolkodtam rajta, de Michelin Pilot Activ lett belole, ami viszont egyelore nem tetszik, ugyhogy legkozelebb biztos massal probalkozom. (az a bajom az Activ-al, mintha taknyolodna az utra (ami meg alapvetoen nem lenne gaz, sot), de mintha maszna is osszevissza. Gondolom hamar fog kapni, cserebe nem erzem jol magamat rajta :) egy elonyet eszrevettem viszont: hamar melegszik fel. Tobb jo dolgot nem tudok mondani rola: esoben hamar csuszik, engem idegesit ez a lagy, taknyolos sodrodasa, es szerintem nem lesz tul hosszu az elettartam, ja, es jo draga is
Aliz 2850 gramm es 55 cm hosszu, es jol erzi magat, egyelore rengeteget alszik.
Na, de nem akarok atmenni baba forumba
Most olvasom, hogy holnaptol megint jon a fagyos ido, ezek szerint a szezonkezdet meg mindig elhalasztva (legalabbis nekem biztos). Meg a kormanycsapagy cseret is meg kene oldanom, meg lehet, hogy elso gumit is cserelnem, mert a szezon vegen egyre jobban kezdett csapkolodni mar a kormanyom. Pedig gumim nincs elkopva, elol ment vagy 5000-et, hatul meg szinte uj, csak 2000 korul ment. De lehet, hogy utodott valamit.
Hi CBLaci! Egész hétvégén Apámnál voltam, így nem voltam net közelben! Ezért nem írtam eddig! Nagyon pöpecen morog a géped! Érdemes volt bűvészkedned! Jelentem 70km-t mentem a hétvégén a vassal! Húúúú de jó volt!
Meglepő dolog történ DynoJet ügyben! Persze egyáltalán nem tudtam a mocit úgy igazándiból kipróbálni, ugyanis nem érte el a gép az üzemi hőfokot, de legalább jól összekoszoltam a szombati vizes úton a polír gépet. 10km gurulás után így is észrevettem, hogy a moci fuldoklik a sok benzintől! Pedig az eddigi 135ös fúvókát így is 130ra csökkentettem a Dyno beszerelésekor! És így is! Mivel volt időm vasárnap, szétkaptam a vasat blokkig, ellenőriztem a gyertyákat, és az enyhén kormos gyertyák szépen igazoltak is engem! Nagyok a 130as főfúvókák! És itt csaptam a homlokomhoz! Hát persze addig reszelgettem a vasat, hogy visszajussak a CB500-hoz, hogy most már az alapján kell már a fúvókákat is méretezni! Vagyis a tuning főfúvókatű sokkal több benyát enged át mint a gyári, így már pontosan akkora főfúvóka kell amekkorát a DynoJet-hez adtak, amit a CB-hez méreteztek! Vagyis beletuszkoltam a 124est, és ma este 6km alatt egy kicsit ki is próbáltam! Hát nagyon kecsegtetőek az első észrevételek! A moci úgy ugrik már 4000ről is, hogy csak na! Nem pörgettem, és nem is húztam neki, mert ezalatt a 6km alatt szinte egyáltalán nem melegedett be a vas ebben a hideg időben! Lehet megvan az ideális beállítás! Hova kopogjam le! Holnap már többet fogok tudni!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki tudna-e segíteni HONDA matrica beszerzésében, de nem a sima hanem amelyiknél az ezüst logót egy aranycsík veszi kőrbe, és ami a motor oldalán van felirat.
Kedves Basti!
Künnyű szülést és sok örömet!
Amikor megszületett két kisebbik lányom, tél volt. Akkor Kovászna mellett laktunk. A dolog úgy adódott a szolgálat miatt, hogy feleségemet egyszerűen elengedtem, vagy elküldtem szülni. Hősiesen tette ezt, én pedig, amint szabadultam, fagyban, jeges úton és havon motorztam a Kreidleremmel a szülészetre.
A kisebbik lányomat jóformán hamarabb szemügyre vehettem, mint a feleségem. Amikor megérkeztem motoros ruhában, sisakkal a karomon, az ismerős bábák azonnal bevezettek az újszülötthöz. Pedig tiltakoztam, hogy nekem nem szabadna bemmeni a csecsemőkhöz. És első igazi nagyobb esésem is a kisebbik lányom "miatt" történt. A egyik forgómon még most is más színű a bőr.
Tegnap beindítottam a Lódarazsat, s azt reméltem, hogy ma körözöm egyet. De Kolozsváron egész nap esett az eső.
A síelést még sajnálom, mert lassan vége, de már sajog a tenyerem a motorozásra.
Sok jót cimborák.
Koszi mindenkinek, egyelore varakozunk, de valami mar elindult, talan lesz ma baba is, ha nem akkor is a kozeljovoben. Irok majd ide is a fejlemenyekrol.
Zoli99, csak vicceltem persze, tegnap cudar ido volt, raadasul a parkolo automat eltalalta egy arra repulo A6-os Audi, bar nem az enyemet amortizalta le legjobban, de akkor sem jott jokor a dolog. En meg az esoben alldogaltam ket orat a rendorokkel, szetfagytam.
Atesz, kome, remelem a baba mellett lesz idom motorozni, en szeretnek par itthoni turat, otthon Bakonyban, itt Budapest kornyeken, es tervezem a Vaskaput is (atesz otlete elinditotta a lavinat, nezem masok kepeit onnan, nagyon tetszik) meg egy Erdely turat. Ezek a tervek, majd meglatjuk mi lesz a valosag
Jó egészséget kívánok nektek és én is szurkolok!
Laca már lassan 16-éves, de még most is frissek az élmények a születésével kapcsolatban, főleg mivel én is ott lehettem és végig izgulhattam a nagy pillanatot. Nagy dolog ez egy ember életében, nekem az első motoros időszakom végét is jelentette egyben, de akkor sem bántam mert tudtam, hogy csak egy hosszabb szünet lesz. Lehet te ügyesebb leszel és össze tudod egyeztetni a két dolgot, szurkolok neked ehhez is
Gumit isten ments, hogy cserélj 5000km után, hacsak tényleg életveszélyesnek érzed vizes úton, meg kanyarban, mert a kormánycsapkodásról egyértelműen a kormánycsapágy tehet! Esetleg a túl alacsony abroncsnyomás is lehet, de az gondolom nem áll fenn!
Állítólag tényleg visszajön sajnos a rossz idő, ezért én ma is, meg holnap is mocival megyek dolgozni! Kihasználom a jó időt! Reggel késésben voltam így megint nem tudtam a dynot a magas régiókban kipróbálni, (egyenesen bementem a céghez,) de alul már érzem, hogy új motort kaptam! Kisebb gázállással gyorsíthatok nyugodtan, mert így is ugyan annyi nyomatékot produkál a gép mint előtte, és ha 4-5000 környékén odahúzom neki kettesben, akkor durván elkönnyül az eleje! Tyűűű! De kivi leszek, hogy mekkora fordulatig marad meg az ereje a vasnak! Befele jövet kimozdult a hőfokmérő, és ha estére is ilyen idő marad akkor munkából hazafele menet lehet csinálok 1 kerülőt, és a gyorsforgalmin csinálok pár gyorsulást! Persze csakis ÉSSZEL!