Akkor az valószívű tényleg a benzincsap biztonsági vákum csapja lehet, és ezek szerint én nyugodtan kiköthetem!
Ha már itt tartunk lehet leszerelem az egész gázvisszavezető rendszert! Kell a fenének! Ráadásul -1kg a mocinak! Csak le kell zárnom azt a két kicsi lyukat a kipufogócsonkok felett, meg a kell ilyen gumidugókat is szereznem!
Köszi fiúk a válaszokat! Én sem értem még a szerepét a dolognak, így lehet Szobbal szavadon foglak majd tavasszal, de addig is még elmélkedem, és csinálok pár tesztet is!
A CBF500-nél ez a "rendszer", rész csinálja az összes problémám! A 8as, és 10es fémcsőn jön a blokkból a kipuffgáz, és azon a fém reduktor szerű valami osztja szét 3 felé! Az F-18 kivezetésnél van maga a légszűrő házas visszavezetés! Ezt már kikötöttem! Ami most felkeltette az érdeklődésem, hogy a 13as gumicső ami az elosztón keresztül megy a 2 szívócsonkba! Na erre ma figyeltem fel, hogy lehet azon is a mocim a saját kipufogógázát kaphatja, és így ez is rontja a keverékem! Na ezt fogom ahogy időm engedi letesztelni! Megnézem jön e tényleg a kipuffgáz, és a moci tényleg szívja e! Mert ha ezt az elméletem igazolja, és nálatok (is) csak 1 + benzincsap szerű üzemet lát el, akkor fogom magam, és ott is simán ledugózom a csöveket!
A tieden én sem értem miért van közösítve és bevezetve a karbiba a gázvisszavezető rendszerbe, mert az akkor biztosan nem a benzint nyitja, mint a CB-n vagy akár az enyémen is. Lehet valami alapjárati szerepe van mondjuk levegőt szív ott alapjáraton abból a bizonyos kamrából és fordulatra pedig lezár. Kocsinál találkoztam ilyennel és ha lehuztam megállt a motor, de ha megemeltem a fordulatot egy szelep lezárt és a csőben megszünt a vákum és a motor se állt le, csak akkor ha visszaesett a fordulat alapjárat közelére. Amúgy nekem a négy torokból csak egy van csatlakoztatva a vákumcsappal ami nyitja a benzint, a többi egy gumi sapkával van lezárva, ezek egyébként a karbiszinkron csonkjai is, úgy ahogy az a CB 500-nál van megoldva. Megpróbáltam úgy lefotózni, hogy látszon a vákumcső hova csatlakozik (vákumcsap) és a 3 gumisapka is.
Úgy is jársz erre gondolom!
Ha jobb idő lesz és kint lesz a vasam itt jelzem. Megbeszélünk 1 találkozópontot és szemügyre veheted a masinát. Ennyiben tudok segíteni
szia én iaz én válaszom is körülbelül ugyan az mint ez elötem szoloé a benzintankhoz csatlakoznak azok a csövek ha jol látam a gépemen és amejiket te meg jelölted a képem én ha azt lehuzom amikor jár a motorja kisvártatva leál remélem jól fogalmaztam röviden enyit tudnék témához hozászolni
hát..ööö...csak az én verziómat írom le.ha nem jó akkor úgy is leugatnak.
én arra azt mondanám h vákumcső és a benzincsapról jön és oda vezet ahol a képen van a szívótorokhoz.a másik oldalon viszont nincs olyan.még lehetőség se hogy rá tudnád dugni.mi egyszer ezt a csövet nem kötöttük fel a benzincsapra és 5 percenként megállt a motor .én meg nem tudtam mi az anyám baja van.mer ugye valamennyi benzin csorgott be de szívni nem tudta.
Most viszont 1 kérdés! Észrevettem, hogy a CB500-on máshova megy a karbiszinkron állító cső! Remélem érthető vagyok! A CBFben 1 közösítés után mind a kettő belemegy az általam oly gyűlölt kipuffgáz visszakötő rendszerbe! Mivel a CB-ben ilyen nincs, ezért kérdezném, nektek hova megy ez a cső? És a túloldali? Néhány képen úgy tűnik mint ha az az oldali nem is lenne kivezetve! HELP!
Ok. van még idő!
Jelezte, az erdélyi srác, hogy a kinti részt leszervezi, mert 1nap nem jó kb. B.csabától 430km, meg ha ott vagyunk, körül is kéne nézni Erdélyben. Még a csabai motorosokat is "kivallatom", majd a létszámtól is függ. Sz.tem, 3nap, lenne a legjobb.
Passzolom a kérdést, mert fogalmam sincs! De nekem már az is jó volna, ha a CB-vel megegyező teljesítmény jönne ki a mociból! Azt a 2Le mínuszt erősen érezni! Azt szeretném elérni, hogy a motor fordulatszám tartományában szépen nőjön folyamatosan a moci ereje, és ne legyen ilyen hullámoskodó, és hamar letörő! A másik, hogy jó volna a 200at felülről karistolni. Nem azért, mert ennyivel szeretnék túrázni, csak jól esne a májamnak! Az, hogy ez most hány lóerőt jelen, és az keréken, vagy főtengelyen, az kitalálni sem tudom! De remélem 60Le felet leszek azért vele! Ha tud valaki 1 ingyenes mérést, akkor ha majd elkészülök vele, akkor leméretném! Aztán majd kiderül, hogy 49Le keréken, és én harakirit követek el!
CBLaci Grat a műszakihoz! Fogalmam sincs, hogy itt Pesten pld. ha betolnám 1 ilyen db killerrel a masinám, akkor kivágnának e, vagy sem a mocimval, hogy hangos a drága, vagy nincs rajta "e" betű... De valószínű, hogy ezt nem is fogom megtudni, ugyan is 2012-re az első műszakira inkább visszateszem a gyári dobot arra a 20km-re!
Jóféle túrákról beszélgettek itt előttünk, ha van időpont lehet csatlakoznék 1-2-re hozzátok! Kezet ráznék már végre Veletek!
Mielőtt bármit is mondok össze kell egyeztetnem a helyi barátaimmal a dolgot, most lesz március első szombatján a csapatépítő megbeszélés ami valószínű segrészegségbe torkol és mire kijózanodunk elfelejtünk mindent, még azt is hogy jutottunk haza . Tehát szükség lesz egy újabb megbeszélésre amelyet már valamelyik motoros kocsmában tartunk meg ahova motorral megyünk tehát alkohol kizárva .
Viccet félretéve nincs ellenemre a Vaskapu, de minden 3.héten ügyelet van, meg a két cimbora szava is számít ők mit akarnak, de szerintem úgyis május körül lenne abból valami, előrébb hozni az időjárás miatt bajosabb.
Te szervezed a túrát? Darkmind jelezte már ezt nekem, majd tárgyalunk vele is. Amúgy tetszik az ötlet
Ez komoly? Nem semmi!
Nekem is megvan az olasz tulaj neve mert a kinti szervízköny hozzám került, de nekem eszembe se jutott Antoniót felhívni mondjuk a címén kívül nincs is más adat.
Mekkora poén volna meglátogatni egyszer a motorral a volt tulajt Lissone-ban , egyébként Milánótól 18km-re van
Nem megyünk el oda?
Köszi, ez jó hír! Igaz mondta más is. A lány akié volt Milánóban, felhívtuk (megvoltak az adatai) azt mondta hogy tényleg annyit ment, ami az órában van. Csak takart és elege lett a motorokból, de sohasem érezte magát motorosnak. A barátja oltotta, hogy ne kelljen cipelnie. (43 éves)
Annak örülj! A fene megette mikor már "pipál" a kartergáz.
Azt meg észre vennéd ha csipkedné az olajat, de mentem én utánad tavaly, nincs annak egy deka füstje se . Ehhez nekem jó orrom van, ha kocsiba ülök és elém kerül valami öskövület olajzabáló, már állok is át belső levegő keringetésre annyira zavar az égett olaj szaga.
Legalább rendben van!
Én is ébresztgettem, a CB-t. Semmi gond, pöcre indult. A héten lesz olaj, szűrök és gyertya csere. Remélem a hétvégén felavatom, az új csizmát is. (Probiker.. Adamoto) Most olvasgattam a forgattyúsház légzőcsövével kapcsolatos leírásokat, habár nekem abból, még soha nem jött semmi, vagy annyira jelentéktelen, hogy nem is figyeltem rá.
Az ám Adamotós, vártam rá nem keveset, de rendes volt a srác mert ideadta januári akciós áron, mivel nem rajtam múlott hogy nem szálította időben a Louis. A két doboz, előre az új gumi + a műszaki vizsga és már több mint 70rugónál tartok és még nem is motoroztam szinte az idén
Drága ez a mi hobbink, de tudtok jobbat? mert én nem
Nem mérték, de mielőtt bevittem a csarnokba be kellett indítani és fülre megállapította, hogy belefér a limitbe , persze a killer benne volt és benne is marad, mert jobban tetszik csendesen.
Az idő remek volt, bár reggel kicsit fáztam de hazafelé már tiszta élvezet volt
Készült egy vidi néhány napja, nektek még nem is mutattam, persze volt aki már megtalálta link
Okés a fakés!
Bár kicsit izgultam, a csühös meg csak állt unottan és tűrte, hogy fotózzák az alvázszámát meg őt is mindenfelől. Egy szava sem volt amikor vonszolgatták a fékpadon mint kutya a pacalt és még megjegyzéseket is tettek a súlyával kapcsolatban. Aztán mikor ragasztották a rendszámára a matricákat, mintha odasúgta volna nekem "ettől trassoltál hiszen tudod hogy rendben vagyok"
szia CSaszi4 kérdeznék tőled már valamit ha sikerül ezeket az átalakitásokat megcsinálnod menyivel lesz több a géped teljesítménye .Megéri ez az egész egyáltalán ezt csak azért kérdem mert pl:5-8 lóval lesz több nem tom csak kérdem.választ elöre is köszi
Köszi Szobbal! Nekem is bejön a gép fara! Mondjuk CBLacinak van igaza, hogy eddig sem volt csúnya!
A Martin dob tuti volna a masinán! Remélem összejön Neked! Ha meg hangos lesz dbkillert bármikor gyártathatsz bele, és akkor csak 1 csavaron múlik, hogy hangoskodni akarsz, vagy sem!
Gumikon meg nagyon sok múlik! Én tudom, mert 2 haverom is mikor lecserélte a túragumiját sportgumira a mocija hirtelen sokkal jobb lett! Olyan könnyen lehetett utána irányítani, meg döntögetni, íven tartani, hogy mindkét haverom megesküdött, hogy soha többé nem vesz újból túra gumát a vasára!
Irigykedem, hogy Neked lejár idén a hiteled! Én jövő őszig fogom még nyögni! Addig viszont be akarom fejezni a mocim átalakítását! Van még pár ötletem... Onnantól már másra kell a zsé! Asszony, család....
Jaja! A félkör helyett 1 lekerekített hasáb figyel ott! És igen ezt a megtorpanást szeretném megszüntetni! Ugyanis a Hondáék úgy oldották meg, hogy a CBF megfeleljen az Euro2-es normának, hogy a kipufogógáz 1 részét visszavezették a mociba, és így mivel kevesebb levegőt szív be a gép főleg magas fordulatszám tartományban, ezért kevesebb égéstermék keletkezik, és máris belefér még a normába! De engem viszont nagyon zavart, hogy a moci akár hogy is hasaltam a gépen 170-175nél mindig megállt, és a használható fordulatszám tartomány is erősen 9000 alá korlátozódott! Simán elforog az eredeti 11500as tiltásig, de úgy 8000ig húzott csak úgy igazán! Sportdob, és sportlégszűrő ezen nem javított, csak a nyomatékon, mert nagyobb öblítés nagyobb kipufogógázt eredményezett, így még több végtermék került csak a karbiba! Ráadásul az eredeti 4-5 literes fogyasztás is jó fél literrel több lett a CBF-en! Így eldugaszoltam ezt a bizonyos csövet, de ez meg azt eredményezte, hogy marha kevés benzint kap a moci úgy alapból, de full gáznál meg épp eleget! Így vagy full gáznál optimális a keverék, aztán a többinél esetleg kihagy (megtorpan időnként), vagy sok benzint kap a moci, és ezért a végsebb ugyan úgy csökken, de a moci kulturáltan jár! +++A szívató is azóta hülyén viselkedik! Ezért a vadászat a CB kabisorra, vagy 1 DynoJet kitre! Én az utóbbit választottam, mert nem szeretném a gyári dobot használni, és 22e, és 27e Ft között sem volt akkora a különbség! És most ott tartok, hogy kíváncsian várom a végeredményt! Természetesen megvolt már a moci beindítása, és jelenthetem, hogy a miután az úszóba eljutott a benzin (vákum membrános a tankom), pöc röff indult a masina, és 2 perc melegedés után, 1 kis gázfordítástól, úgy ugrott a fordulatszám fölfelé, hogy fültől - fülig érő mosoly kerekedett az arcomra! Közben sehol semmi füstöcske hátul, szóval sztm nem kap sok benyát a masina! Mikor lesz már meleg! + Mikor érek rá, hogy mehessek is! Jaj úgy mennék már!
Ha már itt tartunk lehet leszerelem az egész gázvisszavezető rendszert! Kell a fenének! Ráadásul -1kg a mocinak! Csak le kell zárnom azt a két kicsi lyukat a kipufogócsonkok felett, meg a kell ilyen gumidugókat is szereznem!