Nehéz ügy kiszűrni a 30000km-t futott mocit, mert bár az enyémben csak 20000km van, olyan a vasam mint ha új volna, annyira egyben van! A könyökről már 4000km után leég a festék, de a hátsó gyári gumim most tart talán túl a felénél! És én használom a mocim rendesen! Euroring, Kakucs, Bükk, Börzsöny....
Egyébként a váltó most kezd igazán jól működni! Az elején olyan darabos volt a váltó, precízen hondás, de olyan kicsit akadozó, de kb. 15000km megtétele után vaj puhává vált! Talán itt lehet megfogni a használt mocit! Ha 1 kicsit ragad, akad a váltó, (nem mindig, de 5 perces meneten belül megérzed miről beszélek,) akkor az még tényleg kevés km-es darab!
Én személy szerint a kipuffgáz visszavezetést első körben kötöttem ki, így a végsebesség ugrott csak meg (175-182ről 188-195re), de a fogyija maradt az átlag 5.2 liter! Min: 4.2 liter! A teljes visszaalakítást nem tettem meg, mert ahhoz kéne vennem 1 használt CB500-as karbit, és még így sem bizti a megoldás, a teljesen más kipuffrendszer miatt! Én inkább abból a pénzből Dynojet kitet vennék, mert a gyári dobot sehogy sem akarom vason hagyni!
Mindenesetre a sima kipuffgáz visszavezetést ha valaki megszünteti akkor számoljon azzal, hogy onnéttól a moci hajlamos lesz nagy gáz, és magas fordulatnál, ha hirtelen visszaengeded a gázt, akkor becsuklik a moci! Ugyanis hiába nagyobb a főfuvóka a CB-énél, ennek a mocinak a Hornet adta a légszűrőház méretét, így kap levegőt bőven, és a megszüntetett kipuffgáz visszakötés meg nem szabályozza le a friss levegőt, ezért alsó, és közép gázállás tartománynál benzinszegény lett a keverék!
És tudnék még mesélni bőven, mert került a vasra sportdob, és az is rendesen megzavarta a képet!
Szia!
Hát elképzelhető a kilométeróra állás. Apám se nagyon használja a CBF 600-at. És az Ára se rossz! A fogyasztáskülönbözet adódhat abból is hogy a hátsókerék jóval szélesebb. És a kipufogóból is mivel ebben már van Katalizátor. Áttételezés Én amondó vagyok hogy úgy van kitalálva úgy jó! Fura nálam mert az eredeti méretet rendeltem meg és mégis más lett az áttételem így 1 hangyányit jobban lép a motor (észre se veszem) de kisebb lett a végsebesség. (olykor még jó! de néha kéne )
30 ezret futott gép. Azért ha beledöglök akkor se tudom megakadályozni pl hogy a leömlője ne rozsdálljon meg a masinának! Ahogy néztem a gyári minta van a gépen. Na most ha 5 éves a gép 1értelmű a guminak is annyinak kell lennie! ha csak 8000 van benne mert azok a gumik röhögve eliszik a 12 ezret! (ha nem többet!)
Mást külsőre nem nagyon tudsz megállapítani szerintem, esetleg még a fékek.
Hát hirtelen ennyi
Nekem első ránézésre tetszik! És ha lenne a zsebembe lóvé még el is gondolkodnék a cserén
Megnéztem az áttételeket, cb 500-hoz 15/40, de cbf 500-hoz 15/41, tehát rövidebb áttétel. A másik érdekesség, hogy a cb 500-hoz lehetett variálni a hosszabb áttétellel, a cbf 500-hoz nem! Hát hogy van ez, csupán egyetlen első nagyobb lánckerék kapható hozzá.
Ennél jobb reklámja úgysem lesz a félezres Hondának: készülök lecserélni a cb 1300-as x4-em egy 500-as cbf-re.
In medias res… valahogy nem áll össze az ok-okozati összefüggés azon része, miszerint a cbf 500 azért fogyaszt többet, mert védi a környezet? Nyilván sarkítottam, de értitek a helyzet groteszk voltát.
Szóval ha visszaállítanánk a cbf-en a gőzvisszavezetéses újrahasznosító projectet, akkor ugyanazt a fogyasztást produkálná, mint elődje? Csinált már valaki ilyen beavatkozást?
Áttételezés szempontjából gondolom ugyanannyi fog van az euro 2-es szabványnak megfelelt blokkhoz elől-hátul (15/40), mint a cb 500-on volt.
Laci koma ide irányított, hogy itt megmondják a frankót, hogy pl. 30 ezret futott járgányt hogy lehet kiszűrni, milyen alkatrész mennyire kopik, ilyesmi. Gondolok pl. erre:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf500-35
11777
5 évesen 8700 km? Na nee!
Hello! Szeretnek par kerdest feltenni a cb 500rol, mert ilyen motort szeretnek. Az lenne az elso kerdesem h mennyire strapabiro a gep vagyis kb mennyi km nel ajanlatos dugot cserelni benne ? Meg kivancsi vagyok hogy kb mennyivel bir menni ? Van meg egy kerdesem hogy 1.2. ba fel lehet e venni egykerekre? Azert kerdem mert nekem stuntolasra,es turazasra kellene a gep csak meg nem volt alkalmam kiprobalni ien motort
szia csak csak egy tippet szolnék hozzá a témához ha hegeszteni akarjátok ott a kormány csapágy környékét ha vanrá modod vedd ki a csapácsat mert álitolag csinálhat gondot a hegesztésnél gondolok itt iliyenre hogy kiolvad a zsir a csapágyból meg a heggesztés elhuzza a körköröséget bocs ha sok hülyeséget irtam volna de nemárt oda figyelni a dolgokra .
ki lett kalapálva.
amit látsz hegesztés, az még ki tudja melyik tulaj műve.
De helyre jött a dolog csak a kormányom is hajolt 1 picit az verte össze a tankot.
képzelheted milyen volt mikor először élőben megláttam
maradok az újraépítésnél.vázat mindenképp be szeretném méretni és ha nem tekeredett akkor csak új teló,kiflik,első kerék(?),féktárcsa(?),hátsó idom,első lámpa,indexek,doboztartó konzol...meg a kipufogót ki kell egyengetni picit.
úgy egyébként a motor nekiment a töltésoldalnak,onnan repült egy nagyot,szaltózott 3-4et úgy hogy az eleje és a hátulja érte a földet és a végén megpihent a jobb oldalán.rendőrök a helyszínen be tudták indítani,szóval a blokknak semmi baja.csak kilyukadt a tank.
de hogy azok a rohadt visszapillantók hogy élték túl ?
szervusz! Ha nem áll nagyból az átszerelés akkor a tavaszt ugy kezdeném hogy az alján legyen a dob...majd egy két hónap mulva meg cserélném ugy hogy mind két oldalon legyen mindenképpen szép
Egyébként a váltó most kezd igazán jól működni! Az elején olyan darabos volt a váltó, precízen hondás, de olyan kicsit akadozó, de kb. 15000km megtétele után vaj puhává vált! Talán itt lehet megfogni a használt mocit! Ha 1 kicsit ragad, akad a váltó, (nem mindig, de 5 perces meneten belül megérzed miről beszélek,) akkor az még tényleg kevés km-es darab!