Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézegettem a képeket és fura volt a hengeres vákumtolattyúhoz szokott szememnek a téglatest elrendezésű tolattyú (ha jól láttam). Ez is eltérne a CB 500-tól közben még az is eszembe jutott, hogy mondtad a megtorpanást a gázvisszavezetés megszüntetése után, gondolom ettől a műtéttől ennek megszünésére is számítasz, és így már érthetőbb a lényeg. Majd Péternek lesz ez érdekes.
Viszont mocsok drága! Főleg így, hogy tudom alig tartalmaz valamit
bucsin teto szerintem. par haz van fenn, meg turistak
Karbi "kasznira" ugyan az a két modell, csak a belsejében van "némi" különbség! Ugyan az a torokátmérő, a tolatyúk, minden külső cső, műanyag bizbasz, ugyan az az alapjárati fúvóka is, de a főfúvóka a CBFen 128as, a CBben 122es, és a főfúvóka tű is teljesen más! Ugyanis a CBFnek sokkal nagyobb a légszűrő háza, és a CB900F = nagyhornet légszűrő betétjét kapta meg! (Ezért a nagyobb főfúvóka, és ezért nem volt jó a Dynojetben található 124es fúvóka sem!)
Azért maradtam a gyári rugónál, mert én is azt hittem, hogy a készletben erősebb rugókat fogok találni, de tévedtem, sokkal gyengébbek voltak! Ezért maradtam a gyárinál... Lehet ez is valami CB-CBF differencia lehet. 27e Ft volt a kitt, szóval marha drága, de majdnem ugyan ennyit mondtak bontósok is, 1 használt CB500as karbisorért! Már marhára kivi vagyok, hogy hogy fog menni a masina!

A moci visszaalakíthatóságára én is nagyon ügyeltem eddig, de be kell vallanom, hogy a faridom átalakítása közben 1 gyári idomot (sárhányót) is át kellett szabnom sajnos! Ugyanis ügyesen a Hondáék úgy találták ki, hogy a sárhányó felső része csavarozódik a segédvázra, és erre a műanyag elemre csavarozódik az összes többi alkatrész! Az oldalidomok, a teljes hátsó armatúra, a felső idom, a kábelköteg 1 része, pár relé, biztosítéktábla, stb... Szóval kiválthatatlan! Így ezt muszáj lett megvágnom! Persze előtte felhívtam a márkaszervizt, hogy mennyi ennek az alkatrész pótlásának az ára, aztán fűrész...
Üdv az uraknak!
Értem, vagyis kapisgálom, nagyobb főfúvóka és állítható tű, mint anno az MZ-n mikor variáltuk ha nem akart 140-el menni
Persze ez teljesen más...
Több kakaó és ezáltal nagyobb vákom amihez kell az erősebb rugó mert már háromnegyed gázon kiakadna a membrán tolattyú és félő nem menne tovább csak dadogna. Bátor vagy, hogy összeházasítod a CB kittet a CBF-el, torokátmérőbeli különbség nincs a két karbi között? Azért az erősebb rugót rakd félre szerintem fog kelleni, majd a használat megmutatja A sport légszűrő ezután jön? A végén kéne egy pados mérés is, kíváncsi lennék hány paci született az 57 mellé
A motor farával kapcsolatban volt egy kis ellenérzésem mikor írtad hogy hozzányulsz, hiszen nekem a gyári állapot is annyira tetszik, hogy nem mertem volna variálni. De nem rossz az eredmény! Sportosabb lett, de gondolom az eredeti állapot visszaállítható . Minden variálásnál arra törekedtem, hogy a gyári állapot bármikor visszaállítható legyen.
Ügyes vagy!
sziasztok szerintem ahozzhogy kivedd a gyertyát nemárt levenni a tankott mert elégé mélyen van a gyertya és visza eshet többszöri probálkozásra is nem nagy ügy szerintem levenni egy tankott és sokkal egyszerübb az egész de ez csak az én magán véleményem .üdv ati
Hmm ez a Dino engem is érdekelne
Mit kérnek 1 ilyen kittért?
Király lett a faridom is
Lehet megmakacsolom magam és befizetek 1 Martin Dobra ez olyan hogy 60% hogy veszek
Baromira tetszene... 1 hátránya lenne ahogy ismerem magam utálnának a környéken az elején
Idén lejár a részletem is!
Úgyhogy Szeptembertől újból gyűjtögetés és ki tudja mi lesz
A gumijaim még mindig csak jönnek mert nem kezdődött el a szezon. Pedig már jó lenne itt játszani vele a garázsban.
Már nagyon kíváncsi vagyok miben változik a menet tulajdonság.
Volt aki azt mondta hogy újra meg kell tanulnom vezetni a motort annyit változik
A CB500 szervizkönyve is fent hagyta a tankot!
Köszönöm szépen Zolibácsi, megoldottam, nem áll ki nagyból leszedni a tankot se...azóta semmi gondom a gyertyával. De köszönöm...
Tavaly tavasszal meg az első traktust alakítottam át!
Lámpa, index, kormány, tükör!

http://www.sportmotor.hu/motor...
A moci segge projekt! Vettem 8700Ft-ért 1 után gyártott üvegszálas hasidomot ami persze méretre csak közelített a jóhoz, így a gyári farral, és üvegszálas műgyanta segítségével összedolgoztam a 2 részt! Nem is olyan egyszerű 2 teljesen más gondolat útján megszületett idomot összehozni, azt kívülről összeragasztani üvegszállal, száradás után belülről is összeragasztani véglegesen, aztán kívülről lecsiszolni az üvegszálat úgy, hogy 2 idom tutkon egybe legyen csiszolva! Aztán kitt-elni, alapozni, festeni... 5 hetes projekt volt, de tegnap este jutottam el oda, hogy 90%-an összeszerelhettem a gép farát!
Hehe! Megindultunk!

Akkor a DynoJet kitt!

2db szívókamrás rugót tartalmaz
2db főfúvókatűt, állítható zégergyűrűvel, és alátéttel
és 2+2db főfúvókával!

Na már most mivel a a kitt az a CB500hoz van, és nem a CBFhez, ezért kellett 1 kis módosítást eszközölnöm! Más főfúvókákat használtam mint ami a készletben volt, és meghagytam a gyári rugókat is! Túl nagy volt a rugóellenállás differenciája a két rugó készlet között! Ki is próbáltam szárazon a tuningrugótat a karbiban, és eléggé szerényen viselkedtek! Szóval biztos a CB-ben másképp van a szívókamra kialakítva! De beszéljenek inkább helyettem a képek!
Ha tudtam volna, hogy gyertyakulcsra van szükséged, szívesen kölcsön adtam volna. Én tavaly ilyenkor használtam, amikor nem akart béindulni, mert az egyik gyertya idétlenkedni kezdett. Oszt vettem egy pár újat, s rögtön rendben volt minden.
Ezek szerinte nem megfelelő a kulcs amit használtam... Szerintem az volt a probléma hogy túl hosszú volt a szár mit kellett illeszteni a kulcshoz...és nem tudtam be cserélgetni... Be kell szerezzek egy jót ezek szerint...
Az én motorom igen rendes nőtulajdonosa - nem is csodálom ezt, hiszen német - külön gondot fordított arra, hogy megkapjam nem csak a motorhoz járó gyári szerszámtáskát, hanem a szerelési könyvet is. A gyári kicsi gyertyakulcs esetében nem kell lekapni a tartályt, mert alatta van annyi hely, hogy odailleszd a csőkulcsot, amelyet aztán egy villással lehet csavargatni.
Üdv
Zolibá
Szia!
Most néztem, a gyári könyvet, ott sem kapták le a tankot. Küldtem gyertyakulcs képet az előbb. Te nem ilyet használtál?
Majd lesz felétek is meleg!
Nem tudom de spéci kulcs kell a cb hez hogy ki lehessen venni a gyertyát...akár hogy probáltam nekem nem sikerült...le kellett vennem a tankot...

De irigyellek titeket fiuk itt akkora hó van a gyergyói medencében hogy ha lenne 7 fok is akkor is kellene még egy jó zápor eső...s mind ez vagy 3 napig tartson... de itt max 3 fokot mond amivel csak annyi a gond hogy akár mit mondanak pár fokkal mindig hidegebb van...
Oké, majd beszélünk!

Jó pihit!
Semmi gond egy bajjal kevesebb

A CB-1-nél kijött a gyertya úgy is, hogy nem kellett levenni a tankot gondolom a tiednél sem kell leszedni, de ezt majd a többiek megmondják.

Jó éjt!
Tudom, bocsesz, apám utcájában van egy fényező, rossz volt a kamerája és újra eljött, a cserekereskedelem. Viszont akartam kérdezni, hogy remélem kijön a gyertya a tank alatt? (Van speckó gyertyakulcsom, az Adamoto-nál vettem)
Végül ki festette le? Nem jelentkeztél, nem rajtam múlott
Remélem minden rendben lesz, a műszakin, habár ahogy ismerlek, nem lesz gond!
Én is cserélek olajat, gyertyát, felteszem a festett idomokat és tűz.
Szia Atesz!
Szerdára már 7°-ot is mond, jól is jönne mert műszakizik a csühös
Sziasztok!

Legyen fórum, legyen! Szombaton 11fok van kilátásban, az alföldön.
Hát hogyne segítene, ez a lényeg!
Számolj be csak nyugodtan és szerintem a "mocid segge" is érdekel másokat is, mivel egyedi és ezért érdekes lehet. A Dyno Jetet sokan istenítik, de én meg nem is tudom pontosan mit tartalmaz ezért az meg különösen érdekel. Mindjárt lesz is téma, ami összehozza az embereket ami meg előfeltétele a túraszervezésnek ami egyébként sem egyszerű.
Mindent megosztottam én is veletek, már a végén nem tudtam mi a nagyobb gáz, amit én csinálok, vagy a passzivitás .
Legyen már újra régi a fórum