Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Hát így képről nehéz megmondani mert rá kéne ülnöd és úgy fel le megmozgatni, így első ránézésre nem tünik lógósnak.
Viszont a faridomod szépen sikerült gratula!
Szia Laci!
Úgy képről, sacra szerinted lóg a láncom? Össze vissza midig más okosságot mondanak.
Csinálnom kellett volna a belsejéről is fotókat, de tényleg olyan kosszal járt, hogy be se mentem a műhelyből amíg kész nem lett. Így is letolt az asszony és bezavart a fürdőbe, csak akkor jöhettem elő mikor újra emberi külsőm lett .
Szegecseltem a lemezeket is a béléscsőhöz, gondoltam arra is nehogy esetleg zörgőssé váljanak. Nagy folytást nem hiszem hogy jelent, mert a sok apró Lyuk térben egymástól elég távolságban van, viszont nem kong az üres cső amikor adaadom a gépnek a tüzet így nem acsarkodik mint az állat. Ha a killer furatait nézzük az biztosan többet fogott a teljesítményből és ott alapjáraton nem volt olyan szép mély hangja mint így.
Mielőbbi javulást neked! Nehogy már most nyomd az ágyat mikor kezdődik a szezon
Érdekes megoldás, ez a kamrázás! Mivel rögzítetted ezeket a lemezeket? Azt látom, hogy felhajlítottad a széleit! Ügyes mindenesetre! Az biztos, hogy a moci nyomatékosságán nem fog változtatni, de lehet felül vesztettél 1-2Le-t! Mint ha mindennap azon használnád a vasad!
Nem is kérdés, hogy szépséges lett a dob! Jót játszhattál vele! Grat!
Én most jelenleg pihizek! Valami betegség belém bújt, és most az ágyat nyomom!
De talán a moci seggét be tudom fejezni a hétvégén! Sajnos a festék felülete eléggé "rücskös" maradt, így elgondolkodtam azon amit meséltél, hogy a polír csodákra lenne képes! Lehet majd nyáron lekapom, és szépen megcsinálom! Most már inkább befejezném a szerelést, és gurulnék már végre vele!
Nincs a tiednek rossz hangja, sőt univerzálisabb mint akármelyik, ha viszed vizsgára csak berakod a véget aztán beveszik kanyar nélkül a gyári állapotot
No hát!
Szép munka! Kár hogy a gyárit nem lehet így szétkapni. Állítólag olyan K betűsen hangos Lehet kéne bele gyapot...
Úgyhogy marad ez megint a gyári sportdob
Olaj+szűrő megrendelve. Ha bejön csere
És csapok a lovak közé
Szia!
Én járok (persze ha már melegebb van)sokat Csopakra, akkor gurulhatnánk, onnan te közel laksz.
Akkor mesélek...
Szóval a vizsga meg volt és tulajdonképpen a hangjával is elégedett voltam, bár jöttek olyan visszajelzések, hogy miért nem veszem ki a killert mert anélkül szólt igazán szépen a dob. Emiatt soha sem szedtem volna szét pedig tetszett a basszus, csak kissé a hangerő volt vadas. A vizsga után vettem észre, hogy a leömlők felőli szegecselés meglazult a külső héjon és már látszott is némi kifúvás nyom . Tudtam is minek köszönhetem mert úgy rakta fel az előző tulaj, hogy egy kicsit feszült a dob, de ezt láttam én is mert már szedtem le és kb 3cm-t kellett rajta felfelé nyomni ahhoz hogy a rögzítő csavart betegyem. Sajnos ráhagytam és ez lett belőle sőt a karbon külsőből le is kellett vágnom 2centit mert a lyukak oválissá váltak és újakat kellett fúrni. Aztán ha már szétszedtem elkezdtem vele bohóckodni, kivettem a killert és a perforált béléscsövet felosztottam cellákra. Volt itthon perforált saválló lemezem és azokból csináltam összehajtogatva elválasztó (hangelnyelő) lamellákat úgy, hogy mindig beraktam egyet és beindítottam a motort és így tovább... majd 4-nél megálltam mert az már nem volt hangos de megmaradt a basszus is . Azt a bizonyos 2centit a béléscsőből is levágtam mert rövidebb lett a küső héj az új furatok miatt és annyira ki voltak számolva a méretek, hogy csak így tudtam összetolni és újraszegecselni. A kipu. belső részéről nem készítettem fotót mert gondolni való hogy összekentem magam azzal a használt gyapottal ami kijött a belsejéből és ezért nem is vittem ki a kamerát összemocskolni. Viszont a végeredményt mutatom és majd a hangját is felveszem ha lesz időm mert minden nagyképűség nélkül mondom baromi szépen duruzsol és mindezt szolidan adja elő. Az egész művelet után 600-as vízpapírral átpolíroztam és Motip lakkal újra lakkoztam az egész karbom héjat, nem kell félni nagy melegben is állta a kezem a dobot nem ég le róla a lakk, jól szigetel a gyapot és még meg is tömtem mert volt nekem az is itthon. Természetesen a felfogatást is kipótoltam rozsdamentes laposvassal így most már a dob sem feszül.
A képeken látható az elválasztó perforált lamella, a kipótolt felfogatás és a lemez amiből a tompítások készültek valamint a végeredmény a lakkozott dob:
Kitoltam a garázsból, ráültem, majd gyönyörködtem benne.
Azután visszatoltam a garázsba.
Várok még...Új gumi is kell előre...
Sziasztok!
Ma végre, (legalább is nekem) végre elkezdődött a motoros szezon.
Veletek mi a helyzet?
Mesélj! Meg volt a vizsga, és nem volt hangos, mi volt a probléma?

A CB karbijától is féltem, hogy ugyan úgy nem tudom majd a nagyobb légszűrőhöz-légszűrőházhoz, és a sportdobhoz hangolni, mint a CBFét! Viszont 1 tuning kittet...
Ma délután nem esett az eső de vizes volt minden és hideg is volt ezért nem indultam el, viszont darabokra szedtem a karbon dobomat. Ha érdekel valakit a dolog apropója holnap elmesélem, ma már nincs hozzá erőm
Aha
Írtad korábban, hogy a blokkból jön ki a 8-as és 10-es cső, de azt nem gondoltam, hogy közvetlenül a kipuf. szelepektől, így már érthető a kipuf.gáz útja a rendszerbe. Ha büntetlenül megteheted és nem szól bele a keverékképzésbe, lökd ki a francba, nem kell az oda, bár ezek után kicsit csodálkozom miért nem egy CB 500 karbiba toltad bele a lóvét. Egyszerűbb dolgod lett volna mint a DynoJet kittel ami meg nem is a CBF-hez készült, mindegy ha sikerül összeházasítani elmondhatod, hogy ezt is megcsináltad, én meg megemelem a kalapom
Még 1 utolsó bejegyzés, aztán megyek is!

Valaki ebben a jó időben mocizott a hétvégén?

Én "sajnos" családi látogatáson voltam, így a moci nélkül voltam!
Szia Puk65 itt is!
A hatszájas alapból farnehéz! Ráadásul szitálásra hajlamos az első villa! Fölösleges váltanod, ha csak ezért váltanál!
Háát, egy kicsit a CBF-en másképp mennek a dolgok! A CBF-en nincs benzincsap, hanem csak 1 vákuummembrános szelep! Ezt a szelepet az 1-ik karbin lévő kis csövecske vezérli! Szóval nem a szinkronizáláshoz való oldalsó csövecskék!

Az előző képen lévő 8as, és 10es fémcső az a kipufogószelepekről jön ki, és azon a kipufgáz távozik! Ezt keveri vissza a moci a karbiba! Szóval 8as és 10es bele a reduktorba, amiben lehet van 1 kis vákuumcsap is! (Ez az új elméletem! ) Na azt a vákuumcsapot üzemeltetheti a (13as cső) szinkronizáláshoz használatos szívó oldali 2 kis cső! És van még 1 cső a reduktor output csöve, amit nem látsz, csak a kivezetését lehet igen nehezen a képen felismerni! Az az "F-18" jelzésű kivezetés! Na az megy a légszűrőházba....

Remélem érthetően fogalmaztam!
Bocsi a lopásért, csak keresgéltem képek között, és a tiéd volt a legjobb!
Mert hátra helyeződik a súlypont!
Ahogy felkerült az első doboz (még akkor oldaldobozok nem voltak) az volt az első, hogy 1centivel lejjebb tettem a kifliket a telószáron. Lehetne többet is csak figyelni kell a telók alsó végponti határát. Megér egy próbát, volt itt a fórumon már olyan akinek segitett a dolog.
Ha megpakolom, könnyű is az eleje...
Ezért is kellene egy hatszájas...
De szép málhás csikó
Szia!

Bizony vagyunk páran a CBF Egyesületből is!
Én is tanulni járok ide, és itt is rendes csapatot találtam!
Sziasztok !

Már több mint 1 hónapja CBF 500 as tulaj vagyok. Sajnálatomra ezidáig még nem tudtam sokat motorozni az időjárás miatt. Olvasom a fórumot már kb. a 190. oldalon vagyok. Elsősorban tanulni akarok a hozzászólásaitokból, mivel ugye "rokonok" vagyunk. Örömmel tapasztaltam, hogy a CBF egyesületből is vannak itt jónéhányan, ezúton üdvözlöm őket meg az összes CB 500 as fórumozót.
Teszek fel egy képet a motoromról és megyek vissza olvasni.
Üdv. Jó időt, széles utat és olcsó benzint mindenkinek! PA.
Valamit nem értek , bár lehet csak túl fáradt vagyok.
Néztem újra az ábrát és látom a két fémcsövet 8-as és 10-es számmal jelölve ez megy ugye a blokkba. Látom a 13-as gumi csövet is ami a T-elosztóval egyesíti a 4-es és 5-ös számmal jelölt gumicsövet ami a két torokból indul. De hol van a benzin útja? Melyik lenne a biztonsági vákumcsap, egyáltalán hol van ez a tömb? A karbin? Vagy a tankon? Vagy az egy másik dolog amiről nincs rajzod?
Az biztos, hogy a torokból induló vákum cső (13-as) működtet egy membránt ami gondolom fordulatra erősebben szív (és talán alapjáraton nem is sok szerepe van) de mit szív el a blokkból? A kartergázt? és hol kerül be a kipufgáz a rendszerbe?
Belezavarodtam rendesen és most már kíváncsi vagyok rá nagyon
Először is nem ér lopkodni a képemet!
Másodszor az tényleg a benzincsap biztonsági vákumszelep tömlője, a mellékelt képen láthatod a tömlő másik végének csatlakozását is.