Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na szép!

Itt is megvolt a meleg.. de itt tegnap szakadt az eső, ma meg már nem volt olyan fúú de motoros idő.
Irigyellek hogy tudtál kerülni 1-et! Mondhatnám hogy sárgulok
Egy viszont már jó a jövőre nézve!
A jól ismert Jézuska fotóaparátot csomagolt a fa alá!
Ejj de jó Jövőre tudok normális képeket csinálni ha nem hagyom itthon .

üdv: szobbal

Mindenkinek további jó pihenést és egészséges bejgliemésztést kívánok
Boldog Karácsonyt kívánok minden motoros barátunkank!

Üdv,
Zoli
Sziasztok!
Remélhetőleg mindenkinek jól telik az ünnep. Ma felénk (Békés megyében) motoros idő volt. Ilyen Karácsonyom sem volt még.
Szép!

Mintha az enyémet látnám!
Milyen plexid van fent?
Jól látom, mintha nem a gyári volna?
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek és Egésy Családjának!
szobbal
köszi a segítséget .ja azt tudom h belpiacos.akkor valószínű új lámpa is megy rá.lehet a kifliket is cserélnem kell.a tank meg kilyukadt.az a csavar ami összefogja fent a kifliben a villát az lyukasztotta ki.majd ha újra összeállt akkor teszek majd róla képeket
Boldog Békés Karácsonyt !
kívánok , minden fórumozónak
Boldog,békés karácsonyt kívánok minden fórumozónak.

Ritkán jelentkeztem itt,de úgy hiszem gyakoribb hozzászóló leszek,mivel úgy néz ki,hogy még az idén megérkezik a második ötszázas HONDA a családba.
Boldog Karacsonyt kivanok en is mindenkinek! ajandekok koze motoros holmikat, jovore sok jo idot es Boldog Uj Evet, remelem mielobb talalkozunk az utakon!
Békés Karácsonyt mindenkinek!

Aladar5! Nagyobb a tárolóhelyed mint 1 GoldWing-en! Szépséges! Grat! Ezzel aztán már lehet menni hosszabb túrákra is!
Sziasztok Kellemes Ünnepeket mindenkinek!
Készítettem pár nem túl jó minőségű képet a legújabb "fejlesztésemről" a motoromon. Konkrétan az oldaldobozokról van szó.
Boldog karácsonyt!
Mindenkinek boldog, békés karácsonyt!
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Sziasztok
Nem tudtok cb500hoz kormányt, jobb első lábtartót meg fékkart ?
meg talán tükröt
Boldog Karácsonyt kívánok!
Boldog Karácsonyt!

üdv: szobbal
hali.tudnátok segíteni.azt kéne megtudnom h melyik másik motor első teleszkópja mehet be a CB 500-aséba.nem csak teleszkóp kéne hanem kompletten az eleje (kiflik,teló).
Sziasztok!

Punnyadt, havas, hideg téli estékre egy kis lélekerősítő:
kawa V12


Zoli
Komolyan foglalkoztat, hogy ha valahol lesz 1 akció egy ilyen teljesítménymérő padon, akkor azon megméretem a mocimat...

Elgondolkodtatott amit írtál Szobbal! Hogy neked is így viselkedik a moci! Mert ilyen hullámzás mindenfajta mocin van, kivéve az újabb injektorosokon, mert ott a computer kiszedi! Ezek szerint amit érzek, az lehet nem a karbi beállításának a hiányossága, hanem a blokk sima teljesítmény görbéje!

Hmmm! Lehet spóroltál nekem 1 kis pénzt! Még agyalok azért rajta!
Nekem is az jutott eszembe, hogy "injektortérképet" kéne cserélned a karbin, azaz a fúvókákat, szinkront hozzáigazítani a dobhoz.
Szoktak adni teljesítmény-görbét is a dobokhoz, vagy esetleg felteszik netre ezt az adatot, ott kb lehet látni, hogy amit érzel úgy kell-e lennie, vagy ez egy hiba.
Erre csak azt tudom mondani hogy odaadom a motorom 1 próbakörre ha jó idő lesz és szerintem ugyan ezeket fogod tapasztalni!
Karbiszinkron a kipuffrendszerhez lehet simán megoldja a problémádat.
Látom kicsit leült a fórum, ezért erőt vettem magamon, és leírom azt, amit nemrég meg akartam osztani veletek!

Szóval CBF500am van, és szeretném visszaadni a mocimnak a régi erejét + 1kicsit még, ugyanis az Euro2es norma miatt a mocim veszített 2Le-t a CB500hoz képest! Most nem az a 2Le hiányzik nekem, mondjuk DE, hanem a mi igazán zavar, hogy a gépnek csak olyan 6500ig nő érezhetően az ereje! 6500tól 8000ig ugyan úgy húz, de onnét olyan nyögvenyelős! 8500nál érezhetően gyengül, 9500nál tol még 1et, aztán fölötte leáldozik neki!
A gyáritól eddig abban tértem el, hogy megszüntettem a kipufogógáz visszavezetést, ami a karbiba ment, aztán a 128as főfúvókákat kicseréltem 135re, az alapjárati fúvókát is felfúrattam, és kapott a gép 1 sportdobot is!
Na és most a gép úgy viselkedik, hogy 188ig bármikor elmegy, időnként 195ig is, de ugyan úgy érzem ezeket a megtorpanásokat! És ez az ami igazán zavar! Nem kell 200al mennie a vasnak, csak forogja le szépen a fordulatszám tartományát! Ne csak 6500-8500 között éljen úgy igazán a vas! Úgy veszem észre, hogy a moci alul kevés, fölül viszont sok benzint kap! Tudom, hogy a mocin ezen a szinten már csak 1 főfúvóka tű csere, és 1 pontos főfúvóka oldaná meg!
Na most az a kérdésem, hogy mivel gyári CB500as dobot úgy sem teszek a gépemre, csak valami sportdob lesz a végleges befutó, hogy próbáljak meg CB500as karbisort, vagy csak CB500as főfúvóka tűket szerezni, vagy egész egyszerűen vegyek 1 CB500as DynoJet kitet…

A gép egyébként szuperül megy, semmi bajom vele, csak kukacos vagyok, és érzem, hogy lehetne tökéletesebb is!
Lanckereket megprobalhatod IMET-nel, most akcioznak veluk.
Ha meg ott nem akkor Pinkmotors.
Sziasztok!
Ha tudnátok nekem ajánlani olyan helyeket, ahol jó áron lehet kapni az alábbiakat, az jó lenne :
-JT lánckerék (első, hátsó)
-DID lánc 525V, vagy 525VM
-Fejidomhoz túra plexit

Előre is köszönöm!