Vasárnap, de fáztam és hiába voltak szárazak az utak nem volt jó a konfort érzetem. Teszteltem a kipuffot meg csináltam vidit de fújt nagyon a szél és szarul sikerült.
Írtam az Adamoto-nak doboz ügyben mert a télen az oldaldobozokat is megakarom venni és a tartókat elkészíteni, remélem válaszol mert még van idénről 10-nap szabim ami alatt szeretném letudni a dolgot.
Most viszont lelépek mert holnap zöld hajnalban indulok Pécsre a kosarasért és majd este jövök valamikor későn haza.
Üdv
Túlságosan "előredőlős" az űléspozíciója én is ezt olvastam a 800-asról, ez az új viszont egész más világ lehet a leírtak alapján.
Azt írták róla, hogy a kis és nagy pilótáknak is kényelmes, szerintem nem lesz azzal a géppel semmi gond, kivéve az árát
Most olvasgattam a neten, a VFR 800-as ról. Amikor voltunk Pécsett a tavasszal, akkor Balázs kijött egy ilyennel. Lehet, hogy hülyének kéne éreznem magam, de nem volt rajta kényelmes ülni.
Ez ne tartson vissza mert rendelhető hagyományos (kuplungkaros) verzióba is , a DCT majd csak jövő nyártól lesz elérhető.
Az viszont nem egyértelmű, hogy a változó szelepvezérlést hogy oldották meg. A szelep nyitás mértékét mi változtatja meg? Olajnyomás, vagy mi? A hagyományosnál egy kis beforduló rudazat nyitja be jobban a szelepet az olajnyomás segítségével, de itt nem látok ilyesmit. Esetleg a vezértengely mozdul vagy mi lehet?
Én ma vettem meg :) olvastam mind a 2 cikket!
Hát le a kalappal a Honda előtt. De valahogy még is zavarna hogy nincsen kuplung kar! Azért a saját váltás még mindíg nagyobb élményt nyújt szerintem mint az említett DCT.
Üdv Balázs!
Egész jó az új sisak. Igaz a romló idő miatt csak kb. 2*1 órát tudtam benne motorozni, de jók a tapasztalataim eddig. Sajnos a szélzaj problémát ez sem oldotta meg tökéletesen, de azért lényegesen jobb, mint az előző sisakom. Viszont annyira zárt hogy még ebben a hideg időben sem fázok benne egyáltalán. Az alján van egy szélzajcsökkentő kitnek nevezett valami, amitől nem egyszerű a fel- és levétele, de ha már sikerült felvenni, tökéletesen illeszkedik az ember nyakához. Mindent összevetve nem rossz sisak.
Megkaptam az SMS-t, amiben a csomagtartót készítő illető elérhetőségét küldted. Még nem beszéltem vele, de már erősen fontolgatom a dolgot. Nem tudod véletlenül hogy milyen minőségű lett az a taró, amit az XJ-s márkatársadnak készített? Azért kérdezem, mert nem szeretnék valami silány tákolmányt a gépemre rakni. Persze gondolom hogy nem lehet rossz amit csinált, mert akkor nem ajánlaná az XJ-s illető. Lehet hogy meg kellene kérdeznem tőle hogy esetleg nincs-e valami képe az elkészült tartóról?
Beszéltél mostanában a Danival? Múltkor írt nekem egy csaj, aki a motoromat szerette volna megvenni, de mivel már korábban meggondoltam magam (kb. 2 hónapja levettem az összes hirdetést)
átirányítottam a Danihoz, mert ő sürgősen el akarja adni a GS-t. Ha minden igaz, a csaj meg is fogja venni, legalábbis jó esély van rá.
Decemberi Motorrevü megvan már? Érdemes érte kiadni 2,5 liter benzin árát, főleg ilyenkor mikor alusznak a hátasaink. Benne az új VFR 1200-as! Ízlések és pofonok... nekem kicsit fura a túlságosan konzervatív kinézet, főleg hogy a logón kívül semmi írás vagy díszítés az egyébként nagyon jó vonalú motorom. Arra külön kíváncsi voltam, hogy vajon maradt a jól bevált fogaskerék vezérlés, vagy ha nem akkor hogyan oldották meg a V4-es motor vezérlését. Olvasom, hogy láncvezérlésű egyvezértengelyes a 76 fokos hengerszögű motor! Erre mondaná Besenyő Pista "ez hülyeség kérem", de nem hülyeség, mert elég érdekesen, de megoldották!
Van egy metszeti kép a hengerfejről és jól látszik ahogy a kipufogó szelepeket himbák, a szívó szelepeket meg emelőtőkék mozgatják.Egy azon tengelyről működik a szívószelep mechanizmusa ill. van még egy excenteres bütyök ami egy kerekes kilincs segítségével himbán kersztül mozgatja a kipufogó szelepeket. Beszarás! Magyarul szívószelep beállítás lapkával, kipufogó szelep beállítás csavarosan, legalábbis a rajz alapján erre következtetek, de javítsatok ki ha ti nem ezt látjátok.
A GSX 1400-ról eddig nem sok tesztet olvastam és ezért örültem, hogy az is szerepel az újságban.
Visszatérve a VFR-re, nincs ugyan még ára, de félő hogy a duplakuplung meg a sok finomságok bőven 3milla fölé emelik a gépet, én kb 3,5-re tippelek (de lehet szerény voltam).
Én navigációhoz PDA-t használok. A tartó egyéni készítésű. Thermoelem alsó tartóbilincseit, rittal-lemezt és némi esztergált anyagot használtam fel hozzá. A tartóra egy otterboxot rögzítettem, amire ex-es tömszelencék kerültek. Ezeken keresztül jönnek be a kábelek (USB töltő, illetve egy másik az FM-transmitternek) Az egész 100%-osan vízálló. Kisebb merülést is kibír. A töltő az ülés alá helyezhető be egy átalakított mérőátalakítón keresztül, így pillanatok alatt ki- illetve beszerelhető. Szintén az ülés alatt van kialakítva a szivargyújtó aljzat a töltéshez.
Igazából az egész egy béta verziós kialakításnak indult, de mivel bevált, végül úgy hagytam, ahogy volt. A későbbi tapasztalatok alapján rájöttem hogy a hangot igazán csak lassabb tempónál lehet normálisan használni (pedig a Shoei sisakom nem éppen kétpálcás darab) , ezért le is szoktam róla. Egyébként is a kép a fontosabb. Autóban is le szoktam venni a hangot, mert egyrészt idegesít egy idő után, másrészt pontatlan, néha megtévesztő. Többször volt már olyan esetem az IGO-nál hogy bemondta hogy "balra" miközben a kép világosan mutatta hogy "jobbra". Természetesen a "jobbra" volt a helyes.
A fényező elérhetősége: Székesfehérvár, Lugosi u. 15. 7-16 óráig van nyitva a műhely. A tudakozó megmondja a telefon számát, mert azt nem mentettem el. Elég sok munkája van, úgyhogy hirtelen nem is kaptunk tőle időpontot...
Aztán lehet, már maga is megbánta az árajánlatát...
Maga a tartó (amibe belepattintom a GPS-t) nekem is olyasmi, csak azt szoktam átrakni, így a kocsiba is gond nélkül tudom elhelyezni.
Ja és menetközben nem nyomogatom , nagyon veszélyes!
Ja és mázlim van mert biztonságossabban is tudom rögzíteni ám! meret a gombok és a képernyő között van hely ott pont elfére 1 bringabelsőből kivágott gumikarika ami aztán úgy odarögziti a cuccot a tartőhoz hogy max Chuk Norris tudja lerugni
Ügyes!
a szivarosnak má van helye elgondolásom szerint!
Faternak olyan tatója van mint Berber-nek!
Elég jól teljesít azt mondta
De ha nekem is kényelmetlen lesz valószínű fabrikálás lesz!
Van nálunk minden mint a búcsúba (bringaalkatrészekből má csak lehet valamit alkotni)
Az agyba dugós fülhallgató megoldáson gondolkodok hogy valahogy bekötni. De mint említettem semmim nincs a cucchoz úgy kaptam az Unokanővérem Férjétől. Úgyhogy katétereket is kell vennem ha azt szeretném hogy Borinéni selymes hangja vagy a Isti a székely mondja hova merre menjek. Majd jövőre kiderül mi lesz a tartó meg a tápellátás tuti
Nekem egy MIO 701 teljesít szolgálatot 2 éve. Meg kell mondjam szoktam menetközben nyomkodni rendesen. Be van kötve a komunikátorba is. Jó ahogy a füledre tolja, hogy "már megint túl gyorsan mész, fordulj jobbra" Az esőről annyit, hogy ha esik beszedem. Ha nagyon kell 60-80-nál már nem lesz vizes a fejidom miatt. Amúgy meg csak gyujtáson tölt, és csak egy nagy közös kapcsoló van a komunikátorral. Volt olyan problémám, hogy az USB csati elkoszolódott és nem töltötte. Az messze túrán nagyon kellemetlen ha lemerűl. Nem is szivargyujtót, hanem egy Motorola 600.- Ft-os töltőjét szereltem be állandóra. Nem volt vele gond, csak amikor a komunikátor felkerült. Attol kezdve gerjedeztek egymásra a földhurok miatt.
Írtam az Adamoto-nak doboz ügyben mert a télen az oldaldobozokat is megakarom venni és a tartókat elkészíteni, remélem válaszol mert még van idénről 10-nap szabim ami alatt szeretném letudni a dolgot.
Most viszont lelépek mert holnap zöld hajnalban indulok Pécsre a kosarasért és majd este jövök valamikor későn haza.
Üdv
Mikor motoroztál utoljára? Én hétfőn is tudtam menni egy kis megyejárást.
Még a Honda magyar árlistán nincs fent. De ezek a műszaki megoldások? Eszméletlen!
Azt írták róla, hogy a kis és nagy pilótáknak is kényelmes, szerintem nem lesz azzal a géppel semmi gond, kivéve az árát
http://www.origo.hu/motor/2009...
173 lovas (10ezres fordulaton) és a nyomatékcsúcs valamivel 9ezer alatt 129Nm! Szóval van nyomaték egy raklappal!
Hány lóerős, mennyi a nyomatéka?
Az viszont nem egyértelmű, hogy a változó szelepvezérlést hogy oldották meg. A szelep nyitás mértékét mi változtatja meg? Olajnyomás, vagy mi? A hagyományosnál egy kis beforduló rudazat nyitja be jobban a szelepet az olajnyomás segítségével, de itt nem látok ilyesmit. Esetleg a vezértengely mozdul vagy mi lehet?
Hát le a kalappal a Honda előtt. De valahogy még is zavarna hogy nincsen kuplung kar! Azért a saját váltás még mindíg nagyobb élményt nyújt szerintem mint az említett DCT.
xj fórum: vitarij nicket keress a képei között az egyiken látszik, bár nem tul jol...
nem beszéltem a Danival...
akkor vidámság lesz,ha elmegy a gépe.. ha lenne pénzem simán megvenném magamnak a GS-t örökös darabnak a Pancsi mellé...
Egész jó az új sisak. Igaz a romló idő miatt csak kb. 2*1 órát tudtam benne motorozni, de jók a tapasztalataim eddig. Sajnos a szélzaj problémát ez sem oldotta meg tökéletesen, de azért lényegesen jobb, mint az előző sisakom. Viszont annyira zárt hogy még ebben a hideg időben sem fázok benne egyáltalán. Az alján van egy szélzajcsökkentő kitnek nevezett valami, amitől nem egyszerű a fel- és levétele, de ha már sikerült felvenni, tökéletesen illeszkedik az ember nyakához. Mindent összevetve nem rossz sisak.
Megkaptam az SMS-t, amiben a csomagtartót készítő illető elérhetőségét küldted. Még nem beszéltem vele, de már erősen fontolgatom a dolgot. Nem tudod véletlenül hogy milyen minőségű lett az a taró, amit az XJ-s márkatársadnak készített? Azért kérdezem, mert nem szeretnék valami silány tákolmányt a gépemre rakni. Persze gondolom hogy nem lehet rossz amit csinált, mert akkor nem ajánlaná az XJ-s illető. Lehet hogy meg kellene kérdeznem tőle hogy esetleg nincs-e valami képe az elkészült tartóról?
Beszéltél mostanában a Danival? Múltkor írt nekem egy csaj, aki a motoromat szerette volna megvenni, de mivel már korábban meggondoltam magam (kb. 2 hónapja levettem az összes hirdetést)
átirányítottam a Danihoz, mert ő sürgősen el akarja adni a GS-t. Ha minden igaz, a csaj meg is fogja venni, legalábbis jó esély van rá.
Decemberi Motorrevü megvan már? Érdemes érte kiadni 2,5 liter benzin árát, főleg ilyenkor mikor alusznak a hátasaink. Benne az új VFR 1200-as! Ízlések és pofonok... nekem kicsit fura a túlságosan konzervatív kinézet, főleg hogy a logón kívül semmi írás vagy díszítés az egyébként nagyon jó vonalú motorom. Arra külön kíváncsi voltam, hogy vajon maradt a jól bevált fogaskerék vezérlés, vagy ha nem akkor hogyan oldották meg a V4-es motor vezérlését. Olvasom, hogy láncvezérlésű egyvezértengelyes a 76 fokos hengerszögű motor! Erre mondaná Besenyő Pista "ez hülyeség kérem", de nem hülyeség, mert elég érdekesen, de megoldották!
Van egy metszeti kép a hengerfejről és jól látszik ahogy a kipufogó szelepeket himbák, a szívó szelepeket meg emelőtőkék mozgatják.Egy azon tengelyről működik a szívószelep mechanizmusa ill. van még egy excenteres bütyök ami egy kerekes kilincs segítségével himbán kersztül mozgatja a kipufogó szelepeket. Beszarás! Magyarul szívószelep beállítás lapkával, kipufogó szelep beállítás csavarosan, legalábbis a rajz alapján erre következtetek, de javítsatok ki ha ti nem ezt látjátok.
A GSX 1400-ról eddig nem sok tesztet olvastam és ezért örültem, hogy az is szerepel az újságban.
Visszatérve a VFR-re, nincs ugyan még ára, de félő hogy a duplakuplung meg a sok finomságok bőven 3milla fölé emelik a gépet, én kb 3,5-re tippelek (de lehet szerény voltam).
milyen az uj bukód?
Igazából az egész egy béta verziós kialakításnak indult, de mivel bevált, végül úgy hagytam, ahogy volt. A későbbi tapasztalatok alapján rájöttem hogy a hangot igazán csak lassabb tempónál lehet normálisan használni (pedig a Shoei sisakom nem éppen kétpálcás darab) , ezért le is szoktam róla. Egyébként is a kép a fontosabb. Autóban is le szoktam venni a hangot, mert egyrészt idegesít egy idő után, másrészt pontatlan, néha megtévesztő. Többször volt már olyan esetem az IGO-nál hogy bemondta hogy "balra" miközben a kép világosan mutatta hogy "jobbra". Természetesen a "jobbra" volt a helyes.
Aztán lehet, már maga is megbánta az árajánlatát...
Amúgy helyileg merre található ez a fényező?
Ha szabad tudni?
Ja és menetközben nem nyomogatom , nagyon veszélyes!
a szivarosnak má van helye elgondolásom szerint!
Faternak olyan tatója van mint Berber-nek!
Elég jól teljesít azt mondta
De ha nekem is kényelmetlen lesz valószínű fabrikálás lesz!
Van nálunk minden mint a búcsúba (bringaalkatrészekből má csak lehet valamit alkotni)
Az agyba dugós fülhallgató megoldáson gondolkodok hogy valahogy bekötni. De mint említettem semmim nincs a cucchoz úgy kaptam az Unokanővérem Férjétől. Úgyhogy katétereket is kell vennem ha azt szeretném hogy Borinéni selymes hangja vagy a Isti a székely mondja hova merre menjek. Majd jövőre kiderül mi lesz a tartó meg a tápellátás tuti