Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

komfort
Vasárnap, de fáztam és hiába voltak szárazak az utak nem volt jó a konfort érzetem. Teszteltem a kipuffot meg csináltam vidit de fújt nagyon a szél és szarul sikerült.

Írtam az Adamoto-nak doboz ügyben mert a télen az oldaldobozokat is megakarom venni és a tartókat elkészíteni, remélem válaszol mert még van idénről 10-nap szabim ami alatt szeretném letudni a dolgot.
Most viszont lelépek mert holnap zöld hajnalban indulok Pécsre a kosarasért és majd este jövök valamikor későn haza.
Üdv
.... nekem is.
Mikor motoroztál utoljára? Én hétfőn is tudtam menni egy kis megyejárást.
...és elérhetetlen (legalábbis nekem)
Hát igen, az ára.
Még a Honda magyar árlistán nincs fent. De ezek a műszaki megoldások? Eszméletlen!
Túlságosan "előredőlős" az űléspozíciója én is ezt olvastam a 800-asról, ez az új viszont egész más világ lehet a leírtak alapján.
Azt írták róla, hogy a kis és nagy pilótáknak is kényelmes, szerintem nem lesz azzal a géppel semmi gond, kivéve az árát
Most olvasgattam a neten, a VFR 800-as ról. Amikor voltunk Pécsett a tavasszal, akkor Balázs kijött egy ilyennel. Lehet, hogy hülyének kéne éreznem magam, de nem volt rajta kényelmes ülni.
Igen, ő az első 1200-as VFR
Szia Atesz!

173 lovas (10ezres fordulaton) és a nyomatékcsúcs valamivel 9ezer alatt 129Nm! Szóval van nyomaték egy raklappal!
Üdv!
Hány lóerős, mennyi a nyomatéka?
Ez ne tartson vissza mert rendelhető hagyományos (kuplungkaros) verzióba is , a DCT majd csak jövő nyártól lesz elérhető.
Az viszont nem egyértelmű, hogy a változó szelepvezérlést hogy oldották meg. A szelep nyitás mértékét mi változtatja meg? Olajnyomás, vagy mi? A hagyományosnál egy kis beforduló rudazat nyitja be jobban a szelepet az olajnyomás segítségével, de itt nem látok ilyesmit. Esetleg a vezértengely mozdul vagy mi lehet?
Én ma vettem meg :) olvastam mind a 2 cikket!
Hát le a kalappal a Honda előtt. De valahogy még is zavarna hogy nincsen kuplung kar! Azért a saját váltás még mindíg nagyobb élményt nyújt szerintem mint az említett DCT.
nah akkor talán azért jo vétel volt..
xj fórum: vitarij nicket keress a képei között az egyiken látszik, bár nem tul jol...

nem beszéltem a Danival...
akkor vidámság lesz,ha elmegy a gépe.. ha lenne pénzem simán megvenném magamnak a GS-t örökös darabnak a Pancsi mellé...
durva gép lesz! :D kíváncsi leszek rá, nagyon!
Üdv Balázs!
Egész jó az új sisak. Igaz a romló idő miatt csak kb. 2*1 órát tudtam benne motorozni, de jók a tapasztalataim eddig. Sajnos a szélzaj problémát ez sem oldotta meg tökéletesen, de azért lényegesen jobb, mint az előző sisakom. Viszont annyira zárt hogy még ebben a hideg időben sem fázok benne egyáltalán. Az alján van egy szélzajcsökkentő kitnek nevezett valami, amitől nem egyszerű a fel- és levétele, de ha már sikerült felvenni, tökéletesen illeszkedik az ember nyakához. Mindent összevetve nem rossz sisak.
Megkaptam az SMS-t, amiben a csomagtartót készítő illető elérhetőségét küldted. Még nem beszéltem vele, de már erősen fontolgatom a dolgot. Nem tudod véletlenül hogy milyen minőségű lett az a taró, amit az XJ-s márkatársadnak készített? Azért kérdezem, mert nem szeretnék valami silány tákolmányt a gépemre rakni. Persze gondolom hogy nem lehet rossz amit csinált, mert akkor nem ajánlaná az XJ-s illető. Lehet hogy meg kellene kérdeznem tőle hogy esetleg nincs-e valami képe az elkészült tartóról?

Beszéltél mostanában a Danival? Múltkor írt nekem egy csaj, aki a motoromat szerette volna megvenni, de mivel már korábban meggondoltam magam (kb. 2 hónapja levettem az összes hirdetést)
átirányítottam a Danihoz, mert ő sürgősen el akarja adni a GS-t. Ha minden igaz, a csaj meg is fogja venni, legalábbis jó esély van rá.
Sziasztok Hölgyek és Urak!

Decemberi Motorrevü megvan már? Érdemes érte kiadni 2,5 liter benzin árát, főleg ilyenkor mikor alusznak a hátasaink. Benne az új VFR 1200-as! Ízlések és pofonok... nekem kicsit fura a túlságosan konzervatív kinézet, főleg hogy a logón kívül semmi írás vagy díszítés az egyébként nagyon jó vonalú motorom. Arra külön kíváncsi voltam, hogy vajon maradt a jól bevált fogaskerék vezérlés, vagy ha nem akkor hogyan oldották meg a V4-es motor vezérlését. Olvasom, hogy láncvezérlésű egyvezértengelyes a 76 fokos hengerszögű motor! Erre mondaná Besenyő Pista "ez hülyeség kérem", de nem hülyeség, mert elég érdekesen, de megoldották!
Van egy metszeti kép a hengerfejről és jól látszik ahogy a kipufogó szelepeket himbák, a szívó szelepeket meg emelőtőkék mozgatják.Egy azon tengelyről működik a szívószelep mechanizmusa ill. van még egy excenteres bütyök ami egy kerekes kilincs segítségével himbán kersztül mozgatja a kipufogó szelepeket. Beszarás! Magyarul szívószelep beállítás lapkával, kipufogó szelep beállítás csavarosan, legalábbis a rajz alapján erre következtetek, de javítsatok ki ha ti nem ezt látjátok.
A GSX 1400-ról eddig nem sok tesztet olvastam és ezért örültem, hogy az is szerepel az újságban.
Visszatérve a VFR-re, nincs ugyan még ára, de félő hogy a duplakuplung meg a sok finomságok bőven 3milla fölé emelik a gépet, én kb 3,5-re tippelek (de lehet szerény voltam).
aladar!
milyen az uj bukód?
Én navigációhoz PDA-t használok. A tartó egyéni készítésű. Thermoelem alsó tartóbilincseit, rittal-lemezt és némi esztergált anyagot használtam fel hozzá. A tartóra egy otterboxot rögzítettem, amire ex-es tömszelencék kerültek. Ezeken keresztül jönnek be a kábelek (USB töltő, illetve egy másik az FM-transmitternek) Az egész 100%-osan vízálló. Kisebb merülést is kibír. A töltő az ülés alá helyezhető be egy átalakított mérőátalakítón keresztül, így pillanatok alatt ki- illetve beszerelhető. Szintén az ülés alatt van kialakítva a szivargyújtó aljzat a töltéshez.
Igazából az egész egy béta verziós kialakításnak indult, de mivel bevált, végül úgy hagytam, ahogy volt. A későbbi tapasztalatok alapján rájöttem hogy a hangot igazán csak lassabb tempónál lehet normálisan használni (pedig a Shoei sisakom nem éppen kétpálcás darab) , ezért le is szoktam róla. Egyébként is a kép a fontosabb. Autóban is le szoktam venni a hangot, mert egyrészt idegesít egy idő után, másrészt pontatlan, néha megtévesztő. Többször volt már olyan esetem az IGO-nál hogy bemondta hogy "balra" miközben a kép világosan mutatta hogy "jobbra". Természetesen a "jobbra" volt a helyes.
A fényező elérhetősége: Székesfehérvár, Lugosi u. 15. 7-16 óráig van nyitva a műhely. A tudakozó megmondja a telefon számát, mert azt nem mentettem el. Elég sok munkája van, úgyhogy hirtelen nem is kaptunk tőle időpontot...
Aztán lehet, már maga is megbánta az árajánlatát...
Jó ár!
Amúgy helyileg merre található ez a fényező?
Ha szabad tudni?
Maga a tartó (amibe belepattintom a GPS-t) nekem is olyasmi, csak azt szoktam átrakni, így a kocsiba is gond nélkül tudom elhelyezni.
Ja és menetközben nem nyomogatom , nagyon veszélyes!
Ja és mázlim van mert biztonságossabban is tudom rögzíteni ám! meret a gombok és a képernyő között van hely ott pont elfére 1 bringabelsőből kivágott gumikarika ami aztán úgy odarögziti a cuccot a tartőhoz hogy max Chuk Norris tudja lerugni
Ügyes!
a szivarosnak má van helye elgondolásom szerint!
Faternak olyan tatója van mint Berber-nek!
Elég jól teljesít azt mondta
De ha nekem is kényelmetlen lesz valószínű fabrikálás lesz!
Van nálunk minden mint a búcsúba (bringaalkatrészekből má csak lehet valamit alkotni)
Az agyba dugós fülhallgató megoldáson gondolkodok hogy valahogy bekötni. De mint említettem semmim nincs a cucchoz úgy kaptam az Unokanővérem Férjétől. Úgyhogy katétereket is kell vennem ha azt szeretném hogy Borinéni selymes hangja vagy a Isti a székely mondja hova merre menjek. Majd jövőre kiderül mi lesz a tartó meg a tápellátás tuti
Nekem egy MIO 701 teljesít szolgálatot 2 éve. Meg kell mondjam szoktam menetközben nyomkodni rendesen. Be van kötve a komunikátorba is. Jó ahogy a füledre tolja, hogy "már megint túl gyorsan mész, fordulj jobbra" Az esőről annyit, hogy ha esik beszedem. Ha nagyon kell 60-80-nál már nem lesz vizes a fejidom miatt. Amúgy meg csak gyujtáson tölt, és csak egy nagy közös kapcsoló van a komunikátorral. Volt olyan problémám, hogy az USB csati elkoszolódott és nem töltötte. Az messze túrán nagyon kellemetlen ha lemerűl. Nem is szivargyujtót, hanem egy Motorola 600.- Ft-os töltőjét szereltem be állandóra. Nem volt vele gond, csak amikor a komunikátor felkerült. Attol kezdve gerjedeztek egymásra a földhurok miatt.