Most akartam motorozni viszem ki a kulcsot erre elered az eső, hogy helyezze bele az magasságkristályragyogású, merkúráldású menybéli ősgyíkvesszejét az a magasságos...!
szobbal!
Akármilyen csodakütyüd van tölteni csak kell és gondolom autós töltőt is be kell szerezned. Az én aljzatom sima 12V-os szivar aljzat ami szabvány méretű csak cseppmentes kivitelben, szerintem ilyet kéne venned, megmutatom hogy is néz ki.
A Mio dobozában volt motorra fogatható műanyag tartó bilincs, de nem használtam fel mert nem esett kézre ezért csináltam másikat, arról is mutatok képet szerintem te is meg tudod csinálni.
Amigot még lehet ujjal nyomkodni de ennek nem akkora a kijelzője mint egy kimondottan GPS-nek
Ez ilyen mindent tudó kütyü A kormányfelfogadáson még agyalok kell venni hozzá cuccokat! Me nincs.
A áramellátást azt jó hogy mondtad eszembe nem jutott volna 1 kapcsoló .
Az esőállóságot is jó hogy mondtad de szerintem nehezen fogok ehhez olyat találni.
Kamionos boltban vettem hozzá aljzatot, gumis tetővel cseppmentes kivitelben. Azt hiszem 1000Ft körül volt, csináltam hozzá szorító bilincset és a bal telóvilla felső részéhez rögzítettem, könnyen hozzáférek nincs útba semminek.
Azt javaslom építsél az áramkörbe egy kapcsolót ami azért kell mert ha feltöltődött Mohabá csak lekapcsolod és nem kell kihúzogatni a töltő dugót menetközben, sőt indítózáskor sem árt leválasztani mert vannak típusok amelyek érzékenyek az esetlegesen ilyenkor fellépő túláramra.
Beszereztem 1 kis Mohabát
Úgyhogy még a télen irány a PDA bót venni kell tartóeszközöt meg energiaátadó készüléket. pipagyújtót építeni a vasba ozt uzsgyi látom merre mének a paripával
Egyszóval Ezentúl csak a kesztyűmet kell levenni hogy térképészt játszak utazások közben
Szia!
A motoromon Showa pneumatikus csillapítású és 5 fokozatban állítható gyári hátsó lengéscsillapítók vannak. A csillapító közeg valami gáznemű anyag. Igen precíz a hátsó keréktől a visszajelzés általa és egyaránt lehet kemény sportosra és lágyabb túrázósra is állítani anélkül hogy az úttartását jelentősen befolyásolná. Az előző motorom a CB-1 az más kategória volt, viszont ott ha keményre állítottam a központi rugót rossz úton hajlamos volt elpattogni a hátulja. Viszont az a motor könnyebb volt vagy 40 kilóval és ott a csillapító közeg olaj volt nem pedig gáz. Gondolom a gázrészecskék dinamikusabb csillapítást nyújtanak mint az olaj és ennek köszönhetően jobb a kontaktus a kerék és az út között. Meg vagyok vele elégedve és nem igazán szoktam állítgatni főleg mióta az elejét lejjebb tettem egy kicsit, azt hiszem közép állásban van most. Általában a feleségem az utasom és az ő 50 kilója nem igényli a nagyobb előfeszitést, persze majd dobozokkal csomaggal másabb lesz a helyzet de szerintem akkor sem kell a felső határig állítanom legfeljebb 4-es fokozatba.
Végre 1 döntés amitől egyre több "pösti" autós cseréli le majd nyáron a kocsiját motorra, hogy gyorsabban eljuthasson a céljáig, így csökken a dugó, és kevesebb lesz a szmog is!
Üdvözletem minden cb tulajnak, és persze minden motorosnak! Cblaci, valójában Téged szeretnélek megkérdezni, hogy a jelenlegi motorod milyen hátsó telóval van szerelve (gyártó, típus), illetve meg vagy-e vele elégedve?
Hát pedig tisztán emlékszek, hogy zoli99 kicserélte, ergó ne vedd 100%-ra, hogy így volt gyárilag. Szerintem a kézikönyvben benne kéne lennie, hogy milyen rugós tagok kellene legyenek rajta gyárilag.
A Showa talán stimmel, de asszem zoli99 kolléga cserélte ki a sajátján progresszívre, azaz default sima rugókkal adták...
Bár ez lehet évjárat-függő is.
Elkészült a vidi!
Úgy döntöttem benne marad a killer, annyi különbséggel, hogy hőálló tömítővel illesztettem bele mert lehet a vidi nem adja vissza de élőben volt egy kis mellészuszogása a végcső és a killer illesztése között. Tudom, hogy nyitottan az igazi nekem is tetszett, de kicsi a mi falunk és nem biztos hogy népszerű vagyok az utcában azzal ha remegtetem az ablakokat, a vizsgáról nem is beszélve vagy a rendőr aki a helyszinen főbe lő ha megfog. link
szobbal!
Akármilyen csodakütyüd van tölteni csak kell és gondolom autós töltőt is be kell szerezned. Az én aljzatom sima 12V-os szivar aljzat ami szabvány méretű csak cseppmentes kivitelben, szerintem ilyet kéne venned, megmutatom hogy is néz ki.
A Mio dobozában volt motorra fogatható műanyag tartó bilincs, de nem használtam fel mert nem esett kézre ezért csináltam másikat, arról is mutatok képet szerintem te is meg tudod csinálni.
Hej de jó lett volna motorozni...