Andi! óvatosan! ilyesmiknél már megnézik azt a bizonyos E-t sajnos
Az ilyesmikkel óvatosan!
Meg hát őő kinek a pap kinek a papné. Én hagynám a kerek lámpát azt csókolom. Legfeljebb annyi ha csinosítani szeretnéd Néznék 1 Hornet lámpát ami pofásabb 1 picit a sima kereknél de még mindig kerek
én is ennyivel vettem!
és ez 1 évvel fiatalabb.
Meg kell hallgatni, megnézni a csapágyakat meg a kormánynyakat alulról és ha épp és jó akkor vétel.
Kinézetre ápolt jószágnak tűnik!
Szép a gép!
Az enyém 1998-as, és 299OO-on áll az órája... nem innék rá mérget! Használt mocinál....nem lehessen tudni!
Találtam a gépemre fejidomot lámpával. Nekem tetszik! Nézzétek csak!
mivel az álma a cbf 500 (azon vizsgazott), de arra nincs penz, ha talalunk jan.-febr. kornyeken jo arban nem szetharcolt cb 500-at, akkor komoly alternativa lesz.
arban ez lenne jelolt, de nem hiszem, hogy csak ennyi lenne az orajaban.
Szlovákoknál még nem vészes a szitu. ott is használnak nyitott dobokat a sportmotorosok. De az osztrákok tényleg nem szeretik oda 100% hogy kell a furulya!
Szerintem maradjatok a furulyánál ha tetszik neki a hangja!
Nem lehet vészes a legyártatása.
Szerintem bármilyen kipufogós csinál 1-et.
Én nem nyúlnék ahoz a dobhoz
Sokat nagyon sokat használ bizonyos esetekben itt a városi dugót értem! Meg a városi forgalmat hamarabb felfigyelnek! tapasztalat!
Én kimondottan célpont voltam az idén! a tiltás közelébe pörgetés eddig mindig használt! megálltak! és nem csaptak el.
Az a baj, hogy 89-92 ig gyártották, nem is értem a 94-es kiadásuak mikor nyertek két évet, talán a honosításnál mert divat volt fiatalítani a gépeket egy időben.
Tehát öregek már és mint minden az is egyszer elfárad, inkább következő lépcsőnél a Hornet 600-on gondolkozz, az hasonló csak nagyobbat harap és modernebb.
Én alapjában érdekesen motorozok állatok mellet meg kint szlovákoknál szervek mellet..
Lovaskocsiknál/Lovasoknál elmenetel bárhol bármikor behúzott kuplung alapjárat!
Szlovák szervek mellet szintúgy!
Itthon már nem számít Van hogy direkt kérték hogy kicsit nyelezzem meg!
Hazajövetel utca elején üres motor lekapcs estefelé meg mikor Alvásidő van a unokaöcséméknél.
Szomszédok még nem panaszkodtak.
De Pesten pl. sokkal inkább magasabb fordulaton használom a motort!
1. hamarabb ugrik lehet bujkálni kilőni stb.
2. hangosabb észrevesznek!
3. Megnéznek vagy szépen vagy mérgesen az utóbbi hidegen hagy
Szóval előnye és hátránya van a fúrt dobomnak és a sportdoboknak
Tapasztalat nyitottabb dob alacsony tartományban kicsit jobban él a motor jobban húz.
Én eddig tán 4x használtam a killert:
vizsgánál,
Hajnalban kellett mennem 2x,
próbánál.
Nem kell!
Kell egy ilyen killer amit mutattam azt kalap. onnantól meg bekaphatják
Átviszed azzal kiveszed utánna azt mutatsz nekik 1 kövér gázt
Közben mellé jelezném hogy Se a szlovákok nem szeretik se az osztrákok! Szlovákok még épp hogy tűrik de az osztrákoknál már bünti van!
Ezzel kapcsolatban úgy érzem nem maradhatok csendben
A CB-1 egy csodálatos gép, feltéve ha olyat fog ki az ember ami nincs agyonvágva. Nekem sikerült egy nagyon jót kifogni motorikus szempontból, a többi nem érdekelt mert nálam minden megoldódott esztétikai szempontból és ezt sokan közületek is láthatták.
Fogaskerék vezérlés, nincs vezér lánc, 200km/h végsebesség amit természetesen kipróbáltam én is de nem emiatt vettem meg, 4,5les fogyasztás 2személlyel normál túratempónál (100-110km/h).
Eddigi motorjaim közül az volt a legjobb, egy műszer volt, igazi óramű, 20-évesen adtam el ki tudja mennyit futott és hányszor forgatták az óráját visszafelé, de 6ezres olajcsere ciklus során egy deci olajat sem evett és villanymotor hangja volt a blokkjának.
És az a hang...link
Hidd el én sem akartam Suzukit. Nem hallottam semmi rosszat róla, csak nem szimpatikus a márka és kész. Alapjában véve Yamahás vagyok, ha lett volna 500-as sor2-es Yamaha azt vettem volna, de ők nem gyártottak ilyet.
Viszont minden szempontból ez volt az 500-asok között az adott évjáratban a legolcsóbb, és ezt a legolcsóbb fenntartani, így aztán ezt vettem.
Nem bántottál meg sem engem sem a mocimat, csak ki nem állhatom az olyan érveket hogy ,,azért mégis csak Honda". Ez elég szűk látókörű gondolkodás. Az hogy a Honda neked jobban tettszik abba nem kötöttem volna bele.
A világért sem akarok kötözködni, mert utálom ha a fórum erről szól, de az nem érv hogy ,,azért mégis csak Honda".
Szerintem a CB 5OO ideális kezdésnek!
Imádom.
És két hete van jogsim. Igazán kezdő vagyok!
A gs 5OO-nál ugyan jóval erősebb, de nagyon jól kijövök a kis brutál hangúval! Tényleg!
A kis vtz egy játék gép volt ehhez képest. Kiválóan megszeretette velem a motorozást, a döntögetést. Édes kis rollerkém.
De az a cb 5OO. Ez szerelem. Ez az igazi. Erős, de könnyen kezelhető.
Szobbal!
Most miért pont nekem kellett egy vadászkutya fülü vizsgáztatót kifogni, akihez hozzá van nőve a mérőműszere?
Bár én is a te vizsgáztatódhoz kerülhettem volna...
Hol itt az igazság?
Én nekem annyira tetszik az öblös hang...Most miért kell lemondanom róla? MIÉRT? Mostan hisztizek...
Na ezt hívják típus vakságnak! Ne haragudj meg, de megpróbálom megmagyarázni, és nem akarlak se Téged, se kedvenc motorodat sértegetni, és még karcintani se. Az alapelv, hogy motorozni kell! És ha valki Simoval, vagy MZ-vel jön a találkozóra, Ő is csak becsületes motoros haver!
A lényeg: " mikor lenyomtam 200 km-t autópályán 150-160al akkor elfogyott 1 dl olaj!" neked természetes Nekem az a természetes, hogy egy évben egy olajjal lenyomok 10 ezer km-t néhol 190-el, leginkább 110-140 között és egy csöpp se hiányzik. Nem baj ez, van másféle baja az enyémnek, tudok róla, és nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy van olyan mint a Hayabusa pl. Mondom, NE sértődj meg, nem bántalak, se Téged se a MOCIDAT! Jó gép, nagyszerű kezdő motor, jól kezelhető, kis karbantartási igényű, de ha választani lehet, és a kettő azonos árban, korban, állapotban, (kilóméterben) van én CB-t vennék.
Valoszinuleg ez egy nyitott dob, en "kalyhacsonek" hivom, es gyulolom. Nagy a hangja (raadasul a nagy hangtol a tulajok sokszor erosebbnek erzik a gepet), de nem a gepre valo. Vigyazz a kipufugo szelepekre, vagy csereld le.
Szerintem teljesen franko a GS500. Muszakilag a CB kicsit komolyabb, pl. mar csak a vizhutes miatt. Gs500 leghuteses, puritanabb, szerintem konnyebben kezelheto, nem ennyire "balna" mint a CB500. A CB meg kicsit komolyabb technikai oldalrol, kicsit erosebb, jobban porgetheto (fokeppen a vizhutes miatt) mint a GS.
Egyik sem rossz motor, a kategoriaban szerintem teljesen jo mindegyik. Uljetek ra, probaljatok ki, melyik all kezre jobban, melyiken erzitek magatokat jobban es valasszatok.
Jaj hagyjuk már ezt a demagóg dumát hogy a GS meg a Suzuki így szar-úgy szar, a honda meg mégis csak Honda.
Azért manapság (kb 90-es évek óta) már nincsenek kirívó technikai hibák, a Japán motorok többségénél, szóval ne akard bemagyarázni. A különbség az hogy a Hondánál minden alkatrész 2-szer annyiba kerül.
Azt meg nem gondolnám egetverő hibának hogy mikor lenyomtam 200 km-t autópályán 150-160al akkor elfogyott 1 dl olaj!
A gs-nél amíg nem világít az olajat jelző lámpa addig nincs baj. Ha a lámpa világít akkor nem megfelelő az olajnyomás a főtengelynél + ahol szükséges.
Az ilyesmikkel óvatosan!
Meg hát őő kinek a pap kinek a papné. Én hagynám a kerek lámpát azt csókolom. Legfeljebb annyi ha csinosítani szeretnéd Néznék 1 Hornet lámpát ami pofásabb 1 picit a sima kereknél de még mindig kerek
és ez 1 évvel fiatalabb.
Meg kell hallgatni, megnézni a csapágyakat meg a kormánynyakat alulról és ha épp és jó akkor vétel.
Kinézetre ápolt jószágnak tűnik!
Az enyém 1998-as, és 299OO-on áll az órája... nem innék rá mérget! Használt mocinál....nem lehessen tudni!
Találtam a gépemre fejidomot lámpával. Nekem tetszik! Nézzétek csak!
arban ez lenne jelolt, de nem hiszem, hogy csak ennyi lenne az orajaban.
Nem lehet vészes a legyártatása.
Szerintem bármilyen kipufogós csinál 1-et.
Én nem nyúlnék ahoz a dobhoz
Sokat nagyon sokat használ bizonyos esetekben itt a városi dugót értem! Meg a városi forgalmat hamarabb felfigyelnek! tapasztalat!
Én kimondottan célpont voltam az idén! a tiltás közelébe pörgetés eddig mindig használt! megálltak! és nem csaptak el.
Tehát öregek már és mint minden az is egyszer elfárad, inkább következő lépcsőnél a Hornet 600-on gondolkozz, az hasonló csak nagyobbat harap és modernebb.
Lovaskocsiknál/Lovasoknál elmenetel bárhol bármikor behúzott kuplung alapjárat!
Szlovák szervek mellet szintúgy!
Itthon már nem számít Van hogy direkt kérték hogy kicsit nyelezzem meg!
Hazajövetel utca elején üres motor lekapcs estefelé meg mikor Alvásidő van a unokaöcséméknél.
Szomszédok még nem panaszkodtak.
De Pesten pl. sokkal inkább magasabb fordulaton használom a motort!
1. hamarabb ugrik lehet bujkálni kilőni stb.
2. hangosabb észrevesznek!
3. Megnéznek vagy szépen vagy mérgesen az utóbbi hidegen hagy
Szóval előnye és hátránya van a fúrt dobomnak és a sportdoboknak
Tapasztalat nyitottabb dob alacsony tartományban kicsit jobban él a motor jobban húz.
Én eddig tán 4x használtam a killert:
vizsgánál,
Hajnalban kellett mennem 2x,
próbánál.
Komolyan nézegettem egy szép fekete paripát...
Biztosan klassz lehet!
Még nem ültem rajta...
Tán majd egszer!
Kell egy ilyen killer amit mutattam azt kalap. onnantól meg bekaphatják
Átviszed azzal kiveszed utánna azt mutatsz nekik 1 kövér gázt
Közben mellé jelezném hogy Se a szlovákok nem szeretik se az osztrákok! Szlovákok még épp hogy tűrik de az osztrákoknál már bünti van!
A CB-1 egy csodálatos gép, feltéve ha olyat fog ki az ember ami nincs agyonvágva. Nekem sikerült egy nagyon jót kifogni motorikus szempontból, a többi nem érdekelt mert nálam minden megoldódott esztétikai szempontból és ezt sokan közületek is láthatták.
Fogaskerék vezérlés, nincs vezér lánc, 200km/h végsebesség amit természetesen kipróbáltam én is de nem emiatt vettem meg, 4,5les fogyasztás 2személlyel normál túratempónál (100-110km/h).
Eddigi motorjaim közül az volt a legjobb, egy műszer volt, igazi óramű, 20-évesen adtam el ki tudja mennyit futott és hányszor forgatták az óráját visszafelé, de 6ezres olajcsere ciklus során egy deci olajat sem evett és villanymotor hangja volt a blokkjának.
És az a hang...link
Viszont minden szempontból ez volt az 500-asok között az adott évjáratban a legolcsóbb, és ezt a legolcsóbb fenntartani, így aztán ezt vettem.
Nem bántottál meg sem engem sem a mocimat, csak ki nem állhatom az olyan érveket hogy ,,azért mégis csak Honda". Ez elég szűk látókörű gondolkodás. Az hogy a Honda neked jobban tettszik abba nem kötöttem volna bele.
A világért sem akarok kötözködni, mert utálom ha a fórum erről szól, de az nem érv hogy ,,azért mégis csak Honda".
Széles utat
Részemről ennyi
Imádom.
És két hete van jogsim. Igazán kezdő vagyok!
A gs 5OO-nál ugyan jóval erősebb, de nagyon jól kijövök a kis brutál hangúval! Tényleg!
A kis vtz egy játék gép volt ehhez képest. Kiválóan megszeretette velem a motorozást, a döntögetést. Édes kis rollerkém.
De az a cb 5OO. Ez szerelem. Ez az igazi. Erős, de könnyen kezelhető.
Ha a barátnőd bír vele, egy csodás kis moci, lényegesen kisebb pénzért. Van olyan mint egy jó Bandit!
Most miért pont nekem kellett egy vadászkutya fülü vizsgáztatót kifogni, akihez hozzá van nőve a mérőműszere?
Bár én is a te vizsgáztatódhoz kerülhettem volna...
Hol itt az igazság?
Én nekem annyira tetszik az öblös hang...Most miért kell lemondanom róla? MIÉRT? Mostan hisztizek...
A lényeg: " mikor lenyomtam 200 km-t autópályán 150-160al akkor elfogyott 1 dl olaj!" neked természetes Nekem az a természetes, hogy egy évben egy olajjal lenyomok 10 ezer km-t néhol 190-el, leginkább 110-140 között és egy csöpp se hiányzik. Nem baj ez, van másféle baja az enyémnek, tudok róla, és nem akarok senkit meggyőzni arról, hogy van olyan mint a Hayabusa pl. Mondom, NE sértődj meg, nem bántalak, se Téged se a MOCIDAT! Jó gép, nagyszerű kezdő motor, jól kezelhető, kis karbantartási igényű, de ha választani lehet, és a kettő azonos árban, korban, állapotban, (kilóméterben) van én CB-t vennék.
koszonom megegyszer mindenkinek!
Egyik sem rossz motor, a kategoriaban szerintem teljesen jo mindegyik. Uljetek ra, probaljatok ki, melyik all kezre jobban, melyiken erzitek magatokat jobban es valasszatok.
Itt vannak a képek:
Azért manapság (kb 90-es évek óta) már nincsenek kirívó technikai hibák, a Japán motorok többségénél, szóval ne akard bemagyarázni. A különbség az hogy a Hondánál minden alkatrész 2-szer annyiba kerül.
Azt meg nem gondolnám egetverő hibának hogy mikor lenyomtam 200 km-t autópályán 150-160al akkor elfogyott 1 dl olaj!
A gs-nél amíg nem világít az olajat jelző lámpa addig nincs baj. Ha a lámpa világít akkor nem megfelelő az olajnyomás a főtengelynél + ahol szükséges.
A többieknek bocs az offért.