Köszi a segítő szándékot!
Én is úgy ítéltem meg, hogy nem vészes a horpadás a tankomon...tán nem a csere feltétlen a megoldás. Valami fehér dologgal be is kenték...a képen huncutul próbáltam takarni, de hát a szakértő szemek elől...
Csaszi!
Meggyőzően hangzik amit írtál a lámpákról! Megfontolom.
Igazság szerint még nem motoroztam éjszaka, illetve sötétben. Pontosabban csak városban, de az ugyebár más eset.
Még nem döntöttem el hogy legyen-e fejidomom. Valamelyikőtők mociján van fejidom, és az is bejön. De a dupla lámpák is nagyon tetszenek. Szóval majd döntök, melyik verzió legyen. Még fejidomra várok árajánlatot, pár nap múlva ígérték. A két dupla szemecske összesen mennyibe kerülne nekem Csaszi?
Szóval! A felső lámpában 1 H7-es tompított van! Az tutkon van belőve, így a tompított fényed nagyon szuper! Az alsó lámpában pedig 1 H4es van beépítve és az meg a refihez van belőve! Így az alsó lámpa refiként szuperül müxik, de tompítottként pedig olyan MZ-sen! Szóval ha mindkét tompítottam világít akkor a gyári nagyhoz képest 1.5x a fényerőm!
Ha meg nem jön senki szembe akkor felcsapom a refit, és 1 teljes értékű tompított, és 1 ugyan olyan teljes értékű refi világítja az utat előttem! Szóval van fény dögivel!
Néztem a tankodat az adatlapon és úgy látszik mintha a bal oldala lenne enyhén megnyomódva. Szerintem tutira javítható nem látok rajta éles kontúrú törést, ettől én már sokkal dúrvábbat is láttam amit rendbe hoztak.
Várjál még kicsit a másik tank megvételével, mutatsd meg valami kasznisnak, az a gond 300km-re vagyunk így nem tudok ebben igazán segíteni de hiszem, hogy ott a te környékeden is van aki foglalkozik ezzel. Itt Debrecen környéken már mondanám is a tutit telefonszámmal együtt, de az neked messze van.
Ne magyarászkodj Balázs, nem kell , emlékezz a tigris túrára és az egri kanyargósra... Volt azért egy két megmozdulás és igen szép képekkel szoktad megajándékozni a fórumot.
Andi! üdv a klubban, örülök, hogy felkavartad az állóvizet, régen volt olyan mikor ennyien voltunk jelen egy este alatt mint most.
Nekem ugyan nem volt CB 500-as motorom de én is csak dícsérni tudom a túratársaim tapasztalatai alapján. Régebben mikor még a CB-400 nyergében tekeregtem ismertem meg a fórumozókat (hasonló lóerős gépek tulajait kerestem a túrákhoz) és ragadtam itt mert barátokra leltem.
Volt is néhány szép túra és a jövőben remélem lesz még több is.
Szinte mindenben tudnak neked segíteni az itteniek és segítőkész népség is azt tapasztaltam.
Külön öröm, hogy mindjárt kitöltött adatlappal érkeztél ide, jó példa lehet néhány régebbi tagnak
Nagyon el van ásva a gép! Nem kifogás
Meg családi összejövetel volt.
eeez van.
hétköznap mire hazaérek kibányászom a gépet korom sötét van!
Kezdem rohadtul utálni a telet!
de hamar vége lesz
Remélem az új gumit is meg tudom venni
És jövőre 1-2 nagy túra is befigyel reményeim szerint külföldre.
Persze, en probalok neha szervezkedni, de eddig csak Zoli99-el mentunk egyet itt Budapest kornyeken. Marmint en, a tobbiek ha jol tudom mar paran talalkozgattak kozos gurulasra.
Szobbal meg csak a kifogasokat kereste most hetvegen is, ugye?
Csak neztem, hogy fehervari vagy, Kome szinten, en meg varpalota, ugyhogy nem kell tul sokat szervezgetni majd tavasszal egy bakonyi vagy vertesi kanyargashoz.
FAndi es mindenkinek, vigyazzatok ilyenkor, a falevelek es a nedves uttest neha olyan mint a jeg. Nekem is Pilot Active van, hamar melegszik, de attol meg a csuszos uton csuszik ez is szepen. Ma is ketszer csuszott nekem kanyar elott fektavon (semmi gond, csak ereztem, hogy hamar csusszan, ilyenkor mindent kanyart ugyis joval ovatosabban, joval elobbi fekezessel kozelitek meg). Multkor Zoli99-hez kerekezve Dany fele is (nyalkas, ocsu ido volt) csuszott parszor a hatulja (en mindig elol-hatul fekezek).
Mondjuk ma ketszer voltam folduton is, az egyiken olyan sar volt, hogy harmadikban menet kozben egyszer csak elforgott a hatulja, de kikecmeregtem
Hm! CB-s gurulás? Ez igen jól hangzik! Köszi az infókat! Holnap átböngészek minden lehetőséget, és elkezdem összegyűjtögetni a dolgokat, had szépüljön az a gép alám!
En labtartot nagyvas.hu -n vettem. Indexeket IMET-nel, de sok helyen talalni, E betut keress rajtuk... a biztonsag (muszaki vizsga) kedveert. Kuplung es kezifek kar is szokott nagyvas.hu vagy biker-world Aradi utca.
Van meg egy harcostars (ha megvan meg a CB-je) Fehervarrol, Kome, illetve en Budapest-Varpalota ketlaki eletet elek, remelem egyszer ossze tudunk hozni egy CB-s gurulast arrafele (persze ez mindenkinek szol, johettek Bekescsabarol is! )
Hát óvatosan Azért már okozhat hatalmas meglepetést az időjárás meg az út is!
A döntögetést én jövőre hagynám az tuti!
Elől látom Metzeler gumi van de hátul nem tudom.
Nekem a pilot hamar melegedik de ilyen időben már nem merném úgy döntögetni mint nyáron!
Azért októberben fent Dobogókőn a ködben volt kanyar ami megcsusszant! és van hogy nem is látod hogy milyen az út! És kanyarban ér a meglepi. Nem akarlak elrémiszteni csak óvatosan!
Sok sikert a vizsgához! amikor én vittem elöttem 1 ducati nyitott dobbal és ott morogtam hogyha ez átmegy az enyém kés a vajon így is lett. Nem kellett beindítanom és asszem a leoba benne van az E szóval nyugi
Szép hangja volt, emlékszem! És alig értünk utol...arra is emlékszem!
Az irányjelzőimen aggódom a holnapi vizsga miatt....na és lehet, hogy a hangjával is gondok lesznek...
Hát csak nem bukunk meg?
Nagyon gondolkodom én is a fekete színen...ahhoz jól tudnék öltözni is! Ez a mostani színe viszont egyedi! És egyszerűbb lenne az életem is, ha azt hagynám. A lényeg: holnap motorozni fogok! Mert a hónom alatt mégse vihetem a kicsikét vizsgázni! Ugye? És abban bízom, hogy kapok valamiféle útvonal engedélyt, míg megjön a rendszám, és akkor aztán szabad a pálya? (Már ha az idő is engedi?) Mennyivel lesz csúszósabb a moci mint nyáron vajon? Attól félek, nem melegszik úgy át a gumi, és tanya lesz belőle, ha a megszokott módon próbálok közlekedni...Már eleve a döntögetés se megy úgy, mint a kis vtz-vel! Még gyakorolnom kell kicsikét....
Jó ha van sport dob!
Hallanak legalább! nekem az előző tulaj fúrta meg de hallottátok és ha jól emlékszem dicséretet is kapott
én is nagyon sokat gondolkodok sport dobon. de aztán vagy benzin lesz belőle vagy gumi. A következő idényre sajna cserélni kell!
úgyhogy megint nem lesz . Marad a herélt dob 1 ideig.
Szia Csaszi4!
Néztem a géped, és igen, tetszik! Valóban nagyon egyedi, és mutatós! Kérdésem: ugyanolyan jól világít mint a nagy kerek? Nem romlik sötétben a látási viszony a két kicsivel?
Nekem a hátsó lámpa nem elég...hogy is mondjam tetszetős! Azt szeretném kicserélni, lehetőleg ledesre, de mindenképp egy telilámpára. Viszont nem igen találtam olyat, ami cb-re megfelelő lenne....
A tanknál ajánlották már mások is, hogy ne cseréljem, hanem huzassam (jól mondom?) ki, és fessük szépen csak le. Ma ment vele egy ismerős srác, aki Honda márkakereskedőnél volt sokáig szerelő, mára már saját műhelye van. Azt mondta oks a gép, csak csicsázni kell!
A hangja.... hát igen! Az nagyon szépecske! Hát mihez is hasonlítsam? Tuning traktor? Nos a kutyák az utcába behúzott farokkal futkosnak, ha odahúzom neki! Ja igen. És az öregnénik is integetnek! Biztos azért, mert szeretnek minket, igaz?
Nincs is annyira leharcolva az a gép! Nagyon szép! Tényleg jó hangja lehet azzal a LeoVince dobbal! Egyedi gépet szeretnél? Lámpában nem gondolkozol? Van nekem 1 ugyan olyan konzolom mint ami az én gépemen van! Fotógalériában még az összeszerelésről is találsz képeket! Bár azt a konzolt, még a mocira kell operálni, és kell még 2 lámpát is venned, de rögtön lenne 1 ikerlámpás géped! És akkor már ketten lennénk a világban akinek ilyenje van!
Amúgy 192-195 a vége gyári áttétellel!
Volt alkalmam kipróbálni
Amióta láncszett csere volt előre lehet kisebb került mert az óra is másképp mutat bizonyos fordulatnál mint régen.
Véletlen nem Téged szállítottunk le a Videotonnál a motorodról? Akkor még csak terveztem, hogy cb-m lesz!
Ismerős a gép, és Te magad is!
Yamaha 6OO xj divivel voltunk...
Te vagy az?
Köszönöm a fogadtatást, és az infót!
És én is azt kívánom, hogy rövid telünk legyen!
Habár bevallom, még az idén szeretnék gurulni, és összeszokni a kicsikémmel! (Ha jól sajdítom kb. 1Onap míg megjön a rendszámom...) Noha nem bírtam ki, és múlt hétvégén rendszám nélkül is ki kellett próbálnom.
Az autópályán nekem fogyott el a bátorságom 17O-18O között...A mocim még ment volna! Jó kis gép, igencsak beleszerettem! Most tervezgetem, mitől lesz egyedi, és milyen színe legyen!
Majd figyelem a fórumot eztán folyamatosan, hogy ne maradjak le a tavaszi első cb kiröpülésről!
Üdv itt nálunk!
Kérdezd meg a sugomotort hátha meg van még nekik a tank!
De budaörsön foglalkoznak horpadás javítással meg a jobb lakatos műhelyeknél is!
Sziasztok!
Bocsi, hogy ismeretlenül írok...de egy hete lettem cb5OO tulajdonos!
Sajnos ma hiába volt gyönyörű idő csak az autómmal száguldozhattam, és sóvár szemekkel húzódtam félre a mögöttem felsorakozó motorosok elől...
Hétfőn viszem műszakira, hisz Olaszországból való, ahol nem igen vigyázott rá az első gazdija... kicsit horpadt a tankom, és csúszás nyomok láthatók szegényen...
Kellene rá egy új tank, egy jó festő gondos kezét is elviselné, és ki szeretném cserélni a lábtartót, az indexeket, a kuplung és kézi fék kart is...Ha tudtok eladó tankot, azt is szívesen megszemlélném...
Én is úgy ítéltem meg, hogy nem vészes a horpadás a tankomon...tán nem a csere feltétlen a megoldás. Valami fehér dologgal be is kenték...a képen huncutul próbáltam takarni, de hát a szakértő szemek elől...
Csaszi!
Meggyőzően hangzik amit írtál a lámpákról! Megfontolom.
Igazság szerint még nem motoroztam éjszaka, illetve sötétben. Pontosabban csak városban, de az ugyebár más eset.
Még nem döntöttem el hogy legyen-e fejidomom. Valamelyikőtők mociján van fejidom, és az is bejön. De a dupla lámpák is nagyon tetszenek. Szóval majd döntök, melyik verzió legyen. Még fejidomra várok árajánlatot, pár nap múlva ígérték. A két dupla szemecske összesen mennyibe kerülne nekem Csaszi?