Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok!

Remélem motoroztatok sokat! Felénk Dányban ragyogó...szikrázóóóó napsütés! Gyönyörű őszi falevelekkel megspékelve, ez az amit imádok! Legszívesebb lementem volna Dubrovnikig egyseggel. Csak azért nem mentem, mert otthon felejtettem az irataim

Sok ilyen bónusz hétvégét a tavaszig! Feltöltődtem! ;)
Vigyázzatok magatokra!
Zoli
Nem hinném hogy lesz rá időm
De azért köszi
Hetvegen, foleg vasarnapra, Budapest vonzaskorzeteben tervez valaki valami gurulast? Szobbal, Zoli99?

En asszem ra fogok erni
A jövő nemzedéke , nem ám mesés könyvet forgat hanem motoros újságot , az Ablak Zsiráfok és Babarok ideje lejárt .

A kirajzás meglesz, igaz ügyeletes vagyok de a lovak közé fogok csapni akkor is az hótziher

Kellemes hétvégét mindenkinek!
Kapkodva írtam az előbb, mert órára siettem.
Szóval számomra maximum ennyi marad erre a hétvégére. Lásd a képet (egyik unokaöcsém).
Mjad megszakad a szívem!
Három napig csúnya, nyálas idő volt, most pedig teljesen kitisztult az ég, gyönyörűen süt a napr, kellemesen enyhe az idő. Nekem pedig előadásokat kell, után pedig valami konferencián kell részt vennem, ami szombaton is tart, ergo: fuccs a motorozásnak.
Magyar hinban hogy áll az idő. Gondolom, ha kedvez, ti bizonyára kirajoztok.
Hát én úgy vagyok vele ha Német és nagyon jó autót szeretnék csak is BMW vezettem már és elmondhatatlan érzés annyira jó!
Ha közepes megbízható Német VW de drága
Viszont még mindig közepes és jó Opel! olcsó az alkatrész hozzá! Főleg az a f és g astra-hoz és a Zafira-hoz.
Hát a 6 henger az már széles! Igazán lenyűgözni engem 1 5hengeressel lehetett volna! Egyébként jól néz ki, csak 1600ccm? Basszus ez a világ fejlődése? Legyen minnél nagyobb?

Én középkategóriában egy 2007es Audi A4 2TDI-t sikerült kipróbálnom! Azért az sem rossz!
Hát lehet. De én már rájöttem, a nagy batárok annyival nem jobbak, mint amennyivel drágábbak. Ráadásul, a szervízben is másképp számolnak. Mondjuk (kop,kop) még nem volt gondom ezzel. A 626-al viszont már ezt tapasztaltam.
Egy felső-közép kategóriás gépből átülni egy azonos kategóriájú de más tipusú gépbe nem jelent túl nagy minőségi változást.
De ha egy alsó kategóriáshoz vagy szokva akkor már nem kicsit érezhető a különbség, valószínű a 6-os is úgy hatna rám mint a Civic, más világ mint amit megszoktam.
Nekem az Audi sosem tetszett, az ár/érték arány miatt. Nem igazán érdemli meg a helyét, a Merci és a BMW között. Szerintem, az csak felfuvalkodott, kiglancolt VW. Majd ha esetleg megyek hozzád a festés ügyben, berepüljük a Mazdámat (6-os D) majd meglátod észre sem fogod venni a 210-et se hang, semmilyen félelem keltő érzés.
Autóban mindíg is az Audik tetszettek, na nem a nagy batárok hanem az A3-as főleg az új. Aztán megjött a kollégám zsír új 1,8-as benzines Honda Civicje (nem a "teknősbéka" hanem a sedan) és miután belement az első ezer km-er kipróbáltam és valami eszméletlen élménybe volt részem, majd ő vezetett és kimentünk a pályára, nem sajnálta és odataposott neki rendesen, 200-nál alig volt menetzaj úgy beszélgettünk mintha egy lámpánál állva tettük volna azt.
Azóta szeretnék én is olyat, csak aztán felébredek és belelóg a kezem a bilibe, majd beülök az öreg Puntóba...
Szia Laci!
Én sem magam alá képzelném. De a BMW technikai megoldásai, lenyűgöznek. (A kedvenc autóm,az 530D) Az autók motorjai, majdnem minden évben elnyerik, az év motorja címet. Na meg a futómű! De ez a kétkerekűekre is igaz.
Nekem is nagyon tetszik , annyira hogy el is adnám rögvest, aztán az árából megvenném a CB 1300-at és még maradna annyi lecsóm amiből bejárnám európát
Bizony, bizony a farokidom rövid. De a többi, nagyon király.
Én is be akartam másolni!
Imádni való lehet! csak a farok idom lehetne hosszabb!
Amiért jó:
1. BMW
2. 6 Henger
3. KARDÁNHAJTÁS!
Sziasztok!
Ezt nézzétek meg, eszméletlen!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Király!
Tényleg Jó

A három székely aranyigazságot ismered?

-A sör nem alkohol
-A medve nem játék
-Az asszony nem ember
Hogy jó hangulat ezért legyen!

Én tőlük sírtam be a röhögéstől! Garantáltan röhögni fogtok!

http://www.youtube.com/watch?v...
Itt is katt az előzményre!
Csaszi szépen leírta, de volt már itt erről szó, érdemes olvasgatni a fórum korábbi bejegyzéseit is.
Katt az előzmény gombra!
A kormánycsapágy azért mert nem kotyog, és nem szorul, még be lehet rágódva! Mivel a kormány 99% egyenesen áll, és úgy kapja az ütéseket a csapágyak azon a bizonyos helyen a perselyezést kikezdik! Szóval lehet 1 kormánycsapágy csere megoldaná a problémád! De ha rászánod magad akkor csak a kúpgörgős kivitelűt szabad megvenni! Ezeknek a csapágyaknak legalább 2-3x nagyobb a teherbíró képességük!

Az én 2 éves CBF500-am is sajnos elkezdte! Fél éves volt mikor először tapasztaltam! Majd 1-2 év múlva tuti lecserélem a csapágyat! A gumin szemre még ma is vadi új, a centírozást már ellenőriztem, a nyomás is rendben, és a villák is jók! A CBF-egyesület fórumán valaki kicserélte a csapágyát, ilyen kúpos típusúra, mert az övé is csinálta, és már vagy 1 éve semmi jelenség! Azt hiszem 10eFt volt maga a cucc! Ezért vagyok benne biztos, hogy ez sokat javít a dolgon!

Egyébként sajnos a kormányszitálás Honda betegség! A váz, és villa pont úgy áll, hogy hajlamos erre a jelenségre a gép! Elég csak 1 kis hiba, és elkezdi! De ezért ilyen könnyű irányítani, bedönteni, hirtelen irányt változtatni a mocival! Valamit, valamiért!
Sziasztok!
Még hogy vége az idénynek? Ma nagyon jó volt az idő, egy jó nagy körre.
Nekem is van a kis cbr-en doboz és elengedett kézzel beszitál, levettem akkor pedig nem!Úgytűnik így természetes!