Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsánat, hogy megint nem témával kapcsolatos dolgot írok(mondjuk ez a fekete gépezet bejön, de küllős kerékkel jobb lenne)
Szóval tegnap észrevettem, hogy elhagytam a balos kormánysúlyt . Fingom nincs mikor ...
Nem lenne vkinek eladó kormánysúlya ? utaskapaszkodó, meg azok a csomagrögzítő konzolok (farokidom alatti) ?
Néztem kormánysúlyokat nem annyira vészes az áruk, de csak ilyen csili-vili desingos lófaszok vannak, nekem az egyszerűbb gyári jobban bejön.
Már választottam is, tetszik a puritánsága és a vonalai, kb az én stilusom. Persze azért hozzá nyúlnék itt-ott
volt itt még egy pár szépség :D

http://img.villagephotos.com/p...
jah, szerintem se ideális erre a cb500.
Van erre már bejáratott donor:
CB450
CB550
CB750

http://www.vintagebike.co
.uk/B...


http://klimb.com/blog/wp-conte...

http://
stever.ca/wp-content/up...
Látom nem csak nekem dobogtatják meg a Café racer-ek a szívemet.

Azon törtem a fejemet ,hogy CB500 -asból lehetne e csinálni cafe racert , de arra jutottam ,hogy sokat kéne rajta alakítani ,mert a hátulja igen moder így cserélni kéne tankot is sztem stb stb.
Igen, tutira kéthengeres, ott a kipu a másik oldalon...
De a Superhawknak más a blokkja:
CB750 Cafe Racer építése:
http://www.superhawkforum.com/...

Francb
a, de kedvet kaptam...! :)
Itt is Superhwak-nak írják:
http://www.classic-japanese-bi...
Másabb a kipuja, de attől még lehet az.
A honda CB 77-re tippelnék. Ami még a superhawk néven volt elhíresült. Bár ne mtudom.
Videó (talán ez? )
Találtam róla egy írást , de számomra sok minden nem derűl ki.
http://img.villagephotos.com/p..." target="_blank">link
Most hogy jobban megnéztem lehet mégis kéthengeres?
A hátsó lánckeréknél kell nézni, mintha ott látszana a másik kipu vége, aztán a henger is elég szélesnek tünik keresztbe és lehet pont olyan szögbe van fotózva, hogy nem látszik a másik karbi.
Fel van adva a lecke rendesen
Akkor sem nagyobb mint 200-as de lehet inkább 125-ös
talán ez még 1970-ből (2henger, 2szelep, 125ccm)
Nem kérdeztél könnyűt
Kb 100 ccm-es lehet,1hengeres 4ütemű 2 szelepes, gyönyörűen átalakítva.
70-es évek legeleje, Európában himondója sem volt az ilyeneknek pedig a Honda rengeteg típust gyártott.
74-es volt az én sorkettesem és már tárcsafékes (a 73-as modell még nem) ezért gondolom, hogy ez a 70-es évek legelején készült.
125ccm-es 4T-k két hengerrel készültek és voltak 200-asok is szintén sorkettesben.
A léghűtéses nagynak tűnő henger ne tévesszen meg senkit, kisköbcentis motor az biztos.
Zolival már eljátszottunk a gondolattal, hogy meg kéne csípni egy öreg pincelakót és szépen takarosan felújítani és persze csak veterán talikon elővenni.
Nekem már volt egyszer csak hülye fejjel eladtam, igaz jó árat kaptam érte de olyan állapotban volt mint egy új.
Keresgéltem és ezeket találtam, valami ilyesmi volt átalakítás előtti állapotban az amit Bacy felrakott (bár ki tudja) mindenesetre gyönyörű motor meg kell hagyni.
Sziasztok!

Bár nem CB 500 (bár ki tudja) , de nagyon tetszik ez a motor és maga a Cafe racer stílus. Nem tudjátok véletlenű l,hogy ez melyik Honda modellből lehetett átalakítva?
Honda
Az a baj én hamar meg is unom, meg esélytelen vagyok velük szemben mert ők mindíg nyomják.
Régebben a Need For Speed Undergrund volt a kedvencem ami nem motoros ugyan, de elszórakoztatott.
A Jó öreg Besenyő hiányzik ám!
Ez is király!

Nekem is szokni kell ezt a játékvezérlőt olyasmi mint az x-box-é!
Sose játszottam még ilyesmi joy-al.
Motorost meg billentyűzettel lehetetlen játszani azért vettem!
A Fiaid engem is rongyá vernének X-box-on az tuti! Úgyhogy hajrá! Bele lehet jönni hamar!
Sajna nekem az ilyesmi nem pótolja a motorozást. A fiúk is rongyá vernek az x-boxal úgy, hogy még a kedvem is elmegy .

Ezzel múlatom az időt ha éppen ráérek, nagyon bírom őket:Besenyő Pista bácsi a hülyeségről
Sziasztok!

Én bebiztosítottam magam télire
Vettem 1 joystickot és előástam a tavalyi motoros játékot és megnézem az ideit is! Úgyhogy Télen is motorozás
Többször túrázok, mint pályázok! Régi vágyam volt, hogy eljussak az Üvegtigrishez! Fene gondolta volna, hogy itt van 20km-re tőlem!
De idén(y)re vége! Szombaton leteszem a vasam! Télen a moci szétkap, tank kijavít, és az egész lefestet gyönygyházmetál megabrutálra! Ja és lehet kap 1 kis CB1300 festés formavilágot is!
Olvasd el, valóban jó!
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/alpen_masters_2
009_big_bike_ducati_monster_1100_honda_cb1300_yamaha_vma
x_mv_agusta_brutale_989_r
Van igazság abban amit mondasz, de nem volt ez komolytalan teszt és a végeredmény sem volt egyértelmű. Nem egy ember döntött (szavazatok) és parázs viták. Ha semmi egyéb nem gátolna a motorvásárlásba csak az úri jókedvem biztosan a nagy CB választanám és nem az Alpen Masters miatt.
Érdekes jó hangulatú olvasmány volt, nekem nagyon bejött.
Nem olvastam a mostani tesztet. Csak a 2 előző évit, amikor a Vstrom nyerte az összehasonlítást. Viszont akkor is az a véleményem, hogy nem lehet egyértelműen eldönteni hogy melyik motor jobb. Lehet különböző méréseket végezni. Meg lehet kérdezni nagynevű tesztelőket, hozzáértő embereket. De a vége akkor is az, hogy kinek ez jön be jobban, kinek az. Hogy is szól a mondás? Kinek a pap, kinek a Pappné? Többek közt ezért is gyártanak ennyiféle gépet.