Nézegetem szomorkásan hogy irogassátok hogy ilyen hideg van meg olyan hideg van(6-8 fokok)......de ennek ellenére motorozgattok.Irigyellek titeket. Én sajnos le kellett tegyem az idénre. Ugyanis ma reggel a Gyergyói medencében Alfaluban, reggel (-12 C fok) minusz 12 fok volt. Sajnos ezt már nem kockáztatom meg... A másik meg hogy a köd délután három-négy orakkor megy ki aztan meg lenne a minusz fokokban egy orácska. Zord idők vannak erre fele...
Nagyon fáj a szivem...
Jo motorozást nektek mig lehet. Száraz meleg aszfaltot.
Tartsál is! Nekem utassal is valamikor megcsusszant! akkor mondtam azt hogy kuka! Az ényém még öreg is volt olyan kemény volt mint a kő!
Ha nem vagy olyan extrém mint én motorozásilag Akkor Continental Avanue! olcsó és nagyon jó!
Arra még nem jártam.
Egyébként útközben talán kettő motorost láttam. Hideg volt (van). Hiába volt szép napsütés. Gondolom a "hideg" aszfalt sem úgy tapad, mint nyáron. Mindenesetre, én nagyon nem teszem le "aludni" a CB-t . Hátul Dunlop gumim van, egy kicsit tartok tőle.
Szia Atesz!
Magam voltam, ill. egy termosz forró tea volt velem (mivel a szilvapálesz nem jó ilyenkor védőitalnak ) szombaton, még 7 fok se volt mikor indultam, aztán max 10 volt mikor sütött a nap.
Szűk 150 km-t mentem, céltalanul, egyedül, a Vekeri-tó volt a biztos, hogy megnézem, csináltam pár fotót is a lehullott falevelek között.
Krisztina asszony is jönni akart, de végül nem javasoltam neki mert hamar megfázik, sűrűn megálltam én is teázni, nem volt melegem.
Így telt, magányosan búcsúztattam az idei motoros szezont a késő őszi napsütésben...
Fasza!
Most már csak azt kéne tudni milyen a hangja , mert azt szeretném ha a mély hang megmaradna csak kissé halkabb formában. Van olyan ami sustorgóson szól alapjáraton és az nekem nagyon nem tetszik.
Tulajdonképpen amit mutattam az is jó, csak be kell fenekelni a csövet és ki kell furkálni.
Köszi a segítséget
No ha már ezen filózol!
Akkor az úgy nem jó!
Leszaladok lefotózom Bratyó MARTIN dobjának a killerét!
Amit itt látunk képen az nem fog fojtani rajta szinte semmit! Ha jól emlékszem Zsoltnak volt ilyen és semmit nem ért!
Nekem is szépen dörmög a karbon dob, de én meg inkább dB killer fabrikáláson töröm a fejem. Olyanon ami könnyen ki és beszerelhető, ha tényleg sikerül jövőre az Alpok akkor az osztrákok nehogy zokon vegyék és lebirságolják róllam még a gatyát is.
Valami ehhez hasonlót fogok gyártani:
Nekem meg van furkálva a dob. Mikor utoljára mentem vele mikor jó idő volt akkor határoztam el hogy erre nem kell sport dob! Mert valami oknál fogva eléggé hangos lett hogy mitől nem tudom
Majd jövőre ha Zsolt barátommal megyek gurulni akkor megint azt fogom érezni hogy hát igen néha elkéne 1 sportdob! De minek így is hangos és jó hangja van megnézik megfordulnak!
És azt szeretem a legjobban mikor motorféken lefelé gurulva hörög! vááá már hiányzik!
Majdnem így néz ki az 500-asban
nem ferdén van levágva hanem lépcsősen. Az elmélet jó!
de van 2 karma amit elvileg ha összenyomsz (hogy hogyan ne kérdezd) akkor ki tudod húzni a súlyt. De kínszenvedés az egész. Én hagytam a búsba!
Rúd azon része ami a kormánycsőbe van tolva "szalámiba" kell legyen vágva és a belső tagban legyen a menet.
Meghúzáskor az egész nem tud elfordulni és a "szalámiba" vágott rúd összecsúszva beszorul a kormánycsőbe.
A CB-1 be igy csináltam, a Suzué még gyári.
Aha
jól van köszi, van havernak gumis kipróbáljuk majd h lehet megoldani, aztán suliba összedobok hozzá vmi, nyitott dobot is ott akartam csinálni, de lehet összekötőt még mindig ott kell majd.
van eszterga minden szar anyag meg CO hegesztő, azzal jobb vagyok mint ívvel már csak a tanárral kell megdumálni
Én is Gumisat vettem!
Gumi kuka és olyan méretű adapter pont volt itthon de lehet csinálni is szerintem vagy akármilyen rúddal tudod pótolni ha kifúrod! Ja és még alátét pótlások! hogy jó legyen a méret! Sőt még a csavarból is vágni kellet ha jól emlékszem.
Hali
Köszi majd megnézem, most találtam olyan konzolt is keszthelyen 500 forint postaköltség meg a háromszorosa szerintem.
Amúgy én is kiszedtem lefestettem én is esés után és én is elhagytam.
Már csak olyan súlyokat találtam amik gumisak és úgy feszülnek bele a kormányba, sima csavarosat nem ...
Hát igen megesik én is elhagytam. És hát én se találtam olyat ami gyári de mivel szezon közepén hagytam el ezért fele olyan súllyút vettem mint a gyári. Na ezt ne tedd én már nem veszem ki mert be van ragasztva menetrögzítővel! Ugyan is mikor perecvolt levettem hogy lefestem! A 2 henger átka rezonancia nem kicsi! hát kirázta ( a legszebb festett munkám )
Az ülés alatti kapaszkodó vagy minek hívjam az saját készítmény nem találtam sehol! De viszont a hátsó majrévas lehet még megvan a Sugomotor-nak! El is postázzák!
Sugomotor.hu nézd meg a tel. számot és hívd fel őket!
Ja és a kormánysúlyok felrakása se 1x-ű ám!
Nehogy kiszedd a kormányból a belső részt az is súly!
Én 1 kis toldással és bevágással oldottam meg hogy felüljön rendesen a helyére a súly! Valami kis toldást keress és vágd méretre! utána meg ami a kormánynál van ahhoz bevágod/bereszeled.
Nagyon fáj a szivem...
Jo motorozást nektek mig lehet. Száraz meleg aszfaltot.
Sokan dicsérik ám!
http://adamoto.hu/shop_artdet....
Ha nem vagy olyan extrém mint én motorozásilag Akkor Continental Avanue! olcsó és nagyon jó!
Én a biztositas.hu oldalon csináltam
de van még a netrisk.hu amit sokan használnak
Egyébként útközben talán kettő motorost láttam. Hideg volt (van). Hiába volt szép napsütés. Gondolom a "hideg" aszfalt sem úgy tapad, mint nyáron. Mindenesetre, én nagyon nem teszem le "aludni" a CB-t . Hátul Dunlop gumim van, egy kicsit tartok tőle.
Magam voltam, ill. egy termosz forró tea volt velem (mivel a szilvapálesz nem jó ilyenkor védőitalnak ) szombaton, még 7 fok se volt mikor indultam, aztán max 10 volt mikor sütött a nap.
Szűk 150 km-t mentem, céltalanul, egyedül, a Vekeri-tó volt a biztos, hogy megnézem, csináltam pár fotót is a lehullott falevelek között.
Krisztina asszony is jönni akart, de végül nem javasoltam neki mert hamar megfázik, sűrűn megálltam én is teázni, nem volt melegem.
Így telt, magányosan búcsúztattam az idei motoros szezont a késő őszi napsütésben...
Mikortól, meddig lehet váltani?
én most 2000FT spóroltam! ugyan annál a biztosítónál!
K&H
Na ennyi volt a meló. Voltatok valamerre?
Így van!
Mert ha csak a végén hagysz 1 lukat alapjáraton lehet halkabb lesz 1 picit de magasabb fordulaton nem változik semmit!
Most már csak azt kéne tudni milyen a hangja , mert azt szeretném ha a mély hang megmaradna csak kissé halkabb formában. Van olyan ami sustorgóson szól alapjáraton és az nekem nagyon nem tetszik.
Tulajdonképpen amit mutattam az is jó, csak be kell fenekelni a csövet és ki kell furkálni.
Köszi a segítséget
Ha beteszi a killert szinte gyári a hangja! 1 kicsit mélyebb a duruzsolása a gyárihoz képest
Akkor az úgy nem jó!
Leszaladok lefotózom Bratyó MARTIN dobjának a killerét!
Amit itt látunk képen az nem fog fojtani rajta szinte semmit! Ha jól emlékszem Zsoltnak volt ilyen és semmit nem ért!
Valami ehhez hasonlót fogok gyártani:
Majd jövőre ha Zsolt barátommal megyek gurulni akkor megint azt fogom érezni hogy hát igen néha elkéne 1 sportdob! De minek így is hangos és jó hangja van megnézik megfordulnak!
És azt szeretem a legjobban mikor motorféken lefelé gurulva hörög! vááá már hiányzik!
nem ferdén van levágva hanem lépcsősen. Az elmélet jó!
de van 2 karma amit elvileg ha összenyomsz (hogy hogyan ne kérdezd) akkor ki tudod húzni a súlyt. De kínszenvedés az egész. Én hagytam a búsba!
Meghúzáskor az egész nem tud elfordulni és a "szalámiba" vágott rúd összecsúszva beszorul a kormánycsőbe.
A CB-1 be igy csináltam, a Suzué még gyári.
Bocs az ovodás rajz miatt de talán így érthetőbb:
jól van köszi, van havernak gumis kipróbáljuk majd h lehet megoldani, aztán suliba összedobok hozzá vmi, nyitott dobot is ott akartam csinálni, de lehet összekötőt még mindig ott kell majd.
van eszterga minden szar anyag meg CO hegesztő, azzal jobb vagyok mint ívvel már csak a tanárral kell megdumálni
Gumi kuka és olyan méretű adapter pont volt itthon de lehet csinálni is szerintem vagy akármilyen rúddal tudod pótolni ha kifúrod! Ja és még alátét pótlások! hogy jó legyen a méret! Sőt még a csavarból is vágni kellet ha jól emlékszem.
Köszi majd megnézem, most találtam olyan konzolt is keszthelyen 500 forint postaköltség meg a háromszorosa szerintem.
Amúgy én is kiszedtem lefestettem én is esés után és én is elhagytam.
Már csak olyan súlyokat találtam amik gumisak és úgy feszülnek bele a kormányba, sima csavarosat nem ...
Hát igen megesik én is elhagytam. És hát én se találtam olyat ami gyári de mivel szezon közepén hagytam el ezért fele olyan súllyút vettem mint a gyári. Na ezt ne tedd én már nem veszem ki mert be van ragasztva menetrögzítővel! Ugyan is mikor perecvolt levettem hogy lefestem! A 2 henger átka rezonancia nem kicsi! hát kirázta ( a legszebb festett munkám )
Az ülés alatti kapaszkodó vagy minek hívjam az saját készítmény nem találtam sehol! De viszont a hátsó majrévas lehet még megvan a Sugomotor-nak! El is postázzák!
Sugomotor.hu nézd meg a tel. számot és hívd fel őket!
Ja és a kormánysúlyok felrakása se 1x-ű ám!
Nehogy kiszedd a kormányból a belső részt az is súly!
Én 1 kis toldással és bevágással oldottam meg hogy felüljön rendesen a helyére a súly! Valami kis toldást keress és vágd méretre! utána meg ami a kormánynál van ahhoz bevágod/bereszeled.
Remélem segítettem.
üdv: szobbal