Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!
2 liter!
Szia!
Nem ültem motorra a hétvégén, buliztunk a haverokkal. Garázsban főzés,+ stb. Állítólag 20C-fok körül lesz a hétvégén. Köszi előre is amit megbeszéltünk, de még nem tudom, mikor,hogy legyen. Azt akartam még kérdezni, ez a plexi Adamtós?
Szia Atesz!
Ilyet szerettem volna már korábban is, de mivel volt az a másik ezért azt alakítgattam pedig ezzel kellett volna kezdeni .

Veled mi a helyzet, tudtál motorozni vasárnap?
Ha erre jársz hozhatod amit megbeszéltünk, csak előtte szólj.
Üdv
Üdv Laci!
Király lett a plexi, most már látszanak az órák!
Tudom én, de ezek meg a gyáriak!
Majd veszek rá
Már csak króm tükrök kellenek rá
Semmi komoly, fém fűrészlap és 100-as csiszolóvászon aztán 600-as vízpapír.

De azért köszi!
hali.
valaki meg tudja mondani nekem, h kb mennyi hűtőfolyadék megy a CB-be?most akarom fagyállóval bekeverni csak nem tudom mekkora a vízrendszer .a service manual-ban sem találtam adatot róla.
köszi
Nagyon patent!
De hogy neked 1000 mester kezed van az is tuti! Plexi vágás és nem is akármilyen szinten
Gratulálok! Tetszik!
Na itt lesznek az ígért képek. Már a próba kör is megvolt, nem remeg és olyan ez a plexi is mint amit a CB 1-nél már megszoktam kb. 150-ig nyugis a helyzet. Az első képen látható az alsó szél ahonnan kivágtam egy darabot azért, hogy közelebb essen a lámpafejhez plexi, a második kép pedig a harmadik felfogatási pontot mutatja ami a remegés elkerülése véget került oda még az előző plexi felszerelésekor,ezt már én hegesztettem oda egy menetes szárral amire kívülről egy műanyag gombal ellátot anya került és ez is rögzíti a plexit (ki lett ott is fúrva a plexi).
Persze közben (míg farigcsáltam meg fúrogattam) hajszárítóval melengettem mert kint a garázsban elég hideg volt a plexi és féltem hogy elpattan.
Kb 110km-t motoroztam csak, de mégis fáztam rendesen, pedig alávettem a bőrnek mindent, ha éppen kisütött a nap még el is ment de erdősávnál vagy ha elbujt a nap bizony cidri volt.
Egy motorossal találkoztam mindössze.
Na nekem ilyen szempontból szerencsém volt!
Semmi hézag nincs a lámpa és a plexi közt Nagyon el van találva! 1 dolgot kell még kitalálnom a remegés ellen. most bicikli szivacsmarkolat van méretre vágva és azzal kitámasztva rugalmas De valahogy fixálnom kéne! Csak nem tudom hogy
Ma letakarítottam a ruhámat nem volt könnyű Ahhoz képest hogy kb 2 hetente takarítottam és ápoltam hót retek volt. Úgyhogy már ő is alszik nem csak a motor

Remélem hamar túllendülünk a téli hónapokon és újra falhatjuk a kilométereket!

üdv: szobbal
Vagy esetleg porfestés
Fent van a plexi, kb 2óra kellett mert ahogy azt a CB-nél csináltam a felfogatási pontot 1-1 cm-el lejjebb tettem (kivágtam egy darabot belőle), hogy ne legyen akkora távolság a lámpafej és a plexi között. Még plusz egy harmadik helyen is felfogattam a remegés elkerülése véget. Majd holnap napvilágon lefotózom.
Szerintem illik a moci klasszikus mivoltához, nem sportos de hát nem is az volt a cél .
Esetleg ez is járható út.
Ez egy új eljárás és elég szépek tartósak. A lényege az hogy ki kéne húzni a horpdást aztán alapozni s utána kiválasztott fóliát rárakatni majd egy színtelen lakk. Az eljárás egyszerű és gyors.Mintából rengeteg van.A carbon szerintem elég szép.
Carbonozás

ÜDV!
nem jut eszembe a pontos kifejezés talán pontfényezés
A maszkolást a festésre értettem 1 részt olcsóbb másrészt nem fúják telibe a tankot nem kell matrica stb.
De most voltam lent 1 misét valóban megér a polírozás hátha eltűnik Elég vékony karcok. A hullámos karc meg felületi szerintem a tépőzár csinálhatta. Veszek valami jó polírt aztán meglátom mi lesz. (Erőltetni nem fogom)
Az Airbrush csak akkor ha teljes festés! És akkor is csak oda viszem ahol az egyik Sólyomtag motorját fújták fúú kegyetlen ha van róla kép majd felteszem.
Akikhez vinném Érdre a tankot ha nem jön össze a polírozás ott ezzel foglalkoznak horpadáskihúzás és fényezés sérült részen kis részeket is akár. Remény hal meg utoljára
Ha meg teljesen kell fújni remélem lesz annyi sütnivalójuk hogy betakarják a lukat. Én nem merem megcsinálni itthon mert azért én ehhez elégé béna vagyok
Nem tudom mit értesz a maszkoláson, ha azt, hogy csak a sérült részt fújod újra annak sok értelmét nem látom egy akkora felületen mint a tank, mivel egy-két deci festékkel kell több akkor ha telibe fújod.
Ha viszont a beöntönyílás eltakarását érted ez alatt akkor az a legjobb ha úgy csinálod, hogy ne jusson festék a tankba, mert a festék akkor benzinálló ha megszárad, van amelyikkel 7 napot kell várni amig eléri a benzinállóságot még akkor is ha 30perc múlva porszáraznak látszik, ami meg a tankba kerül festék köd formájában mind a karbiba kerül, ezért jobb ha erre vigyázol.
Az airbrus logó jó ötlet, a matricás logót én úgy szoktam csinálni, hogy a fényezésre ragasztom és azután lakkozom a teljes felületet.
Ezért ha te is lakozod azt az airbrus után kell csinálni és akkor a kopásállóságát növeled az amúgy se olcsó airbrus elkészülte után.
No persze csak akkor ha maszkolással javíthatatlan
Mert ugye köztudott hogy a festett tankos mociknál előfordul hogy a benzin lemossa a szemetet és bekerül a karbiba/injektorba. Lehet hogy van benzin álló festék, de fent áll a veszélye!
Fő hogy van!
Én se gondoltam volna hogy megszűnt
Kíváncsi vagyok hogy fog mutatni

üdv: szobbal

Visszatérve 1 picit a festésre lehet lefújatom matrica nélkül és az új logót airbrush-al rárakatom a tankra De ez még csak ötlet.
Sziasztok!
Ma végre meglett az átlátszó plexim, nem volt egyszerű meccs beszerezni . Régebben a Puig gyártotta és a Louis forgalmazta, mindenütt azt mondták ne keressem mert már nem gyártják és a Louis-tól sem rendelhető. Aztán az Adamotónál ráakadtam, teljesen ugyanaz mint a Puig csak a motomax gyártja, ugyanaz a felfogatás és minden, tehát aki ilyet szeretne az így keressen rá. Azt látom különbségnek, hogy a Puig nem gyártott pirosat és zöldet (milyen tuti lett volna a zöld a CB 1-en ) tehát a szinválasztéka nagyobb ennek a gyártónak.
Ma délután nem lesz időm felrakni, majd holnap és rakok fel majd fotót is, remélem jól mutat majd, a CB1300-on láttam feltéve és azon nagyon tuti volt.
Üdv
Gratula! Sok sikert hozzá és sok kellemes km-t! Az, hogy 90-nél érzel valami vibrációt, ne zavarjon, szerintem ez a sebesség csak gyorsításkor, meg lassításkor pár másodpercig van!
hát olyan tul mélyreható dolgokat nemtudok még mondani. kb 150 km t mentünk csak vele.
könnyen irányitható,kényelmes rugózással, jo fékekkel. türhetőnek mondhato szélvédelemmel(utángyártott plexi van rajta, sima egyszerű, egyenes, semmi szélterelö/törö szegéllyel)
kb 4ezres fordulatnál enyhén vibrál ez pont 90kmh nál van. nah ez a legrosszabb tulajdonsága eddig..
jah meg ebben a hüvösben mintha szépen lassan kapcsolodnának be a hengerek inditásnál..
Sziasztok

Úgy néz ki a festés mellett döntök.
2 lehetőség van 1 elviszem Érdre kihúzatni az esésnél keletkezett horpadásokat és ott festetem (maszkoltatom) Nem tudom mibe fájna. de szerintem olyan 40 körül.
2. Szintén Érd, kihúzatni a horpadást és felmerült az airbrush ami ha jól hallottam ütné a 65-öt is. De viszont akkor egyedi a gép.

A polírozás felejtős félek attól hogy mire elpolírozom nem lesz festék a tankon.
Az XJ 600-al kapcsolatos tapasztalatok egem is érdekelnének. Még anno amikor vettem a CB 1 motoromat a listán szerepelt a pest környéki előre egyeztetett címek között egy Yamaha XJ 600 is (a többi Honda volt).
Aztán úgy alakult, hogy elsőnek a CB 1-et néztem meg, aztán meg is vettem. Tetszett a formája az XJ-nek és olvastam is a típusról, hogy jó kis kezes túramotorként emlegetik.
Hibamentes és balesetmentes kilómétereket kívánok hozzá!
Ne adjatok fel a motorozast, en most jottem meg Pilisbol. Van ho a hegyeken! Aztan elkezdett ram is esni. De kibirtam, bar nem volt annyira elvezetes mint ket hete.
A teli kesztyum persze szaz kilometerre innen Budapesttol, otthon.
Sajnos mar csak ket menetem lesz iden: egy Zolihoz es egy hazakoltoztetes Pestrol, megy a motor telire.
mindenkinek kis joidot kivanok.
HI!
Örülök, hogy oxi a helyzet nálad! Kár, hogy erősen, a télnek tartunk, habár amikor e sorokat írom, kisütött a nap Bcsabaán. Még szerintem lesz az idén, motoros túra. Küldj pár képet a mocidról! Hogy tetszik? Milyen az érzés vele menni?