Balázs!
Idesüss mit találtam, ezzel tudok neked segíteni a tankod renoválásában, ha mégis rászánod magad a festésre.
Még a CB 1-hez csináltattam a dekorossal tartalékba, méretarányos logó és lakkozható (ki volt próbálva nekem ugyanez volt). Az a fajta aminek le kell venni a hátsó lapját, ráilleszteni a tankra és az átlátszó felső fóliát ez után kell lehúzni, így nem mozdulnak el a betűk és a logó. Ezüstmetál ami illik is a feketéhez.
Természetesen nem kérek érte semmit , az e-mail címemre küld el a postacímedet és egy sima borítékba elmegy a matrica.
Simán rá lehet ragasztani a festésre is, de jobb ha kap egy szintelen lakkréteget pluszba és akkor tutira nem válik le még pasztázáskor sem.
Igen , ez igaz. Szinte egyből jelentkezik ha hengerfejes.
Az lehet egyébként ,hogy a hűtővíz már döglött volt, esetleg hozzá lett öntve egy másik fajta.
Autónál találkoztam már egy ismerősnél azzal , hozzáöntött a vízhez mert a szint ne mvolt tökéletes és némi habzás és apró buborékozás jelentkezett.Valahogy nem voltak kompatibilisek.
Az a lényeg megoldódott, ha beteg lenne (ne adj isten hengerfejes) az mutatkozna 15 perc járatás után szerintem. Az már pozitívum, hogy nem volt olajos és zavaros a hűtővíz.
Nem szedtuk szet a termosztatot, nem volt tartalek tomitesunk es Zolival ugy neztuk az kene bele. Nekem tovabbra sem gyanus, Zolinak sem tunt annak. En tovabbra is levegos rendszerre gyanaxom. Most a teljes vizet lecsereltuk, atmostuk (normalis, elegge tiszta viz jott ki belole, nem tudom mikor volt cserelve de mar masfel eve nem, az biztos), jarattuk, utanatoltogettunk felul. Azota minden rendben, nem bugyogott felmelegitesnel sem (10-15 percet jarattuk direkt hogy melegedjen). Menet kozben ebben a jo idoben persze egyaltalan nem melegszik.
Mar mondtam, hogy a termosztatot es a hengerfej problemat miert zarnam ki, en remelem benne, hogy szipkazott egy kis levegot a kiegyenlitobol, es az nem akart kibujni olyan egyszeruen. Jovo nyaron 35 fok melegben a dugoban allva meglatjuk.
úgy látszik átsiklott rajta a szemem.itt már látom az olajmennyiséget is.azt is cserélni akarom.
már így is van rajta szépséghiba.nem tudom kinél és hogyan jött le a bal oldalt a blokkról a festék ill. milyen az eredeti,de ott egy részen alu színe van a blokknak.
kénytelen leszek,mivel azzal járok melóba.én úgy gondolom azér valamennyire megvédi,mert nem fröcsög fel annyira,mert mégiscsak valamennyire zártabb.amúgy meg tetszenek is baromira .ez a másik amiért szeretnék rá.
Szia Dani!
Állítólag a jövő hét végén még 20fok is lehet, mi lesz a miskolc környéki túrával? Az idénről már nem valószínű, hogy több esély lesz rá. Persze amilyen a meteorológia pontossága...
Mit találtatok folyadékcsere közben? Néztétek a termosztátot?
Milyen volt a hűtővíz amit kiengedtetek? Szerintem kíváncsiak a többiek is, tanulni lehet belőle és az a jó ha végigviszünk egy gondolatot.
Itt a kep a specifikaciok oldalrol. Kozepe fele irja:
hutokozeg tipusa: 50% desztillalt viz, 50% korrozio gatlo, etilenglikol tartalmu fagyallo (vagy ha veszel kulon fagyallot nezd meg a kivant bekeveresi aranyt)
huto kapacitas:
radiator es motor: 2.0liter
kiegyenlito (tartalek tukorforditva): 0.7 liter
Telrol: vigyazz vele, nekem CBJozsi ment a gepemmel sokat telen is, es a so megmarta a blokkot. Nem tul szep, be van mattulva par helyen. Engem nem annyira zavar, de ha egyszer gyari szep, akkor ne tedd tonkre.
Üdv 500-asok!
Örülök, hogy van akinek tetszik a vidi , jövőre csak rajtatok múlik mit hozunk újra össze, majd megint szervezkedek , olyan visszajelzéseket kaptam amire álmomban se gondoltam volna.
végig nem néztem,a hűtős részeknél kerestem de nem találtam.köszi a segítséget.
valaki meg tudja mondani,h milyen hasidomot tudnék rátenni a motorra?télre lehet nem ártana,hogy ne fröcsögjön fel a hideg víz meg a hó a blokkra.mivel gyárija gondolom nincs ezért kis változtatással mást is rá tudnék tenni.
Service manualban van rola kulonben (haynes), de mi most csereltunk Zolival az enyemben. Elvileg 2 liter a rendszerbe 0.7 a kiegyenlitobe, de nem tudtunk ennyit belepumpalni, kicsit 2 liter felett toltottunk az egeszbe (kiegyenlitovel).
Remélem ez a vidi feldob kicsit benneteket, ebben benne van minden. Magyarország, ahogy én szeretem
Akikkel személyesen is találkoztam azokat igyekeztem beletenni a vidibe, ha ezzel esetleg személyiségi jogokat sértenék elnézést kérek és leveszem.
Ismerem!
Jó haver, amióta a Hondám van, hozzá járok, még a kabátomat is ott vettem. Amikor a telószimeringeket hajtottam,Csabán csak hülyítettek, nála nagyon olcsón vettem japcsit. Mondta, ha a Louis katalógusból tetszik valami, nyugodtan küldjem el a cikkszámot, nála is annyiba fog kerülni, mint a katalógusban. Először én is olyan plexit néztem ki mint a tied, próbálgattuk is nála hogy jönne össze, csak utána más kép alakult.
Igen, Mezőberényből való az Adamotótól. Ismered Ádámot?
Küldtem e-mailt sokfelé az átlátszó plexi miatt és neki volt csak raktáron. Sok minden van nála, Louis-os árui vannak és valószínű a még hiányzó túra cuccokat is tőle rendelem meg. Nagyon rendes fickó.
Hozzád közel is van, ha kell valami nézzél szét nála.
Idesüss mit találtam, ezzel tudok neked segíteni a tankod renoválásában, ha mégis rászánod magad a festésre.
Még a CB 1-hez csináltattam a dekorossal tartalékba, méretarányos logó és lakkozható (ki volt próbálva nekem ugyanez volt). Az a fajta aminek le kell venni a hátsó lapját, ráilleszteni a tankra és az átlátszó felső fóliát ez után kell lehúzni, így nem mozdulnak el a betűk és a logó. Ezüstmetál ami illik is a feketéhez.
Természetesen nem kérek érte semmit , az e-mail címemre küld el a postacímedet és egy sima borítékba elmegy a matrica.
Simán rá lehet ragasztani a festésre is, de jobb ha kap egy szintelen lakkréteget pluszba és akkor tutira nem válik le még pasztázáskor sem.