Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a láncfeszítőben eltört a rugó .visszaüti alap helyzetbe a cuccot,tehát kuka.20ér hoznának újat,de utánanézek bontottan.a flexkorong a rezonancia miatt lazulhatott meg.kibányásztuk.levettem egyik nap a dobot h megnézzem milyen hangja van .sajnáltam visszatenni ,de muszáj volt.így komromisszumként 2 10es és 2 8as lyuk van rajta .tócsa nincs is mert nem folyik el a benzin,csak levettük róla a csövet és zárt állásban nem működő motornál is csöpögött belőle a benzin.de csak a karbiig tellik meg.a kályhaezüst-öt csak úgy mondtam .igazából puszta véletlenségből derült ki a festék.levettük a tankot és a csövet meglökte a szerelősrác és egy kicsi ráfolyt a blokkra.mondta h milyen koszos a benzinem és letörölte onnan.na akkor derült ki h le lett fújva.
Kis okoskodást ha megengedtek:
A kipuf. festék akkor tartós ha a festett felület a fújás után legalább 150 fokig (vagy amennyit a festék leírása meghatároz) felmelegszik. A festék kisebb hőmérsékleten nem fog kikeményedni, nos egy vízhűtéses motor blokkja nem fogja elérni soha a 150 fokot, még az olaj-léghűtéses sem mert csak a belső hőmérséklete ill. az olajhőfok mehet addig fel, de a külső hőleadó felület nem lesz 150 fokos soha. Tehát a blokkot nem szabad kipuf. festékkel fújni, elég a sima (pl. Very Well) fekete vagy ezüst benzinálló spray, nálam bevált korábban a léghűtéses CB 250-es mocimon.
A kipuf festék ami én használtam bírta 800 fokig (leírása szerint) viszon ennek az volt a feltétele, hogy meglegyen az a hőfok is ami keménnyé égeti a festéket. A CB-1 leömlője is azzal volt festve és a könyök ill. a fő ág (ahol összejöttek a leömlők) gyönyörű tartós maradt, viszont közvetlenül a végdob előtt ahol kicsit nőtt is a keresztmetszet nem bizonyult tartósnak és kellett rájavítanom.
Az ilyen felületet ahol üzemszerüen nincs meg az előírt hőfok, fújás után fel kell melegíteni a festék kikeményedési hőmérsékletére, sőt van amelyik fokozatos melegítést (nem azonnali 150 fok) ír elő.
No a láncfeszitő szerintem nem automata,csak félautomata.Szórakoztam vele én is,ezek szerint keveset tekertem ki rajta. Itt a fórumon megtalálod milyen kicsi csavarhúzó kell hozzá.Beállitani igy kell: A középső csavart kiveszed a két rögzítő csavart fellazitod,hogy a henger és a feszitő háza között legyen egy kb. 3-4 mm hézag. Ekkor a kis csavarhúzót bedugod és tekersz rajta,hogy halld amint a feszitő feje egyet átfordul a láncon.Ezután két csavart meghúzod és visszateszed a középső csavart.Van rajta bőven kitekerni való ezért szerintem ne vegyél másikat, drága. A kiput megfúrtam 3 helyen mert tetszett szobbal kipu hangja de aztán később mégsem tetszett igy amivel lehetett megreparáltam.Nem gondoltam, hogy elenged a ragasztó mert alufelni ragasztót használtam amit kemencében is sütnek és azt is kibirja. Valószinű a rezonanciát nem birta, vagy nem volt tiszta ragasztáskor a felület. Blokk festés: Ezt elq..tam.Nem jutott eszembe a benzin-olajálló festék csak a hőtűrést vettem figyelembe és olyan festéket vettem rá. ( de nem kályhaezüst hanem kipu festék ) Benzincsapról nem tudok semmit. Sosem zártam el és tócsa sem volt alatta sosem.
jó helyre került .pont ma romlott el a vezérműláncfeszítőm uh valahonnan szerválnom kell egyet.a kipufogóból kibányásztuk a flexkorongot,mert haver észrevette h valami van ami nem oda tartozik és mozog .és valaki lefújta kályhaezüsttel a blokk oldalát...csak nem benzinálló festékkel .ja és a benzincsap nem zár el.kb ennyi derült ki.de hát lakva ismeri meg egymást az ember...

amúgy tényleg jó állapotban van.visszatettem a gyári lábtartóit,meg levettem a plexit
Szivesen máskor is!
Igen nagyon drága!
Mind1 Én teszek 1 próbát és a következő nem Diagonal lesz hanem Radial!
Dunlop Sportmax SM hogy 140/70 és 120/70.. ha nem jó még talán el tudom adni 1 supermotosnak...

Köszi az infókat!
Az enyém futott gumi azaz 80-90%-os, nagyon jó áron vettem és nem bántam meg. A motor vásárlás után közvetlen vettem és még ott voltak az átírási költségek is, ezért nem újat vettem. Az én méretemben egy új Avon 43300Ft lett volna, viszont ugyanaz a méret Continentálban 33500Ft (nézz utána ha nem hiszed).
Így aztán ha újat veszek legközelebb csak ezért nem Avon lesz, de ettől függetlenűl nagyon elégedett vagyok vele, jól tapad és az 5ezer megtett kilóméter (ennyit mentem már vele) nem is nagyon látszik rajta. Amúgy az enyém /60-as (a minta ugyanaz) az inazuma gyári mérete is /60-as hátul, ezért választottam ezt a gumit.
Jó gumi de borsos az ára és annyival viszont nem hinném, hogy jobb.
Köszi háát elgondolkodtató a /80-as mert nagyon magas lesz a motor látni kéne egy ilyen gumit élőben

Neked hogy vált be megvennéd még1x vagy néznél másikat?
Szeva!
Az elsőre való gumi az okés, van abban a méretben:link
A hátsó már nyűgösebb mert csak /80-as van ebben a méretben:link
Viszont a hátsóm nekem is ugyanilyen mintás és baromi szélesnek látszik, a képen is látható mennyire csalóka optikailag. Az enyém 170-es de kinéz 180-asnak vagy még szélesebbnek.
Szerintem azon nem kell agódnod, hogy egy picivel magasabb.
Ja a lényeg lemaradt! Fontos hogy Radiál legyen!
Mert a diagonal felépítésből már kezd elegem lenni Defektérzet a kanyarban
Szia Laci!

Kérnék tőled 1 szívességet
Tudom hogy neked Avon gumi van hátul és nekem is tetszik!
Meg tudod nekem érdeklődni hogy létezik-e 140/70ZR17 Hátsó és 110/80 ZR17 első és mien árban?
Mert 1 helyen néztem még régebben árat de olyat írtak hogy padlót fogtam!

Segítségedet előre is köszi!

üdv: szobbal
Szép gép! Én is szeretem a robogókat, ezek a nagyok túrára is jók. Ha nem volt kényelmes a CB, akkor nem volt értelme megtartani. Néha nekem is úgy fáj rajta a térdem, hogy minden bajom van. Olykor-olykor picit alacsonynak érzem magamnak, egyébként nincs vele semmi gond. Most mentem egy 200 km-t, tartottam a 120-at, ami nekem 5600 fordulatot jelent, szerintem itt jobban rezonál, mint 160 kmh-nál, kb. 6600-as fordulaton. Teljesen bizsereg a markom. Bár már azt észrevettem, hogy ha nem lenne ez, akkor már hiányozna. Sajnos túrát nem volt alkalmam tenni, de a múltkori gurulásom a barátnőmmel jól sikerült a Gerecsében (Bp.-Tata), majd a képeket felteszem, ha megtalálom a telefonom kábelét.
Mindenkinek jó motoros időt.
Üdv,
Darkmind
Bizony elment a Honda, de jó helyre került remélem. Nem bírtam egy óra után élvezni,annyira fájtak az izületeim rajta. Most vettem egy Aprilia Atlantic 500-at, no ez jó. Múltkor a túránkon közel 600 km belement. Hazafelé Miskolctól autópályán 140 utazóval haza, semmi fájdalom,zsibbadás. Hát ennyi. Túl sokat motoroztam régen hidegben,rossz felszereléssel és megsínyli a szervezet.Nekem már kell a burkolat. No ez lett a hondából:
Gratula Zolibá a kilóméterekhez! A CB-t csak szeretni lehet! Igazi hűséges igásló!
Széles utat!
Zoli
Tiszteletem Zolibá!
Sajnos nem nagy itt a forgalom, már én sem írok annyit mint régen,
pedig szereztem itt egy pár cimborát. Majd talán most, hogy lassan le kell tenni a motort többen fognak gép elé űlni.
Aki CB 500-ast vesz az nem szokta megbánni, de olyat már hallottam aki visszasírta és főleg a hihetetlen takarékossága miatt.
Rég nem írtam. Nagyon hajszás lett az életem, és mozgóképet sem tudok csatolni soraimhoz, de jelentem, hogy tavaly augusztus 23. óta 10 100 km-t hagytam magam után a Lódartázzsal. Utóbb újból jártam Magyarországon konferenciázni és rokonlátni az egyik lányommal + 3 csomagtartó "bödönnel". Rendkívül szép idő volt, és az átlagfogyasztásom 4,17, úgy, hogy olykor keményebben is sarkantyúztam.
Nem bánom, hogy CB 500-ast vettem.
Üdv mindenkinek!
szia Laci . Bobbiói Szent Kolumbán a motorosok védőszentje .tudtomal de lehet hogy tévedek .(néha rá is fér a motoros társadalomra hogy legyen aki vigyáz rá :) jo a video a tájak is szépek jo lenne egyszer eljutni valamejik helyre na jo nem is irom tovább mert ugyis csak ábránd marad az én esetemben bocs az agymenésért .üdv Ati
Hétvégi motorozás
Hello urak!
Ezt a vidit ma találtam és gondoltam jó helye lesz itt a fórumon, vannak benne motorok, túrák és szép tájak.
Az MZ és a zene pedig egy korszakra emlékeztet

Bobbiói Szent Kolumbán vigyázzon rátok!
Tudjátok e ki az?
írj e-mailt a ryan88@freemail.hu-ra és megdumáljuk
bizony ám .TopJoe mint itt Sportmotoron TopJoe?úgy tűnik eddig h egész jó vétel volt .egyetlen problémám h nem zár el a benzincsap és ha nem jár a motor akkor is csöpög a csapon keresztül.de ezen kívül minden tip-top
Akkor jól láttam én is
TopJoe Motorját vetted meg
Tatabányáról.
Szia, engem erdekelne a Puig, beprobalnam.
hali
az előző tulaj tette rája.rá van hegesztve a dobra a tartókonzolja.amúgy egy Yamaha Majesty robogónak a dobjának a hővédője .
Hello!
Csak azt akarom kérdezni, hogy a kipufogó dobra hogyan van rátéve az a fényes burkolat és hol vetted (ha nem az előző tulaj tette rá).
Köszi,
D.
nagyon trükkös .köszi