sokkal jobb így.ha jól látom még neked is a dobfékes van .
azt valaki meg tudja nekem mondani, hogy a kuplungkarba miért vezet be 2 vezeték ?úgy néz ki, mint robogón a féklámpakapcsoló,de nem vettem ki megnézni h tényleg egy kapcsoló-e vagy mi.szóval valaki tudja h az mi és mire jó?
embere válogatja.ne mazt mondtam h csúnya,hanem h nekem nem tetszik .nélküle kicsit "sportosabban" néz ki szerintem.amúgy ha kell valakinek akkor eladó.füstszínű Puig .
Soha nem szaguldok, de most egyik nap nagyon sietnem kellett haza. Nincs plexim. Azt vettem eszre, hogy 140-ig elmegy a gep, utana mar nehezen akar gyorsulni, de hasalassal 180-ig el lehet huzni. Aztan mar fel is ulhetek, akkor mar porog 8-9e kornyeken es huz is, nem zavarja a szel. En birtam, szerintem 140 utan mar jo a szel, mert nem csapkod oldalra, hanem egyenesben tart.
Puig plexi! az jó nem csúnya és hasznos is!
Amúgy plexi nélkül 130 egyenesen ülve 150 erőssen kapaszkodva egyenesen üleve! 160 Állat! Hülyének nézett a gixxeres
És ott nyugodtam le
Feltettem a Givi plexit amit látsz a fórumon ha visszaolvasol asszme 2-3 oldallal. Na annál észre se veszem és 110-el megyek Wow!
de ahhoz nem kellene egy eredeti is amit le tud másolni? mert az a baj sztem h sablon nélkül baromi sokat kéne mérni szerintem.amúgy azt csinálnám,mert hát biztos olcsóbb lenne.
köszi a tippet.
nekem mondjuk az is volt a baj,h rosszul volt beállítva a plexi és mikor jöttem haza vele az összes szelet pont a pofámba fújta .amúgy azért is szedtem le, mert nekem nagyon nem tetszik vele.de az tény h így baromi nagy a menetszél és már 100 felett már el kell kezdeni kapaszkodni .
Értem, de a plexivel nyugisan lehet 160-al utazni, előtte 110 és majd letépett a szél. Hát lehet, hogy öregszem de nekem így jobb. Bukócső ügyben szerintem keress egy ügyes vasas embert, másoljátok le, szerintem nem nagy ügy és így jobban jársz.
én már "csomitartó"-val vettem meg plexivel...de a plexi addig volt rajta, amíg hazaértem.az első dolgom volt, hogy leszedtem (még fiatal vagyok én ezekhez ).úgyhogy nekem csak a bukót kéne megoldani.azt meg muszáj .
Szerintem ez lenne a gyári.
Egy időben én is nagyon hajtottam rá úgy volt, hogy ezt lemásoljuk, de aztán, amikor a csomagtartót megcsináltuk és fel tettük a plexit is kifulladt a munka kedv.
Igen ez 1 GS500-é
Ilyet csinált a GIVI a CB500-ra de 35ezret nem adok érte.
Én sajnos már próbáltam hogy mit véd! És véd! a Gyári is! Jól van az kitalálva!
márhogy olyanra gondoltam, ami nem csak egy cső, hanem kettő...na ezt most el nem magyarázom az biztos .
ezt találtam egy oldalon.remélem valamennyire látszik
hali
kb 1 hónapos...szinte még szopik .
hmm...akkor elkezdek spórolni.az a baj h a D.I.Y.-hez kéne egy,amit kölcsön tudok kérni valakitől (még ha tudnék is embert szerezni aki meghajlítja nekem ).néztem neten láttam valahol Hebo+becker vagya mi volt az,de az is 30 körül.a gyári nem lenne rossz.azt még tudnám alakítani is kicsit .olyan kéne ami a deknit is védi.
a gyárit sima Honda ker-ben tudok venni?
amúgy volt már itt egy kérdésem 1 hete kb de rá se szartak
Bukócső: Semmi másé nem jó rá sajnos!
A Gyári amit látni az enyémen az 19 ezer környékén van!
A Givi 30e üti erősen!
Vagy még 1 lehetőség: Csináld magad megoldás
Ha igazán különlegeset akarsz festés nékkül , akkor nézd meg ezt.Ez egy viszonylag új technika , akár tankot vagy műanyag cuccokat is be lehet ezzel vonni és szerintem nagyon különleges.
Haver is ezt mondta, de nekem nem tetszik hogy csillog.
Amúgy azóta arra jutottam, hogy először lefújom a csöveket és ha nem olyan lesz mint szeretném, akkor a tükrökhöz meg a búrához nem nyúlok.
Bár főleg a motort szeretném átfestetni, de az drága ugye új forgalmi stb.
Még azt nem is mondtam, hogy vettem hátsógumit. Metzeler 140/80 használt, de még a tüskék töve megvan a futófelületen. 13 volt. 2 centivel nagyobb átmérőre mint a gyári, kíváncsi leszek majd, remélem nem basztam el ...
mielőtt nagyobb hidegek lesznek egy banditos haverral kinyírjuk a gumiinkat, elvileg videózunk, majd felrakom ha kész
Az egy mikrokapcsoló, hogy sebességben engedjen önindítózni ha a kuplungot behúzod.