Hát igen
Amúgy a kutya nem szól ha nincs keret a rendszámon! Megfúrni elvileg nem szabad, de nem foglalkoznak vele.. nekem átfúrva keret nélkül a konzol felhajtva picit. És nem szólt még senki se a műszakira is így vittem! Semmivel nem foglalkoznak ne legyen megtörve a rendszámod meg ne legyen nagyon felhajtva ennyi!
Szalonautókra is fúrnak jópárhelyen keretnélkül rendszámot!
Ha viszont a rendszám megrongálódott az az lejött a betűről a festék és megtévesztő azért már szólnak!
Sziasztok!
Nem hiszitek el milyen sztorim van.
Szóval:
elmentem kesztyűt nézni, mert már az enyém szar. jövök haza, leesik a rendszámom, mákomra észrevettem visszamentem érte
hazahoztam, mondtam faternak h felrakom, mondja nem majd ő felrakja, de mondom feltudom én rakni, nem majd ő felrakja én meg szedjek almát
hát mondom jó, összeszedtem, addigra megvolt átfúrva a rendszám frankó volt( és megmaradt a gyári műanyag rendszámtok)
ugye amiatt is esett le h kitört a műanyag, mondtam faternak vegyük le aztán simán rendszám átfúrva és kész, ehelyett megmaradt a műanyag tok és átfúrva a rendszám( mert h maradnia kell a toknak, mert előírás h kell)
hát jó mondom maradjon, megvolt frankó volt
elkezdi visszahajlítgatni merőlegesbe a rendszámot mert h büntetnek érte ha hajlítva van(lófasz nem volt hajlítva,mind1)
erre kitalálja, h lefújja fehérre a csavarfejet jah mondom az jó ötlet
de ugye ő nem ugyh leszedi a rendszámot és külön a csavart, nem, felrakott rendszámnál fújta
megfolyt
mindent összekent vele
az egész fehér volt és elkente a műszaki érvényességi matrica felét is
nah de majd hozza a higítót, letörölte vele az N bető aljának egy részét meg csumára a műszaki matrica felét
nah mondom a hajlításért már nem büntetnek ezért tuti
és a végére a csattanó, elkezdett hatni a nitrohigító, a kék-fehér találkozásánál felszedte magát a rendszámfestéket, látszik az alu.
műanyag keret kell, hajlítás ne mszaba,d de a matrica nem kell ...
akkora poén
úgy néz ki a rendszám mintha évekig rá hánytam volna, okádék az egész, iszonyat ocsmány.
holnap 450 forintért raknak rá új matricát, de attól még mérges vagyok meg szomorú, csúnya a fényezés csúnyák az idnexek, mostmár legalább a rendszám is
Szegeny lanc amit kapott. Azert ez mar kicsit veszelyes. HA gondolod meg megvan egy 24ezret futott hatso lanckerekem, odaadom, az meg ehhez kepest vadonat uj!
Helló!
Kénytelen voltam tegnap lecserélni a láncot, pedig bíztam benne, hogy már kibírja ezt a szezont, de a hátsó lánckerék nem bírta tovább.
A képen látszik hogy néz ki egy 42000 km-t futott lánckerék.
Köszi ez faszának tűnik, nem is drága.nekem a 10W50 tényleg jobb lenne, mert nem ijedek meg ha kicsit hidegebb az idő. körülnézek majd itt a környéken, h mennyiért vannak olajok.
Motul! Én azt használok Csendes a motor tőle
Most ép 10W50 (5100 4t a tipusa) van benne!
De az előző 10W40 volt! Nekem bevált olaj! Csak ajánlani tudom!
Olajszűrőt kapsz bármelyik hondaszervízben!
De ahogy Zoli szokta mondani nagyvas.hu
Ha jól emlékszem a 10W50-es jobb ha kissé hidegebb időszakban is használod a motort(hidegindítás).
A Láncszett meg 30 ropogós ott is attól függ hol veszed
És szintén nagyvas.hu
Az is túl drága, 20nál nem nagyon adnék többet gumért.
Lehet legurulok majd Paksra vmikor használtat nézni( bár nem biztos h kifizetődő lenne)
Végülis van még időm eldönteni, szerintem még 1-2 ezret kibír a mostani.
Karácsonyra kérek majd láncszettet, az már elég gatya aztán tavasszal valszeg olajcsere is. Nah de akkor 1-2 kérdés azzal kapcsban is
Szóval: API SG 10W40-es olaj jó lenne bele,nem ? (manuálba lévő 10W30at kb sehol nem találok)
csövi
valaki elmagyarázhatná miért hülyeség az amit kigondoltam :tegyük fel, van egy CB500-as.neki van elöl:110/80-17 57H hátul:130/80-17 65H gumi.van egy másik motor (lényegtelen hogy mi) aminek elöl:120/70-17 58V hátul:140/70-17 66H gumi van.az a kérdésem, hogy ki tudnám-e cseréltetni a gumijaikat?illetve mi változna a CB menettulajdonságaiban.azért akarom átcserélni,mert a másik motoron Pirelli Sport Demon gumik vannak és nekem nagyon bejöttek a tulajdonságai, a tapadása a gumiknak és jobban is bízok bennük mint a másikban (Bridgestone Exedra,Pirelli MT75).nagyon megköszönném a válaszokat
Brembo-ba brembo-t az a legjobb Még megvan a gyárim nincs elkopva csak hibakeresés miatt volt csere! De az AP Racingot nagyon sokan dicsérik az ismerősök közt!
Hátulra majd lehet érdekel a Brembo. Majd még kiderül
Ezt én is láttam Hát elég gáz.Az ára sem valami hú de fergeteges.
Egyébként , nem akarok senkit megbántani, de nem értem hogy Németországban miért sokkal olcsóbbak a CB-k meg a CBF-ek.
Jó-jó regadót bele kell venni , meg Németország motorok autók terén olcsóbb, de akkor is.
Amúgy a kutya nem szól ha nincs keret a rendszámon! Megfúrni elvileg nem szabad, de nem foglalkoznak vele.. nekem átfúrva keret nélkül a konzol felhajtva picit. És nem szólt még senki se a műszakira is így vittem! Semmivel nem foglalkoznak ne legyen megtörve a rendszámod meg ne legyen nagyon felhajtva ennyi!
Szalonautókra is fúrnak jópárhelyen keretnélkül rendszámot!
Ha viszont a rendszám megrongálódott az az lejött a betűről a festék és megtévesztő azért már szólnak!