Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fú bakker! Az a két 8-as csavar...
Gyorsan felexet neki meg egy ügyes lakatost aki befoltozza.
Láttam már néhány sufni munkát, ez se rossz (de a jó nem ilyen)
Szia!

azért mondtam hogy alsó tartományban jobb mert csináltam hangtompítót és teszteltem. Ha bent van akkor alsó tartományban gyengébb 1 kicsit a motor ha kiveszem jobban húz .

Bevallom őszintém eddig talán 4x használtam a hangtompítót!
Tesztelés, 2x hajnalban indulás, Vizsgáztatásnál

Őzikék: igazad van szürkületbe jönnek elő a legtöbbször meg éjjel.
Ha akar igy is úgy is előjön tény hogy óvatosabb az ember. De azért lehet megelőzi a zaj azt hogy eléd jöjjön De lehet tévedek

Fú ne vedd sértésnek tudom hogy nem te csináltad, de eléggé elvetemült ötlet volt ott kifúrnia a kipufogót az előző tulajnak
Ma kirandultam kicsit (Vac-Veresegyhaz-Budapest), de elotte meg lefotoztam a kiput (bocs, csak telefon volt nalam).
Ime a ket lyukas verzio.
Szobbal, kicsit vitatkoznek
Bar a ketutemenel fontosabb a fojtas, illetve a kipufugo karakterisztikaja (gazaramlas torvenyei, tehetetlenseg, stb. fizika) a negyutemenel nem ANNYIRA, de a gyarakban elegge optimalisra tervezik a kipukat (persze, a zaj es kornyezetszennyezes is fontos).

Szoval:

1. Az ozikekre figyelj, nem feltetlenul mennek arrebb a kipufogo hang miatt, sot, meg jobban meg is ijedhetnek. Bakonyban nalunk nagyon suru az oz, foleg este, elsosorban a vilagitastol, masodsorban a hangtol elegge panikolnak, es pont az a rossz, hogy kiszamithatatlanok. Szoval vigyazni, erdos szakaszon szurkuletkor kicsit visszavenni kanyarokban, figyelni. Szerintem nem megoldas a hangoskodas erre.

2. also tartomany rangatasa sok mindentol fugghet. GYertya, szikra, karburalast esetleg nezd meg.

3. Igaz, de ez sem oldja meg az osszes ilyen problemat.

4. Teljesen igaz, elhiszem, hogy elvezed, de masok nem biztosan.

Ja, es itt vannak a kepek furt kipufogorol es ETZ kormanyrol, meg egyet a medveotthonrol Veresegyhazrol, latogassatok meg. Jut eszembe, regen nem kellett, de most mar kell fizetni. 300Ft a belepo, de a parkolas motorral ingyenes, sot a parkoloor srac felajanlotta rogton, hogy sisakot es ruhat betehetem a bodejaba, ami nagyon jol esett.
Sziasztok!
A tegnapi kukoricatörés és zsákolás után ma a szórakozásnak szenteltem a napot ami mi más lehetett volna mint egy jó kis motorozás. Reggel fájó tagokkal keltem ugyan, de a kedvem ez
se szegte és keresgélni kezdtem a gugli segítségével. Annyi volt mindössze a terv, hogy valahova a Tisza környékére megyek. Aztán megtaláltam Nagykörű nevű település leírását és ez alapján döntöttem el az uticélt.
Gyorsan lenyírtam a füvet aztán raktunk egy zacskó pogácsát és már indultunk is Anyával a Tisza irányába. Sajna ha kihagyjuk a kompot túl nagy kerülő lett volna ezért Fegyverneknél kénytelenek voltunk azzal átkelni. Nem bántuk meg, a leírásban szereplő szépségek tárultak a szemünk elé, szinte csak cseresznyefák mindenütt és gyönyörű kis parasztházak szépen
rendben tartott virágoskertek, útcahosszon rózsabokrok. Ezek mellet a szépségek mellett még pluszként szinte minden utca tartogatott valami meglepetést, egy szobor, emlékmű, díszes kút
meg számtalan szebbnél szebb porta. Nem titkoltam soha hogy "messze lakok a várostól" de rájöttem nem eléggé, ez a hely olyan ahol nincs szinte forgalom, nyugodt minden és előre
köszönnek az emberek, simán odaköltöznék ha volna rá lehetőség. Nagyon tetszett és ajánlom figyelmetekbe, most is szép volt de elképzelem milyen lehet mikor virágzik a cseresznye és virágba borulnak az utcák. Tavasszal szerintem meg is fogom nézni, nyáron pedig a szabadstrandját érdemes meglátogatni, olyasmi mint egy mini tengerpart.
Na de csináltam fotókat nehogy azt higyjétek csak a szám jár és itt a link is ami alapján erre a kellemes kis helyre rátaláltam. link
Fúrásra visszatérve!

Néha én is szégyellem a pofámat mikor szép erdei úton megyek és hangos.
De!
1: Legalább nem jön ki elém őz vagy bármi
2: Jobban húz az alsó tartományokban, kevésbé rángat
3: Nagyon sokszor jól jön Autósoknál vagy figyelmetlen gyalogosnál.
4: Élvezem a hangját motorféknél és nagyobb gázadásoknál

Hátulütője:
1: kell csinálni hangtompítót
2: lehet a szomszédok 1 picit utálni fognak (engem nem vagy legalábbis nem szóltak még)

Ha 1x lesz sportdobom szívesen kölcsön adoma fúrt dobot 1 hétre hogy megtudd milyen érzés.

üdv: szobbal
Hát ja És mellé 1 szöveg hogy tolhatod

Igazság szerint szerintem elég nehéz lenne akármilyen szintjelzőt elhelyezni mert hol viszed ki a kábelt meg hogy fixálod le?
Szóval szerintme mindenféle képpen berhelés és vágás meg miegymás kéne hozzá annyit meg nem ér az egész!
azt én tudom hogyha nagyon finoman megyek akkor 350KM-et el tudok menni tartalék nélkül. Tartalékot 1x használtam mikor a szerelőm nem szólt és leszívott pár litert a tankból , nekem meg bent a város közepén megállt a motor és néztem bután .
Ott volt tartalék állítás. És este szólt a szerelő hogy ne haragudjak el felejtettem említeni hogy leszívott a tankból . Mondom köszi a város kellős közepén állt meg a motor. De a következő szerelés ingyé volt. Meg különben is haver
Már én is visszacsináltam a kifúrt kiput, tetszett-tetszett de inkább csak próba volt. Viszont mentem egy csendes erdei úton, no ez adott lökést az eredetire visszaállitáshoz. No meg most már nem zörög a vezérműlánc. Csináltam állitó szerszámot hozzá,szépen működik az automatika. Csak rá kellett jönni a működésre.
Létezett ilyen házi készítésű rendszer, a rádiótechnika folyóiratban közölték le jó régen trabantokhoz.nem úszós volt hanem egy fém cső volt a tankba dugva és az abban lévő benzin mennyisége változtatta annak ellenállását és ez a jel ment egy ledes műszerre. Amúgy ilyen volt gyárilag a cagiva endúrómon csak ott műszert hajtott meg nem ledet.
Ha mentél valaha Simsonnal, akkor ugyan az a megoldás :) Tartalék állás a benzincsapon. Elkezd erőtlen lenni, gyengén rángatni, amikor kezd kifogyni. Ekkor átkapcsolod tartalékra és még van 30-40km bónuszod :)

A mobile.de -t nem szoktad nézegetni? Tonnányi CB500 van fent, és ott még alkudni is lehet, nem úgy mint az ebayen, ahol csak felfelé megy a pénz :) Nem is értem igazán ezt az ebay-es dolgot...nagyon meg lehet szívni, látatlanban motort venni?
...és egy folyamatosan sípoló jel üzenné a végén, hogy nem tankoltál megszívtad
Hali!

Nem is rossz ötlet ez az üzemanyag szint jelző engem is érdekelne hogy utólag lehet-e beszerelni Elég lenne 3 led
1 led citromsárga félig van
2 led sárga lassan tankolni kéne (tartalék elötti 1 liter)
3 piros! Tartalék nagyon kell tankolni
Német CB
Ez a Cb is elég olcsó, bár nyilván megy még fel az ára.
Szerintetek milyen állapotú?
Egy kérdés: A CBken nincsen üzemanyagszint mérő?ugye? Esetleg van valami utólagos megoldás?

ÜDv!
Masik (ketto) van furva. En csendkedvelo es kornyezetbarat vagyok, miota megvan ki sem csavartam, nem tudom milyen ugy a hangja, nem is erdekel.
Ez egy jó ötlet, mármint a csavaros megoldás.Maga a lyuk az a középső kitágítása, vagy egy másik van fúrva?

Nekem ez a hang tetszik nagyon, nem tudom milyen lehet ez a dob.
Kipu hang
Hehe, nekem Jozsi meg anno furt ra ket lyukat. Majd hegesztett ra egy anyat is. CSavart betekered nincs lyuk, csavart kitekered van lyuk
Hali!
Ez tényleg nem semmi! Nagyon egybe van. Én ilyet sajnálnék jól meghajtani, főleg rossz úton, pláne, ha el is kapna az eső. Ha pedig vetődnék vele, fel sem lenne kelni utána (persze, ha bírnék).
Szia tudom nem nekem jött a kérdés
Nekem az előző tulaj fúrta meg a dobot
a hangja:
http://www.sportmotor.hu/motor...

és a kép ahogy kifúrta az előző tulaj akitől vettem a gépet:
Hali!
Dobnál fel képet erről a projectről mégis hol furkáltad meg?
Ja és merre változott a hangja?mélyebb erőteljesebb v csak buhogósabb lett?
Köszi.
Jó pihit Endre! A barátnőd megvígasztal majd hidd el!
Köszi...
Köszi

Akkor ugyan az az ára ott is!

Jó pihenést!
Szervusz Balázs... Bocs hogy nem irtam hamarabb de melózom messze az édes otthontól és nincs lehetőségem net közelbe kerülni. Román szavak még itt keringőznek a fejembe Ebben a pillanatban érkeztem haza. Az első dolgom: a gépet bekapcsolni és hogy mi történt itt...

Az ára átszámitva a visszapillantó tükörnek kb 15000 ft(a két darab)... és 10000 ft a plexid.

Eddig mindent a Louis-nál vásároltam. Ha magamra kellett cuccokat költenem ha a mocira. Meg vagyok elégedve a minőséggel is meg az árakkal is.S egyszer amire csak szükségem van szinte mindent megkapok és ha nincs akkor egy-két héten belül beszerzik.

Holnap kora hajnalban akarunk menni hajduszoboszlóra egyet kiruccanni... nekem égett egy kicsit a sejhajom hogy valahogy én motorral kellene menjek de az a gond hogy nem a motoros barátokkal megyünk és így ithon kell hagyjam a lelkem.
Barátnőm majd valahogy vigasztal

Addig is vigyázzatok magatokra... jó motrozást
Kérdés az, hogy mennyivel kevesebbért adják . Ha mondjuk 200ezer Ft-al kevesebbért, akkor nem hiszem, hogy belemennnék. A motor biztos kibírja az erősebb igénybevételt, de akkor már ne olyan legyen az új mocim amit előttem fingattak idegenek. Had én járassam be, még ha ezeket már nem kell akkor is.
Az az igaz, hogy nekem az "új tesztmotor" is drága lenne és nem tudnám kimotorozni az első 2-3 év értékvesztését gazdaságosan, ezért nem is gondolkodom ilyen dolgokon. Ha pedig megtehetném, hogy újakat vehetnék, akkor már biztosan nem tesztmotort vennék
Hmmm hát sok ilyen van. Főleg a manáger gyerekek :) Nekem is van ismerősöm, aki vett egy Intrudert, mert motorozni akart és kb. 1000km rakott bele, mert a zsúfolt manager élet mellett nem fért bele neki a motorozás.

Modam neki, hogy miért nem jár vele dolgozni? "Nem lehet, öltöny-nyakkendő, tárgyalások..." Hát megértem az ilyet is.

Egy srác jó pár éve a Simson.hu-n mesélt egy sztorit, hogy vett Simót egy sufniból, 60km volt benne :D Megvették a gyereknek és valamilyen oknál fogva soha nem járt vele. Gyakorlatilag gyári állapotú 25 éves motort vett. Csak az olajat kellet kipiszkálni a blokkból és a szimmeringeket felújítani

A szalonokban kínált bemutató motorokról mi a véleményetek? Amiket kihurcolnak próbanapra is... Azt hiszem azok kapják a fájdalmat, nincs finom bejáratás :D Vagy a modern Japán motoroknak már mind1?