Csak arra vigyázz ha már az automatika véghatáron van és te tovább feszíted más megoldással a láncot a nyúlás miatt nem fog befeküdni a fogprofílba rendesen a lánc és a fogaskerék fogakat fogja koptatni. Arról nem is beszélve, hogy egy bizonyos nyúlás után a lánc is szakadhat, az pedig súlyos motorkárokat okozhat.
Atesz, amit én hallottam az alapjáraton csörgött és gázadásra csendesedett de gázelvételkor fémesen csattogva ejtette a fordulatot. Egy biztos ha laza a vez.lánc azt meghallod főleg egy olyan halk motornál mint a CB-500.
Nekem ütemes kattogás jött belőle, de igazából olyan csörgő-vartyogó hang kíséri. Átugrani ? Igazából át tudna,de motoron azt hiszem nem nagyon szokás. Ill. ha már annyira elkopik a lánckereke, hogy átugorjon, akkor már az egész motor is szerintem annyira rossz, hogy úgy sem menne vele senki.
Én a helyedben vennék új feszítőt! nem olcsó mulatság ha a lánc odabent szétbarmol valamit! Ne adj Isten elszakad!
az enyémnek nem volt olyan hangja és cseréltem. Ahogy Zoli mondta a láncfeszítő automata. Van 1 kis kulcs hozzá ami a kinti nyílásba való na azzal ki tudod engedni a feszítőt vagy behúzni semmi más szerepe nincsen!
Szezon utánra kértem, mert posta oda-vissza plusz a gyártás egy hét és most jó idők vannak, de ha az elkövetkezendő időre pl. jövő hétre rossz idő lesz, lehet, hogy megkérem hozzuk előbbre, akkor legalább a szeptember végi Egri látogatásunkra már kényelmesen ül a mami. Amúgy épp most gyártom a hátsó lábtartó módosítást. Etz lábtartó és egy kis lemez, mint a józsi képein.
Igen arról. Gondolom a rugó már nem engedte tovább menni. Amúgy nem is feszült a rugó alapból sem, de mikor szétszedtem még sokat lehetett kihajtani az orsón, igy egy kb. 180 fokot forditottam rajta, ezzel kb 3 mm-el hosszabb lett, igy szép csendes , főleg ahhoz képest amilyen előtte volt. Most kb 1,5 cm áll ki, de még mindig van kb 1 cm-es kihajtási lehetőség. Inkább 5000 km-ként tekerek rajta ha kell, ameddig lehet.
TopJoe, a vezérműláncfeszítő automatikus!
Ha laza volt a láncod akkor:
1. tönkre ment az automata feszítőd (mint Balázsnak)
2. megnyúlt a vezérműlánc
(ha a vezérműláncról beszéltél lánc kapcsán)
CBlaci, köszi a számot, felvettem Andorral a kapcsolatot, szezon után utazik hozzá az ülés. Szobbal-nak üzenem, hogy jól hallotta a kattogást, a láncfeszitő volt a ludas, szépen lehetett még rajta állitani, úgyhogy megszerkesztettem, most csendes.
De Gondolkodok 1 szeptemberi túrán ha tudnak jönni 1 páran.
10.-e utánra megpróbálok 1 útitervet összehozni!
És úgy egyeztetni hogy mindenkinek jó legyen és még meleg idő legyen.
De ez csak Terv Még nem tudom melyik tájegységre kéne menni hogy szépet is lássatok!
Szobbal, ott mentem el Solymar mellett ma motorral, de elfelejtettem arra kanyarodni (pilisvorosvaron jartam tobbek kozott). Mikor vagy te elerheto egy kis barati beszelgetesre arrafele?
Én nem írok msn nyelven, ahhoz már öreg vok Na de tényleg a moddolt egy régi kifejezés, legalábbis én már 25 éve biztos ismerem.
Az ülés tényleg frankó, ha közelebb van a gyártó mint Gödöllő akkor jó is lesz, mert nekem oda kellett volna szezon végén elküldeni az ülést. Bár nekem a képen lévő bagster tetszik,az nagyon szépen van kidolgozva tehát pontosan ilyet kellene csinálnia, max himzén nem kell rá.
Aha! MSN nyelv!
Na ezért nem MSN-ezek én, egyszer festéssel kapcsolatban keresett meg egy fiatal gyerek, aztán olyanokat írt nekem majd rosszul lettem. Lacát ültettem mellém kódfeltörőnek.
A vége volt a legszebb ahogy elköszönt "na most már tolom" mondom mi van!? mit tol ez? Aztán tudatosult bennem hogy egyszerűen csak lelép.
Nem nekem való ez, ahogy Hofi idézte Kádárt "a krumpli leves, legyen krumpli leves, elvtársak"
az enyém is PC32-es alvázszámú és a motorszám szintén PC26 (mint a régi alvázszám) Én ezt azzal magyarázom, hogy a régi motor van benne, hiszen azon semmit nem változtattak egészen a CBF500 megjelenéséig (légkeverés, EUII miatt)
TopJoe-val néztük a motorszámot őő az újabb típusúaknak mint a mienk (hátsó tárcsa olasz gyártmány) mivel kezdődik a motorszám?
Mert ugye a típus az má PC32 de a motorszám az PC26 nekem ez így jó?
Atesz, amit én hallottam az alapjáraton csörgött és gázadásra csendesedett de gázelvételkor fémesen csattogva ejtette a fordulatot. Egy biztos ha laza a vez.lánc azt meghallod főleg egy olyan halk motornál mint a CB-500.