A Zozóét még nem láttátok, az igen! Amikor láttam élőben majd seggre estem, hétezer km-rel vette ami simán hihető bármennyire is lehetetlennek tűnik. A műanyag alkatrészei mintha most lettek volna leválasztva az öntőformáról, a fényezése mint a szalonba az újaké.
Nagyon sok a "számítógép motoros" (azokat hívom így akik a billentyűkkel motoroznak) ezek éves szinten ha ezret mennek marha büszkék magukra és tetszik amikor olvasom " ma lenyomtan ötven kilómétert". Na az ilyenektől kell venni motort, mert újonnan megveszik, letelik 4-5 év (ekkor az értékvesztés a legnagyobb) majd kénytelenek bagóért eladni, mert van egy piaci ár.
Zozó egy ilyet fogott ki mert az a motor tényleg újszerű.
köszi meglesem
nem történt semmi csak akarok egy hangosabb kipuffot és szerintem ha egy gyárit belezek ki teljesen akkor olcsóbban kijövök mintha sportdobot vennék, amihez még összekötő is kell. azt akarom, hogy cserélgethessem, ha túra akkor halk, ha csak gurulgatok akkor hangos dob.
Hát én úgy vagyok a láncfeszítővel hogy ha kicsit is rossz csere.. mondjuk ez az én stílusom Kicsit ciki de mikor elestem a motorral majdnem sírtam és nem az én testi épségem érdekelt hanem a motor! A szívemhez nőtt! Én cserélném de te tudod
A kupihangról meg 1 vidit ha felteszel azt szívesen meghallgatnám!
Érdekel hogy kevesebb lukkal milyen a hangja!
Évek óta gondolkodom 1 Martindobon de vagy lebeszélnek róla vagy eltankolom az árát Vagy Ruhát veszek amit nem bántam meg!
Ezt ha nézem, kicsit gyenge mert maga a lábtartó nem villában van, hanem egy db. szár fogja. Ha ráállok szerintem le is töhet, tehát én oda is villát tervezek. Az etz kormány már igy is kényelmesebbé teszi a motort még fokozni 2-3 centi vezető lábtartó lehelyezéssel akkor ihazán kényelmes lesz, no meg a túraülés, no azzal már pazar kell legyen.
Szobbal ! Ma egy kicsit megfúrtam a kiput mert tetszett a tiéd hangja. Én csak 4 db. 7 mm-es furatot csináltam, de állati jó lett. Következő project nekem is egy db.killer esztergáltatása. Bár szerintem ez a hang tűrésen belül kell legyen. Még a motor járása is finomabb lett.
Nem tört el a rugója mert szépen lehetett fesziteni csak nekem visszapörgött mert nem a helyén,összerakva, a kulccsal csináltam. Egyébként amit hivatkozást küldött szobbal és a képet nézve nekem nem volt kint ennyire a nyomórúdja. Én szerintem előttem valaki már próbálta és ő sem tudta mit kell vele tenni. Én most a kulcs szerepét csináltam kézzel. A yamahán tényleg automata volt, fogasléces rugós, annyira jött ki amennyire kellett. Itt mindenképpen rá kell segiteni a kulcsával, mégpedig úgy, hogy a két rögzitő csavart ki kell csavarni pár mm-t, a középső csavart kivenni, kulccsal benyúlni meghúzni, majd 2 rögzitő csavar meghúz, kulcs kivesz, középső csavart betekerni. Majd legközelebb gyártok kulcsot. Szerintem nem fog a lánc károsodni, még van mit állitani bőven. Remélem.
A leírtak alapján eltört a feszítőd rugója, azaz tönkrement az automata. Szerintem ne bízz abban, hogy "jó lesz így is". Amit kézzel kitosz rajta az elvileg nem megy vissza (a fütyi :) mert valami racsnis megoldás rögzíti és azt tudod nyitni a kulccsal.
De nem hangzik jól egy 10 fölött pörgő motornál laza vezérműlánccal járni. Annált a forulatnál szerintem simán átugrohat a vezérlés! A motorzz.hu-n a TDM900 fórumban múltkor egy srác így alázta be az egész blokkját: (TDM850 volt), laza volt a vezérműlánc, halogatta a cserét. Aztán ugrott a vezérlés, a szelep darabokra tört, a dugattyú megsérült, főtengely annyi... mehetett a kukába. Szóval: jobb félni mint blokkot venni!
Ok. köszi Laci.
Csak most, hogy olvasgatom a mai termést, eszembe jutott, hogy még a vezérmű lánccal nem is foglalkoztam. A karbantartási listán még meg sem néztem, milyen km-ként kell ránézni.
úgy rakta be a szerelő még néztem is
betette és kivette a kulcsot ha elfordítod és kiveszed a kulcsot akkor a "fütyi" kiugrik és onnantól kezdve teszi a dolgát.
No nekem ilyen kulcsom nincs. Azt mondjuk nézegettem, hogy a középső csavarnak semmi értelme, de ezek szerint a csavar ki és a kis kulcsot a lukon bedugva lehet tekerni. Egyébként szerintem ez az automata csak kulccsal állitható. Orsó menet van benne, nem igazán hiszem, hogy magától kijönne, mindenképpen rá kell segíteni.
Nagyon sok a "számítógép motoros" (azokat hívom így akik a billentyűkkel motoroznak) ezek éves szinten ha ezret mennek marha büszkék magukra és tetszik amikor olvasom " ma lenyomtan ötven kilómétert". Na az ilyenektől kell venni motort, mert újonnan megveszik, letelik 4-5 év (ekkor az értékvesztés a legnagyobb) majd kénytelenek bagóért eladni, mert van egy piaci ár.
Zozó egy ilyet fogott ki mert az a motor tényleg újszerű.